Dat noem je keihard ontkennen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat een mooie dood
[..]![]()
![]()
keihard ontkennen heik ben zo slecht met tactische spelletjes, dan maar de botte manier
Behalve ikquote:Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
met de vorige lynch heb ik echt genoten trouwensiedereen die van stem ging wisselen
boeiendquote:
We passen veel beter in MEN, dwaas vrouwmensquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk
Sheep opperde het al, maar de mods van GC hebben overlegd, en zij zijn overeengekomen dat het mafiaspel heel goed in MIS zou passen.
Ik neem jullie dus met mij meeen de volgende delen dienen dus ook in MIS geopend te worden
Gezellig!![]()
Maar maar... dan word het veel moeilijker mensen te vinden die dit topic gewoon spontaan vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk
Sheep opperde het al, maar de mods van GC hebben overlegd, en zij zijn overeengekomen dat het mafiaspel heel goed in MIS zou passen.
Ik neem jullie dus met mij meeen de volgende delen dienen dus ook in MIS geopend te worden
Gezellig!![]()
Dat was een grapje. Maakt mij niet echt uit waar het spel zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Belangrijk
Gezellig!![]()
Nee. Mensen die ons spontaan vinden doen dat wanneer we bij nieuwe topics staanquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Maar maar... dan word het veel moeilijker mensen te vinden die dit topic gewoon spontaan vinden
Dat was voor jouw opmerking al besloten hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maakt mij niet echt uit waar het spel zit.
Al die tijd in GC heeft dat verder ook niet echt geholpen. Volgens mij komen de meeste nieuwen via mensen die al meedoen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Mensen die ons spontaan vinden doen dat wanneer we bij nieuwe topics staan
Dit, hara, en je msn doet het weer nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We passen veel beter in MEN, dwaas vrouwmens![]()
Dan zullen we wel driekwart van alle posts in MIS vormen
Ja, ja, beetje mijn ideeën stelen hé!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was voor jouw opmerking al besloten hoor
Nee, ik kan MSN ook niet makenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit, hara, en je msn doet het weer niet
Dat bedoel ik. Wat dat betreft maakt het niet veel uit waar het staat, als het maar in de AT komt, en dat lukt aardigquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
ik ben hier door gedram ik bedoel warme aanmoedigingen van onder andere PS
Mogen we hier dan ook van die leuke crime browser games postenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik kan MSN ook niet maken
En MIS omdat Misdaad -> mafia is misdaad en MIS kan het topic goed gebruiken.
En omdat jij het ook interessant vindt. Niets mis meequote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat hara vriendelijk vroeg of ik mee wilde helpen het forum levend te maken. Wat is daar mis mee?
Als hara dit niet had gevraagt zou je dit nooit doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja, omdat hara vriendelijk vroeg of ik mee wilde helpen het forum levend te maken. Wat is daar mis mee?
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En omdat jij het ook interessant vindt. Niets mis mee
We hebben óók al in MEN gezeten, maar daar wilde toen niemand blijven.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit is niet in de eerste plaats maffia, dit is in de eerste plaats een spel
Spel ---> men
Nee hoor. Er zijn heel veel mensen die dachten dat het alleen om Joran ging, dus die hebben er gewoonweg geen weet van, Tim nu wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.
Inderdaad niet. Nu help ik een Fok!vriendje haar forum levend te maken. Dat is niet slijmen, dat heet vriendelijkheid, Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als hara dit niet had gevraagt zou je dit nooit doen.
JOHHHHHHH?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef -SG- het volgende:
En timmmm is een focking retelikker.
Nu Hara hier mod is zit hij hier een beetje topics te openen.
Het was enkel een Joran forum, Dat is totaal niet intressant, nu willen de Admins dat het ruimer wordt, dus gaat het intressant wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij zou toch al lang hier gepost hebben als het interresant was.
Ik kwam in de GC, ik zag in de GC, ik joindequote:Op woensdag 10 december 2008 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al die tijd in GC heeft dat verder ook niet echt geholpen. Volgens mij komen de meeste nieuwen via mensen die al meedoen.
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn heel veel mensen die dachten dat het alleen om Joran ging, dus die hebben er gewoonweg geen weet van, Tim nu wel.
En dat.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares waar het zit, wij spelen lekker door.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares waar het zit, wij spelen lekker door.
Nee, het was ook één en al Joran, vandaar dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.
En dan nog Joran is ook misdaad.
Doe toch niet zo kinderachtig zegquote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef -SG- het volgende:
Ik open het volgend topic wel in MEN.
Het wordt er immers niet minder om.
Naja ik zie hier 6 van de 26 topic die over Joran gaan. Valt nog mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het was ook één en al Joran, vandaar dus.
Nee maar ik vind het niet kunnen dat het topic wordt gebruikt/misbruikt om het hier levendiger te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderachtig zeg
Alsof het spel eronder lijdt! Als dat het geval was, bleef het topic in GC. Het blijkt alleen dat GC niet veel heeft toegevoegd en kan het gewoon hierheen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het niet kunnen dat het topic wordt gebruikt/misbruikt om het hier levendiger te krijgen.
Ik wist neit eens dat dit subforum bestondquote:Op woensdag 10 december 2008 20:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja dan nog. Mochten ze Misdaad interresant vinden dan hadden ze allang op het forum geklikt en hadden ze gezien dat het niet alleen om Joran ging.
En dan nog Joran is ook misdaad.
Als ik in het feedbacktopic post dan praat ik tegen een Mod en toevallig ben jij een Mod. Dus care dat ik hier post.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof het spel eronder lijdt! Als dat het geval was, bleef het topic in GC. Het blijkt alleen dat GC niet veel heeft toegevoegd en kan het gewoon hierheen.
Verder laat ik het hier ook bij, als je door wil gaan ga je maar naar het feedbacktopic.
Nooit gedacht dat ooit te gaan zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |