Weezer vind ik minder. Helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Best wel ja
Het enige wat ik zo snel kan vezinnen is Weezer, lijkt wel ergens een beetje op ze.
Maar Hellogoodbye is veel funkier (hoe the fuck schrijf je dat)
A little respect is een tof nummerquote:
Ik vind Surf Wax America wel tof opzich. Verder ken ik niet zoveelquote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
A little respect is een tof nummer
Verder zijn ze na 1 keer luisteren vrij saai
quote:
Mja ik maakte een fout, die namen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind Surf Wax America wel tof opzich. Verder ken ik niet zoveel
samenvattingen bitch,quote:Op woensdag 10 december 2008 23:11 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga ook slapen. Zometeen nog Simpsons kijken
u riep?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Over metroseksuelen gesproken.
[ afbeelding ]
Kijk ik tot half 12. Dan schakel ik overquote:
quote:
Dat haal ik ook altijd!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar het is ook friet!![]()
En het smaakte zeer goed. Vooral m'n frikandel speciaal erbij.
PK hustling.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat haal ik ook altijd!
Wat voor frietje?
Nu we het daar toch over hebben, hoe is 't met die blonde die je toen lang geleden posttequote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben, hoe is 't met die blonde die je toen lang geleden postte?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Het is patat. We leven hier niet in Belgie.
Jij ging slapen zei je!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
HET IS PATAT STELLETJE KANKERBELGEN.
frietjesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
pk hustlingHet enige dat hij husselt is een frietje.
Ik was eerst nog even aan het fappen op de gedachte dat jij en ik kindjes gingen maken, maar dat wil jij niet, dus deden we het veilig, hihi.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij ging slapen zei je!Liegbeest!!!1
Vind je het dan minder sexy?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was eerst nog even aan het fappen op de gedachte dat jij en ik kindjes gingen maken, maar dat wil jij niet, dus deden we het veilig, hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |