Plaatjes, slowchat, als je andere topics maar niet verneukt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paints zijn niet altijd topicverneukend![]()
En is dit een algemeen SC of alleen voor plaatjes?
Het was mijn idee mijn idee mijn ideequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatjes, slowchat, als je andere topics maar niet verneukt.
Tuuk, zou ik ook zeggen nadat ik zo gepwnt was deze middagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was mijn idee mijn idee mijn idee![]()
![]()
![]()
Ik riep het 3 maanden geleden al dat er een KLB SC moest komen zodat alle bagger bij elkaar bleef maar dat wilde men toen nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk, zou ik ook zeggen nadat ik zo gepwnt was deze middag
Jij je zin hoor, alles is jouw idee
Lollie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Wat zijn telatubbies?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:48 schreef Tmaatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik riep het 3 maanden geleden al dat er een KLB SC moest komen zodat alle bagger bij elkaar bleef maar dat wilde men toen niet
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Metalfrost het volgende:
GTA 3 downloaden,, waar?
Hier mevrouw, al twee overtreders!Lul niet man, daar zijn niet eens topicverneukende plaatjes in gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Welwaar schele oetlulquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lul niet man, daar zijn niet eens topicverneukende plaatjes in gepost
Dat zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg ik een ''kutuser'' tagje als ik het kan vinden?
Permban ook goed?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg ik een ''kutuser'' tagje als ik het kan vinden?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Metalfrost het volgende:
GTA 3 downloaden,, waar?
Hier mevrouw, al twee overtreders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
[KLB-FB] Voor al je vragen en klachtenquote:
Jawel, 6 minuten geledenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Wordt het toch nog een goed topic![]()
[ afbeelding ]
Waar zie je A's dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[KLB-FB] Voor al je vragen en klachten
Wat was het ook alweer?
''Du bis gepwnd wie unne n00b?''
Toch leuk dat het toen werd afgeschoten door de admins
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:07 schreef J.Herrer het volgende:
Uit dat GTA 3 topic
[..]
Jawel, 6 minuten geleden
Dus BAN
Ja, waar jij zo komt in te staan want dan banaansmerende gedrag van je komt me m'n strot uit.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hou alvast Fok! mededelingen in de gaten
Donder op uit deze SC, scheve botkankermongoolquote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef J.Herrer het volgende:
He Paaskonijn, wat is een SC? jij bent nerd, je weet alles toch
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waar jij zo komt in te staan want dan banaansmerende gedrag van je komt me m'n strot uit.
Kind, ik geef je drie! lollies!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FA's, ook goed.
Het was in ieder geval mijn plan
Lekker grammaticaal ookquote:
gaan we schelden dan? Je vader met aids die je gisterenavond heeft ingespoten, impotente flikkerquote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Donder op uit deze SC, scheve botkankermongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |