Omdat als ik klaar ben met schule huiswerk ga maken/ga trainen. En ik dan sowieso na 7 uur thuis ben (2 uur reistijd) en ik anders de hele dag zo duizelig ben als ik niet eet! Als ik in de stad eet is het 6-7 euro (wok to walk met water uit de kraan) en als we koken dan ook zo iets. En als ik dan slaap bij vriendje (2 nachtjes meestal) dan moet ik 2 dagen ook zelf eten kopen want zo veel eten kan ik niet meenemen (dus voor die dag, voor de avond, voor de volgende dag) en dat kost ook geld ook al haal ik meestal een halfje volkoren en een potje pindakaas.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij woont thuis en je ouders hebben veel geld.
Wáárom zou jij 'foooood' kopen?
Die van jou stonden toch nog fier vooruit?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij maakt wel meer kans dan ik bij McArmy
Ik geloof niet dat wij die hier hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog een gratis tip: zorgen dat je goed aangeschreven staat bij docenten e.d. en dan studentassistent worden!Verdient best goed.
True!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou stonden toch nog fier vooruit?
Nóg ouder dan wie?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef sigme het volgende:
Ik ben nog ouder, en ik heb geraniums, ben na een heel leven vol rooomboter en spek en zonder sport nu 3 (drie!) kilo zwaarden dan gewenst en ik wist niks meer te doen me zoveel geld en ben dus opgehouden met geld verdienen en ik voel me belachelijk goed georganiseerd vergeleken met wat ik hier allemaal voorbij zie vliegen.
Niet om bot te zijn: maar je zei eerst dat je het niet echt redde? En als je fulltime werkt wanneer studeer je dan? En wanneer ga je naar college?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik studeer, ik heb een hypotheek, moet betalen voor gas/water/elektra (en stomme dingen als waterschapskosten a 250 euro). Ik krijg géén geld van de IBG (maar wel 100 euro p/m van m'n ouders omdát ik studeer). Maar ik werk wel praktisch fulltimeIk red het dus prima
Dr.Phil kijken =/= een leven hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Godsamme, pagina 3 alweer. Krijg eens een leven bitches!.
Ik kijk naar Dr. Phil met een interessante plotwending. Het zou over sektes gaan en nu gaat het ineens over een moeder die d'r kinderen molesteert
.
Dat heb ik in het begin gedaan en toen had ik zo veel eten mee dat ik het niet kon tillen (toen besloot ik op dieet gedaan - hoefde ik minder te tillen) Nu heb ik standaard chocopasta/pindakaas/crackers in m'n kluisje staan en die smeer ik dan gewoon. Misschien kan ik er nog wat meer houdbare dingen inzetten! Noem het gierig maar ik heb dus echt geen geld voor elke dag 5 euro lunchquote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
PF, kan jij dan ook niet 's avonds thuis (van het eten van je ouders, dat zij dan betalen) een Bento boxje klaarmaken met allemaal gezonde lekkere dingetjes en die dan de volgende dag meenemen?
Ik zei juist dat ik het nu weer redt!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet om bot te zijn: maar je zei eerst dat je het niet echt redde? En als je fulltime werkt wanneer studeer je dan? En wanneer ga je naar college?
Euh.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik bij het lezen van jouw sig steeds aan een voorhuid denk?
Ik heb niet alle leeftijden bekeken, maar ouder dan jijquote:
Ik wilde morgen een pakketje voor je op de bus doen, maar ik heb me bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dr.Phil kijken =/= een leven hebben
Nee.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
komt er nog wat leuks om tv vanavond????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |