abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63906886

Inleiding

Je bevindt je samen met de andere deelnemers in een dorp waar je leven niet zeker is. Twee groeperingen, de maffia leden en de weerwolven hebben besloten dat de laatste dagen van het dorp geteld zijn, en er is een heftige strijd ontstaan tussen gewone dorpelingen, weerwolven en maffiosi.

De maffialeden en weerwolven doen zich overdag voor als dorpsbewoners, en komen iedere nacht langs om dorpelingen te vermoorden. Iedere nacht krijgen beide groepen de mogelijkheid tot het doden van 1 man.
Mocht een groep er voor kiezen om ’s nachts een slachtoffer te maken, dan laten ze daarbij aanwijzingen achter naar de leden van de groep. Op basis van deze informatie, psychologie en sommige speciale rollen kunnen de dorpelingen iedere dag proberen iemand te lynchen, maar pas op: De maffialeden en weerwolven kunnen ook gewoon meestemmen en discussiëren. Zorg dus dat je niet iedereen vertrouwd.

Sommige dorpelingen hebben naast hun mogelijkheid tot het stemmen voor de lynch, het oplossen van hints en het mee discussiëren nog een of meerdere extra vaardigheden, deze staan verderop in deze post beschreven. Lees ze goed door, want sommige rollen kunnen een grote impact hebben.
Welke rol je hebt (maffia, weerwolf, gewone dorpeling of een van de speciale dorpeling rollen) wordt vermeld in de Pm die je als het goed is ontvangen hebt aan het begin van het spel. Heb je geen PM ontvangen, laat het ons dan even weten en je krijgt een nieuwe PM.

Stemregels
1. Iedere dag om 19:00 word er iemand gelyncht, post je stem hier in het topic volgens de onderstaande regels, degene die om 19:00 te meeste stemmen heeft word afgemaakt.
2. Alle stemmen na 18:59 worden ongeldig verklaard.
3. Geef duidelijk aan op wie je wil stemmen, doe dit door “##vote naam” te posten in de thread, voeg ook je naam aan het stemmen-lijstje toe.
4. Als je je stem wilt wijzigen, zeg dan: “##unvote” in dit topic, verwijder ook je naam uit het lijstje.
5. Je mag niet op jezelf, een dode, of iemand die niet mee doet aan het spel stemmen.
6. Als om 19:00 twee mensen gelijk bovenaan staan, dan word degene gelyncht die als eerste het aantal stemmen heeft bereikt.
7. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
8. In sommige gevallen kan er een dubbele lynch komen, wanneer dit gebeurd worden er 2 dorpelingen gelyncht, en iedere inwoner van het dorp krijgt 2 stemmen (je mag 2 keer op 1 persoon stemmen).

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig. Als je 2 volledige dagen niet post (een 24 uur cyclus) dan kan de spelleider je modkillen, maar er zijn vaak uitzonderingen op deze regel.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig
5. Er mogen geen kopieën van je rol Pm, screenshots ervan, of wat dan ook, doorgestuurd worden of in de topic geplaatst worden. Roepen dat je een rol hebt is natuurlijk wel toegestaan (ook als je deze niet hebt)
6. De spelleider kan je modkillen als je, je overduidelijk niet aan de regels houd, maar dit komt niet heel vaak voor.

Deadlines

1. Alle lynchstemmen en dagvaardigheden moeten voor 19:00 binnen zijn.
2. Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn.
3. Zijn de Spelleiders een keer veel te laat dan kunnen deadlines wat opgeschoven worden

Rollen

De volgende rollen zijn onder de dorpelingen verdeeld tijdens deze ronde, alle (levende) spelers kunnen stemmen, discussiëren en hints oplossen.

Maffia rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met maffia rollen nog over zijn):

Maffialid:
Alle maffialeden kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen.

Weerwolf rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met weerwolf rollen nog over zijn):

Weerwolf:
Alle weerwolven kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen.

Gewone rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met gewonerollen nog over zijn):

Dorpeling:
Heeft geen speciale vaardigheden.

Rechercheur:
Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een maffialid is.

Waarzegger:
Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een weerwolf is.

Dokter:
Kan iedere nacht iemand beschermen, mocht het doel van de dokter deze nacht normaalgesproken dood gaan, dan blijft deze nu in leven.
(kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet)

Zwakke Dokter:
Een dokter die omkomt als hij een maffialid of weerwolf probeert te beschermen.
(kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet)

Stalker:
De stalker kan iedere nacht iemand volgen, hij komt dan te weten of zijn doel op pad ging, en naar wie.

Sluipschutter:
Mag vanaf de tweede nacht, ’s nachts iemand doodschieten, hij kan dit maar 1 keer doen.

Dorpsoudste:
Mag iedere dag voor de lynch een extra stem insturen naar de spelleiders.

Burgemeester:
De burgemeester mag een dubbele lynch uitspreken door dit overdag aan de spelleiders te melden. Dit moet voor 16:00 gedaan worden om de spelers een kans te geven hun tweede stem uit te brengen.
De burgemeester word beschermd door zijn bodyguard en kan niet ‘s nachts doodgaan tenzij de bodyguard al dood is, hij kan wel gelyncht worden.

Bodyguard
De bodyguard kent zijn burgemeester, en beschermd hem. Zie de burgemeester rol beschrijven voor meer info.

???????:
????? ??? ?????? ??? ????.

Rollen die eerder gebruikt werden (deze ronde niet dus):

Maffiahoer:
Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Rechercheur (andere versie)
Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben
Nachtwaker
Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Gekke velddokter

De gekke velddokter kiest net zoals de normale velddokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gekke velddokter bent of ‘gewone’ velddokter.

Cupido
Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeestersverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Spion

Je hebt sympathie voor de maffia, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver
De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de maffia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de maffia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen.

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
De spelregels in dit spel zijn wel behoorlijk anders, maar het idee is ongeveer hetzelfde.

Voorlopig deelnemerslijst.

1. timmmmm
2. Syb-rund.
3. Lekiamh
4. ZxOrD(Dorpsbewoner)
5. Harajuku.
6. Isdatzo
7. ajf(Rechercheur)
8. Ladidadida(Zwakke Dokter)
9. Sheepcidus
10. Etcetera(Maffia)
11. CaLeX(Weerwolf)
12. Silver_shark(Bodyguard)
13. Clesar03(Waarzegger)
14. Trevland
15. Susi(Maffia)
16. lynda
17. DuTank
18. -SG-
19. PrincePolly

Belangrijke posts:

Nacht 1

Dag 1
Nacht 2

[ Bericht 0% gewijzigd door SiestaGuru op 10-12-2008 22:25:27 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 15:23:33 #2
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_63906930
Fipo
  woensdag 10 december 2008 @ 15:24:10 #3
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63906946

Om in het thema te blijven
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 15:24:16 #4
216584 Trevland
pi_63906947
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Trevland, waarom wil jij zo graag onze aandacht afleiden van het maffiastukje? Ben jij misschien de ontbekende maffia?
Ik zeg alleen dat er alleen maar naar de mafia gekeken word en niet naar de ww(als die nu al bekent zijn betkent dat we ze stuk voor stuk zo kunnen lynchen en niet in het wilde weg gaan gokken omdat de hint hunters al dood zijn). En hoezo de hints naar Etc zijn toch duidelijk maar ik vind het zonde dat de kansen worden verspild op een voorsprong op de maffia en de wolfjes dat je ze nu allemaal al kan pakken zodat we infiete al hebben gewonnen(ander kan het op het eind nog wel eens goed mis gaan).
  woensdag 10 december 2008 @ 15:24:16 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63906948
Sepo!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 10 december 2008 @ 15:24:34 #6
163094 Ladidadida
pi_63906961
WTF!
pi_63906984
Wat een verhaal
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:26:15 #8
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63906998
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Trevland het volgende:
Fipo
Mijn vraag blijft hetzelfde, trevland. Waarom wil je zo graag dat we naar de weerwolven gaan kijken, en niet verder kijken naar de maffia? Ben jij toevallig de overgebleven maffia?
Ik heb ook al van veel mensen rollen binnengekregen. Van jou niet
Jij staat nu hoop op het verdachtenlijstje
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 15:27:38 #9
216584 Trevland
pi_63907038
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft hetzelfde, trevland. Waarom wil je zo graag dat we naar de weerwolven gaan kijken, en niet verder kijken naar de maffia? Ben jij toevallig de overgebleven maffia?
Ik heb ook al van veel mensen rollen binnengekregen. Van jou niet
Jij staat nu hoop op het verdachtenlijstje
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat er alleen maar naar de mafia gekeken word en niet naar de ww(als die nu al bekent zijn betkent dat we ze stuk voor stuk zo kunnen lynchen en niet in het wilde weg gaan gokken omdat de hint hunters al dood zijn). En hoezo de hints naar Etc zijn toch duidelijk maar ik vind het zonde dat de kansen worden verspild op een voorsprong op de maffia en de wolfjes dat je ze nu allemaal al kan pakken zodat we infiete al hebben gewonnen(ander kan het op het eind nog wel eens goed mis gaan).
  woensdag 10 december 2008 @ 15:30:45 #11
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63907114
Ik vind het dus niet sterk, trevland. Als je nu eerst eens zelf hints op gaat lossen. Sowieso moeten we nog een maffia uit het andere verhaaltje halen, dus maakt het niet uit of we daar verder naar kijken, of naar de wolven. Je reinste onzin dus
Ik vertrouw je niet
Laffe huichelaar
pi_63907122
ik wil blauwe krukken maar weer niet meer bij wie ik mijn rode krukken heb besteld
  woensdag 10 december 2008 @ 15:31:18 #13
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63907129
Goedemiddag .
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:33:16 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63907182
Trevland, kijk zelf voor de verandering eens naar de hints dan? Zoek jij die wolf op.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:33:31 #15
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63907190
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
ik wil blauwe krukken maar weer niet meer bij wie ik mijn rode krukken heb besteld

Je hebt al blauwe benen, en nu wil je ook nog blauwe krukken? Leuk dat je smurfen kijkt, maar een smurfin word je toch niet, sorry
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 15:34:20 #16
216584 Trevland
pi_63907214
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het dus niet sterk, trevland. Als je nu eerst eens zelf hints op gaat lossen. Sowieso moeten we nog een maffia uit het andere verhaaltje halen, dus maakt het niet uit of we daar verder naar kijken, of naar de wolven. Je reinste onzin dus
Ik vertrouw je niet
Ik wil maar ik zie zo geen onderdelen waar ik hints kan uithalen en daarom vroeg ik om hulp. als jij mij kan helpen met die onderdelen dan laat ik je rustig verder zoeken naar de maffia.
pi_63907308
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
omg, ik heb iets gemist

Why??
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:37:27 #18
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63907310
Ja buenas dias
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 10 december 2008 @ 15:39:30 #19
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63907373
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik wil maar ik zie zo geen onderdelen waar ik hints kan uithalen en daarom vroeg ik om hulp. als jij mij kan helpen met die onderdelen dan laat ik je rustig verder zoeken naar de maffia.
Symphatiek van je
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 15:40:46 #20
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63907409
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

omg, ik heb iets gemist

Why??
Ze ontmaskerde me over de PM als maffia, dus ben ik even langs geweest. Met de kettingzaag. Nu heeft ze geen benen meer
Laffe huichelaar
pi_63907619
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

omg, ik heb iets gemist

Why??
Chronisch iets aan gewrichten (zie HMS topic waar ik wel eens in heb gepost), vandaag uitgegleden..
Beide knieen harde klap gehad, mogelijk banden gescheurd of verrekt.. Ritje HAP gehad vanochtend, kunnen niets zien doordat knieen te dik zijn morgen naar huisarts..
Wel sterke pijnstillers mee gekregen (Tramadol )

Lees: ik doe er nu tien minuten over om 10 stappen te nemen en kan niets behalve stil zitten met benen omhoog.

O en ik liep dus al met 1 kruk (rode!) maar 1tje is beetje kapot aan het gaan dus ik wil nieuwe.. En ik wil blauwe
  woensdag 10 december 2008 @ 15:51:37 #22
216584 Trevland
pi_63907666
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef lynda het volgende:

[..]

Chronisch iets aan gewrichten (zie HMS topic waar ik wel eens in heb gepost), vandaag uitgegleden..
Beide knieen harde klap gehad, mogelijk banden gescheurd of verrekt.. Ritje HAP gehad vanochtend, kunnen niets zien doordat knieen te dik zijn morgen naar huisarts..

Lees: ik doe er nu tien minuten over om 10 stappen te nemen en kan niets behalve stil zitten met benen omhoog.

O en ik liep dus al met 1 kruk (rode!) maar 1tje is beetje kapot aan het gaan dus ik wil nieuwe.. En ik wil blauwe
Beterschap zou ik maar zeggen
pi_63907796
quote:

[..]

Ok, dus je doet niet mee met een potje tikkertje??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63907823
quote:

[..]

Auw... Beterschap..

(een klein gelukje bij dit enorme ongeluk is dat je hier nu waarschijnlijk actiever zal zijn mocht je nog een gelukje zoeken)
pi_63907857
Ik doe mee met tikkertje! Alleen mep ik dan met me krukken
En tja.. Ik heb gister al hints gepost eerst die maar afwachten voor ik de rest neer gooi
Slapen kan ik toch niet

enne dank jullie
  woensdag 10 december 2008 @ 16:06:29 #26
163094 Ladidadida
pi_63908008
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ok, dus je doet niet mee met een potje tikkertje??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg gemeen

Tikkie lynda is 'm
  woensdag 10 december 2008 @ 16:08:15 #27
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63908058
Die gooit gewoon haar kruk achter je aan. Hoe denk je dat die ene stuk gegaan is
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 16:12:39 #28
163094 Ladidadida
pi_63908182
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Die gooit gewoon haar kruk achter je aan. Hoe denk je dat die ene stuk gegaan is
Maar ik kan bukken en rollen en op m'n knieën gaan zitten en zij niet Zij kan zich alleen afzetten met één kruk
  woensdag 10 december 2008 @ 16:15:26 #29
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63908252
Onderschat nooit de kracht van de kruk ......
Laffe huichelaar
pi_63908281
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Maar ik kan bukken en rollen en op m'n knieën gaan zitten en zij niet Zij kan zich alleen afzetten met één kruk
Wel voorover bukken he
  woensdag 10 december 2008 @ 16:19:16 #31
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63908356
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:16 schreef lynda het volgende:

[..]

Wel voorover bukken he
En laat de kruk dan maar komen
Laffe huichelaar
pi_63908450
Matig begin van het topic
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  woensdag 10 december 2008 @ 16:22:20 #33
163094 Ladidadida
pi_63908455
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:16 schreef lynda het volgende:

[..]

Wel voorover bukken he
Zo'n opmerking hoort een man te maken
  woensdag 10 december 2008 @ 16:23:24 #34
163094 Ladidadida
pi_63908498
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:22 schreef PrincePolly het volgende:
Ah ben jij er ook weer.

Hatelijk welkom.

Ach verdulleme, vergeet ik zo een r.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:24:11 #35
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63908524
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:22 schreef PrincePolly het volgende:
Tssk, we zijn anders ladi al aan het vernederen met een kruk hoor. Potentie in dit topic
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 16:24:58 #36
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63908551
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ah ben jij er ook weer.

Hatelijk welkom.

Ach verdulleme, vergeet ik zo een r.
Laffe huichelaar
pi_63909038
Wederom een mobiele tvp en dan straks hints uitpluizen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_63909155
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:45 schreef DuTank het volgende:
Wederom een mobiele tvp en dan straks hints uitpluizen
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  woensdag 10 december 2008 @ 16:54:04 #39
216584 Trevland
pi_63909284
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)
  woensdag 10 december 2008 @ 16:55:20 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63909309
quote:

[..]

woensdag 10 december 2008 @ 16:58:48 #41
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63909391
tvp
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_63909410
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

Stuk of 8... Ik zal het lijstje maar even opzoeken...

Edit:

Etcetera (8) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03

[ Bericht 5% gewijzigd door SiestaGuru op 10-12-2008 17:09:21 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 17:03:01 #43
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63909497
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

Een beetje PP verantwoordelijk houden nu. Ja, PP, als het nu misgaat is het dus écht jouw schuld
Ik ben er net zo vast van overtuigt dat etc. maffia is als PP, en ik ben dan ook geheel niet bang wat verantwoordelijkheid op me te nemen als het mis zou gaan. Jammer dat niet iedereen die instelling heeft
Laffe huichelaar
pi_63909602
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een beetje PP verantwoordelijk houden nu. Ja, PP, als het nu misgaat is het dus écht jouw schuld
Ik ben er net zo vast van overtuigt dat etc. maffia is als PP, en ik ben dan ook geheel niet bang wat verantwoordelijkheid op me te nemen als het mis zou gaan. Jammer dat niet iedereen die instelling heeft
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.
En sterker nog. Als etc. dalijk weg is, dan wijs ik nu alvast DuTank aan als volgende voor morgen.
pi_63909615
quote:

[..]

Er zijn toch meer maffia/weerwolven dan Etcetera?
pi_63909702
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

En sterker nog. Als etc. dalijk weg is, dan wijs ik nu alvast DuTank aan als volgende voor morgen.
pi_63909771
LOL. En ik zie -SG- ook her en der posten (in VBL), behalce hier. Die gaat er dus ook aan.
Misschien nog wel vóór jou DuTank.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:15:26 #48
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63909805
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:14 schreef PrincePolly het volgende:
LOL. En ik zie -SG- ook her en der posten (in VBL), behalce hier. Die gaat er dus ook aan.
Misschien nog wel vóór jou DuTank.
o god Kijk ik kan me wel in nutteloze discussies mengen maar daar komen we niet verder mee.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:15:37 #49
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63909813
Zijn wel twee spelers die op Susi hebben gestemd, maar dan kunnen ze nog een wolf zijn.
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:18:48 #50
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63909887
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over trevland
Laffe huichelaar
pi_63909934
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef -SG- het volgende:

[..]

o god Kijk ik kan me wel in nutteloze discussies mengen maar daar komen we niet verder mee.
Ah daar is ie ineens. Da's toevallig

PS: ik zie weinig discussies inzake de lynch...
  woensdag 10 december 2008 @ 17:22:43 #52
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63909969
Nee nog zo iets . Wat zou ik hier moeten posten?

Oplossingen naar hints. Nou ik kan je vertellen dat ik er eeen aantal heb gevonden maar niet overtuigend vond. En verder ik zie jou hier ook alleen maar onzin posten.

Dus als je hier post ben je geen maffia of wolf?
pi_63909995
De mensen die anderen gaan verdenken, omdat ze weinig posten (hier), zijn zelf verdachten in mijn ogen
Ik ben fitnessen.

Etcetera (9) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank
  woensdag 10 december 2008 @ 17:24:10 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63910008
Gaan we rellen?

Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:25:43 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910043
Rellen

Nee, foei.
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:26:12 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910057
aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich

waarom zou ik me verdedigen iedereen is er toch van overtuigd dat ik maffia ben
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_63910099
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:

Wat een klote verdediging:

Etcetera (383) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank, SiestaGuru(374x)
  woensdag 10 december 2008 @ 17:29:08 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910136
quote:

Ah toe nou, dan hebben we nog iets te lachen
  woensdag 10 december 2008 @ 17:29:10 #59
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63910137
quote:

Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.
Radio Soulwax!
pi_63910171
omg als de SL overstag gaat, ga ik ook mee, hij weet vast meer

Dorp > Happy hunting, MAF/WW > Kill those fuckers en dode mensen: Fijne avond allemaal
  woensdag 10 december 2008 @ 17:32:31 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910207
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Wat een klote verdediging:

Etcetera (383) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank, SiestaGuru(374x)
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:32:40 #62
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910210
klote verdediging het is gewoon geen verdediging want dat helpt immers niet. Of ik nu keihard roep 'JA IK BEN MAFFIA' of 'DOOD ME NIET IK BEN ONSCHULDIG' het is jullie toch allemaal om het even
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:29 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.
dit is m'n 3de spelletje remembere? Rol claimen? Que?
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:33:18 #63
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63910229
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:32 schreef Etcetera het volgende:
klote verdediging het is gewoon geen verdediging want dat helpt immers niet. Of ik nu keihard roep 'JA IK BEN MAFFIA' of 'DOOD ME NIET IK BEN ONSCHULDIG' het is jullie toch allemaal om het even
[..]

dit is m'n 3de spelletje remembere? Rol claimen? Que?
Wat is je rol?
Radio Soulwax!
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:36:33 #64
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910295
Rol = dorp

Loop ik de hele tijd al te zeggen
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:37:21 #65
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63910316
Daar heb ik niks aan. Als je nou dokter ofzo was.
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:37:49 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910327
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Rol = dorp

Dat is wel een erg veilige keuze.
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:37:59 #67
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910331
oh dus dan kill je me maar gewoon sorry dat ik waardeloos ben dan
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:38:52 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910353
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Daar heb ik niks aan. Als je nou dokter ofzo was.
Alsof ze adt in t topic gaat zeggen
pi_63910377
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
oh dus dan kill je me maar gewoon sorry dat ik waardeloos ben dan
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevecht
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:39:47 #71
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910378
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is wel een erg veilige keuze.

paranoide much? damn
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:39:56 #72
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63910384
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Alsof ze adt in t topic gaat zeggen
Ik zou het gezegd hebben, als het er op lijkt dat ik gelyncht word. Dood ga je dan toch, liever in de nacht dan.
Radio Soulwax!
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:40:53 #73
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910411
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevecht
wat moet ik anders zeggen dan ik ga niet lopen beweren dat ik iets anders ben dan dat ik ben waardoor ik helemaal 'verdacht' wordt volgens jullie, puur om mezelf te redden. dat werkt namelijjk helemaal niet
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:42:40 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910465
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Gelukkig snap jij het wel
  woensdag 10 december 2008 @ 17:45:06 #75
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63910525
Ik zou overigens als maffia die bijna gelyncht wordt ook dokter claimen, misschien laat de echte dokter zich dan zien.
Radio Soulwax!
pi_63910534
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef Etcetera het volgende:

[..]

wat moet ik anders zeggen dan ik ga niet lopen beweren dat ik iets anders ben dan dat ik ben waardoor ik helemaal 'verdacht' wordt volgens jullie, puur om mezelf te redden. dat werkt namelijjk helemaal niet
Zeg eens eerlijk:

Toen jij vanmorgen opstond hoopje jij dat er 's nachts eea veranderd was hè qua tussenstand, nou nou?

jammer.
pi_63910553
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk:

Toen jij vanmorgen opstond hoopje jij dat er 's nachts eea veranderd was hè qua tussenstand, nou nou?

jammer.
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:47:20 #78
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910569
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk:

jammer.
nee ik hoopte dat ik al dood zou zijn

oh en sinds wanneer mogen spelleiders meestemmen
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:48:08 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63910579
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou overigens als maffia die bijna gelyncht wordt ook dokter claimen, misschien laat de echte dokter zich dan zien.
Domme dokter
  woensdag 10 december 2008 @ 17:48:08 #80
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63910580
Sinds Siesta zin heeft om te stoken
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 17:49:08 #81
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63910601
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Domme dokter
Die bestaan ook hoor.
Radio Soulwax!
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:49:45 #82
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910616
##PP

Etcetera (9) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank
PP (1) Etcetera
SPOILER
With four other people
And aliens
pi_63910676
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Sinds Siesta zin heeft om te stoken

Hum... Mijn geliefde mede-SL iesz foetsie

Keer terug!!! Keer teruuuuug!! Aaaaaah!

Hum... We hebben hier eigenlijk een wanhopige schreeuwende smiley nodig...
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:55:15 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910749
Dank je voor je PM PP

hmm zou omgekeerde psychologie nog werken
Ja ik ben maffia! Echt! Leg me om, lynch me, ik kan de spanning niet meer aan! Toe, schiet op!

Tot vanavond mensen
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:56:07 #85
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63910760
Nou, etc. Met die onderbouwing ga ik met je mee hoor
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 17:57:27 #86
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63910797
ja dat verwachtte ik al

en als ik er nou ook nog bij zeg dat ik zéker weet dat PP maffia is, ga je dan ook op hem stemmen ja he
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 17:58:21 #87
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63910821
Etcetera (8) Lynda, PP,, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank
PP (2) Etcetera, timmmmm

En nou dan, hè?
Laffe huichelaar
pi_63910827
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
Dank je voor je PM PP

hmm zou omgekeerde psychologie nog werken
Ja ik ben maffia! Echt! Leg me om, lynch me, ik kan de spanning niet meer aan! Toe, schiet op!

Tot vanavond mensen

Tja je weet het niet hè, met die Fokkertjes. Dalijk lees ik nog ergens een krantenkop in de trend van: Jong meisje springt voor de trein: etcetera
  woensdag 10 december 2008 @ 18:01:05 #89
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63910892
Het is zo grappig om dit te lezen
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:02:42 #90
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63910925
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:01 schreef ajf het volgende:
Het is zo grappig om dit te lezen
Vooral PP is doorgaans hilarisch
En die stumperds die zich zo slecht verdedigen natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_63911294
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat kreeg je ook alweer van me?
  woensdag 10 december 2008 @ 18:19:30 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63911314
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En die stumperds die zich zo slecht verdedigen natuurlijk
Nou nou, pest dat meisje niet zo
  woensdag 10 december 2008 @ 18:19:38 #93
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63911316
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Een vrijstelling van gemeen gedrag van jouw kant voor 10 topics
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 18:21:27 #94
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63911357
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou nou, pest dat meisje niet zo
Nu heb je het wel over PP toch?
Met stumperds die zich slecht verdedigen bedoelde ik etc. niet. We hebben toch wel vaak van die mongolen gehad die zich steeds maar verder vastlulde, daar had ik het over. SilentAlarm bijvoorbeeld een keer, schitterend is dat
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 18:23:32 #95
202348 Susi
Temple of Love
pi_63911402
Eeeenn.... het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
  woensdag 10 december 2008 @ 18:25:03 #96
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63911436
Lieve mensen, we hebben een waar crimineel genie in ons midden
Hoewel haar naam er niet uitziet in het blauw
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 18:25:33 #97
202348 Susi
Temple of Love
pi_63911441
Lynda beterschap !
  woensdag 10 december 2008 @ 18:26:38 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63911464
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, we hebben een waar crimineel genie in ons midden
Hoewel haar naam er niet uitziet in het blauw
Ik schrok ook
  woensdag 10 december 2008 @ 18:27:17 #99
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63911484
Nu kan je onze notes lezen.
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:28:34 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63911516
Dit is de reeks met het minst aantal usernotes geloof ik, erg saai.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:28:54 #101
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63911517
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Hoofdpijn
pi_63911535
WTF!!!!!!!!!!!! Hara moderator. Van welk sub-community ding??
  woensdag 10 december 2008 @ 18:31:18 #103
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63911581
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik schrok ook
Nou, het kan erger. Wanneer je het roze van schmoopy gaat dragen, vind ik het écht eng worden
Succes met MIS
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 18:32:27 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63911599
MIS dus

Dankje Tim
  woensdag 10 december 2008 @ 18:33:53 #105
202348 Susi
Temple of Love
pi_63911636
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
MIS dus

Dankje Tim
Ik zie het nu pas :´)

Congrats !
  woensdag 10 december 2008 @ 18:33:53 #106
163094 Ladidadida
pi_63911638
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef ajf het volgende:

[..]

Hoofdpijn
Anders ik wel!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:34:11 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63911644
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:33 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Anders ik wel!
Ik ook
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:34:16 #108
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63911646
quote:
MIS dus

Dankje Tim
Succes Hara
  woensdag 10 december 2008 @ 18:35:43 #109
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63911691
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ook
* ajf gooit wat para's richting Isdatzo en Ladi en neemt er zelf ook een paar
pi_63911697
quote:
MIS dus

Dankje Tim
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Normaal heb ik wel een soort afkeer tegen die blauwen, maar goed.
pi_63911707
quote:
MIS dus

Dankje Tim
Uuuh netjes Feli hara
  woensdag 10 december 2008 @ 18:37:53 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63911738
Ik kan nu niet quickqoten dus

Bedankt iedereen

Niet zeiken PP, misschien krijg je nu eindelijk eens boeiende notes
  woensdag 10 december 2008 @ 18:40:25 #113
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63911799
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:36 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Normaal heb ik wel een soort afkeer tegen die blauwen, maar goed.
Maar dit is maar een blauwe van 20 topics or so
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 18:43:18 #114
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63911869
Hara hoe kom je eraan ?
pi_63911880
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nu niet quickqoten dus

Bedankt iedereen

Niet zeiken PP, misschien krijg je nu eindelijk eens boeiende notes
Ja ik denk dat ik er de laatste tijd een paar heb opgelopen.
Zeker een aantal van Peri Kan jij die zien?
  woensdag 10 december 2008 @ 18:43:50 #116
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63911885
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar dit is maar een blauwe van 20 topics or so
Dit spel daar dumpen dan? Het is een maffiaspel immers.
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:44:33 #117
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63911909
Allemaal spammen in MIS!!!!

woensdag 10 december 2008 @ 18:45:57 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63911949
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:44 schreef -SG- het volgende:
Allemaal spammen in MIS!!!!

Gaat ze leuk vinden, met haar telefoon-internet.
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:46:00 #119
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63911953
Trouwens Hara wat staat er in mijn 5 notes?
  woensdag 10 december 2008 @ 18:49:39 #120
163094 Ladidadida
pi_63912068
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef ajf het volgende:

[..]

* ajf gooit wat para's richting Isdatzo en Ladi en neemt er zelf ook een paar
Dankje
  woensdag 10 december 2008 @ 18:49:39 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63912070
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef -SG- het volgende:
Hara hoe kom je eraan ?
Ik heb alle FA's gepijpt, doh.

En ik heb de hele dag jullie notes al zitten lezen En nee, die vertel ik niet
pi_63912088
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik heul geen notes
  woensdag 10 december 2008 @ 18:50:39 #123
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63912095
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou vertel . En hoe was het om Yvonnen te pijpen .
  woensdag 10 december 2008 @ 18:51:05 #124
163094 Ladidadida
pi_63912101
Oh en congrats Hara
  woensdag 10 december 2008 @ 18:53:30 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63912163
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:51 schreef Ladidadida het volgende:
Oh en congrats Hara
Thank you

En nu genoeg over notes, ik geef ze niet Dit is het mafiaspel, niet het notespel.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:55:25 #126
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63912214
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dankje
De nada querida
pi_63912220
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Thank you

En nu genoeg over notes, ik geef ze niet Dit is het mafiaspel, niet het notespel.
Je kan wel een notespel aanmaken.... Doe het in misdaad ofzo, dan houd je pooltjes: "wie is de moordenaar" bij de een of andere recente misdaad en de winnaar krijgt dan 1 van zn notes te horen.
pi_63912241
PS heb je de lynch klaar staan?
  woensdag 10 december 2008 @ 18:56:43 #129
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63912242
Maar hoe kom je nou blauw afgezien van het 'feit' dat je vieze dingen met de FA's hebt gedaan.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:57:04 #130
163094 Ladidadida
pi_63912247
Who cares about z'n fucking notes
pi_63912302
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares about z'n fucking notes
Precies. Als je je hier normaal gedraagt dan heb je er ook geen.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:00:01 #132
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63912327
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:59 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Precies. Als je je hier normaal gedraagt dan heb je er ook geen.
Hoeveel heb jij er dan?
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 19:03:26 #133
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_63912420
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er dan?
Daar kan je Lad's studentenkamer in Zwolle mee behangen denk ik
pi_63912425
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er dan?
Don't ask me. Ask Jeeves.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:05:26 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63912467
Jullie hebben allemaal haske weinig notes

Nou, kom maar met die lynch
pi_63912469

Het dorp schreeuwde. Het dorp brulde. Het dorp was razend. “Wraak!” riepen ze, “we willen wraak!” Ze grepen hun harken en fakkels bij elkaar en verzamelden zich op het dorpsplein. Vanaf daar marcheerden ze in een indrukwekkende optocht naar het huis van Etcetera. Ze braken in en sleurden haar aan haar lange haren mee naar buiten. “Ik ben dorp!” riep ze, “maak me niet af. Jullie hebben geen bewijs, ik hoor bij jullie.” Maar het dorp wilde er niets van horen. De brugemeester, nog steeds verbolgen over de dood van zijn guard, hief zijn vuur op en stapte naar voren. “Jij bent me veels te smooth voor een dorpeling! Een vuile maffioos, dat ben je!” En met die woorden maakte hij een einde aan het leven vanEtcetera (maffia) .
Burn, baby, burn.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 10 december 2008 @ 19:05:50 #137
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63912476
Ik heb er 12
Laffe huichelaar
pi_63912481
nvm

Ik had net nog even een dagpost geschreven omdat ik dacht dat PS weg was Mooie timing..
pi_63912498
Gezellig Sies
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 10 december 2008 @ 19:06:59 #140
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63912508
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Rol = dorp

Deze wil ik nu nog even qouten
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 19:07:31 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63912517
pi_63912520
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gezellig Sies
Mooie timing
pi_63912607
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]

Het dorp schreeuwde. Het dorp brulde. Het dorp was razend. “Wraak!” riepen ze, “we willen wraak!” Ze grepen hun harken en fakkels bij elkaar en verzamelden zich op het dorpsplein. Vanaf daar marcheerden ze in een indrukwekkende optocht naar het huis van Etcetera. Ze braken in en sleurden haar aan haar lange haren mee naar buiten. “Ik ben dorp!” riep ze, “maak me niet af. Jullie hebben geen bewijs, ik hoor bij jullie.” Maar het dorp wilde er niets van horen. De brugemeester, nog steeds verbolgen over de dood van zijn guard, hief zijn vuur op en stapte naar voren. “Jij bent me veels te smooth voor een dorpeling! Een vuile maffioos, dat ben je!” En met die woorden maakte hij een einde aan het leven vanEtcetera (maffia) .
Burn, baby, burn.
Joh Gelukkig zei ik dat gister pas
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef Susi het volgende:
Lynda beterschap !
dank u
  woensdag 10 december 2008 @ 19:14:12 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63912716
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben allemaal haske weinig notes

Nou, kom maar met die lynch
Wat je weinig noemt
Huilen dan.
pi_63912772
Jaja, wraak genomen voor S_S.

Ik kan weer met een gerust hart slapen.

Lynda, beterschap.
pi_63912796
Goh? Etc. was fout. Next.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:26:10 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63913066
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat je weinig noemt [ afbeelding ]
Ja, behalve jij
pi_63913232
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:16 schreef PrincePolly het volgende:
Goh? Etc. was fout. Next.
ik weet al wie
pi_63913242
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, behalve jij
ik heb er netjes nul

En dank je lek
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 20:06:13 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63914186
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]

Burn, baby, burn.
wat een mooie dood
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Deze wil ik nu nog even qouten

keihard ontkennen he ik ben zo slecht met tactische spelletjes, dan maar de botte manier
With four other people
And aliens
pi_63914250
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

wat een mooie dood
[..]

keihard ontkennen he ik ben zo slecht met tactische spelletjes, dan maar de botte manier
Dat noem je keihard ontkennen?
  woensdag 10 december 2008 @ 20:10:33 #152
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914286
Nee, je zal mij nooit zien liegen over mijn rol
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 20:10:53 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63914298
ik had nog pm van iemand (Ladida meen ik) met de vraag hoe echt echt echt dorp ik was. Nog net niet op de bijbel gezworden en vandaag kon ik niet echt aanwezig zijn, maar anders was het wel erger geweest met de 'ik ben onschuldig!' posts denk ik
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 20:11:55 #154
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63914321
met de vorige lynch heb ik echt genoten trouwens iedereen die van stem ging wisselen
With four other people
And aliens
pi_63914425
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
met de vorige lynch heb ik echt genoten trouwens iedereen die van stem ging wisselen
Behalve ik
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 20:16:30 #156
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63914456
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef lynda het volgende:

[..]

Behalve ik
boeiend
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 20:17:01 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914462
Belangrijk

Sheep opperde het al, maar de mods van GC hebben overlegd, en zij zijn overeengekomen dat het mafiaspel heel goed in MIS zou passen.

Ik neem jullie dus met mij mee en de volgende delen dienen dus ook in MIS geopend te worden

Gezellig!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:17:33 #158
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914475
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef lynda het volgende:

[..]

Behalve ik
Omdat je er niet was
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:19:05 #159
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914525
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk

Sheep opperde het al, maar de mods van GC hebben overlegd, en zij zijn overeengekomen dat het mafiaspel heel goed in MIS zou passen.

Ik neem jullie dus met mij mee en de volgende delen dienen dus ook in MIS geopend te worden

Gezellig!
We passen veel beter in MEN, dwaas vrouwmens
Dan zullen we wel driekwart van alle posts in MIS vormen
Laffe huichelaar
pi_63914547
quote:
Belangrijk

Gezellig!
Maar maar... dan word het veel moeilijker mensen te vinden die dit topic gewoon spontaan vinden
  woensdag 10 december 2008 @ 20:20:59 #161
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63914579
quote:
Belangrijk

Gezellig!
Dat was een grapje. Maakt mij niet echt uit waar het spel zit.
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:21:47 #162
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914601
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Maar maar... dan word het veel moeilijker mensen te vinden die dit topic gewoon spontaan vinden
Nee. Mensen die ons spontaan vinden doen dat wanneer we bij nieuwe topics staan
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:22:04 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914611
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dat was een grapje. Maakt mij niet echt uit waar het spel zit.
Dat was voor jouw opmerking al besloten hoor
  woensdag 10 december 2008 @ 20:22:55 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914634
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee. Mensen die ons spontaan vinden doen dat wanneer we bij nieuwe topics staan
Al die tijd in GC heeft dat verder ook niet echt geholpen. Volgens mij komen de meeste nieuwen via mensen die al meedoen.
pi_63914651
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:16 schreef Etcetera het volgende:

[..]

boeiend
JA! anders had je nu nog geleefd en dat gebeurde lekker niet!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:24:01 #166
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914661
Waarom in MIS

Dit topic is daar echt niet goed op zijn plek.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:24:44 #167
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914679
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We passen veel beter in MEN, dwaas vrouwmens
Dan zullen we wel driekwart van alle posts in MIS vormen
Dit, hara, en je msn doet het weer niet
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 20:24:58 #168
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63914686
ik ben hier door gedram ik bedoel warme aanmoedigingen van onder andere PS
With four other people
And aliens
  woensdag 10 december 2008 @ 20:25:20 #169
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914699
En timmmm is een focking retelikker .

Nu Hara hier mod is zit hij hier een beetje topics te openen .
  woensdag 10 december 2008 @ 20:26:35 #170
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63914743
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat was voor jouw opmerking al besloten hoor
Ja, ja, beetje mijn ideeën stelen hé!
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:26:42 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914748
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit, hara, en je msn doet het weer niet
Nee, ik kan MSN ook niet maken

En MIS omdat Misdaad -> mafia is misdaad en MIS kan het topic goed gebruiken.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:27:08 #172
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914762
Ja, omdat hara vriendelijk vroeg of ik mee wilde helpen het forum levend te maken. Wat is daar mis mee?
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:27:36 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914772
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
ik ben hier door gedram ik bedoel warme aanmoedigingen van onder andere PS
Dat bedoel ik. Wat dat betreft maakt het niet veel uit waar het staat, als het maar in de AT komt, en dat lukt aardig
  woensdag 10 december 2008 @ 20:28:04 #174
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914790
Dit is niet in de eerste plaats maffia, dit is in de eerste plaats een spel

Spel ---> men
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:28:05 #175
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914793
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik kan MSN ook niet maken

En MIS omdat Misdaad -> mafia is misdaad en MIS kan het topic goed gebruiken.
Mogen we hier dan ook van die leuke crime browser games posten ?
  woensdag 10 december 2008 @ 20:28:33 #176
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914812
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat hara vriendelijk vroeg of ik mee wilde helpen het forum levend te maken. Wat is daar mis mee?
En omdat jij het ook interessant vindt. Niets mis mee
  woensdag 10 december 2008 @ 20:29:15 #177
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914830
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Als hara dit niet had gevraagt zou je dit nooit doen.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:29:47 #178
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914851
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En omdat jij het ook interessant vindt. Niets mis mee
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:29:56 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914858
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit is niet in de eerste plaats maffia, dit is in de eerste plaats een spel

Spel ---> men
We hebben óók al in MEN gezeten, maar daar wilde toen niemand blijven.

En zoals ik al zei, het maakt voor het spel geen fuck uit waar het staat, dus staat ie mooi in MIS vanaf nu
  woensdag 10 december 2008 @ 20:30:19 #180
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914868
Ik vond het topic trouwens in GC prima staan. MEN kan nog maar MIS snap ik echt totaal niet.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:30:46 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914877
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee hoor. Er zijn heel veel mensen die dachten dat het alleen om Joran ging, dus die hebben er gewoonweg geen weet van, Tim nu wel.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:31:22 #182
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914893
quote:

[..]

Als hara dit niet had gevraagt zou je dit nooit doen.
Inderdaad niet. Nu help ik een Fok!vriendje haar forum levend te maken. Dat is niet slijmen, dat heet vriendelijkheid, Probeer het eens zou ik zeggen
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:32:40 #183
163094 Ladidadida
pi_63914939
Who cares waar het zit, wij spelen lekker door.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:32:45 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63914945
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef -SG- het volgende:
En timmmm is een focking retelikker .

Nu Hara hier mod is zit hij hier een beetje topics te openen .
JOHHHHHHH?
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:32:49 #185
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63914948
quote:

[..]

Het was enkel een Joran forum, Dat is totaal niet intressant, nu willen de Admins dat het ruimer wordt, dus gaat het intressant worden
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:32:51 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914949
Nou, zullen we voor de grap weer eens ontopic gaan?
pi_63914957
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Al die tijd in GC heeft dat verder ook niet echt geholpen. Volgens mij komen de meeste nieuwen via mensen die al meedoen.
Ik kwam in de GC, ik zag in de GC, ik joinde
  woensdag 10 december 2008 @ 20:33:01 #188
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914958
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee hoor. Er zijn heel veel mensen die dachten dat het alleen om Joran ging, dus die hebben er gewoonweg geen weet van, Tim nu wel.
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.
En dan nog Joran is ook misdaad.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:33:21 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63914964
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
En dat.
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:33:34 #190
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914971
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

JOHHHHHHH?
Ja het is nu zeker .
  woensdag 10 december 2008 @ 20:33:53 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63914983
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
Precies, het wordt er echt niet minder om.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:34:11 #192
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63914998
Ik open het volgend topic wel in MEN .
Het wordt er immers niet minder om .
  woensdag 10 december 2008 @ 20:34:48 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915020
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef -SG- het volgende:

[..]

Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.
Nee, het was ook één en al Joran, vandaar dus.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:35:55 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915073
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef -SG- het volgende:
Ik open het volgend topic wel in MEN .
Het wordt er immers niet minder om .
Doe toch niet zo kinderachtig zeg
  woensdag 10 december 2008 @ 20:36:26 #195
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63915096
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, het was ook één en al Joran, vandaar dus.
Naja ik zie hier 6 van de 26 topic die over Joran gaan. Valt nog mee.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:36:58 #196
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63915112
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doe toch niet zo kinderachtig zeg
Nee maar ik vind het niet kunnen dat het topic wordt gebruikt/misbruikt om het hier levendiger te krijgen.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:39:00 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915181
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee maar ik vind het niet kunnen dat het topic wordt gebruikt/misbruikt om het hier levendiger te krijgen.
Alsof het spel eronder lijdt! Als dat het geval was, bleef het topic in GC. Het blijkt alleen dat GC niet veel heeft toegevoegd en kan het gewoon hierheen.

Verder laat ik het hier ook bij, als je door wil gaan ga je maar naar het feedbacktopic.

Nooit gedacht dat ooit te gaan zeggen
pi_63915232
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik wist neit eens dat dit subforum bestond
pi_63915281
  woensdag 10 december 2008 @ 20:44:35 #200
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63915354
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Alsof het spel eronder lijdt! Als dat het geval was, bleef het topic in GC. Het blijkt alleen dat GC niet veel heeft toegevoegd en kan het gewoon hierheen.

Verder laat ik het hier ook bij, als je door wil gaan ga je maar naar het feedbacktopic.

Nooit gedacht dat ooit te gaan zeggen
Als ik in het feedbacktopic post dan praat ik tegen een Mod en toevallig ben jij een Mod. Dus care dat ik hier post.

Het gaat ook niet om de toevoeging van het topic maar het topic moet juist beter lopen (in mijn ogen loopt het nogaltijd beter in GC dan in MIS maar omdat GC het niet wil lijkt mij de logische volgorde dat het naar MEN wordt verplaatst). Ik denk niet dat er veel mensen in MIS kijken of er toevallig een leuk spelletje is.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:45:18 #201
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63915378
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik wist neit eens dat dit subforum bestond
Nee daarom. Veel nieuwe spelers zullen we ook niet echt krijgen. De kans was in GC vele male groter.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:46:01 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915397
Ja care, want dit topic is hier niet voor.

FB.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:48:23 #203
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63915462
Ja wtf beetje mijn idee afkraken.
Radio Soulwax!
pi_63915467
Hara is mod en gelijk voelt ze zich beter dan ons
pi_63915489
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja care, want dit topic is hier niet voor.

FB.
Stel, ik voel me een beetje rebels en ik open de nieuwe topics in gc of men. Wat dan? Ga je ze dan allemaal verplaatsen?
  woensdag 10 december 2008 @ 20:49:34 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915502
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef DuTank het volgende:
Hara is mod en gelijk voelt ze zich beter dan ons
Pardon?
  woensdag 10 december 2008 @ 20:50:54 #207
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63915534
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Pardon?
Ja, hara voelt zich altijd beter dan ons, ik ben haar gewillige hond

Wraf!
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 20:51:23 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915544
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Stel, ik voel me een beetje rebels en ik open de nieuwe topics in gc of men. Wat dan? Ga je ze dan allemaal verplaatsen?
Yup En omdat je het doet om te zieken krijg je mn eerste note

Hypothetisch hè, want dat doe je natuurlijk niet echt
  woensdag 10 december 2008 @ 20:52:22 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915567
Nou, zullen we nog eens hints bekijken of zo?
pi_63915582
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Yup En omdat je het doet om te zieken krijg je mn eerste note

Hypothetisch hè, want dat doe je natuurlijk niet echt
Natuurlijk niet

Maar aan de andere kant... Ik wil eigenlijk wel een note hebben, dit word wel erg aanlokkelijk.
pi_63915604
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, zullen we nog eens hints bekijken of zo?
Eerst de moorden maar afwachten
  woensdag 10 december 2008 @ 20:54:15 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63915621
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Natuurlijk niet

Maar aan de andere kant... Ik wil eigenlijk wel een note hebben, dit word wel erg aanlokkelijk.
Ik denk dat je meer aan een cursus Nederlands hebt, dan aan een note.
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:55:39 #213
202348 Susi
Temple of Love
pi_63915660
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier kwam omdat het in de GC stond, anders was ik het nooit tegengekomen.
pi_63915663
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik denk dat je meer aan een cursus Nederlands hebt, dan aan een note.
Het ergste is denk ik nog wel dat ik niet eens direct zie waar je het over hebt.
pi_63915722
trouwens..

Ajf(rechercheur) was moe, erg moe van al die vervelende mannen met hun compensatiedrang, van die irritante kereltjes met enkel flauwe grappen. Van die mannen die continu praten over vechten en al hun verzonnen vriendinnen waar ze het mee uitgemaakt zouden hebben om de vreemdste redenen. Kon hij er maar eens een flink op het hoofd meppen, dat zou hun wereld wel doen schudden. Verrassing! Klonk het opeens van achteren, en terwijl twee wolven Ajf vasthielden, beten de andere 2, een voor een al zijn ledematen eraf.

Wie post er veel in R&P?
  woensdag 10 december 2008 @ 20:58:16 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915751
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier kwam omdat het in de GC stond, anders was ik het nooit tegengekomen.
Nou, dat zijn er zelfs al 2!

We proberen het hier gewoon, blijkt dat we straks 5 spelers overhouden kan ie weer terug naar GC.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:59:04 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63915778
Tim, je inbox zit vol
  woensdag 10 december 2008 @ 21:00:50 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63915838
Fucking hell.. get over it.

Hij staat nu hier, lekker belangrijk.

Is het mafiaspel-komkommertijd ofzo?
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:02:21 #219
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63915888
Geledigd

@siesta: dit word
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 21:04:16 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63915941
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Geledigd

Euheuh, als er íemand niks over het taalgebruik van anderen mag zeggen ben jij het wel .
Huilen dan.
pi_63915976
quote:
Geledigd

woensdag 10 december 2008 @ 21:06:30 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63916024
dt.
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:07:15 #223
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63916054
quote:
Geledigd

Deze moest er nog bij
Laffe huichelaar
pi_63916078
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
dt.
AH!
  woensdag 10 december 2008 @ 21:09:39 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63916129
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze moest er nog bij
Zorg nu maar eerst dat je zelf de Nederlandse taal machtig bent, Timmmm.
Huilen dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:11:42 #226
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63916201
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zorg nu maar eerst dat je zelf de Nederlandse taal machtig bent, Timmmm.
Waf!

Ja baas
Laffe huichelaar
pi_63916211
Isdatzo, waar is je ava heen? Hijs foetsie

nvm... hij wilde gewoon neit laden
pi_63916237
Waarom staan de profielen en histories niet in de op?
pi_63916277
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef DuTank het volgende:
Omdat je daar naartoe kan via het fotoboek, er staat ergens een FO knop onderaan, dan kom je bij historie, en van daar uit kan je naar profiel.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:14:17 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63916298
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef DuTank het volgende:
Zoveel met de hints bezig geweest dat het nu al opvalt?
  woensdag 10 december 2008 @ 21:15:25 #231
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63916340
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Whahahah *lacht blaffend

Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 21:15:46 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63916350
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waf!

[ afbeelding ]

Ja baas
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef SiestaGuru het volgende:
Isdatzo, waar is je ava heen? Hijs foetsie

nvm... hij wilde gewoon neit laden
Joah, xs.to doet een beetje maf vanavond, I know. Denk dat ik 'm maar zelf ga hosten ofzo.
Huilen dan.
pi_63916933
quote:

[..]

Bek houwe, verdachte.
pi_63916979
quote:

[..]

Ben je al gewend met je extra knopjes enzo?
pi_63916999
K moet je toch zeggen dat ik ook niet helemaal down ben met het spel hier...
Live from Chicago
  woensdag 10 december 2008 @ 21:41:38 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63917268
Ik heb al gezegd, we gaan het proberen. Mocht het het spel aantasten, wat ik betwijfel, kunnen we altijd nog terug
pi_63917406
is het al tijd? gebeurd er al wat boeiends?
  woensdag 10 december 2008 @ 21:47:06 #238
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63917447
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef lynda het volgende:
is het al tijd? gebeurd er al wat boeiends?
Och, wil je iets boeiends? Neuken? wel op zijn hondjes
Laffe huichelaar
pi_63917490
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Och, wil je iets boeiends? Neuken? wel op zijn hondjes
  woensdag 10 december 2008 @ 21:51:46 #240
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63917666
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik ben dan wel niet zo knap als Orlando Bloom, of zo stoer en gespierd als Sylvester Stallone, maar ik lik als lassie!
Laffe huichelaar
pi_63917785
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben dan wel niet zo knap als Orlando Bloom, of zo stoer en gespierd als Sylvester Stallone, maar ik lik als lassie!
pi_63917864
En ik maar de hele avond F5én, en maar geen topic vinden...
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
  woensdag 10 december 2008 @ 21:59:26 #243
236263 ZxOrD
Wat?...... NEE! :')
pi_63917939
Oja, zit hier ook met mijn verkeerde account te posten, gaat weer lekker vandaag
* Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
* Gehecht zijn aan je litteken, is nooit grappig
pi_63918018
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef ZxOrD het volgende:
Oja, zit hier ook met mijn verkeerde account te posten, gaat weer lekker vandaag
Ha! Dus toch een kloon

Interessante naamkeus dan ook
  woensdag 10 december 2008 @ 22:01:18 #245
163094 Ladidadida
pi_63918023
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eerst necrofilie, nu bestialiteit..

Het wordt steeds erger met jou tim
pi_63918230

De maffioos moest alleen handelen, dus werkte hij naar nieuwe maatstaven; hij besloot gewoon de irritantste user af te maken nu hij niet meer met zijn maatjes kon overleggen. Zeker van zijn zaak ging hij op pad; hij was bloedserieus en bloedje link(s). Deppstraat 18. Hier woonde zijn doel van vanavond. Hij trok zijn zwaard uit zijn broekriem en sloop richting de woonkamer. Zijn andacht werd afgeleid door de vreemde roze koekoeksklok boven de deur. “Vreemde gozer…” dacht de maffioos nog en hij opende de deur en overviel zijn slachtoffer, die zich eens lekker had uitgestrekt voor de open haard en gelukzalig terugdacht aan het boksgala van de avond er voor. De maffioos dook boven op hem, injecteerde een dodelijk middel in zijn halsslagader en verdween weer. Hij had echter niet gezien dat zich al die tijd iemand in een hoek verborgen had en vlak nadat de maffioos zijn hielen had gelicht, rende de velddokter op het stuiptrekkende slachtoffer af. Sinds de dokter wel gewend was aan kalmerende middelen en dergelijke spuiten, lukte het vrij gemakkelijk om voldoende tegengif toe te dienen. Het slachtoffer was voor deze avond gered.

De wolven waren niet van plan hun eten die avond uit de dierentuin te halen, nee, ze wilden mensenvlees. Ze hadden te lang niet kunnen genieten van dit soort lekkernijen, konijnen en dat soort onzin waren ze ook zat. Ze hadden zin in een lekker blondine of… of… nou eigenlijk maakte het ze niks uit. Ze draafden in een gelijkmatig tempo richting het dorp (1…2….1….2….1…2…) tot één van de twee opeens stilhield. De andere wolf knalde vervolgens vol op zijn achterste, maar herstelde zich snel. “Ik ruik mens…” zei de eerste wolf. En de tweede rook het ook… Oh, heerlijk, naar satésaus ruikende mens! Hij begon te kwijlen van de trek. Clesar03 liep net op dat ongelukkige moment langs. Hij zag de wolven niet aankomen, gebiologeerd als hij keek naar parachutespringers boven het dorp. Het zou het laatste zijn wat hij zou zien. De weerwolven doken bovenop hem en genoten van een heerlijk maal. De laatste woorden die Clesar03 (waarzegger) hoorde waren “Ja…! Ja…! Ja…!”
Live from Chicago
  woensdag 10 december 2008 @ 22:08:27 #247
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63918274
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ha! Dus toch een kloon

Dat je daar nog niet achter was. Zo dom

Zeg teef, wanneer komen de kills?
Laffe huichelaar
pi_63918319
Tsssz timmm

Hou je je een beetje... koest?
Live from Chicago
pi_63918332
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat je daar nog niet achter was. Zo dom

Zeg teef, wanneer komen de kills?
Ja natuurlijk wel, maar hier hebben we het bewijs! En hij maar boos worden toen we het daarover hadden
  woensdag 10 december 2008 @ 22:11:44 #250
236263 ZxOrD
pi_63918378
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ha! Dus toch een kloon

Heb een "slechte" reputatie met die naam...
Dan draaien we die naam toch om?
* Een decollete is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:11:44 #251
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63918379
Hhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
pi_63918484
De maffioos moest alleen handelen, dus werkte hij naar nieuwe maatstaven; hij besloot gewoon de irritantste user af te maken nu hij niet meer met zijn maatjes kon overleggen. Zeker van zijn zaak ging hij op pad; hij was bloedserieus en bloedje link(s). Deppstraat 18. Hier woonde zijn doel van vanavond. Hij trok zijn zwaard uit zijn broekriem en sloop richting de woonkamer. Zijn andacht werd afgeleid door de vreemde roze koekoeksklok boven de deur. “Vreemde gozer…” dacht de maffioos nog en hij opende de deur en overviel zijn slachtoffer, die zich eens lekker had uitgestrekt voor de open haard en gelukzalig terugdacht aan het boksgala van de avond er voor. De maffioos dook boven op hem, injecteerde een dodelijk middel in zijn halsslagader en verdween weer. Hij had echter niet gezien dat zich al die tijd iemand in een hoek verborgen had en vlak nadat de maffioos zijn hielen had gelicht, rende de velddokter op het stuiptrekkende slachtoffer af. Sinds de dokter wel gewend was aan kalmerende middelen en dergelijke spuiten, lukte het vrij gemakkelijk om voldoende tegengif toe te dienen. Het slachtoffer was voor deze avond gered.

Depp: iemand iets met johnny depp? Pirates?
Gepost in K1 topic?

De wolven waren niet van plan hun eten die avond uit de dierentuin te halen, nee, ze wilden mensenvlees. Ze hadden te lang niet kunnen genieten van dit soort lekkernijen, konijnen en dat soort onzin waren ze ook zat. Ze hadden zin in een lekker blondine of… of… nou eigenlijk maakte het ze niks uit. Ze draafden in een gelijkmatig tempo richting het dorp (1…2….1….2….1…2…) tot één van de twee opeens stilhield. De andere wolf knalde vervolgens vol op zijn achterste, maar herstelde zich snel. “Ik ruik mens…” zei de eerste wolf. En de tweede rook het ook… Oh, heerlijk, naar satésaus ruikende mens! Hij begon te kwijlen van de trek. Clesar03 liep net op dat ongelukkige moment langs. Hij zag de wolven niet aankomen, gebiologeerd als hij keek naar parachutespringers boven het dorp. Het zou het laatste zijn wat hij zou zien. De weerwolven doken bovenop hem en genoten van een heerlijk maal. De laatste woorden die Clesar03 (waarzegger) hoorde waren “Ja…! Ja…! Ja…!”
pi_63918489
Doe mn hints eens oplossen
Live from Chicago
  woensdag 10 december 2008 @ 22:15:52 #254
236263 ZxOrD
pi_63918508
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wel, maar hier hebben we het bewijs! En hij maar boos worden toen we het daarover hadden
Ach, je krijgt leuke reactie's, vooral mensen die noob tegen je zeggen terwijl ik hier al wat langer rond hang Maar het dorpje doet het redelijk deze keer!
  woensdag 10 december 2008 @ 22:16:56 #255
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_63918533
Ik kruip weer in mijn mand, lieve mensen
Laffe huichelaar
  woensdag 10 december 2008 @ 22:17:53 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63918569
Ik herinner me een piratentopic van mijn speurtocht van middag, even zoeken.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:22:22 #257
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63918672
trevland
'
ONZ
Het grote piraten topic
pi_63918692
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik herinner me een piratentopic van mijn speurtocht van middag, even zoeken.
die had ik dus ook! alleen ben ik ook aan het zoeken
pi_63918742
Zijn andacht werd afgeleid door de vreemde roze koekoeksklok boven de deur
Is deze zin expres met een spelfout of niet?

Trevland is op 9-9 jarig. 9+9=18

Plus piratentopic
  woensdag 10 december 2008 @ 22:26:15 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63918773
Kan verder van die hints alleen vrij weinig aan hem linken
pi_63918801
check mijn edit eens
  woensdag 10 december 2008 @ 22:27:32 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63918813
Nou, Trevland was toch al een verdachte
  woensdag 10 december 2008 @ 22:28:56 #263
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63918846
Ook wel handig als we de maffia allemaal kwijt zijn, scheelt morgen weer een dode.
Radio Soulwax!
pi_63918849
andacht = typvouwtje
Live from Chicago
pi_63918862
Zo morgen doe ik de rest wel
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andacht = typvouwtje
foei
  woensdag 10 december 2008 @ 22:33:26 #266
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63918969
Kirby is ook roze natuurlijk.
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2008 @ 22:38:27 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63919117
Wat is Kirby
  woensdag 10 december 2008 @ 22:39:38 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63919148
Google says:

Huilen dan.
pi_63919181
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is Kirby
SPOILER
  woensdag 10 december 2008 @ 22:40:44 #270
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63919182
Dat beestje in Trevlands icoontje.
Radio Soulwax!
pi_63919231
nou klaar dus even 10x op trevland stemmen en maar weer wachten tot 7 uur..
Fucking burgemeester waarom heb je gvd op de EERSTE dag die dubbele kill gedaan
  woensdag 10 december 2008 @ 22:43:31 #272
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63919263
-edit- Nee. Ik heb gezegd dat we het hier proberen, en word er nu een beetje moe van.

[ Bericht 75% gewijzigd door Harajuku. op 10-12-2008 22:45:22 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 22:43:37 #273
216584 Trevland
pi_63919267
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is Kirby
Ga je eens schamen dat je niet weet wie kirby is!
  woensdag 10 december 2008 @ 22:43:53 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63919277
Ik zou wel willen zeggen JAA TREVLAND, maar dan gaan we de wolf niet zoeken
pi_63919308
##vote Trevland

Trevland (1) Lek

Lynda, miep niet.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:46:19 #276
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63919351
Een stelling mag toch wel...
  woensdag 10 december 2008 @ 22:46:29 #277
216584 Trevland
pi_63919358
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou wel willen zeggen JAA TREVLAND, maar dan gaan we de wolf niet zoeken
Maar ff een vraagje hoe moet ik een kil hebben in gestuurt terwijl ik niet eens tussen 17:00 tot 22:30 niet online ben geweest?
  woensdag 10 december 2008 @ 22:46:31 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63919359
##vote Trevland

Trevland (2) Lek, Hara
pi_63919377
Oja nog een verdachte.. Nu wil ik die dubbele lynch
Lek jij dus! sukkel
pi_63919404
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef Trevland het volgende:

[..]

Maar ff een vraagje hoe moet ik een kil hebben in gestuurt terwijl ik niet eens tussen 17:00 tot 22:30 niet online ben geweest?
Er stond net nog in je profiel dat je twee uur geleden en zoveel minuten nog online was geweest dus helaas
  woensdag 10 december 2008 @ 22:48:31 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63919421
Lynda, houd je PM in de gaten
pi_63919451
f5f5f5f5
pi_63919503
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef lynda het volgende:
Oja nog een verdachte.. Nu wil ik die dubbele lynch
Lek jij dus! sukkel
Meh, moet ik alweer een verklaring typen?

Oh, trouwens... Laten we dan maar gaan zoeken anar de wolf. Lijkt me beter dan gaan zitten klagen over zaken uit het verleden.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:52:14 #284
216584 Trevland
pi_63919513
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef lynda het volgende:

[..]

Er stond net nog in je profiel dat je twee uur geleden en zoveel minuten nog online was geweest dus helaas
dan is er dus iemand hier thuis op mijn profiel geweest buiten mijn weten om(ik log ook nooit uit)
  woensdag 10 december 2008 @ 22:54:13 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63919578
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:52 schreef Trevland het volgende:

[..]

dan is er dus iemand hier thuis op mijn profiel geweest buiten mijn weten om(ik log ook nooit uit)
pi_63919643
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:51 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Meh, moet ik alweer een verklaring typen?

Oh, trouwens... Laten we dan maar gaan zoeken anar de wolf. Lijkt me beter dan gaan zitten klagen over zaken uit het verleden.
Oja ik heb ook nog Syb gestalkt! De uitkomsten daarnaar toe en de volgende hints zegt voor mij ook wel genoeg:
Blondine: fotoboek.
Lekkernijen: fotoboek. Foto in keuken
Sate: pindakaas. Ik weet dat moeders van dat wel eens door de sate gooit.

Dus hoi syb! of moet ik zeggen wolf?
pi_63919660

Nu nog de bijbehorende wolf.
pi_63919674
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef lynda het volgende:

[..]

Oja ik heb ook nog Syb gestalkt! De uitkomsten daarnaar toe en de volgende hints zegt voor mij ook wel genoeg:
Blondine: fotoboek.
Lekkernijen: fotoboek. Foto in keuken
Sate: pindakaas. Ik weet dat moeders van vriend dat wel eens door de sate gooit.

Dus hoi syb! of moet ik zeggen wolf?
Ah, je neemt iedereen zo wel werk uit handen.
Netjes Lynda.
pi_63919711
Nou ienemienemutte!
Trevland je excuus is zo slap als de maffia is Dood zal je gaan
  woensdag 10 december 2008 @ 22:58:46 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63919728
Lynda Maar wie lynchen we nu
pi_63919749
Nah trevland? Die heeft slap excuus..
Sybje komt morgen wel
pi_63919790
We kunne de koffiemanager gebruiken
pi_63919798
Mogen we weer spammen? Kan ik zo naar bed maar nog wel een tvp plaatsen in het nieuwe topic
pi_63919818
Trevland (3) Lek, Hara, DuTank

Vandaag voor Trevland dan.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:02:26 #296
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63919827
Pssssssssssssst post het nieuwe topic in MEN!
pi_63919828
Ga je gang
  woensdag 10 december 2008 @ 23:02:42 #298
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63919836
Gewoon doen!
pi_63919853
Ik mocht ahra niet pesten Ze ging dreigen met notes....

Dus het word weer mis, ben ik bang.
pi_63919871
woohoo spam!

nou kom op met dat nieuwe topic SL
pi_63919872
fok hara
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')