Over werken in een sex shopquote:Op woensdag 10 december 2008 20:04 schreef Anneque het volgende:
[..]
ik heb ook veel te veel gemist! wat voor rel is er geweest?
Dat doet mijn schwester voor mij, mét engelse subs anders kan ik het toch niet volgen,quote:Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Hebben jullie nog nooit van downloaden gehoord?
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Over werken in een sex shop![]()
Ask SHE. Speaking of, waar is ze?
Als ik de weekenden in de maand werk verdien ik misschien 250 euro ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg overigens geen cent van mijn oudersvind ik ook niet nodig.
Ik werk in de weekends en ik krijg StuFi, daar kom ik ruim van rond!
Als mijn ouders arm waren kreeg ik gewoon 500 van meneer ib. Maar nee door een kutregeling krijgt broertje 500 en ik 90 euri.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef neen het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk denk ik, mijn ouders schijnen ook teveel te verdienen om mij een normale hoeveelheid stufi te geven
Dat gaat ten koste van mijn bier![]()
Voordeel van thuiswonenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:09 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik de weekenden in de maand werk verdien ik misschien 250 euro ofzoen dan nog 250 euro stufi is 500.... daar kun je toch geen kamer, voedsel en bier van bekostigen
Ik heb voor vanavond the nanny diaries van de buurvrouw van de zwager van k_i_mquote:Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Hebben jullie nog nooit van downloaden gehoord?
Hoe wil je dat doen als je afgestudeerd bent en een baan hebt danquote:Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als mijn ouders arm waren kreeg ik gewoon 500 van meneer ib. Maar nee door een kutregeling krijgt broertje 500 en ik 90 euri.
Plussss ze verdienen echt zo veel dat ze random dingen aan kunnen schaffen, altijd ah (excelent) kopen. Weet ik veel. En dan sta ik uuuuuuren te zwoegen voor 20 euro terwijl ze gewoon mijn jaarsalaris aan rente krijgenIs toch sondeeee om mij te laten werken. Stellen ze aan de ene kant vriendinnen als voorbeeld die geneeskunde doen en blabla o zo goed. Maar die hoeven niet te werken + die krijgen de huur van hun kamer + die krijgen nog 600 voor de boodschappen of zo en uitwonende stufi. En die krijgen cadeautjes voor kerst en sinterklaas.
Jaaaa zo kan ik het ook
Zo een huisquote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Slecht! Maar vriendje heeft een huis (99% zeker)! Dus ik woon bij hem. Gnagna.
Nou dan doe je je werk en ga je naar huis en krijg je je geld. Tadaa.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je afgestudeerd bent en een baan hebt dan?
Dat je baas je het geld gewoon geeft?
Doe dat nou ook danquote:Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou dan doe je je werk en ga je naar huis en krijg je je geld. Tadaa.
Ik ben bang dat ik het precies verkeerd heb gezegd.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
mini BWC... zal daar eens even op googlen... het is ook niet een grote hangover vel...
maar gewoon wel echt uitgerekt...
maar misschien dat ik het ook wel zo laat hoor... heb nog wel ff tijd om dr eens goed over na te denken..
Nou ja een studio/containerquote:
Was het maar waar.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef neen het volgende:
Als je gewoon voor je geld werkt waardeer je het wel meer en ga je er beter mee om gok ik...
Ik werk ook! Ik had tot voor kort twee baantjes, maar dan sta ik dagen te zwoegen.. Ren ik naar de post. WOEHOEEEE 270 EURO! En dan.. Oh voor de hele maandquote:Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jamaar, PF, het gaat erom dat je verantwoordelijkheid kweekt enzo. Ze kunnen je wel 1000 euro per maand toestoppen, maar dan word je zo'n verwend irritant arrogant nestje. Dat wil je toch niet?.
Ik krijg trouwens ook niets van iemand. Betaal alles zelf, maar krijg gelukkig wel een aanvullende beurs van de IB-groep. Anders zou ik al zwerver zijn geworden. En natuurlijk werk ik erbij.
Oh, en die site is inderdaad leuk. Maar de eerste (dus t/m 4) seizoenen kijk ik, voor de kwaliteit, toch liever op DVD. Kost ook geen geld en ziet wel wat beter uit. En downloaden doe ik ook wel hoor, maar daar ben ik te lui voor.
Ik kom makkelijk rond van 270 in de maandquote:Op woensdag 10 december 2008 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik werk ook! Ik had tot voor kort twee baantjes, maar dan sta ik dagen te zwoegen.. Ren ik naar de post. WOEHOEEEE 270 EURO! En dan.. Oh voor de hele maand
Ik ook hoor! Maar toen had ik in de vakantie heel veel gewerkt en krijg ik 270 euroquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kom makkelijk rond van 270 in de maand
Ander werk zoekenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar geen tijdMijn werk kan niet als ik kan
Jij woont thuis en je ouders hebben veel geld.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar goed, ik ga wel gewoon meer werken en niet meer op fok komen. Of niks meer uitgeven. Lastigggg.
Mijn xbox is verkocht dus ik kan iig foood kopen
Giel Beelen! Die is juist leukquote:Op woensdag 10 december 2008 19:29 schreef neen het volgende:
Vandaag kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd dat ik op die gast van 3fm leek.... prbly door m'n pet en bril maar blij ben ik er niet mee
Oeh ik zou het wel tof vinden! Maar goed mijn kamer wordt waarschijnlijk 350.. En dan heb ik eigenlijk veel minder dan nu en moet ik eten en verzekering kopenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb stiekem ook wel een hekel aan medestudenten die de kamer, eten, studie, verzekering en andere reutemeteut van paps en mams krijgen. Kweek wat verantwoordelijkheidsgevoel!, denk ik dan. En dan zich helemaal suf kopen aan kleren en elke avond uitgaan en het dan nog voor elkaar krijgen aan het eind van de maand blut te zijn en er over te klagen![]()
![]()
.
Maargoed, ik miep een beetje.
Het is ook echt een bizar belachelijke papierwinkel om dat aangevraagd te krijgen. Ik moest van 3 verschillende onafhankelijke instanties bewijs hebben dat mijn ouders niet financieel bij hadden gedragen de afgelopen jaren. Hoe de fuck moet ik dat doenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geen samenvatting voor de mij?![]()
Owja aanvullende beurs. Faal! Ik moest zoveel papierwerk inleveren om aan te kunnen tonen dat mn vader écht niet bij droeg aan studie of wat dan ook dat ik het uiteindelijk maar heb laten zittenOverigens is met 90 euro in de maand, als je nog thuis woont, best rond te komen. Heb ik best lang gedaan als ik het erg druk had met school en tijdelijk geen werk had.
zou je heel misschien mij een foto van het resultaat (en heeeeeeel misschien een voor-foto) kunnen PMen>?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het precies verkeerd heb gezegd.Een mini-buikwandcorrectie is vooral geschikt als het overschot onder de navel zit. Wat in jouw geval heel erg zou helpen is als ze je vel wegsnijden, naar beneden trekken en een nieuw gaatje maken voor je navel. (Dat is het belangrijkste, hoe de pc je navel gaat 'reconstrueren'. Sommige vrouwen krijgen een idioot strakgetrokken navel of juist een heel groot litteken om de navel heen, zodat ze nooit meer in bikinin naar buiten durven. Ik ben dolblij dat het litteken aan de binnenkant van mijn navel valt en mijn navel gewoon een mooie ronde vorm heeft. Daardoor zie je er niets van.)
Ja dat dus! Bejeebus wat een irritatie! Ik was nooit bij een schoolpsych of wat dan ook geweest dus ik had gewoon GEEN mensen die voor me konden vouchenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het is ook echt een bizar belachelijke papierwinkel om dat aangevraagd te krijgen. Ik moest van 3 verschillende onafhankelijke instanties bewijs hebben dat mijn ouders niet financieel bij hadden gedragen de afgelopen jaren. Hoe de fuck moet ik dat doen. Uiteindelijk is het met hulp van de studie-psycholoog, RIAGG en middelbare school-mentor gelukt, maar wat een ontzettend gezeik. En toen duurde het nog eens 10 maanden voor ik het kreeg
.
Maar wel met terugwerkende kracht.
Is het normaal dat ik bij het lezen van jouw sig steeds aan een voorhuid denk?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat dus! Bejeebus wat een irritatie! Ik was nooit bij een schoolpsych of wat dan ook geweest dus ik had gewoon GEEN mensen die voor me konden vouchenUiteindelijk een oude mentor het verhaal verteld en toen had ik er dus 1 (!!) en toen kreeg ik een brief van IB dat het te lang duurde en toen dacht ik weet je wat, LAAT MAAR, dit is de energie niet waard
En toen bleek dat het dus nog wel kon ofzo, maar toen had ik nog steeds geen extra verklaringen, plus mijn eigen was schijnbaar niet goed genoeg, en toen had ik er genoeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |