quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Om baas te worden moet je aan een bepaald rolpatroon voldoen
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het omgekeerde van metro sexueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.Viespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.Joah. 1x per week douchen, borsthaar, voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me dan afvraag he.
Heeft een ortem sexuele vrouw nou een metro sexuele man, of juist niet?
Dit meen je niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.
Wat ook zo is.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Serieus, ik word echt niet goed van mensen die niet de fucking moeite doen om een thema in elkaar te flansen.![]()
Je vergeet de twee tofste nummers!quote:
KOESTquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef MiVer het volgende:
het typen
naar hun, maar toch ook de hier
zo het komt
van de punt, maar met een druk
de toets, als jullie
connectie gemaakt, karakters verschijnen
vandaar: hun aan jullie weer terug!
Dat maakt deze SC tot wat hij is.quote:
Die zijn ook vet idd. Maar wel heel anders. Love always remains van hun is ook supergoed. Ik vind eigenlijk alles goed van zequote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je vergeet de twee tofste nummers!
het geluidquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef MiVer het volgende:
het typen
naar hun, maar toch ook de hier
zo het komt
van de punt, maar met een druk
de toets, als jullie
connectie gemaakt, karakters verschijnen
vandaar: hun aan jullie weer terug!
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kort want ik ben een erm.. *zoekt* ortemsexueel, nietwaar.
smaken de koekjesquote:
En wat had ik dan bij dit thema bij bij het thema moeten zetten?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat maakt deze SC tot wat hij is.
MiVer jijquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
smaken de koekjes
vandaag zout missch?
alhoewel
een hartig koekje, jawel
volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
het geluid
van een loden pijp
die jouw schedel
in tweeën splijt
klinkt mij
als muziek in de oren
kus
Een plaatje van een ortemsexueel.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En wat had ik dan bij dit thema bij bij het thema moeten zetten?
Jailbait doet het van oudsher goed in de SCquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En wat had ik dan bij dit thema bij bij het thema moeten zetten?
hahahaquote:Op woensdag 10 december 2008 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
MiVer jij
bent echt een
bijzonder vreemd ventje aangezien
jij nog al vreemde
onzin
uitkraamt zeg maar.
Post danquote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jailbait doet het van oudsher goed in de SC
hahahahaquote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
hee cowboy
wat ambieer jij
zo nu en dan en nu
hahahaha
cheers mate!
quote:
Die ken ik al uit m'n hoofd, ik wil nieuwe jailbait.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Vooruit dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeilijk he, google en dan jailbait intypen
Loopjongens hebben ftwquote:Op woensdag 10 december 2008 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Vooruit dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeilijk he, google en dan jailbait intypen
Deed het voor dat lui stuk kanker, eerste hits bij google enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ken ik al uit m'n hoofd, ik wil nieuwe jailbait.
quote:
Jailbait is de grondlegger van de SC. Vanaf deel 1 al vertegenwoordigdquote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jailbait doet het van oudsher goed in de SC
En skaff-a is nog te lui om het te postenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jailbait is de grondlegger van de SC. Vanaf deel 1 al vertegenwoordigd
Was jij er toen al?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die goeie ouwe traditie raakt in het slop, door al die newbies.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, meer kon ik echt niet bedenkenquote:
Ondanks het schelden en de huillachers heb je wel gedaan wat ik vroegquote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deed het voor dat lui stuk kanker, eerste hits bij google enzo![]()
[..]
![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
hahahaha
Met zo een V in het midden
en toch die post
zo echt waar
en toch stil
als een rivier
onder zonlicht
je mag er zijn
Kus
Was toch iets van Yvonne. Een protestdingquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
QUIZVRAAG: HOE HEET HET EERSTE SC DEEL?!
Je maakt me verwijten omdat je tieten post uit naam van?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En skaff-a is nog te lui om het te postenAls echte SC-er moet je dat de hele dag willen posten
Iets met plaatjesjosti's ofzo? Ik weet nog wel dat ik erbij was.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
QUIZVRAAG: HOE HEET HET EERSTE SC DEEL?!
Klopt, TT?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Was toch iets van Yvonne. Een protestding
Ja, maar dat komt meer omdat ik nooit schroom om jailbait te posten omdat het gewoon hoortquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ondanks het schelden en de huillachers heb je wel gedaan wat ik vroeg
Nou ik was gebanned voor een maand toen de sc werd opgerichtquote:
Plaatjesjosti's SC dacht ik jaquote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iets met plaatjesjosti's ofzo? Ik weet nog wel dat ik erbij was.
quote:
Ik had het ook meezitten. Ging een maand op vakantie precies op de dag dat de SC begonquote:Op woensdag 10 december 2008 21:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou ik was gebanned voor een maand toen de sc werd opgerichtmaar las al wel mee. vanaf ongeveer deel 30/40 actief meegepost
Geniaalquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:17 schreef Lakitu het volgende:
Geen plaatjes mogen posten is gay. Dit topic is gay. En als er nog meer onzin-kutregels komen wordt KLB ook gay.
Ik was eerderquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Lakitu het volgende:
Plaatjesjosti's SC
Ik had weer eens gelijk. Wat een geweldig eerste topic was dat trouwens.
En wat zat ik nog vol met haat:
[..]
Vervang je snaren dan ook.quote:
Als hij nooit geblesseerd zou zijn, zou het zeker één van de beste flankenspelers ter wereld zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geniaal
Af en toe heeft hij toch wel iets'
Wtf.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al present vanaf de eerste pagina.
Daar ben ik nu ook mee bezig.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vervang je snaren dan ook.![]()
Ik heb nu 0.02mm dikkere snaren. Doet weer pijn aan den vingers.Speelt wel lekker stevig zo. En meer sustain.
Ernie ball.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook mee bezig.
Ik heb alleen geen Ernie Bal meer... Alleen nog GHS.
Ook met piemel zou ik haar/hem doenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
EN DAN DEZE LOLOLOL!!!!111
[ afbeelding ]
Jammer dat hij bijna altijd geblesseerd isquote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als hij nooit geblesseerd zou zijn, zou het zeker één van de beste flankenspelers ter wereld zijn.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook met piemel zou ik haar/hem doen
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel kunnen jaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jammer dat hij bijna altijd geblesseerd is![]()
3 Maand geleden kwam VI toch met dat hij minder dan 60% speelde, of juist 60% geblesseerd was ofzo
Die gifplaatjes van jou:quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zou wel kunnen jaToch ben ik altijd wel gecharmeerd van hem als hij speelt.
Hoezo deze dingen staan in deel 1, dan mag het nu toch ook wel?quote:
Nee, straks kun je niet meedoen met de FEE wedstrijdquote:
Van mij? Ik zie alleen sackboy posten?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die gifplaatjes van jou:
[KLB Bagger SC #349] Met de gif verkiezingen!
Ik weet het nog
Rijst?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Maar soms speelt hij ook enorm kut![]()
En nu ben ik even eten halen
Holy motherfucknutsquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar in dat topic staan al die gifjesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van mij? Ik zie alleen sackboy posten?
Nee vrijdag eet ik rijst, nu heb ik zuurkoolquote:
Hahahahah ja die is zo geniaalquote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef afcajos het volgende:
Die gifverkiezingenik moest weer hardop lachen om deze:
[ afbeelding ]
Ik heb wel om 10 gifjes hardop gelachen volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef afcajos het volgende:
Die gifverkiezingenik moest weer hardop lachen om deze:
[ afbeelding ]
Ja hahaha of die kat die zich omdraait en doordringend aan blijft kijken daar moet ik ook steeds weer om lachenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb wel om 10 gifjes hardop gelachen volgens mij![]()
Ook die lompe met de vrouw die uit de auto hangt en door een andere geschept word, de jongen die een steen doortrapt en daarbij zijn been verbrijzeld ofzo
Lekker gegeten?quote:
Laatst zag ik dat woord ergens en ik moest aan gelijk aan PK denkenquote:
Ik denk best vaak aan lui van Fok! en Fok! zelfquote:Op woensdag 10 december 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laatst zag ik dat woord ergens en ik moest aan gelijk aan PK denken
Dat heb ik als ik The Hills zie. Ik en PK hebben toen ooit tijdens de The Hills weekendbreak twee topics volgeluld met zn tweeën over The Hillsquote:Op woensdag 10 december 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laatst zag ik dat woord ergens en ik moest aan gelijk aan PK denken
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
Sah ein Mädchen ein Röslein stehen
Blühte dort in lichten Höhen
Sprach sie ihren Liebsten an
ob er es ihr steigen kann
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch
Toffe lawaai van die Duitserts.
Nee, Volgende week donderdagquote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
is ajax - slavia morgen?
Ik was friet eten en het was vet lekker!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar was je heen en hoe was het?
Ja klopt helemaal. En m'n kloon is gebanned zie ik net.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Je ging toch snacks halen?
Nein.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hallo Schwanzi, haben Sie noch gefickt?
Is Jos weer van de partij of laat je hem schieten omdat Ajax toch al door is en de tegenstander niet heel goed is?quote:
Ja irritant hequote:Op woensdag 10 december 2008 22:24 schreef behangplakker het volgende:
Telkens die herhalingen van sport1 dat ze in Spanje al die Real Madrid spelerts laten zienAl de 4e keer dat er zo'n compilatie is
Ben er wel bij ja, ga met groepje van 7 heen. En vrijdag met mn pa naar ajax - nacquote:Op woensdag 10 december 2008 22:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is Jos weer van de partij of laat je hem schieten omdat Ajax toch al door is en de tegenstander niet heel goed is?
Hee, die ken ik ergens van.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben even n00bs aan het pwnen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben even n00bs aan het pwnen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef behangplakker het volgende:
geen enkel probleem helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 251 smsjes voor deze maand.
Dat mensen zich daar zo snel doorheen kunnen werken.
Sowieso heb ik een hekel aan overbodige herhalingenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben er wel bij ja, ga met groepje van 7 heen. En vrijdag met mn pa naar ajax - nac
Inderdaadquote:
Wat een baasquote:George Harvey Strait (born May 18, 1952) is an American country music singer. Strait is sometimes referred to as the "King of Country," and some critics call Strait a living legend.[1] He is known for his unique style of western swing music, bar-room ballads, honky-tonk style, and fresh yet traditional country western music.[citation needed]
Strait won CMA Entertainer of the year in 1989 and 1990 and ACM Entertainer of the year in 1990. A member of the Country Music Hall of Fame, Strait has been nominated for more CMA awards than any other artist. As of 2008, he holds the record for the most Number One hits on the Billboard Hot Country Songs charts with forty-three number one singles on that chart. Counting all other music charts, Strait has amassed a total of fifty-six number one hits overall, breaking a record previously set by Conway Twitty.
Strait's 38 hit albums (12 multi platinum, 22 platinum and four gold) rank him only behind Elvis Presley and The Beatles. The RIAA have certified his albums at 68× platinum, denoting shipments of 58.5 million in the United States. His best-selling album there, is Pure Country (1992), which sold 6 million (6× Multi-platinum). His highest certified album is Strait Out of the Box (1995), which sold 2 million copies (8× Multi-Platinum due to being a box set with four CDs). According to the RIAA, Strait is the tenth best-selling recording artist in the United States overall.
Ik heb nog 64% tot 15 decemberquote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 251 smsjes voor deze maand.
Dat mensen zich daar zo snel doorheen kunnen werken.
Zeker als er ook nog is gescoord wordt terwijl de herhaling vrolijk de herhaling aan het herhalenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een hekel aan overbodige herhalingenBij een prachtig doelpunt kun je hem 2/3x herhalen, of bij een dubieus iets kun je ook wel herhaling doen in slowmotion. Maar voor de rest heb ik een hekel aan herhalingen omdat het spel dan allang hervat is
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 64% tot 15 december![]()
Tijd om wat chicks te hosselen
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was friet patat eten en het was vet lekker!
Volgens mij is geeneen zanger(es) zo succesvol geweest als hij als ik het zo leesquote:
Helaas moet ik dat beamen...quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
AU MU RUG
En dan doodleuk middenin de herhaling net te laat weggaan waardoor je en de goal, en de herhaling niet zietquote:Op woensdag 10 december 2008 22:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Zeker als er ook nog is gescoord wordt terwijl de herhaling vrolijk de herhaling aan het herhalen
Ik had in 3 dagen 75% eruit gebeld/gesmst en moet nu nog tot 5 januari met een beetjequote:Op woensdag 10 december 2008 22:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb nog 64% tot 15 december![]()
Tijd om wat chicks te hosselen
Beamen?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas moet ik dat beamen...
Boere regisseurenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan doodleuk middenin de herhaling net te laat weggaan waardoor je en de goal, en de herhaling niet ziet
er spoelden laatst een partij bramen aanquote:
Eerst belde en smste ik ook veel te veelquote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had in 3 dagen 75% eruit gebeld/gesmst en moet nu nog tot 5 januari met een beetje
binnenkort van 20 maar naar 30 upgraden
Dag samenvattingenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Boere regisseuren![]()
ps. Fenerbahce 1-0 verloren van Dynamo KIEV!![]()
Ja het commentaar bij de samenvattingen op sport1quote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dag samenvattingen
edit; Al moet ik zeggen dat met het commentaar die samenvattingen ook niet spannend zijn![]()
Ohquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dag samenvattingen
edit; Al moet ik zeggen dat met het commentaar die samenvattingen ook niet spannend zijn![]()
Alleen Elvis.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Volgens mij is geeneen zanger(es) zo succesvol geweest als hij als ik het zo lees
Gisteren met Barcelona:quote:Op woensdag 10 december 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja het commentaar bij de samenvattingen op sport1
"maar uiteindelijk zouden ze TOCH nog de gelijkmaker maken"
Totaal geen spanning opbouwen in die samenvatting
Op de Veluwe hebben ze nu nog last van de bramen die aanspoelden na de laatste ijstijdquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
er spoelden laatst een partij bramen aan
ergens noorden
wil je niet weten tering
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gisteren met Barcelona:
Normaal is Barca onverslaanbaar in Camp Nou, maar vandaag zou het heel anders lopen
En ook gewoon vooraf aan de samenvatting al
![]()
Ook zoveel nummer 1hits enzo dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Alleen Elvis.En misschien Michael Jackson ook.
hahahaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de Veluwe hebben ze nu nog last van de bramen die aanspoelden na de laatste ijstijd
Nouja, het is beter dan wachten tot woensdag om alle samenvattingen te zienquote:Op woensdag 10 december 2008 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jaen dan die droogkloot van sport1 met zijn stem
![]()
![]()
Sport1, heb je gelijk de samenvattingen en om binnen half uur alle goals gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 22:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Ohkijk jij nooit teletekst enzo? en de uitslagen van gister weet je ook nog niet?
Houd er rekening mee dat het meeste van die nummer 1 hits in de Country Charts zijn hequote:Op woensdag 10 december 2008 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook zoveel nummer 1hits enzo dan?
edit; Zie jos zijn postquote:Op woensdag 10 december 2008 22:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Ohkijk jij nooit teletekst enzo? en de uitslagen van gister weet je ook nog niet?
Ja, oke. Maar tochquote:Op woensdag 10 december 2008 22:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat het meeste van die nummer 1 hits in de Country Charts zijn heBillboard heeft charts voor verschillende genres.
Ah oke, ik wil nieteens Sport1 ofzo want dan blijf ik de wedstrijden afzappen en mis ik alle goalsquote:
Ik heb alleen het hoofdkanaal, dus ik zie 1 wedstrijd en daarna alle samenvattingenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:48 schreef sezten het volgende:
[..]
Ah oke, ik wil nieteens Sport1 ofzo want dan blijf ik de wedstrijden afzappen en mis ik alle goals
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
Hey Hoogstaande. Elke keer dat je post vraag ik me af of je UI nou die jongen van Hellogoodbye is. Verlos me uit mijn lijden en zeg het
Kan dat ook nog.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb alleen het hoofdkanaal, dus ik zie 1 wedstrijd en daarna alle samenvattingen
Eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb alles van Hellogoodbye maar het is zo weinigHeb jij wellicht bands met muziek wat daarop lijkt?
Geen id, 3 filmkanalen en 1 sportkanaal. Via (c)anaaldigitaalquote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan dat ook nog.
Maar dat kost zeker net zoveel als met alle subkanalen?
Heb al gepost joh, ik steunde je zelfsquote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef reetveter het volgende:
GA NAAR MIJN TOPIC DAN STUK KETTERS
Volgens mijn ze te uniekquote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet.
Maar ik zal wel even wat voor je zoeken
Hellogoodbye is idd tof, maar hebben inderdaad vrij weinig materiaal
Ik ga zometeen douchen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb gedoucht, volgende week weer.
Topgrapquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, 3 filmkanalen en 1 sportkanaal. Via (c)anaaldigitaal
ohh Ziggoquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, 3 filmkanalen en 1 sportkanaal. Via (c)anaaldigitaal
PICCA'Squote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga zometeen douchen.
Naakt.
Weird, ik douche meestal met kleren aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga zometeen douchen.
Naakt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga zometeen douchen.
Naakt.
En met een paraplu worden ze nooit natquote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weird, ik douche meestal met kleren aan.
maar dan kun je dus nietquote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weird, ik douche meestal met kleren aan.
Geil sletje!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
PICCA'S![]()
.
Wie is hier metroseksueel dan?
Best wel jaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgens mijn ze te uniek.
In de zomer nieuwe cd van ze hoorde ik.
Jawel, het wordt meteen uit mijn broek/rokje gespoeld!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar dan kun je dus niet
plassen
tijdens douchen?
jammer ....
Ikke jeweettoch.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
PICCA'S![]()
.
Jewaidutquote:
iddquote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jawel, het wordt meteen uit mijn broek/rokje gespoeld!
Euhj, post is tettequote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jawel, het wordt meteen uit mijn broek/rokje gespoeld!
quote:
de hormonen, de waddenlucht, het nalopen, van hem die de richting wijst, jawel.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:03 schreef afcajos het volgende:
O-zone![]()
Geweldige tijden herinneren mij aan dat nummer toen ik 17 jaar was en mijn hosselskills zich begonnen te ontwikkelen op vakantie op terschelling in de top-discotheek: de wyb!
Ik heb de nagellak nog op mn kast staanquote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
PICCA'S![]()
.
quote:
Weezer vind ik minder. Helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Best wel ja
Het enige wat ik zo snel kan vezinnen is Weezer, lijkt wel ergens een beetje op ze.
Maar Hellogoodbye is veel funkier (hoe the fuck schrijf je dat)
A little respect is een tof nummerquote:
Ik vind Surf Wax America wel tof opzich. Verder ken ik niet zoveelquote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
A little respect is een tof nummer
Verder zijn ze na 1 keer luisteren vrij saai
quote:
Mja ik maakte een fout, die namen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind Surf Wax America wel tof opzich. Verder ken ik niet zoveel
samenvattingen bitch,quote:Op woensdag 10 december 2008 23:11 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga ook slapen. Zometeen nog Simpsons kijken
u riep?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Over metroseksuelen gesproken.
[ afbeelding ]
Kijk ik tot half 12. Dan schakel ik overquote:
quote:
Dat haal ik ook altijd!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar het is ook friet!![]()
En het smaakte zeer goed. Vooral m'n frikandel speciaal erbij.
PK hustling.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat haal ik ook altijd!
Wat voor frietje?
Nu we het daar toch over hebben, hoe is 't met die blonde die je toen lang geleden posttequote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben, hoe is 't met die blonde die je toen lang geleden postte?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Het is patat. We leven hier niet in Belgie.
Jij ging slapen zei je!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
HET IS PATAT STELLETJE KANKERBELGEN.
frietjesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
pk hustlingHet enige dat hij husselt is een frietje.
Ik was eerst nog even aan het fappen op de gedachte dat jij en ik kindjes gingen maken, maar dat wil jij niet, dus deden we het veilig, hihi.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij ging slapen zei je!Liegbeest!!!1
Vind je het dan minder sexy?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was eerst nog even aan het fappen op de gedachte dat jij en ik kindjes gingen maken, maar dat wil jij niet, dus deden we het veilig, hihi.
Anyhowquote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
hoe zeg je: in ieder geval, in het Engels?
In FATSOENLIJK Engels?
In any way, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
In FATSOENLIJK Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een boze geïrriteerde kutreactie verwacht zoals alleen jij ze kan makenquote:
Jawel, maar ik hou niet van kanker bij mijn patatquote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
En als ik zeg: HET IS PATAT STELLETJE KANKERBELGEN, ziet meneer het niet.
Henkquote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
In FATSOENLIJK Engels?
Omelette du fromagequote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
In FATSOENLIJK Engels?
Patatje kanker, nooit gehad?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hou niet van kanker bij mijn patat
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
In any way, natuurlijk.Bedankt man. Welke klopt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Patat is kankerverwekkend, dat je het weet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hou niet van kanker bij mijn patat
Geil. Binnenkort toch maar eens afspreken dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef voorlopig geen kinderen en jij bent geil genoeg.
Nou anyway natuurlijk, wat ik zei.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt man. Welke klopt er?
quote:
quote:
quote:an·y·how (n-hou)
adv.
1. In whatever way or manner; however: I'll cook it anyhow you like. They came anyhow they couldby boat, train, or plane.
2. In a careless way; haphazardly: clothes stuffed anyhow into the suitcase.
3.
a. In any case; at least: I think they're asleep; anyhow, they're quiet.
b. Nevertheless: It sounds crazy, but I believe it anyhow.
Zeg PK, weet je nog die tijd dat we altijd op msn over gers aan het kankeren waren?quote:
Anyhow, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt man. Welke klopt er?
*Stopt met patat en gaat rokenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Patat is kankerverwekkend, dat je het weet.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Patatje kanker, nooit gehad?
Ah, het altijd terugkerende Appelsquote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb Appels gebruikt. Hopen dat ik word aangenomen.
Ik plan seks niet van te voren.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geil. Binnenkort toch maar eens afspreken dan.![]()
Schavuitjes!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg PK, weet je nog die tijd dat we altijd op msn over gers aan het kankeren waren?
quote:
Hee, ken ik die uitspraak niet ergens van?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik plan seks niet van te voren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb Appels gebruikt. Hopen dat ik word aangenomen.
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg PK, weet je nog die tijd dat we altijd op msn over gers aan het kankeren waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |