quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
o godKijk ik kan me wel in nutteloze discussies mengen maar daar komen we niet verder mee.
Wat een klote verdediging:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
waarom zou ik me verdedigeniedereen is er toch van overtuigd dat ik maffia ben
Ah toe nou, dan hebben we nog iets te lachenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat een klote verdediging:
Etcetera (383) Lynda, PP, timmmmm, Hara, Sheep, Isdatzo, Lek, Clesar03, DuTank, SiestaGuru(374x)
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:29 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.
Wat is je rol?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:32 schreef Etcetera het volgende:
klote verdediginghet is gewoon geen verdediging want dat helpt immers niet. Of ik nu keihard roep 'JA IK BEN MAFFIA' of 'DOOD ME NIET IK BEN ONSCHULDIG' het is jullie toch allemaal om het even
[..]dit is m'n 3de spelletje remembere? Rol claimen? Que?
Dat is wel een erg veilige keuze.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Rol = dorp
Loop ik de hele tijd al te zeggen![]()
Alsof ze adt in t topic gaat zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Daar heb ik niks aan.Als je nou dokter ofzo was.
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevechtquote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
oh dus dan kill je me maar gewoonsorry dat ik waardeloos ben dan
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is wel een erg veilige keuze.
Ik zou het gezegd hebben, als het er op lijkt dat ik gelyncht word. Dood ga je dan toch, liever in de nacht dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof ze adt in t topic gaat zeggen
wat moet ik anders zeggen danquote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevecht
Gelukkig snap jij het welquote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat dorp het veiligst is om te claimen omdat niemand kan zeggen, "JA MAAR WTF!! DIE HEBBIK AL" zoals toen bij het susi vs mij gevecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |