ren je de helft van de weg met de fiets aan de hand en de andere helft fiets je ?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders moet ik lopen naar de kroeg, da's me net iets te ver
Moet dat danquote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm deel 563 in een kleine 7500 seconden volgezet... niet echt snel ofzo..
Volgende keer beter...quote:
veeulste traag, dat haalt het gemiddelde zwaar onderuitquote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm deel 563 in een kleine 7500 seconden volgezet... niet echt snel ofzo..
volgens mij had renedis erover dat het in 5400 seconden moest kunnen...quote:
waarom zou dat niet mogen danquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maaaaare... mag ik hier nog wel posten van jullie?
jaa ik heb daar een redelijke hekel aan als mensen dat zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, ik maakte maar een grapje gek. Kerel trippen
Surequote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Theoretisch gezien wel, want je hebt nog steeds een arbeidsverband tot 1 april, maar je doet geen reet meer voor die club...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat ik niet meer op mn werk benquote:
LBquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij had renedis erover dat het in 5400 seconden moest kunnen...
hmmm wat kunnen we daaraan doen?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
veeulste traag, dat haalt het gemiddelde zwaar onderuit
Scheer je weg, schavuit!!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik niet meer op mn werk ben
nope... ik geef jullie de eer... ben nog geen officiele vaste poster hier, dus vandaar...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij probeert het wijselijk niet meer
*doet kusje geeft*quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik heb daar een redelijke hekel aan als mensen dat zeggen
ik poets hem (bijna) iedere week, staat altijd in de garage, laat hem altijd warmdraaien en dan zeggen dat ie afgetrapt isredelijk fucked up als iemand dat dan zegt
naja ik loop tog ook stage , maar post ook hier, ik kon ook in die stage topic posten met al die kut kinderen, mara heb gekozen om hier te postenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik niet meer op mn werk ben
Meer mensen binnenhalen, meer gesprek stofquote:Op woensdag 10 december 2008 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm wat kunnen we daaraan doen?
heeft dat een reden dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik loop tog ook stage , maar post ook hier, ik kon ook in die stage topic posten met al die kut kinderen, mara heb gekozen om hier te posten
je mag van mij blijven posten hoar niks mis mee
ik vind alleen jammer dat droxz niet meer post
Jaquote:
balen... veel sterkte meid!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:17 schreef Crazy-p het volgende:
TVP en echt auw :S
ik trek dit niet.. ga zo echt naar huis..
en Logi wil me langs de huisartsenpost slepen :S
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*doet kusje geeft*
Stil maar mn jong, zo bedoelde hij het niet
En groot gelijk heeft zequote:Op woensdag 10 december 2008 13:17 schreef Crazy-p het volgende:
Beterschap en veel plezier bij de huisartsquote:Op woensdag 10 december 2008 13:17 schreef Crazy-p het volgende:
mannen reageren gewoon niet op mailtjes...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:ik heb nu van 100% van de vrouwen een mailtje gekregen in op mn prive mail dat ze het jammer vinden dat ik weg ging.. en van 20% van de mannen
goh... volgens mij vinden die mannen het niet erg
ik heb het niet mee gekregen ik was er toen niet , maar heb gehoord dat die gene zin meer had ofzo en sommige mensen hier echt te triest vond zoiets dacht , ik kan het ook fout hebben hoar ..quote:
en die reden is?quote:
Ehm.. dude jij werkt alleen maar met mannenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:ik heb nu van 100% van de vrouwen een mailtje gekregen in op mn prive mail dat ze het jammer vinden dat ik weg ging.. en van 20% van de mannen
goh... volgens mij vinden die mannen het niet erg
hoooiquote:Op woensdag 10 december 2008 13:17 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis
je kan het beste maar naar je lichaam luisteren, des te sneller ben je er weer bovenop!quote:
Je moet, niks mee te maken en geen gemaarquote:
mwah, dat is normaal toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
Geen reet te doen op schooltelt dat ook?
Heeft er geen zin meer in door bepaalde mensenquote:
da's pas duidelijke taal!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet, niks mee te maken en geen gemaar
jammer, maar zijn eigen keuze...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft er geen zin meer in door bepaalde mensen
Hij bedoelt ook alleen maar de schoonmaakster die bijna met pensioen gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehm.. dude jij werkt alleen maar met mannen
Haaaiquote:
ja papa..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet, niks mee te maken en geen gemaar
Ik ben geen renedisquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij had renedis erover dat het in 5400 seconden moest kunnen...
dat is wel normaal jah maar ik verveel me nog steeds de pleurisquote:
Ohw diequote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij bedoelt ook alleen maar de schoonmaakster die bijna met pensioen gaat
Alles goed mevrouw?quote:
Wat doe je? Of misschien moet ik vragen wat je niet doetquote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat is wel normaal jah maar ik verveel me nog steeds de pleuris
Ja inderdaad ik zat er de hele tijd op te loerenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik hem gescoord heb he?
Kijk dat zijn de juiste berichtenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor en zo niet dan toch
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zat er de hele tijd op te loeren
nee dat klopt...quote:
digitale communicatiequote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat doe je? Of misschien moet ik vragen wat je niet doet
nou euh kijk.. ik heb heel erg last van mn nieren.. :S en de luitjes hier vinden dat ik naar de dokter moet..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ondertussen heb ik gemist wat er isje hebt auw dat wel
dat dacht ik!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de juiste berichten![]()
Gewoon gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou euh kijk.. ik heb heel erg last van mn nieren.. :S en de luitjes hier vinden dat ik naar de dokter moet..
maar ik wil niet
Ga nou... debs is gister ook naar de tandarts geweest, terwijl ze ook niet wilde... dus doe jij ook maar even bellen voor een afspraak ...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou euh kijk.. ik heb heel erg last van mn nieren.. :S en de luitjes hier vinden dat ik naar de dokter moet..
maar ik wil niet
en toch ga je want dat heb je nu ook tegen beller gezegdquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar ik wil niet
Okeejquote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
digitale communicatievandaag dat ik ook de hele dag achter mn laptop zit te niksen...
Ben je bang voor de dokter?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar ik wil niet
Inderdaad anders wordt beller heul erg verdrietigquote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch ga je want dat heb je nu ook tegen beller gezegd
Ja, of nietquote:Op woensdag 10 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad anders wordt beller heul erg verdrietig
ik heb een hekel aan de dokter..quote:
Okeej bye byequote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er vantussen... heb nog een half uur voor een bespreking en moet nog genoeg doen...
en crazy-p gewoon gaan, just do it!!!
ik zit nu in het tweede jaar dus als alles goed gaat nog 2,5 jaarquote:
Indeed it isquote:
is het heel erg als ik zeg dat ik ze beide niet gezien hebquote:
*doet logi aanmoedigen*quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan de dokter..
maar Logi gaat me mee slepen.. *help*
doegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er vantussen... heb nog een half uur voor een bespreking en moet nog genoeg doen...
en crazy-p gewoon gaan, just do it!!!
Gast 't is wel heel erg met je ogen of nietquote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
is het heel erg als ik zeg dat ik ze beide niet gezien heb
Jah want het is er maar 1quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
beller begon de dag jompelig en mag niet vedrietig worden heb ik beslotenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad anders wordt beller heul erg verdrietig
Moet wel zeggen dat 't een 2-disc versie isquote:
volgens mij zijn er echt wel 2 delen van batman uit hoarquote:
Juistquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beller begon de dag jompelig en mag niet vedrietig worden heb ik besloten
Detailsquote:
Ik word ook niet verdrietig hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beller begon de dag jompelig en mag niet vedrietig worden heb ik besloten
Dan heeft ie ze toch beide niet gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat 't een 2-disc versie is
Sterker nog dr zijn veel meer Batman films. Dit is echter de 2e die geregiseerd is door Christopher Nolan, de andere van hem was Batman Begins.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij zijn er echt wel 2 delen van batman uit hoar
dan is het goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik word ook niet verdrietig hoor
succes!quote:
klopt dat is wat ik bedoeldequote:Op woensdag 10 december 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sterker nog dr zijn veel meer Batman films. Dit is echter de 2e die geregiseerd is door Christopher Nolan, de andere van hem was Batman Begins.
Hahahaquote:
ja als ik je zag had ik het zelf wel gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
NU EVEN NIET! kunnen jullie dan helemaal niets zelf doen
Verwarming aan? Even lekker warm wordenquote:
Je wilt me dood hebben hequote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja als ik je zag had ik het zelf wel gedaan
die is al aan! ik denk dat een uur met ronja buiten staan niet veel goeds heeft gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verwarming aan? Even lekker warm worden
idd wordt een groot feest jaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je wilt me dood hebben he
Nou mn jong, je bent niet de enige
Ik krijg een populaire begrafenis, dat wordt een groot feest
Onder de noemer, het is voor een groter doel geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die is al aan! ik denk dat een uur met ronja buiten staan niet veel goeds heeft gedaan
maar zij heeft in ieder geval lekker gespeeld en ligt nu voor pampus
ook, maar ik vind dat eigenlijk dat ze dat gewoon vaker moet kunnen en nu had ik er de tijd voorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemer, het is voor een groter doel geweest
Nah hopelijk heb je het snel weer warmquote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook, maar ik vind dat eigenlijk dat ze dat gewoon vaker moet kunnen en nu had ik er de tijd voor
komt vast wel goedquote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah hopelijk heb je het snel weer warm
*doet deken geeft*quote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah hopelijk heb je het snel weer warm
kom ik zelf wel achter of zorg ik zelf wel voorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik laat het je toch niet weten wanneer ik dood ben
Mmm dat is een goeie, ligt er natuurlijk aan wie het organiseert..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
kom ik zelf wel achter of zorg ik zelf wel vooralleen moeten we nog kijken of drank inbegrepen is
Ow lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt vast wel goed
en anders ga ik gewoon in bad
*snif snif*quote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow lekkerIs lang geleden voor mij zeg
diegene die je vermoord , die organiseert hetquote:Op woensdag 10 december 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm dat is een goeie, ligt er natuurlijk aan wie het organiseert..
Oh noes!!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:02 schreef Runx het volgende:
[..]
diegene die je vermoord , die organiseert het![]()
ik zou bijna zeggen kom maar langsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow lekkerIs lang geleden voor mij zeg
Alleen als er veel schuim in het bad kanquote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen kom maar langs
kan geregeld wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen als er veel schuim in het bad kan
reken daar maar niet opquote:Op woensdag 10 december 2008 14:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oh noes!!
En wat nou als ik een natuurlijk dood bega?
wat lief van jequote:Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
reken daar maar niet open als dat toch gebeurd organiseren we het met zijn alle
Kijk dat is altijd goed om te horenquote:
klopt moet je maar geen kut opmerkingen makenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wat lief van je
Je bent altijd zo lief voor me
dat was echt een voorwaarde van mequote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd goed om te horenWel lullig dat ik in mijn eigen huisje geen bad heb
Dat doe ik nooit!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt moet je maar geen kut opmerkingen maken
en ja ik ben lief
Tjah ik zit nog in een huurhuis he, dus bij mijn volgende woning komt er zeker weten een bad inquote:Op woensdag 10 december 2008 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was echt een voorwaarde van me
Die eis heb ik ook voor mezelf gesteld inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik zit nog in een huurhuis he, dus bij mijn volgende woning komt er zeker weten een bad in
Bestel dan maar alvast een kistquote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef Echo99 het volgende:
Sinds 3 weken niks meer te doen op mijn werk. En ik ga dood. Ik heb een bore out denk ik...
heb ook nog een douche kabine zag mezelf nog niet elke dag over die rand heen klimmenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die eis heb ik ook voor mezelf gesteld inderdaadIk gebruik een bad dan alsnog max 3 a 4 keer per jaar denk ik. Maar toch moet ik er 1 hebben! Maar dan wel een aparte, niet een badkuip met een douchekop er boven. Een apart bad en douchehokje
Succesquote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf eens in huis nuttig maken!
tot de volgende keer maar weer!
andere baan zoekenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef Echo99 het volgende:
Sinds 3 weken niks meer te doen op mijn werk. En ik ga dood. Ik heb een bore out denk ik...
Ja dat wil ik dus ookquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die eis heb ik ook voor mezelf gesteld inderdaadIk gebruik een bad dan alsnog max 3 a 4 keer per jaar denk ik. Maar toch moet ik er 1 hebben! Maar dan wel een aparte, niet een badkuip met een douchekop er boven. Een apart bad en douchehokje
whahaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bestel dan maar alvast een kist
Of een kist?quote:
Hmm dubbel, Fok doet er stom, krijg steeds Error 500quote:
Dat zou dan langzaamaan wel een beetje een heel erg rode draad door deze topicreeks wordenquote:
ja dat is al paar weken zo . ik post alles soms dubbel.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dubbel, Fok doet er stom, krijg steeds Error 500
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou dan langzaamaan wel een beetje een heel erg rode draad door deze topicreeks worden
dat doe jij heus wel expres om in de dagcijfers top 10 te komenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is al paar weken zo . ik post alles soms dubbel.
Ik heb er pas sinds deze dag echt last van, behoorlijk irritant jaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is al paar weken zo . ik post alles soms dubbel.
Gedetacheerd. Nog tot 1 maart niksen hier en dan ga ik weer wat leuks doen met mjin leven. Of ik ga dood.quote:
als je dood gaat is dat erg toevalig want moozzie gaat ook binnenkort doodquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gedetacheerd. Nog tot 1 maart niksen hier en dan ga ik weer wat leuks doen met mjin leven. Of ik ga dood.
Dat zeg ik bestel een kist en een pak scheermesjesquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gedetacheerd. Nog tot 1 maart niksen hier en dan ga ik weer wat leuks doen met mjin leven. Of ik ga dood.
wooow dat beestje kan onder mijn muis doorquote:
Moozzie?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als je dood gaat is dat erg toevalig want moozzie gaat ook binnenkort dood
Ze lopen wel allemaal gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef renedis het volgende:
[..]
het krioelt er hier van:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wbquote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
De tering wat een appartement hierAlsof ze gisteren Ikea hebben leeggekocht
![]()
hii.. prettige vlucht gehad?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
Dude...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
hij is de wacko jacko van het forum
Heuj Sgele!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
heheh nais, maar waar ben je deze keer heen gegaan dan ? en wat voor vliegtuig vloog je ?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heuj Sgele!Kunnen de stewardessen nog lopen?
Met voorliefde voor kleine jongentjes?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
hij is de wacko jacko van het forum
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met voorliefde voor kleine jongentjes?
ook grote jongetjes hoarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met voorliefde voor kleine jongentjes?
Ik zit wederom in Boekarest. Alleen wat me verbaasd is dat hier in het appartement alles nieuw is. Normaal zit er wel iets van aftandse ouwe bokkezooi tussenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh nais, maar waar ben je deze keer heen gegaan dan ? en wat voor vliegtuig vloog je ?
ikea niks mis mee Zweeds![]()
Ja wel goed eigenlijk, vliegtuig half vol, dus Sgele met z'n lange poten languit liggen pitten tijdens de vluchtquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja hooren met jou?
Hoe was de reis?
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit wederom in Boekarest. Alleen wat me verbaasd is dat hier in het appartement alles nieuw is. Normaal zit er wel iets van aftandse ouwe bokkezooi tussen![]()
Euh...zo een met vleugelsvan de KLM
De raggende manne - zal ik jou eens ff lekker in je bek schijtenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
weet iemand een leuk liedje wat ik kan luisteren?
Import Roemeen, hoe is alles gegaan kerel?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
aha, ja ik snap dat die vleugels heeft nmaar weet je niet de type van het vliegtuigquote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit wederom in Boekarest. Alleen wat me verbaasd is dat hier in het appartement alles nieuw is. Normaal zit er wel iets van aftandse ouwe bokkezooi tussen![]()
Euh...zo een met vleugelsvan de KLM
The christmas songquote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
weet iemand een leuk liedje wat ik kan luisteren?
Netjesquote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijk, vliegtuig half vol, dus Sgele met z'n lange poten languit liggen pitten tijdens de vlucht
Ja kom op zegquote:
Gast ik moet nog uitpakkenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
staat de ijskast al vol sgele ?
vliegen is ook fakking saai , ik kan bijna nooit slapen in het vliegtuigquote:Op woensdag 10 december 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Netjes
Ik verveel me altijd dood in het vliegtuig
Ja ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Netjes
Ik verveel me altijd dood in het vliegtuig
luisterdquote:Op woensdag 10 december 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
De raggende manne - zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten
quote:
hier deze is leukquote:
die is na De raggende mannen - Poep In Je Hoofd aan de beurtquote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
hier deze is leuk
er zit een liedje in gewoon afkijken
okquote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef renedis het volgende:
[..]
die is na De raggende mannen - Poep In Je Hoofd aan de beurt
prioriteiten stellen mn beste man!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast ik moet nog uitpakken![]()
Ga zo ff boodschappen doen
ok, naaiis , fijne avond nog , of misschien tot straksquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even m'n Euro's in LEI omwisselen en wat rondhangen hier
Mensen ik meld me later weer![]()
![]()
kan niet je moet het spel aan een stuk doorspelenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als er mensen zijn die gta4 voor de pc al aan de praat hebben gekregen wil ik graag weten hoe ik savegames kan maken
gaaaaaaaaaaaaaast?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
hier deze is leuk
er zit een liedje in gewoon afkijken
een offline account maken bij Windows Games for live dinges...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als er mensen zijn die gta4 voor de pc al aan de praat hebben gekregen wil ik graag weten hoe ik savegames kan maken
ok.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is gewoon grappigquote:Op woensdag 10 december 2008 15:00 schreef renedis het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaaaast?
dit nummerbeetje bubbling shaggy
![]()
Later kerelquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even m'n Euro's in LEI omwisselen en wat rondhangen hier
Mensen ik meld me later weer![]()
![]()
Hij draait hier zelfs op m'n laptop.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok.
save games kan je in je saferoom (waar je begint, vlakbij de tv) maken.
je game crasht je moet wachten op patch 1.1
tevens moet je de nieuwste vid drivers installeren nvidia 180.84 en ati catalist 8.12 (deze komt zometeen uit)
Ohja, ik ging er vandoorquote:
er zit een memory leak inquote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij draait hier zelfs op m'n laptop.
Je kan pas saven als je een offline account hebt gemaakt bij die windows live meuk.
Ik maakte ook de fout om die account 'online' te maken
ja waar ben je nou met je radio ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is gewoon grappig![]()
wil je drum and base ? > pendulum > the prodigy
wil je hip hop > 2pac
wil je 60,70,80,90,2000's nummers ?> top 2000
wil je mix?> 3fm mix 2006/2007
etc etc
pendulumquote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is gewoon grappig![]()
wil je drum and base ? > pendulum > the prodigy
wil je hip hop > 2pac
wil je 60,70,80,90,2000's nummers ?> top 2000
wil je mix?> 3fm mix 2006/2007
etc etc
tja niemand luisterde , en winamp loopt gewoon vaak vast das kut(komt door vista 64 bit ) , verder had je een programma dat je liedjes kon aanvragen, alleen kon die 35.000 nummers niet eens aanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja waar ben je nou met je radio ?
prodigy ? concert ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef renedis het volgende:
[..]
pendulum![]()
![]()
![]()
wat was dat concert afgelopen keer vet zeg! dat had ik je verteld toch?
nee waar was de concert dan ? ik moet er ook x keer na toenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef renedis het volgende:
[..]
pendulum![]()
![]()
![]()
wat was dat concert afgelopen keer vet zeg! dat had ik je verteld toch?
ik wou net wham - last cristmass aanvragen en nu kan het nietquote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
tja niemand luisterde , en winamp loopt gewoon vaak vast das kut , verder had je een programma dat je liedjes kon aanvragen, alleen kon die 35.000 nummers niet eens aandan ging het laden van de lijst erg langzaam
dat kut. als iemand de juiste programma's weet en leuke dingen weet wil ik het wel weer op pakken hoar
die had ik vast wel gehadquote:Op woensdag 10 december 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou net wham - last cristmass aanvragen en nu kan het niet
ik weet dat die zender, waar ik vroeger ook request enzo deed, hetzelfde programma gebruikte , die jij gebruikte. van shoutcast zeg maarquote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef Runx het volgende:
[..]
die had ik vast wel gehad![]()
oja en ik kom tijd te kort
maar iemand gewoon een goede radio programma weet hoor ik het graag
NIET? wtf.. ik dacht dat ik dat gezegd had.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
nee waar was de concert dan ? ik moet er ook x keer na toen
de nieuwe van prodigy is ook lijpz
waar doe ik dat??quote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij draait hier zelfs op m'n laptop.
Je kan pas saven als je een offline account hebt gemaakt bij die windows live meuk.
Ik maakte ook de fout om die account 'online' te maken
aha maar southcast is de server, maar winamp is kut met 64 bit vista en shoucast dus daardoor liep die vaak vastquote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet dat die zender, waar ik vroeger ook request enzo deed, hetzelfde programma gebruikte , die jij gebruikte. van shoutcast zeg maar
start het spel.quote:
ik weet dat het niet turantula isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef renedis het volgende:
[..]
NIET? wtf.. ik dacht dat ik dat gezegd had.
maargoed, voor het eerst was pendulum LIVE met de band (dus niet de dj's) in Nederland (utrechtamsterdam, melkweg)
ze deden voor het eerst OOIT turantula live.. nou de hele tent brak af man!
youtube:
zo erg was dat je normaal bij blood sugar het in het engels hoort met ene pc stem.. fucking vet was dat ze nu de stem NL hadden gemaakt. je hoort in het filmpje nog net: "suiker spiegel"
filmpje is niet turantula, maar staat wel ergens tussen...
ik was daar bij jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet dat het niet turantula is
maar fakking vet dat ze er waren hopelijk komen ze snel terug
turantula is een vet nummer
maar ben jij er geweest dan ?
aha nais , met de hele band is natuurlijk leukerquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef renedis het volgende:
[..]
ik was daar bij ja
pendulum komt binnenkort weer maar niet met de band. alleen en dj komt dan.
ben tot nu toe 3 keer naar pendulum geweest, elke keer weer was het vet! maar met de complete band was het toch wel het vetst!
hoe heb je het gemaakt dan ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zo, heb mijn eerste opdracht afeindelijk
ik nog ander half uurquote:
Ik dus ookquote:Op woensdag 10 december 2008 15:28 schreef renedis het volgende:
[..]
ik nog ander half uur
maar ik ga mooi eerder naar huis. ben bijna de enige in dit bedrijf hier!
beetje lastig uit te leggenquote:
haha ik dus ook! ze kunnen de schijt krijgenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dus ookDat laatste half uurtje bekijken ze het maar.
je zegt nu 1 ding wat niet klopt..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
ik denk dat ik tot 18.00 ga werken aangezien ik te laat was
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
beetje lastig uit te leggen
die schijnt wel vet te zijn?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet van mezelf aan de nieuwe prince of persia beginnen vanavond
i know maar doe ik toch, en wie weet kan ik na me stage hier blijven werkenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef renedis het volgende:
[..]
je zegt nu 1 ding wat niet klopt..
je bent allochtoon, dus te laat komen snap ik.. maar overwerken? en allochtoon zijn? dat klopt niet!
ja of je stuurt het op net als wat ik deed ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
beetje lastig uit te leggen
hij is nog niet te downloadenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet van mezelf aan de nieuwe prince of persia beginnen vanavond
neequote:
pop is supervet jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
[..]
die schijnt wel vet te zijn?
ik begin vanavond aan Windows 7ben al een tijdje beta tester maar moet er nu toch echt maar eens aan beginnen
nee, want dan ga jij weer zeggen dat het waarschijnlijk niet goed isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of je stuurt het op net als wat ik deed ?
laterzquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
nou mensen, het zit er weer op voor mij voor vandaag, fijne avond!
lol stuur ik heb het toch ook gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, want dan ga jij weer zeggen dat het waarschijnlijk niet goed isen dan ben ik weer in paniek, dat ik de boel niet op tijd af krijg
er is een gelekte versie jaa..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pop is supervet ja![]()
windows 7 is dat de niewste build , gelekt uit tokyo ?
al het maar beter wordt dan vistaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef renedis het volgende:
[..]
er is een gelekte versie jaa..
maar ik ben compleet legaal bezig met ditben een "official microsoft certified beta tester"
zozoquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef renedis het volgende:
[..]
er is een gelekte versie jaa..
maar ik ben compleet legaal bezig met ditben een "official microsoft certified beta tester"
mwaa het ziet er ongeveer het zelfde uit als vista maar dan nog meer "fancy"quote:
aha, dus gewoon kutquote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef renedis het volgende:
[..]
mwaa het ziet er ongeveer het zelfde uit als vista maar dan nog meer "fancy"
zijn een aantal dingetjes beter. de media center is onder andere verbeterd.
maar mag er officieel niet over ouwehoeren wat er beter iskan me mijn beta account kosten
vanmorgen vroeg ja. er zit tevens geen beveiliging in het spelquote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh , is die vandaag uitgekomen ? dan ?
ik draai het ook altijd eerst in vmware tot latere builds hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozoik heb hem alleen op vmware getest. maja , ik hou niet zo van beta dingen meer. dingen werken niet enzo , slechte prestaties. maja was even leuk om te kijken. ik kijk over een paar maanden wel weer , met een nieuwere build
idd, je mag zelfs geen screenshots plaatsen toch ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef renedis het volgende:
[..]
maar mag er officieel niet over ouwehoeren wat er beter iskan me mijn beta account kosten
idd, je mag zelfs geen screenshots plaatsen toch ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef renedis het volgende:
[..]
aha nais ik zie het wel als ik thuis benquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
aha, dus gewoon kut
ik snap dat je niet veel over mag zeggen
ja aan de andere kant werken de drivers dan niet, dus echt testen kan je niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef renedis het volgende:
[..]
ik draai het ook altijd eerst in vmware tot latere builds hoor.
vind het te riskant om hem te installen en dan mijn pc te verneuken.
+ dat ik het teveel moeite vind om me pc opnieuw te installen
klopt.. maar je kan zat vinden op google. (zijn zat mensen die het trouwens wel doen)quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, je mag zelfs geen screenshots plaatsen toch ?
nou beter tochquote:Op woensdag 10 december 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Details laat ik nog even achterwege, maar blijkbaar had ik het gister helemaal niet zo hard verkloot
detailsquote:Op woensdag 10 december 2008 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Details laat ik nog even achterwege, maar blijkbaar had ik het gister helemaal niet zo hard verkloot
Ik weet dat 't een inleiding is voor S7, maar ik vond 'm wel een beetje matigquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond eindelijk maar eens 24: Redemption kijken. Dat neem ik me nu al anderhalve week voor, maar ik kom er steeds niet aan toe
ja uiteindelijk is het alleen maar publiciteit voor hun.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef renedis het volgende:
[..]
klopt.. maar je kan zat vinden op google. (zijn zat mensen die het trouwens wel doen)
dat zou zo maar kunnen.. zou mij ook niets verbazen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja uiteindelijk is het alleen maar publiciteit voor hun.
net als die laatste gelekte versie. dat is gewoon opgezet spel.
ja echt waar ? pic or didn't happenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Detail: Je moeder's linkertepel heeft een diameter dan 15,3mm
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt waar ? pic or didn't happen
ik dacht een straal van 15,3 mmquote:Op woensdag 10 december 2008 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Detail: Je moeder's linkertepel heeft een diameter dan 15,3mm
wooooow sick hoe kom je daar aan ? me ma is nu in iranquote:
Uit Iranquote:Op woensdag 10 december 2008 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow sick hoe kom je daar aan ? me ma is nu in iran
ghehe webcamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:09 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe webcamhahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |