Slot op je pussige porum kun je krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef dagdag het volgende:
slot
Alleen zat daar geen ban aan vastquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
Zo'n soort topic was er ook al: [PAINT] De beste topic verneukende zinnen #3
Opbokken.quote:
Droeftoeter.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:08 schreef yvonne het volgende:
Oh, en ik meen het wel degelijk, blijven plaatjes posten is een lange, lange ban.
Ja goed bezigquote:
Je bent echt een gefrustreerd ventje he. O wacht, ik zie het al. Je komt uit Helmond, daar ligt het aan !!quote:
quote:
Tsjonge wat kun jij janken zegquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja goed bezig
lemmingtopic van de numero uno sluiten en de rest open laten![]()
En dan ook nog mijn onderwerp nakken
Alleen hierquote:
Nope, ik hou gewoon niet van discriminazi'squote:
Wat een leuk GARPJE. Ga eens gauw weg uit dit topique.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:15 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Je bent echt een gefrustreerd ventje he. O wacht, ik zie het al. Je komt uit Helmond, daar ligt het aan !!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
Als hier dan toch plaatjes gepost mogen worden, dan mag deze niet ontbreken vind ik:
[ afbeelding ]
Mag het buiten KLB wel?quote:
Oké, daar heb ik niets op terug, het perfecte antwoord!quote:
En jij heet Remkoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:15 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Je bent echt een gefrustreerd ventje he. O wacht, ik zie het al. Je komt uit Helmond, daar ligt het aan !!
Nee, er worden gewoonweg geen topics meer met plaatjes verkloot.quote:
Ik heb tenminste een naam. In Helmond geef je je hond nog niet eens een naamquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij heet Remko
Om maar even een paupernaam op te noemen
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, dat niet
Deze is ook wel sterk overigens:
[ afbeelding ]
Mag het in ONZ wel?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, er worden gewoonweg geen topics meer met plaatjes verkloot.
3 maanden ban,wat een rust
Ja,quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, er worden gewoonweg geen topics meer met plaatjes verkloot.
3 maanden ban,wat een rust
Jawel hoor, de meeste honden heten Remko hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:22 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een naam. In Helmond geef je je hond nog niet eens een naam
Ja alleen ik kaap ze niet op andere foraquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:22 schreef J.Herrer het volgende:
Nou je leest het Paaskonijn
Dat wordt registeren op die nerd forum waar je al die plaatjes kaapt
Jij kan het weten he ...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jawel hoor, de meeste honden heten Remko hier.
En ja het is een zwerfhond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wtfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wtf
ik wist dit niet![]()
Ik heb net een plaatje gepost maar ik wist het nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:
Oh-ohquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wtf
ik wist dit niet![]()
Ik heb net een plaatje gepost maar ik wist het nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die park is echt leip daar achterquote:
whehequote:
Stomme mongool. Dat zijn plaatjes die al waren gepost voordat die regel werd ingevoerd. Faalhaas.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb net 3 of 4 topics gekickt met plaatjes erin, dus Mod's doe jullie werk (en doe het ook echt!)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb net 3 of 4 topics gekickt met plaatjes erin, dus Mod's doe jullie werk (en doe het ook echt!)
Groeten aan je voeten.quote:plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Yvonnen bedoeld topicverneukende plaatjes, de IBTL (in before the lock) bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef J.Herrer het volgende:
Niks mee te maken, plaatje is plaatje bruinwerkerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stomme mongool. Dat zijn plaatjes die al waren gepost voordat die regel werd ingevoerd. Faalhaas.
Sjezus wat ben jij een NSB-er zeg, en fyi, allemaal gepost voor deze SC er was, dus kap ff met dat omhoog schoppen van topicsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef J.Herrer het volgende:
Paints mogen nogquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Yvonnen bedoeld topicverneukende plaatjes, de IBTL (in before the lock) bijvoorbeeld.
Hou je bagger hierquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:23 schreef Stommie het volgende:
samenvatting TS? of ben je alweer weg?
Nopequote:
quote:
Paints zijn niet altijd topicverneukendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'bijvoorbeeld'?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Plaatjes, slowchat, als je andere topics maar niet verneukt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paints zijn niet altijd topicverneukend![]()
En is dit een algemeen SC of alleen voor plaatjes?
Het was mijn idee mijn idee mijn ideequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatjes, slowchat, als je andere topics maar niet verneukt.
Tuuk, zou ik ook zeggen nadat ik zo gepwnt was deze middagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was mijn idee mijn idee mijn idee![]()
![]()
![]()
Ik riep het 3 maanden geleden al dat er een KLB SC moest komen zodat alle bagger bij elkaar bleef maar dat wilde men toen nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk, zou ik ook zeggen nadat ik zo gepwnt was deze middag
Jij je zin hoor, alles is jouw idee
Lollie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Wat zijn telatubbies?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:48 schreef Tmaatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik riep het 3 maanden geleden al dat er een KLB SC moest komen zodat alle bagger bij elkaar bleef maar dat wilde men toen niet
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Metalfrost het volgende:
GTA 3 downloaden,, waar?
Hier mevrouw, al twee overtreders!Lul niet man, daar zijn niet eens topicverneukende plaatjes in gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Welwaar schele oetlulquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lul niet man, daar zijn niet eens topicverneukende plaatjes in gepost
Dat zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg ik een ''kutuser'' tagje als ik het kan vinden?
Permban ook goed?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg ik een ''kutuser'' tagje als ik het kan vinden?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Metalfrost het volgende:
GTA 3 downloaden,, waar?
Hier mevrouw, al twee overtreders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
[KLB-FB] Voor al je vragen en klachtenquote:
Jawel, 6 minuten geledenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Wordt het toch nog een goed topic![]()
[ afbeelding ]
Waar zie je A's dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[KLB-FB] Voor al je vragen en klachten
Wat was het ook alweer?
''Du bis gepwnd wie unne n00b?''
Toch leuk dat het toen werd afgeschoten door de admins
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:07 schreef J.Herrer het volgende:
Uit dat GTA 3 topic
[..]
Jawel, 6 minuten geleden
Dus BAN
Ja, waar jij zo komt in te staan want dan banaansmerende gedrag van je komt me m'n strot uit.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hou alvast Fok! mededelingen in de gaten
Donder op uit deze SC, scheve botkankermongoolquote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef J.Herrer het volgende:
He Paaskonijn, wat is een SC? jij bent nerd, je weet alles toch
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waar jij zo komt in te staan want dan banaansmerende gedrag van je komt me m'n strot uit.
Kind, ik geef je drie! lollies!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FA's, ook goed.
Het was in ieder geval mijn plan
Lekker grammaticaal ookquote:
gaan we schelden dan? Je vader met aids die je gisterenavond heeft ingespoten, impotente flikkerquote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Donder op uit deze SC, scheve botkankermongool
puik ogetredenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Salmiak Chupa Chup lollies, ze zijn opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Salmiak Chupa Chup lollies, ze zijn opwaarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja ik heb elke dag een prikje nodig aangezien ik inderdaad AIDS heb. Bedankt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
gaan we schelden dan? Je vader met aids die je gisterenavond heeft ingespoten, impotente flikker
Sorry hoor mevrouw de leuterjuffrouwquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Jep.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Overigens fijn om te weten dat download requests topics gewoon open mogen blijven
Jij bent nú al De RasKlager van 2008, echt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Overigens fijn om te weten dat download requests topics gewoon open mogen blijven
De logica, klagen over een GAM topic in een KLB-SC.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Braille en ondertiteling heb je hier nodig, echt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De logica, klagen over een GAM topic in een KLB-SC.
Met die instelling van jou kan ik tweakers.net aanraden, daar houden ze wel van een strict-NSB-regime.
BrauNquote:Op zondag 6 juli 2008 00:30 schreef Metalfrost het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een mooie titelquote:Op zondag 6 juli 2008 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent nú al De RasKlager van 2008, echt.
Je hoeft geen nerd te zijn om dat te weten. Helaas ben je wel een überdommemongool zoals jou als je het niet weet.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef J.Herrer het volgende:
He Paaskonijn, wat is een SC? jij bent nerd, je weet alles toch
LOOOLquote:
Die is leuk ja.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Kan er niet zo'n actie ook voor TVP's?
Genie!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Kan er niet zo'n actie ook voor TVP's?
Ok vooruit ik offer me wel op voor een keertje.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ow wacht....wie banned TS voor 3 maanden dan?
Dronken van de liefde.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:55 schreef MLF het volgende:
[..]
ik zie de logica ook niet
ze was zeker dronken toen ze de topic startte
Prima hoor, zolang je maar onthoud geen topicverneukende plaatjes meer te posten in andermans topics, dan is het best wat jij allemaal vindt.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:55 schreef MLF het volgende:
[..]
ik zie de logica ook niet
ze was zeker dronken toen ze de topic startte
[KLB-SC] ''Zeg ben jij niet die DJ?''quote:Op zondag 6 juli 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
DE SC-REEKS?
Ik vind deze TT schitterend voor een reeks, Plaatjesjosti'squote:Op zondag 6 juli 2008 09:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[KLB-SC] ''Zeg ben jij niet die DJ?''
of
[KLB-SC] Friet of toch patat?
Gelukkig kunnen wij het zelf beslissen.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze TT schitterend voor een reeks, Plaatjesjosti's
En ik kan TT's veranderenquote:Op zondag 6 juli 2008 09:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij het zelf beslissen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:26 schreef right_turn het volgende:
Kut ik had 'm al in een ander topic gezet, zie nu dat het daar niet mag...
Dan maar hier!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:17 schreef Lakitu het volgende:
Geen plaatjes mogen posten is gay. Dit topic is gay. En als er nog meer onzin-kutregels komen wordt KLB ook gay.
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef RickoKun het volgende:
WTF YVONNE, HOE DAN MET PAINTS ENZULKS??!?!?!?!
Jongeuhhh je draait KLB de nekz0rt om!
Vind zijquote:Op zondag 6 juli 2008 13:42 schreef J.Herrer het volgende:
Dat mag je niet zeggen anders ben je een Raszeikerd en een NSB'er
Zou íemand dat doen?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef RobertVH het volgende:
Zo meteen moeten we de klachten ook nog serieus gaan nemen?![]()
Jerruh, de mods, "yvonnequote:
R&P-volkquote:Op zondag 6 juli 2008 14:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jerruh, de mods, "yvonne" en misschien nog wat die zijn overgewaaid van R&P ofzo
Rimpel en Pimpel volk!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:20 schreef RobertVH het volgende:
[..]
R&P-volk...kunnen we niet de grenzen dicht gooien?
Ik leef nog.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:20 schreef right_turn het volgende:
[..]
Vanwaar die vrolijkheid, gij opgewekt konijn?
Hm.. volgens mij nemen zelfs hun het "geklaag" uit KLB niet serieus hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 14:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jerruh, de mods, "yvonne" en misschien nog wat die zijn overgewaaid van R&P ofzo
Hey, dat geintje werkt niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Ik weet niet waarover dit gaat, maar hier is een plaatje van K3
[ afbeelding ]
Hoezo neemt iedereen deze klacht zo serieus, doet normaal ook niemandquote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef behangplakker het volgende:
Yvonne heeft een steekje los ofzo denk ik![]()
Ze helpt KLB nog meer de afgrond in dan de mods en de zogenaamde baggeraars..
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef RickoKun het volgende:
WTF YVONNE, HOE DAN MET PAINTS ENZULKS??!?!?!?!
Jongeuhhh je draait KLB de nekz0rt om!
Je mag gerust plaatjes posten, zolang ze maar niet topicverneukend zijn. De IBTL shit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:17 schreef Lakitu het volgende:
Geen plaatjes mogen posten is gay. Dit topic is gay. En als er nog meer onzin-kutregels komen wordt KLB ook gay.
En IBTL?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef GieJay het volgende:
Wtf is SC?
Ja, ik heb het zelf maar weer opgezoekt, stelletje luie honden hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
blijkbaar nietquote:
Hoi Ananas!quote:
Zit dat wijf nu serieus te schijten in dat bubbelbad?quote:
Waarom zou ikquote:
blijft leuk, je zou er maar bijzitten denk ik danquote:
Ik eet heul geen annanasertsquote:
NEEEEEEEEEEEEquote:
Ken je dat gifje ook al nietquote:Op maandag 7 juli 2008 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit dat wijf nu serieus te schijten in dat bubbelbad?
Ja, normaal werk ik dus zit ik niet 24/7 te internettequote:Op maandag 7 juli 2008 12:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ken je dat gifje ook al niet.
Je bent echt een internet noob![]()
![]()
![]()
Werkquote:Op maandag 7 juli 2008 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, normaal werk ik dus zit ik niet 24/7 te internetteNu fuckantie!
Eensch, maar ja met de hele dag Fok!ken verdien je zo weinig...quote:
Hoezo de 2e?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat zou dan de 2de fail in 2 dagen worden
Gisteren op een feest ook, kan er wel een mooi topic over openen maar heb geen zin om heel m'n leven op FOK! te zettenquote:
Vertel, vertel verteeeeel!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gisteren op een feest ook, kan er wel een mooi topic over openen maar heb geen zin om heel m'n leven op FOK! te zetten
Wel doe!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee!
En kom er achter dat ik ook 10 euro ben kwijt geraakt
Fietssleutel vorig jaar bij Decibel Outdoor nog voordat ik binnen wasquote:Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel doe!
Ik ben een keer 20 euro kwijt geraakt tijden het uitgaan![]()
Wie kan deze voor mij uitleggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |