Er waren afwijkende cellen te zien dus er is weefsel weg genomen om te laten onderzoeken. Over twee weken de uitslag.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:47 schreef Anneque het volgende:
DML, ik heb niet álles kunnen lezen.. had je nou al uitslag gehad?
Doe ik wel, is de webicon. De gewone is de user icon.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
DML waarom gebruik jij je mooie kerstavatar niet???
die heb ik toch ergens voorbij zien komen??
Succes!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Tot morgen allemaal. Ik ga maar eens een poging doen mijn pc (kapot) af te koppelen en dan te laten repareren door vriendlief. En ben nog steeds niet begonnen met goed leren, terwijl het tentamen donderdag al is
.
Morgen? Dan moet je bijna beginnen jaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:49 schreef Chicolate het volgende:
Tot morgen allemaal. Ik ga maar eens een poging doen mijn pc (kapot) af te koppelen en dan te laten repareren door vriendlief. En ben nog steeds niet begonnen met goed leren, terwijl het tentamen donderdag al is
.
hmm ok dat snap ik niet helemaal (hoe dat zit enzo), maar ik zie alleen je gewone usericon iddquote:Op woensdag 10 december 2008 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe ik wel, is de webicon. De gewone is de user icon.
Huren? Je kunt alle afleveringen online kijken he, zonder te downloaden (door de broer van de tante van de overbuurvrouw van k_i_mquote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk er nu serieus over na om morgen Grey's Anatomy te gaan huren.. En dat allemaal vanwege jullie!.
Waarom huren?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk er nu serieus over na om morgen Grey's Anatomy te gaan huren.. En dat allemaal vanwege jullie!.
Lijstje:
O: Twee volkorenbroodjes kaas
L: Twee volkorenbroodjes (1 kaas, 1 pindakaas)
T: Banaan en boer'n yoghurt met muesli
D: Vegakip siam met sperzieboontjes en paprika.
T: Ministukje nougatinetaart en het laatste stukje chocoladeletter (waar ik al anderalve week mee doe!).
Niet huren, maar kopen of jeweetwellen!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gebruik je de bagger layout?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm ok dat snap ik niet helemaal (hoe dat zit enzo), maar ik zie alleen je gewone usericon idddie andere vond ik namelijk erg leuk gemaakt
Zie jij je eigen nieuwe bewegende avatar wel dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm ok dat snap ik niet helemaal (hoe dat zit enzo), maar ik zie alleen je gewone usericon idddie andere vond ik namelijk erg leuk gemaakt
Kopen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gebruik je de bagger layout?
En muis jij zegt het verboden woord
Ik wel je best wel helpen hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Huren? Je kunt alle afleveringen online kijken he, zonder te downloaden (door de broer van de tante van de overbuurvrouw van k_i_m).
En ohhhhh jongens, ik baal zó dat ik de cheesecake nu niet kan maken omdat ik alleen die lullige koekjes voor de bodem vergeten benNou ja, dan morgenmiddag maar. Dan moet ik hem ook helemaal alleen opeten, aangezien Heer G morgen voor drie dagen naar Spanje vertrekt
okay.. even afwachten dus... gelukkig kun je jezelf twee weken afleiden met onze secret santa'squote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er waren afwijkende cellen te zien dus er is weefsel weg genomen om te laten onderzoeken. Over twee weken de uitslag.
Me three!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wel je best wel helpen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn ouders: als je meer geld wil dan moet je meer werken
Hallo. zijn dit de middeleeuwen of zo?Hoax. There's no such thing as 'te veel geld'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik dus niet aan mee doen door geldgebrek door dat ik in mijn proeftijd er uit gezet benquote:Op woensdag 10 december 2008 19:56 schreef Anneque het volgende:
[..]
okay.. even afwachten dus... gelukkig kun je jezelf twee weken afleiden met onze secret santa's..
hoop dat je je een beetje okay voelt tot die tijd..
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hallo. zijn dit de middeleeuwen of zo?Luie donderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo. zijn dit de middeleeuwen of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met je kamer zoektocht?
M'n moeder: Heeeee dit deed je toen je 14 was. Zeuren over geldquote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoax. There's no such thing as 'te veel geld'.
Klik gewoon es op de link!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef BlaatschaaP het volgende:. Maar is dat online kijken dan wel van goede kwaliteit? En las ik niet iets van dat je maar zoveel minuten per dag mag kijken? Ik mag namelijk gewoon gratis huren bij de videotheek, dus dat is niet echt een probleem. Alleen heb ik dan natuurlijk niet de nieuwste seizoenen
.
ik heb ook veel te veel gemist! wat voor rel is er geweest?quote:Verder heb ik 2,5 topic én een rel gemist... Verdorie!
Ik werk wanneer ik kan werken, maar op de een of andere manier is er heel veel aanbod in mijn tentamen periode en op een maandag of wanneer ik wel kan bijna niet. Of het is in Groningen of zo.quote:
Slecht! Maar vriendje heeft een huis (99% zeker)! Dus ik woon bij hem. Gnagna.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kamer zoektocht?
Ik geef haar gelijk denk ik, mijn ouders schijnen ook teveel te verdienen om mij een normale hoeveelheid stufi te gevenquote:
Gewoon op cancel klikken, dan zegt ie A U SURE? Ja klikken. Dan krijg je een mooie rode play knopquote:Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo. Ik ga daar dus echt niet zo'n irritant programmaatje voor downloaden. Met allemaal side-effects.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |