Ik zeg alleen dat er alleen maar naar de mafia gekeken word en niet naar de ww(als die nu al bekent zijn betkent dat we ze stuk voor stuk zo kunnen lynchen en niet in het wilde weg gaan gokken omdat de hint hunters al dood zijn). En hoezo de hints naar Etc zijn toch duidelijk maar ik vind het zonde dat de kansen worden verspild op een voorsprong op de maffia en de wolfjes dat je ze nu allemaal al kan pakken zodat we infiete al hebben gewonnen(ander kan het op het eind nog wel eens goed mis gaan).quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trevland, waarom wil jij zo graag onze aandacht afleiden van het maffiastukje? Ben jij misschien de ontbekende maffia?
Mijn vraag blijft hetzelfde, trevland. Waarom wil je zo graag dat we naar de weerwolven gaan kijken, en niet verder kijken naar de maffia? Ben jij toevallig de overgebleven maffia?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft hetzelfde, trevland. Waarom wil je zo graag dat we naar de weerwolven gaan kijken, en niet verder kijken naar de maffia? Ben jij toevallig de overgebleven maffia?
Ik heb ook al van veel mensen rollen binnengekregen. Van jou niet
Jij staat nu hoop op het verdachtenlijstje
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er alleen maar naar de mafia gekeken word en niet naar de ww(als die nu al bekent zijn betkent dat we ze stuk voor stuk zo kunnen lynchen en niet in het wilde weg gaan gokken omdat de hint hunters al dood zijn). En hoezo de hints naar Etc zijn toch duidelijk maar ik vind het zonde dat de kansen worden verspild op een voorsprong op de maffia en de wolfjes dat je ze nu allemaal al kan pakken zodat we infiete al hebben gewonnen(ander kan het op het eind nog wel eens goed mis gaan).
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
ik wil blauwe krukken maar weer niet meer bij wie ik mijn rode krukken heb besteld
Ik wil maar ik zie zo geen onderdelen waar ik hints kan uithalen en daarom vroeg ik om hulp. als jij mij kan helpen met die onderdelen dan laat ik je rustig verder zoeken naar de maffia.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het dus niet sterk, trevland. Als je nu eerst eens zelf hints op gaat lossen. Sowieso moeten we nog een maffia uit het andere verhaaltje halen, dus maakt het niet uit of we daar verder naar kijken, of naar de wolven. Je reinste onzin dus
Ik vertrouw je niet
omg, ik heb iets gemistquote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
ik wil blauwe krukken maar weer niet meer bij wie ik mijn rode krukken heb besteld
Symphatiek van jequote:Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil maar ik zie zo geen onderdelen waar ik hints kan uithalen en daarom vroeg ik om hulp. als jij mij kan helpen met die onderdelen dan laat ik je rustig verder zoeken naar de maffia.
Ze ontmaskerde me over de PM als maffia, dus ben ik even langs geweest. Met de kettingzaag. Nu heeft ze geen benen meerquote:
Chronisch iets aan gewrichten (zie HMS topic waar ik wel eens in heb gepost), vandaag uitgegleden..quote:
Beterschap zou ik maar zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Chronisch iets aan gewrichten (zie HMS topic waar ik wel eens in heb gepost), vandaag uitgegleden..
Beide knieen harde klap gehad, mogelijk banden gescheurd of verrekt.. Ritje HAP gehad vanochtend, kunnen niets zien doordat knieen te dik zijn morgen naar huisarts..
Wel sterke pijnstillers mee gekregen (Tramadol)
Lees: ik doe er nu tien minuten over om 10 stappen te nemen en kan niets behalve stil zitten met benen omhoog.
O en ik liep dus al met 1 kruk (rode!) maar 1tje is beetje kapot aan het gaan dus ik wil nieuwe.. En ik wil blauwe![]()
Ok, dus je doet niet mee met een potje tikkertje??quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Chronisch iets aan gewrichten (zie HMS topic waar ik wel eens in heb gepost), vandaag uitgegleden..
Beide knieen harde klap gehad, mogelijk banden gescheurd of verrekt.. Ritje HAP gehad vanochtend, kunnen niets zien doordat knieen te dik zijn morgen naar huisarts..
Lees: ik doe er nu tien minuten over om 10 stappen te nemen en kan niets behalve stil zitten met benen omhoog.
O en ik liep dus al met 1 kruk (rode!) maar 1tje is beetje kapot aan het gaan dus ik wil nieuwe.. En ik wil blauwe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ok, dus je doet niet mee met een potje tikkertje??Omg gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikkie lynda is 'm
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Maar ik kan bukken en rollen en op m'n knieën gaan zitten en zij nietquote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Die gooit gewoon haar kruk achter je aan. Hoe denk je dat die ene stuk gegaan is![]()
Wel voorover bukken hequote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar ik kan bukken en rollen en op m'n knieën gaan zitten en zij nietZij kan zich alleen afzetten met één kruk
Zo'n opmerking hoort een man te makenquote:
Ah ben jij er ook weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:22 schreef PrincePolly het volgende:
Matig begin van het topic
Tssk, we zijn anders ladi al aan het vernederen met een kruk hoor. Potentie in dit topicquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah ben jij er ook weer.
Hatelijk welkom.
Ach verdulleme, vergeet ik zo een r.
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:45 schreef DuTank het volgende:
Wederom een mobiele tvp en dan straks hints uitpluizen
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.
Stuk of 8... Ik zal het lijstje maar even opzoeken...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)
Een beetje PP verantwoordelijk houden nu. Ja, PP, als het nu misgaat is het dus écht jouw schuldquote:Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een beetje PP verantwoordelijk houden nu. Ja, PP, als het nu misgaat is het dus écht jouw schuld
Ik ben er net zo vast van overtuigt dat etc. maffia is als PP, en ik ben dan ook geheel niet bang wat verantwoordelijkheid op me te nemen als het mis zou gaan. Jammer dat niet iedereen die instelling heeft
Er zijn toch meer maffia/weerwolven dan Etcetera?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.
En sterker nog. Als etc. dalijk weg is, dan wijs ik nu alvast DuTank aan als volgende voor morgen.
o godquote:Op woensdag 10 december 2008 17:14 schreef PrincePolly het volgende:
LOL. En ik zie -SG- ook her en der posten (in VBL), behalce hier. Die gaat er dus ook aan.
Misschien nog wel vóór jou DuTank.
Ik had het dan ook over trevlandquote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.
En sterker nog. Als etc. dalijk weg is, dan wijs ik nu alvast DuTank aan als volgende voor morgen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
o godKijk ik kan me wel in nutteloze discussies mengen maar daar komen we niet verder mee.
Wat een klote verdediging:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
waarom zou ik me verdedigeniedereen is er toch van overtuigd dat ik maffia ben
Ah toe nou, dan hebben we nog iets te lachenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat een klote verdediging:
Etcetera (383) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank, SiestaGuru(374x)
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.
Wat is je rol?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:32 schreef Etcetera het volgende:
klote verdediginghet is gewoon geen verdediging want dat helpt immers niet. Of ik nu keihard roep 'JA IK BEN MAFFIA' of 'DOOD ME NIET IK BEN ONSCHULDIG' het is jullie toch allemaal om het even
[..]dit is m'n 3de spelletje remembere? Rol claimen? Que?
Dat is wel een erg veilige keuze.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Rol = dorp
Loop ik de hele tijd al te zeggen![]()
Alsof ze adt in t topic gaat zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Daar heb ik niks aan.Als je nou dokter ofzo was.
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevechtquote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
oh dus dan kill je me maar gewoonsorry dat ik waardeloos ben dan
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel een erg veilige keuze.
Ik zou het gezegd hebben, als het er op lijkt dat ik gelyncht word. Dood ga je dan toch, liever in de nacht dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof ze adt in t topic gaat zeggen
wat moet ik anders zeggen danquote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevecht
Gelukkig snap jij het welquote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevecht
Zeg eens eerlijk:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen danik ga niet lopen beweren dat ik iets anders ben dan dat ik ben waardoor ik helemaal 'verdacht' wordt volgens jullie, puur om mezelf te redden. dat werkt namelijjk helemaal niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk:
Toen jij vanmorgen opstond hoopje jij dat er 's nachts eea veranderd was hè qua tussenstand, nou nou?
jammer.
nee ik hoopte dat ik al dood zou zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk:
Toen jij vanmorgen opstond hoopje jij dat er 's nachts eea veranderd was hè qua tussenstand, nou nou?
jammer.
Domme dokterquote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou overigens als maffia die bijna gelyncht wordt ook dokter claimen, misschien laat de echte dokter zich dan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
Dank je voor je PM PP![]()
![]()
hmm zou omgekeerde psychologie nog werken
Ja ik ben maffia! Echt! Leg me om, lynch me, ik kan de spanning niet meer aan! Toe, schiet op!
Tot vanavond mensen
Vooral PP is doorgaans hilarischquote:
Wat kreeg je ook alweer van me?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral PP is doorgaans hilarisch
Nou nou, pest dat meisje niet zoquote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral PP is doorgaans hilarisch
En die stumperds die zich zo slecht verdedigen natuurlijk
Een vrijstelling van gemeen gedrag van jouw kant voor 10 topicsquote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat kreeg je ook alweer van me?
Nu heb je het wel over PP toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou nou, pest dat meisje niet zo
Ik schrok ookquote:Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, we hebben een waar crimineel genie in ons midden
Hoewel haar naam er niet uitziet in het blauw
Hoofdpijnquote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat kreeg je ook alweer van me?
Nou, het kan erger. Wanneer je het roze van schmoopy gaat dragen, vind ik het écht eng wordenquote:
Anders ik wel!quote:
Succes Haraquote:
* ajf gooit wat para's richting Isdatzo en Ladi en neemt er zelf ook een paarquote:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:
Maar dit is maar een blauwe van 20 topics or soquote:Op woensdag 10 december 2008 18:36 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!![]()
Normaal heb ik wel een soort afkeer tegen die blauwen, maar goed.
Ja ik denk dat ik er de laatste tijd een paar heb opgelopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nu niet quickqoten dus
Bedankt iedereen![]()
Niet zeiken PP, misschien krijg je nu eindelijk eens boeiende notes
Dit spel daar dumpen dan? Het is een maffiaspel immers.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dit is maar een blauwe van 20 topics or so
Dankjequote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef ajf het volgende:
[..]
* ajf gooit wat para's richting Isdatzo en Ladi en neemt er zelf ook een paar
Ik heb alle FA's gepijpt, doh.quote:
Gelukkig heb ik heul geen notesquote:Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb alle FA's gepijpt, doh.
En ik heb de hele dag jullie notes al zitten lezenEn nee, die vertel ik niet
Nou vertelquote:Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb alle FA's gepijpt, doh.
En ik heb de hele dag jullie notes al zitten lezenEn nee, die vertel ik niet
Thank youquote:
De nada queridaquote:
Je kan wel een notespel aanmaken.... Doe het in misdaad ofzo, dan houd je pooltjes: "wie is de moordenaar" bij de een of andere recente misdaad en de winnaar krijgt dan 1 van zn notes te horen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thank you
En nu genoeg over notes, ik geef ze nietDit is het mafiaspel, niet het notespel.
Precies. Als je je hier normaal gedraagt dan heb je er ook geen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares about z'n fucking notes
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Precies. Als je je hier normaal gedraagt dan heb je er ook geen.
Daar kan je Lad's studentenkamer in Zwolle mee behangen denk ikquote:
Don't ask me. Ask Jeeves.quote:
Deze wil ik nu nog even qoutenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Rol = dorp
Loop ik de hele tijd al te zeggen![]()
Johquote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp schreeuwde. Het dorp brulde. Het dorp was razend. “Wraak!” riepen ze, “we willen wraak!” Ze grepen hun harken en fakkels bij elkaar en verzamelden zich op het dorpsplein. Vanaf daar marcheerden ze in een indrukwekkende optocht naar het huis van Etcetera. Ze braken in en sleurden haar aan haar lange haren mee naar buiten. “Ik ben dorp!” riep ze, “maak me niet af. Jullie hebben geen bewijs, ik hoor bij jullie.” Maar het dorp wilde er niets van horen. De brugemeester, nog steeds verbolgen over de dood van zijn guard, hief zijn vuur op en stapte naar voren. “Jij bent me veels te smooth voor een dorpeling! Een vuile maffioos, dat ben je!” En met die woorden maakte hij een einde aan het leven vanEtcetera (maffia) .
Burn, baby, burn.
dank uquote:
Wat je weinig noemtquote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben allemaal haske weinig notes
Nou, kom maar met die lynch
Ja, behalve jijquote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat je weinig noemt [ afbeelding ]
wat een mooie doodquote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp schreeuwde. Het dorp brulde. Het dorp was razend. “Wraak!” riepen ze, “we willen wraak!” Ze grepen hun harken en fakkels bij elkaar en verzamelden zich op het dorpsplein. Vanaf daar marcheerden ze in een indrukwekkende optocht naar het huis van Etcetera. Ze braken in en sleurden haar aan haar lange haren mee naar buiten. “Ik ben dorp!” riep ze, “maak me niet af. Jullie hebben geen bewijs, ik hoor bij jullie.” Maar het dorp wilde er niets van horen. De brugemeester, nog steeds verbolgen over de dood van zijn guard, hief zijn vuur op en stapte naar voren. “Jij bent me veels te smooth voor een dorpeling! Een vuile maffioos, dat ben je!” En met die woorden maakte hij een einde aan het leven vanEtcetera (maffia) .
Burn, baby, burn.
quote:
Dat noem je keihard ontkennen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat een mooie dood
[..]![]()
![]()
keihard ontkennen heik ben zo slecht met tactische spelletjes, dan maar de botte manier
Behalve ikquote:Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
met de vorige lynch heb ik echt genoten trouwensiedereen die van stem ging wisselen
boeiendquote:
We passen veel beter in MEN, dwaas vrouwmensquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk
Sheep opperde het al, maar de mods van GC hebben overlegd, en zij zijn overeengekomen dat het mafiaspel heel goed in MIS zou passen.
Ik neem jullie dus met mij meeen de volgende delen dienen dus ook in MIS geopend te worden
Gezellig!![]()
Maar maar... dan word het veel moeilijker mensen te vinden die dit topic gewoon spontaan vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk
Sheep opperde het al, maar de mods van GC hebben overlegd, en zij zijn overeengekomen dat het mafiaspel heel goed in MIS zou passen.
Ik neem jullie dus met mij meeen de volgende delen dienen dus ook in MIS geopend te worden
Gezellig!![]()
Dat was een grapje. Maakt mij niet echt uit waar het spel zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk
Gezellig!![]()
Nee. Mensen die ons spontaan vinden doen dat wanneer we bij nieuwe topics staanquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Maar maar... dan word het veel moeilijker mensen te vinden die dit topic gewoon spontaan vinden
Dat was voor jouw opmerking al besloten hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maakt mij niet echt uit waar het spel zit.
Al die tijd in GC heeft dat verder ook niet echt geholpen. Volgens mij komen de meeste nieuwen via mensen die al meedoen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Mensen die ons spontaan vinden doen dat wanneer we bij nieuwe topics staan
Dit, hara, en je msn doet het weer nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We passen veel beter in MEN, dwaas vrouwmens![]()
Dan zullen we wel driekwart van alle posts in MIS vormen
Ja, ja, beetje mijn ideeën stelen hé!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was voor jouw opmerking al besloten hoor
Nee, ik kan MSN ook niet makenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit, hara, en je msn doet het weer niet
Dat bedoel ik. Wat dat betreft maakt het niet veel uit waar het staat, als het maar in de AT komt, en dat lukt aardigquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
ik ben hier door gedram ik bedoel warme aanmoedigingen van onder andere PS
Mogen we hier dan ook van die leuke crime browser games postenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik kan MSN ook niet maken
En MIS omdat Misdaad -> mafia is misdaad en MIS kan het topic goed gebruiken.
En omdat jij het ook interessant vindt. Niets mis meequote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat hara vriendelijk vroeg of ik mee wilde helpen het forum levend te maken. Wat is daar mis mee?
Als hara dit niet had gevraagt zou je dit nooit doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat hara vriendelijk vroeg of ik mee wilde helpen het forum levend te maken. Wat is daar mis mee?
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En omdat jij het ook interessant vindt. Niets mis mee
We hebben óók al in MEN gezeten, maar daar wilde toen niemand blijven.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit is niet in de eerste plaats maffia, dit is in de eerste plaats een spel
Spel ---> men
Nee hoor. Er zijn heel veel mensen die dachten dat het alleen om Joran ging, dus die hebben er gewoonweg geen weet van, Tim nu wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.
Inderdaad niet. Nu help ik een Fok!vriendje haar forum levend te maken. Dat is niet slijmen, dat heet vriendelijkheid, Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als hara dit niet had gevraagt zou je dit nooit doen.
JOHHHHHHH?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef -SG- het volgende:
En timmmm is een focking retelikker.
Nu Hara hier mod is zit hij hier een beetje topics te openen.
Het was enkel een Joran forum, Dat is totaal niet intressant, nu willen de Admins dat het ruimer wordt, dus gaat het intressant wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.
Ik kwam in de GC, ik zag in de GC, ik joindequote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al die tijd in GC heeft dat verder ook niet echt geholpen. Volgens mij komen de meeste nieuwen via mensen die al meedoen.
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn heel veel mensen die dachten dat het alleen om Joran ging, dus die hebben er gewoonweg geen weet van, Tim nu wel.
En dat.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares waar het zit, wij spelen lekker door.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares waar het zit, wij spelen lekker door.
Nee, het was ook één en al Joran, vandaar dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.
En dan nog Joran is ook misdaad.
Doe toch niet zo kinderachtig zegquote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef -SG- het volgende:
Ik open het volgend topic wel in MEN.
Het wordt er immers niet minder om.
Naja ik zie hier 6 van de 26 topic die over Joran gaan. Valt nog mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het was ook één en al Joran, vandaar dus.
Nee maar ik vind het niet kunnen dat het topic wordt gebruikt/misbruikt om het hier levendiger te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderachtig zeg
Alsof het spel eronder lijdt! Als dat het geval was, bleef het topic in GC. Het blijkt alleen dat GC niet veel heeft toegevoegd en kan het gewoon hierheen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het niet kunnen dat het topic wordt gebruikt/misbruikt om het hier levendiger te krijgen.
Ik wist neit eens dat dit subforum bestondquote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.
En dan nog Joran is ook misdaad.
Als ik in het feedbacktopic post dan praat ik tegen een Mod en toevallig ben jij een Mod. Dus care dat ik hier post.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof het spel eronder lijdt! Als dat het geval was, bleef het topic in GC. Het blijkt alleen dat GC niet veel heeft toegevoegd en kan het gewoon hierheen.
Verder laat ik het hier ook bij, als je door wil gaan ga je maar naar het feedbacktopic.
Nooit gedacht dat ooit te gaan zeggen
Nee daarom. Veel nieuwe spelers zullen we ook niet echt krijgen. De kans was in GC vele male groter.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat dit subforum bestond
Stel, ik voel me een beetje rebelsquote:Op woensdag 10 december 2008 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja care, want dit topic is hier niet voor.
FB.
Pardon?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef DuTank het volgende:
Hara is mod en gelijk voelt ze zich beter dan ons
Yupquote:Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Stel, ik voel me een beetje rebelsen ik open de nieuwe topics in gc of men. Wat dan? Ga je ze dan allemaal verplaatsen?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
YupEn omdat je het doet om te zieken krijg je mn eerste note
Hypothetisch hè, want dat doe je natuurlijk niet echt
Eerst de moorden maar afwachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, zullen we nog eens hints bekijken of zo?
Ik denk dat je meer aan een cursus Nederlands hebt, dan aan een note.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Maar aan de andere kant... Ik wil eigenlijk wel een note hebben, dit word wel erg aanlokkelijk.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer aan een cursus Nederlands hebt, dan aan een note.
Nou, dat zijn er zelfs al 2!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier kwam omdat het in de GC stond, anders was ik het nooit tegengekomen.
Euheuh, als er íemand niks over het taalgebruik van anderen mag zeggen ben jij het welquote:
Zorg nu maar eerst dat je zelf de Nederlandse taal machtig bent, Timmmm.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moest er nog bij
Waf!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zorg nu maar eerst dat je zelf de Nederlandse taal machtig bent, Timmmm.
Omdat je daar naartoe kan via het fotoboek, er staat ergens een FO knop onderaan, dan kom je bij historie, en van daar uit kan je naar profiel.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef DuTank het volgende:
Waarom staan de profielen en histories niet in de op?
Zoveel met de hints bezig geweest dat het nu al opvalt?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef DuTank het volgende:
Waarom staan de profielen en histories niet in de op?
Whahahah *lacht blaffendquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zoveel met de hints bezig geweest dat het nu al opvalt?
quote:
Joah, xs.to doet een beetje maf vanavond, I know. Denk dat ik 'm maar zelf ga hosten ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef SiestaGuru het volgende:
Isdatzo, waar is je ava heen?Hijs foetsie
nvm... hij wilde gewoon neit laden![]()
Bek houwe, verdachte.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je al gewend met je extra knopjes enzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och, wil je iets boeiends? Neuken? wel op zijn hondjesquote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef lynda het volgende:
is het al tijd? gebeurd er al wat boeiends?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, wil je iets boeiends? Neuken? wel op zijn hondjes
Ik ben dan wel niet zo knap als Orlando Bloom, of zo stoer en gespierd als Sylvester Stallone, maar ik lik als lassie!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo knap als Orlando Bloom, of zo stoer en gespierd als Sylvester Stallone, maar ik lik als lassie!
Ha! Dus toch een kloonquote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef ZxOrD het volgende:
Oja, zit hier ook met mijn verkeerde account te posten, gaat weer lekker vandaag
Eerst necrofilie, nu bestialiteit..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo knap als Orlando Bloom, of zo stoer en gespierd als Sylvester Stallone, maar ik lik als lassie!
Dat je daar nog niet achter was. Zo domquote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ha! Dus toch een kloon
Interessante naamkeus dan ook![]()
Ja natuurlijk wel, maar hier hebben we het bewijs! En hij maar boos worden toen we het daarover haddenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je daar nog niet achter was. Zo dom
Zeg teef, wanneer komen de kills?
Heb een "slechte" reputatie met die naam...quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ha! Dus toch een kloon
Interessante naamkeus dan ook![]()
Ach, je krijgt leuke reactie's, vooral mensen die noob tegen je zeggen terwijl ik hier al wat langer rond hangquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar hier hebben we het bewijs! En hij maar boos worden toen we het daarover hadden
die had ik dus ook! alleen ben ik ook aan het zoekenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik herinner me een piratentopic van mijn speurtocht van middag, even zoeken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff een vraagje hoe moet ik een kil hebben in gestuurt terwijl ik niet eens tussen 17:00 tot 22:30 niet online ben geweest?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou wel willen zeggen JAA TREVLAND, maar dan gaan we de wolf niet zoeken
Er stond net nog in je profiel dat je twee uur geleden en zoveel minuten nog online was geweest dus helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ff een vraagje hoe moet ik een kil hebben in gestuurt terwijl ik niet eens tussen 17:00 tot 22:30 niet online ben geweest?
Meh, moet ik alweer een verklaring typen?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef lynda het volgende:
Oja nog een verdachte.. Nu wil ik die dubbele lynch![]()
Lek jij dus! sukkel
dan is er dus iemand hier thuis op mijn profiel geweest buiten mijn weten om(ik log ook nooit uit)quote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Er stond net nog in je profiel dat je twee uur geleden en zoveel minuten nog online was geweest dus helaas
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan is er dus iemand hier thuis op mijn profiel geweest buiten mijn weten om(ik log ook nooit uit)
Oja ik heb ook nog Syb gestalkt! De uitkomsten daarnaar toe en de volgende hints zegt voor mij ook wel genoeg:quote:Op woensdag 10 december 2008 22:51 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Meh, moet ik alweer een verklaring typen?
Oh, trouwens... Laten we dan maar gaan zoeken anar de wolf. Lijkt me beter dan gaan zitten klagen over zaken uit het verleden.
Ah, je neemt iedereen zo wel werk uit handen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Oja ik heb ook nog Syb gestalkt! De uitkomsten daarnaar toe en de volgende hints zegt voor mij ook wel genoeg:
Blondine: fotoboek.
Lekkernijen: fotoboek. Foto in keuken
Sate: pindakaas. Ik weet dat moeders van vriend dat wel eens door de sate gooit.
Dus hoi syb! of moet ik zeggen wolf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |