Ik heb alle FA's gepijpt, doh.quote:
Gelukkig heb ik heul geen notesquote:Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb alle FA's gepijpt, doh.
En ik heb de hele dag jullie notes al zitten lezenEn nee, die vertel ik niet
Nou vertelquote:Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb alle FA's gepijpt, doh.
En ik heb de hele dag jullie notes al zitten lezenEn nee, die vertel ik niet
Thank youquote:
De nada queridaquote:
Je kan wel een notespel aanmaken.... Doe het in misdaad ofzo, dan houd je pooltjes: "wie is de moordenaar" bij de een of andere recente misdaad en de winnaar krijgt dan 1 van zn notes te horen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thank you
En nu genoeg over notes, ik geef ze nietDit is het mafiaspel, niet het notespel.
Precies. Als je je hier normaal gedraagt dan heb je er ook geen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
Who cares about z'n fucking notes
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Precies. Als je je hier normaal gedraagt dan heb je er ook geen.
Daar kan je Lad's studentenkamer in Zwolle mee behangen denk ikquote:
Don't ask me. Ask Jeeves.quote:
Deze wil ik nu nog even qoutenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Rol = dorp
Loop ik de hele tijd al te zeggen![]()
Johquote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp schreeuwde. Het dorp brulde. Het dorp was razend. “Wraak!” riepen ze, “we willen wraak!” Ze grepen hun harken en fakkels bij elkaar en verzamelden zich op het dorpsplein. Vanaf daar marcheerden ze in een indrukwekkende optocht naar het huis van Etcetera. Ze braken in en sleurden haar aan haar lange haren mee naar buiten. “Ik ben dorp!” riep ze, “maak me niet af. Jullie hebben geen bewijs, ik hoor bij jullie.” Maar het dorp wilde er niets van horen. De brugemeester, nog steeds verbolgen over de dood van zijn guard, hief zijn vuur op en stapte naar voren. “Jij bent me veels te smooth voor een dorpeling! Een vuile maffioos, dat ben je!” En met die woorden maakte hij een einde aan het leven vanEtcetera (maffia) .
Burn, baby, burn.
dank uquote:
Wat je weinig noemtquote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben allemaal haske weinig notes
Nou, kom maar met die lynch
Ja, behalve jijquote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat je weinig noemt [ afbeelding ]
wat een mooie doodquote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp schreeuwde. Het dorp brulde. Het dorp was razend. “Wraak!” riepen ze, “we willen wraak!” Ze grepen hun harken en fakkels bij elkaar en verzamelden zich op het dorpsplein. Vanaf daar marcheerden ze in een indrukwekkende optocht naar het huis van Etcetera. Ze braken in en sleurden haar aan haar lange haren mee naar buiten. “Ik ben dorp!” riep ze, “maak me niet af. Jullie hebben geen bewijs, ik hoor bij jullie.” Maar het dorp wilde er niets van horen. De brugemeester, nog steeds verbolgen over de dood van zijn guard, hief zijn vuur op en stapte naar voren. “Jij bent me veels te smooth voor een dorpeling! Een vuile maffioos, dat ben je!” En met die woorden maakte hij een einde aan het leven vanEtcetera (maffia) .
Burn, baby, burn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |