Hij heeft wel de kutste GF éver!!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is niet slightly truttig! Hij rookt marihuana~!
Oke, maar dan mag je minstens 3 weken geen Woah Gertje meer zeggen.quote:
En dat bewaart ie in zijn anjer?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is niet slightly truttig! Hij rookt marihuana~!
Hmm...........quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, maar dan mag je minstens 3 weken geen Woah Gertje meer zeggen.
WIE? WIE? WIE?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heeft wel de kutste GF éver!!
Die begrafenisanjer, heeft in de serie zo'n irritant wijf als GF, daar kan ik gewoon niet naar kijken!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
WIE? WIE? WIE?
Hebben we het nu over die crackrokende anjer of over Colin F?
Ja!!! Graag!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
compromis
Chuckquote:
Vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Dat leren bandje om zijn nek
Dán nog liever een anjer!
Hoe kendanuweer?? Nou ja, you get the picture: hij is daar z'n saaie zelf zeg maar....quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Greys het volgende:
Co, die foto van 'hoe Colin er meestal uitziet' van jou is bij mij een kruis!
Denk leren bandje weg, rul eens lekker door z'n haar en voilà: hubba, hubba!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Viev en Co, dat kunnen jullie niet menen, die gast met dat bandje!
Hij heeft ARNIE-haar!
Ik vind het ook niets, maar ik deed een poging tot sociaal acceptabel gedragquote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ARNIE-haar!
Er bestaan kappersquote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ARNIE-haar!
Deze is echt meer gayer dan fonduequote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:
Mijn crush van het moment:
[ afbeelding ]
Niet alleen om het uiterlijk, maar om het hele pakketje, zeg maar.
Ik heb ook een mega softspot voor House(Hugh Laurie).
I won'tquote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef conleche het volgende:
PF: laat je niet gek maken hoor: dit was een goed exemplaar!
Ja, daar ben ik ook al jaren verliefd op! hij heeft dat ..kwetsbare maar toch stoerequote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
Nou waar ik echt verliefdig op was was deze:
[ afbeelding ]
En dat is toch niet een hele mooie man, maar tijdens Ally Debiel smolt ik helemaal weg
Ja ik denk hetquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Vivi het volgende:
PF en Co, jullie vallen op de pretty boys en Greys en ik meer op de wat doorleefde koppen volgens mij.
Doe morgen een passessie, met foto's en dan gaan we cijfers geven en dan wint de outfit met het hoogste cijfer!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik denk het![]()
Het is geen school, het is geen koor
Maarrrrrrrrrr wat doe ik aan naar een net diner? Alle "heren" in smoking volgens mij.. Het is pas zaterdag dus ik heb nog even de tijd. En zwart halterjurkje?
Als iedereen niet gek wordt van mijn gespamquote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe morgen een passessie, met foto's en dan gaan we cijfers geven en dan wint de outfit met het hoogste cijfer!!
Truste, puppeltjes!!
Brrrrr!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef Vivi het volgende:
Oh en mijn all-time favourite
[ afbeelding ]
Ik vind vadsig en zweterig soms wel sexyquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
O viev, dan moet je niet gaan googelen op recente foto's, want hij zou niet in dit topic passen, maar regelrecht doormoeten naar de dieetclub!!!
Wie??quote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrr!
Mijn all time favorite is nu denk ik wel half vergaan
quote:
Natequote:Op woensdag 10 december 2008 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de enige goede Nate.
[ afbeelding ]
Geen extra pijn, tis juist lekker 'gladder/natter'quote:Op donderdag 11 december 2008 01:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O een stomme vraag (denk ik)
Hoe kan je/kan je seks hebben als je ongesteld bent zonder dat het een knoeiboel wordt. En doet het dan extra pijn of zo
Ik heb de intentie om morgen vroeg op te staan... moet nog 2 dingen, een kan wel in de trein gok ik. En an die andere morgenochtend.... kan geen goed onderwerp vindenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah.. Ik doe het morgen maar en raffel het af! Of zo.
O een stomme vraag (denk ik)
Hoe kan je/kan je seks hebben als je ongesteld bent zonder dat het een knoeiboel wordt. En doet het dan extra pijn of zo
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb de intentie om morgen vroeg op te staan... moet nog 2 dingen, een kan wel in de trein gok ik. En an die andere morgenochtend.... kan geen goed onderwerp vindendus prbly wordt het het kutonderwerp van nu met een lulverhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |