puik ogetredenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Salmiak Chupa Chup lollies, ze zijn opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Salmiak Chupa Chup lollies, ze zijn opwaarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja ik heb elke dag een prikje nodig aangezien ik inderdaad AIDS heb. Bedankt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
gaan we schelden dan? Je vader met aids die je gisterenavond heeft ingespoten, impotente flikker
Sorry hoor mevrouw de leuterjuffrouwquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Jep.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Overigens fijn om te weten dat download requests topics gewoon open mogen blijven
Jij bent nú al De RasKlager van 2008, echt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Overigens fijn om te weten dat download requests topics gewoon open mogen blijven
De logica, klagen over een GAM topic in een KLB-SC.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Braille en ondertiteling heb je hier nodig, echt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De logica, klagen over een GAM topic in een KLB-SC.
Met die instelling van jou kan ik tweakers.net aanraden, daar houden ze wel van een strict-NSB-regime.
BrauNquote:Op zondag 6 juli 2008 00:30 schreef Metalfrost het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een mooie titelquote:Op zondag 6 juli 2008 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent nú al De RasKlager van 2008, echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |