Hij bedoelt ook alleen maar de schoonmaakster die bijna met pensioen gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehm.. dude jij werkt alleen maar met mannen
Haaaiquote:
ja papa..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet, niks mee te maken en geen gemaar
Ik ben geen renedisquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij had renedis erover dat het in 5400 seconden moest kunnen...
dat is wel normaal jah maar ik verveel me nog steeds de pleurisquote:
Ohw diequote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij bedoelt ook alleen maar de schoonmaakster die bijna met pensioen gaat
Alles goed mevrouw?quote:
Wat doe je? Of misschien moet ik vragen wat je niet doetquote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat is wel normaal jah maar ik verveel me nog steeds de pleuris
Ja inderdaad ik zat er de hele tijd op te loerenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik hem gescoord heb he?
Kijk dat zijn de juiste berichtenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor en zo niet dan toch
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zat er de hele tijd op te loeren
nee dat klopt...quote:
digitale communicatiequote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat doe je? Of misschien moet ik vragen wat je niet doet
nou euh kijk.. ik heb heel erg last van mn nieren.. :S en de luitjes hier vinden dat ik naar de dokter moet..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ondertussen heb ik gemist wat er isje hebt auw dat wel
dat dacht ik!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de juiste berichten![]()
Gewoon gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou euh kijk.. ik heb heel erg last van mn nieren.. :S en de luitjes hier vinden dat ik naar de dokter moet..
maar ik wil niet
Ga nou... debs is gister ook naar de tandarts geweest, terwijl ze ook niet wilde... dus doe jij ook maar even bellen voor een afspraak ...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou euh kijk.. ik heb heel erg last van mn nieren.. :S en de luitjes hier vinden dat ik naar de dokter moet..
maar ik wil niet
en toch ga je want dat heb je nu ook tegen beller gezegdquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar ik wil niet
Okeejquote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
digitale communicatievandaag dat ik ook de hele dag achter mn laptop zit te niksen...
Ben je bang voor de dokter?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar ik wil niet
Inderdaad anders wordt beller heul erg verdrietigquote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch ga je want dat heb je nu ook tegen beller gezegd
Ja, of nietquote:Op woensdag 10 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad anders wordt beller heul erg verdrietig
ik heb een hekel aan de dokter..quote:
Okeej bye byequote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er vantussen... heb nog een half uur voor een bespreking en moet nog genoeg doen...
en crazy-p gewoon gaan, just do it!!!
ik zit nu in het tweede jaar dus als alles goed gaat nog 2,5 jaarquote:
Indeed it isquote:
is het heel erg als ik zeg dat ik ze beide niet gezien hebquote:
*doet logi aanmoedigen*quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan de dokter..
maar Logi gaat me mee slepen.. *help*
doegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er vantussen... heb nog een half uur voor een bespreking en moet nog genoeg doen...
en crazy-p gewoon gaan, just do it!!!
Gast 't is wel heel erg met je ogen of nietquote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
is het heel erg als ik zeg dat ik ze beide niet gezien heb
Jah want het is er maar 1quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
beller begon de dag jompelig en mag niet vedrietig worden heb ik beslotenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad anders wordt beller heul erg verdrietig
Moet wel zeggen dat 't een 2-disc versie isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |