Dat haal ik ook altijd!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar het is ook friet!![]()
En het smaakte zeer goed. Vooral m'n frikandel speciaal erbij.
PK hustling.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat haal ik ook altijd!
Wat voor frietje?
Nu we het daar toch over hebben, hoe is 't met die blonde die je toen lang geleden posttequote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben, hoe is 't met die blonde die je toen lang geleden postte?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Het is patat. We leven hier niet in Belgie.
Jij ging slapen zei je!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
HET IS PATAT STELLETJE KANKERBELGEN.
frietjesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
pk hustlingHet enige dat hij husselt is een frietje.
Ik was eerst nog even aan het fappen op de gedachte dat jij en ik kindjes gingen maken, maar dat wil jij niet, dus deden we het veilig, hihi.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij ging slapen zei je!Liegbeest!!!1
Vind je het dan minder sexy?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was eerst nog even aan het fappen op de gedachte dat jij en ik kindjes gingen maken, maar dat wil jij niet, dus deden we het veilig, hihi.
Anyhowquote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
hoe zeg je: in ieder geval, in het Engels?
In FATSOENLIJK Engels?
In any way, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
In FATSOENLIJK Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een boze geïrriteerde kutreactie verwacht zoals alleen jij ze kan makenquote:
Jawel, maar ik hou niet van kanker bij mijn patatquote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
En als ik zeg: HET IS PATAT STELLETJE KANKERBELGEN, ziet meneer het niet.
Henkquote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
In FATSOENLIJK Engels?
Omelette du fromagequote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
In FATSOENLIJK Engels?
Patatje kanker, nooit gehad?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hou niet van kanker bij mijn patat
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
In any way, natuurlijk.Bedankt man. Welke klopt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Patat is kankerverwekkend, dat je het weet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hou niet van kanker bij mijn patat
Geil. Binnenkort toch maar eens afspreken dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef voorlopig geen kinderen en jij bent geil genoeg.
Nou anyway natuurlijk, wat ik zei.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt man. Welke klopt er?
quote:
quote:
quote:an·y·how (n-hou)
adv.
1. In whatever way or manner; however: I'll cook it anyhow you like. They came anyhow they couldby boat, train, or plane.
2. In a careless way; haphazardly: clothes stuffed anyhow into the suitcase.
3.
a. In any case; at least: I think they're asleep; anyhow, they're quiet.
b. Nevertheless: It sounds crazy, but I believe it anyhow.
Zeg PK, weet je nog die tijd dat we altijd op msn over gers aan het kankeren waren?quote:
Anyhow, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt man. Welke klopt er?
*Stopt met patat en gaat rokenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Patat is kankerverwekkend, dat je het weet.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Patatje kanker, nooit gehad?
Ah, het altijd terugkerende Appelsquote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb Appels gebruikt. Hopen dat ik word aangenomen.
Ik plan seks niet van te voren.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geil. Binnenkort toch maar eens afspreken dan.![]()
Schavuitjes!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg PK, weet je nog die tijd dat we altijd op msn over gers aan het kankeren waren?
quote:
Hee, ken ik die uitspraak niet ergens van?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik plan seks niet van te voren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb Appels gebruikt. Hopen dat ik word aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |