Zo'n opmerking hoort een man te makenquote:
Ah ben jij er ook weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:22 schreef PrincePolly het volgende:
Matig begin van het topic
Tssk, we zijn anders ladi al aan het vernederen met een kruk hoor. Potentie in dit topicquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ah ben jij er ook weer.
Hatelijk welkom.
Ach verdulleme, vergeet ik zo een r.
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:45 schreef DuTank het volgende:
Wederom een mobiele tvp en dan straks hints uitpluizen
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja jongen. Hints uitpluizen. Jij bent ook gewoon zo fout als iets. En dan stiekem als je gestemd hebt jouw stem "er tussen zetten", terwijl je gewoon op etc. stemt om niet op te vallen omdat er toch geen houden meer aan is.
Stuk of 8... Ik zal het lijstje maar even opzoeken...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)
Een beetje PP verantwoordelijk houden nu. Ja, PP, als het nu misgaat is het dus écht jouw schuldquote:Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is de Lynch tussen stand?(of terwijl hoeveel mensen lopen PP na?)
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een beetje PP verantwoordelijk houden nu. Ja, PP, als het nu misgaat is het dus écht jouw schuld
Ik ben er net zo vast van overtuigt dat etc. maffia is als PP, en ik ben dan ook geheel niet bang wat verantwoordelijkheid op me te nemen als het mis zou gaan. Jammer dat niet iedereen die instelling heeft
Er zijn toch meer maffia/weerwolven dan Etcetera?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.
En sterker nog. Als etc. dalijk weg is, dan wijs ik nu alvast DuTank aan als volgende voor morgen.
o godquote:Op woensdag 10 december 2008 17:14 schreef PrincePolly het volgende:
LOL. En ik zie -SG- ook her en der posten (in VBL), behalce hier. Die gaat er dus ook aan.
Misschien nog wel vóór jou DuTank.
Ik had het dan ook over trevlandquote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bang om de verantwoording te nemen. Ik? Neuh.
En sterker nog. Als etc. dalijk weg is, dan wijs ik nu alvast DuTank aan als volgende voor morgen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
o godKijk ik kan me wel in nutteloze discussies mengen maar daar komen we niet verder mee.
Wat een klote verdediging:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
waarom zou ik me verdedigeniedereen is er toch van overtuigd dat ik maffia ben
Ah toe nou, dan hebben we nog iets te lachenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
Claim je rol dan, misschien unvote ik je dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
aanstaande dode dorpsbewoner meldt zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |