Zeg eens eerlijk:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat moet ik anders zeggen danik ga niet lopen beweren dat ik iets anders ben dan dat ik ben waardoor ik helemaal 'verdacht' wordt volgens jullie, puur om mezelf te redden. dat werkt namelijjk helemaal niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk:
Toen jij vanmorgen opstond hoopje jij dat er 's nachts eea veranderd was hè qua tussenstand, nou nou?
jammer.
nee ik hoopte dat ik al dood zou zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk:
Toen jij vanmorgen opstond hoopje jij dat er 's nachts eea veranderd was hè qua tussenstand, nou nou?
jammer.
Domme dokterquote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou overigens als maffia die bijna gelyncht wordt ook dokter claimen, misschien laat de echte dokter zich dan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
Dank je voor je PM PP![]()
![]()
hmm zou omgekeerde psychologie nog werken
Ja ik ben maffia! Echt! Leg me om, lynch me, ik kan de spanning niet meer aan! Toe, schiet op!
Tot vanavond mensen
Vooral PP is doorgaans hilarischquote:
Wat kreeg je ook alweer van me?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral PP is doorgaans hilarisch
Nou nou, pest dat meisje niet zoquote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral PP is doorgaans hilarisch
En die stumperds die zich zo slecht verdedigen natuurlijk
Een vrijstelling van gemeen gedrag van jouw kant voor 10 topicsquote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat kreeg je ook alweer van me?
Nu heb je het wel over PP toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou nou, pest dat meisje niet zo
Ik schrok ookquote:Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, we hebben een waar crimineel genie in ons midden
Hoewel haar naam er niet uitziet in het blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |