Omdat als ik klaar ben met schule huiswerk ga maken/ga trainen. En ik dan sowieso na 7 uur thuis ben (2 uur reistijd) en ik anders de hele dag zo duizelig ben als ik niet eet! Als ik in de stad eet is het 6-7 euro (wok to walk met water uit de kraan) en als we koken dan ook zo iets. En als ik dan slaap bij vriendje (2 nachtjes meestal) dan moet ik 2 dagen ook zelf eten kopen want zo veel eten kan ik niet meenemen (dus voor die dag, voor de avond, voor de volgende dag) en dat kost ook geld ook al haal ik meestal een halfje volkoren en een potje pindakaas.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij woont thuis en je ouders hebben veel geld.
Wáárom zou jij 'foooood' kopen?
Die van jou stonden toch nog fier vooruit?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij maakt wel meer kans dan ik bij McArmy
Ik geloof niet dat wij die hier hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog een gratis tip: zorgen dat je goed aangeschreven staat bij docenten e.d. en dan studentassistent worden!Verdient best goed.
True!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou stonden toch nog fier vooruit?
Nóg ouder dan wie?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef sigme het volgende:
Ik ben nog ouder, en ik heb geraniums, ben na een heel leven vol rooomboter en spek en zonder sport nu 3 (drie!) kilo zwaarden dan gewenst en ik wist niks meer te doen me zoveel geld en ben dus opgehouden met geld verdienen en ik voel me belachelijk goed georganiseerd vergeleken met wat ik hier allemaal voorbij zie vliegen.
Niet om bot te zijn: maar je zei eerst dat je het niet echt redde? En als je fulltime werkt wanneer studeer je dan? En wanneer ga je naar college?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik studeer, ik heb een hypotheek, moet betalen voor gas/water/elektra (en stomme dingen als waterschapskosten a 250 euro). Ik krijg géén geld van de IBG (maar wel 100 euro p/m van m'n ouders omdát ik studeer). Maar ik werk wel praktisch fulltimeIk red het dus prima
Dr.Phil kijken =/= een leven hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Godsamme, pagina 3 alweer. Krijg eens een leven bitches!.
Ik kijk naar Dr. Phil met een interessante plotwending. Het zou over sektes gaan en nu gaat het ineens over een moeder die d'r kinderen molesteert
.
Dat heb ik in het begin gedaan en toen had ik zo veel eten mee dat ik het niet kon tillen (toen besloot ik op dieet gedaan - hoefde ik minder te tillen) Nu heb ik standaard chocopasta/pindakaas/crackers in m'n kluisje staan en die smeer ik dan gewoon. Misschien kan ik er nog wat meer houdbare dingen inzetten! Noem het gierig maar ik heb dus echt geen geld voor elke dag 5 euro lunchquote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
PF, kan jij dan ook niet 's avonds thuis (van het eten van je ouders, dat zij dan betalen) een Bento boxje klaarmaken met allemaal gezonde lekkere dingetjes en die dan de volgende dag meenemen?
Ik zei juist dat ik het nu weer redt!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet om bot te zijn: maar je zei eerst dat je het niet echt redde? En als je fulltime werkt wanneer studeer je dan? En wanneer ga je naar college?
Euh.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik bij het lezen van jouw sig steeds aan een voorhuid denk?
Ik heb niet alle leeftijden bekeken, maar ouder dan jijquote:
Ik wilde morgen een pakketje voor je op de bus doen, maar ik heb me bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dr.Phil kijken =/= een leven hebben
Nee.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
komt er nog wat leuks om tv vanavond????
O ja... sowieso even kijken of er werk via school is. Bij m'n vorige opleiding heb ik wel eens dagen een beetje staan chillen en auto's op parkeerplaatsen geteldquote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin gedaan en toen had ik zo veel eten mee dat ik het niet kon tillen (toen besloot ik op dieet gedaan - hoefde ik minder te tillen) Nu heb ik standaard chocopasta/pindakaas/crackers in m'n kluisje staan en die smeer ik dan gewoon. Misschien kan ik er nog wat meer houdbare dingen inzetten! Noem het gierig maar ik heb dus echt geen geld voor elke dag 5 euro lunch
Gamen overruled pokeren! Schop ze naar de kelder!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil eigenlijk gamen maar mijn huiskamer is gevuld met pokerende mannen, dus dat gaat niet.
Of je gaat mee strippokerenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil eigenlijk gamen maar mijn huiskamer is gevuld met pokerende mannen, dus dat gaat niet.
1. Ik heb geen kelderquote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gamen overruled pokeren! Schop ze naar de kelder!
Of vraag lief of ze een hoekje voor je willen vrijmaken en dat ze dan koekjes krijgen
Niet om je iets aan te willen praten, maar van wat ik heb gezien van tummy tucks en de buiken die erbij hoorden, maak jij als geen ander een hele grote kans om het super tight te krijgen!.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
mini BWC... zal daar eens even op googlen... het is ook niet een grote hangover vel...
maar gewoon wel echt uitgerekt...
maar misschien dat ik het ook wel zo laat hoor... heb nog wel ff tijd om dr eens goed over na te denken..
Nou bij m'n vorige baantje was dat 4 of 5 uur maar dan wel een half uur van te voren aanwezig zijn (gratis) en een half uur blijven of langer.. (gratis) en dan nog twee keer een half uur reistijd..quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar PF, als jij veel werkt (zoals in de vakantie), hoeveel uren zijn dat dan ongeveer? Want met dat loon dat je laatst noemde is dat niet zo veel uren namelijk. Of was dat je vorige baantje?
O ja slimmmquote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
O ja... sowieso even kijken of er werk via school is. Bij m'n vorige opleiding heb ik wel eens dagen een beetje staan chillen en auto's op parkeerplaatsen geteld3 dagen gedaan... 12 uur per dag, 13 euro per uur, hier vroegen ze of ik wilde helpen op de open dag... kreeg je ook voor betaalt. Duurde alleen wel een eeuw voordat ik het geld had maargoed ik zou wel even informeren als ik jou was. Ga het zelf ook maar weer doen
Ik hoef trouwens alleen m'n telefoonrekening te betalenen als ik oprot dat + kamer + voer
Nouja, ik bedoelde meer hoeveel uur per maand. Want 270 euro voor een maand veel werken in de vakantie is gewoon belachelijk weinigquote:Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou bij m'n vorige baantje was dat 4 of 5 uur maar dan wel een half uur van te voren aanwezig zijn (gratis) en een half uur blijven of langer.. (gratis) en dan nog twee keer een half uur reistijd..
En bij dit baantje is het meestal een uur reistijd (krijg ik dan 5 euro voor max en max 7,50 reiskostenvergoeding) en dan een uur terug.. maar soms is het ook in Arnhem of zo.. En soms is het 3 uur maar ook 8. Het liefste doe ik 5 uur anders ga ik echt dood vanbinnen.
En ik denk dat ik mijn administratie niet goed doe of zo, dat ik niet alles declareerOf ik moet ipv 4 korte dagen 2 lange dagen maken.. Dat het gevoelsmatig minder is..
Aaah oké! Maar je studie is nog niet af? Wie wil jou dan fulltime hebben? (no offencequote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zei juist dat ik het nu weer redt!Voor ik aan mijn studie begon werkte ik ongeveer 20 uur naast school en dat lukte dus niet. Als je eenmaal diep in het rood staat is het moeilijk om er weer uit te komen. De constructie die ik net opnoemde is pas sinds half oktober, dus nu begint het eindelijk aan te trekken!
Ik heb een dag in de twee studie, verder is het veel zelfstudie.
Ik hoor wel eens dat ik op Keira Neightley lijk (vooral als ik dunner ben dan nu). Maar die ziet er sowieso al een beetje uit of ze doodgaatquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.
Als ze erg ziek is; geen make-up op heeft, bijna dood gaat en een heeeele slechte dag heeft.
Oh klote is datquote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Dit is echt zo'n avond waarop je vroeg naar bed wilt, omdat je geen idee hebt hoe je de avond moet doorkomen. Het goede nieuws is dat m'n wekker weer gemaakt is
(die was een week kapot, want ik was over het snoer gestruikeld; ja echt
)
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Dit is echt zo'n avond waarop je vroeg naar bed wilt, omdat je geen idee hebt hoe je de avond moet doorkomen. Het goede nieuws is dat m'n wekker weer gemaakt is
)
Dat is ook lastig!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Aaah oké! Maar je studie is nog niet af? Wie wil jou dan fulltime hebben? (no offence)
Oehhh dan ga je in bed met je wekker en fantaseren over mrs armyquote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
)
Bemoei je er niet meequote:
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oehhh dan ga je in bed met je wekker en fantaseren over mrs army
Je lijkt echt niet op KK hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sorry ik ben de rel aan het zoeken
[..]
Ik hoor wel eens dat ik op Keira Neightley lijk (vooral als ik dunner ben dan nu). Maar die ziet er sowieso al een beetje uit of ze doodgaat(Ook al is ze wel knap, maar zo dun!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |