puik ogetredenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Salmiak Chupa Chup lollies, ze zijn opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Salmiak Chupa Chup lollies, ze zijn opwaarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja ik heb elke dag een prikje nodig aangezien ik inderdaad AIDS heb. Bedankt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
gaan we schelden dan? Je vader met aids die je gisterenavond heeft ingespoten, impotente flikker
Sorry hoor mevrouw de leuterjuffrouwquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, ik word zó moe van je, dat is GAM, dit is KLB, het gaat over het gebagger hier en topicverneukende plaatjes hier, ik las net iets over braille en ondertiteling nodig hebben op KLB en verdomd, het is nog waar ook.
Jep.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Overigens fijn om te weten dat download requests topics gewoon open mogen blijven
Jij bent nú al De RasKlager van 2008, echt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Overigens fijn om te weten dat download requests topics gewoon open mogen blijven
De logica, klagen over een GAM topic in een KLB-SC.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Braille en ondertiteling heb je hier nodig, echt.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De logica, klagen over een GAM topic in een KLB-SC.
Met die instelling van jou kan ik tweakers.net aanraden, daar houden ze wel van een strict-NSB-regime.
BrauNquote:Op zondag 6 juli 2008 00:30 schreef Metalfrost het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een mooie titelquote:Op zondag 6 juli 2008 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent nú al De RasKlager van 2008, echt.
Je hoeft geen nerd te zijn om dat te weten. Helaas ben je wel een überdommemongool zoals jou als je het niet weet.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef J.Herrer het volgende:
He Paaskonijn, wat is een SC? jij bent nerd, je weet alles toch
LOOOLquote:
Die is leuk ja.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Kan er niet zo'n actie ook voor TVP's?
Genie!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Kan er niet zo'n actie ook voor TVP's?
Ok vooruit ik offer me wel op voor een keertje.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ow wacht....wie banned TS voor 3 maanden dan?
Dronken van de liefde.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:55 schreef MLF het volgende:
[..]
ik zie de logica ook niet
ze was zeker dronken toen ze de topic startte
Prima hoor, zolang je maar onthoud geen topicverneukende plaatjes meer te posten in andermans topics, dan is het best wat jij allemaal vindt.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:55 schreef MLF het volgende:
[..]
ik zie de logica ook niet
ze was zeker dronken toen ze de topic startte
[KLB-SC] ''Zeg ben jij niet die DJ?''quote:Op zondag 6 juli 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
DE SC-REEKS?
Ik vind deze TT schitterend voor een reeks, Plaatjesjosti'squote:Op zondag 6 juli 2008 09:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[KLB-SC] ''Zeg ben jij niet die DJ?''
of
[KLB-SC] Friet of toch patat?
Gelukkig kunnen wij het zelf beslissen.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deze TT schitterend voor een reeks, Plaatjesjosti's
En ik kan TT's veranderenquote:Op zondag 6 juli 2008 09:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij het zelf beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |