beetje lastig uit te leggenquote:
haha ik dus ook! ze kunnen de schijt krijgenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dus ookDat laatste half uurtje bekijken ze het maar.
je zegt nu 1 ding wat niet klopt..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
ik denk dat ik tot 18.00 ga werken aangezien ik te laat was
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
beetje lastig uit te leggen
die schijnt wel vet te zijn?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet van mezelf aan de nieuwe prince of persia beginnen vanavond
i know maar doe ik toch, en wie weet kan ik na me stage hier blijven werkenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef renedis het volgende:
[..]
je zegt nu 1 ding wat niet klopt..
je bent allochtoon, dus te laat komen snap ik.. maar overwerken? en allochtoon zijn? dat klopt niet!
ja of je stuurt het op net als wat ik deed ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
beetje lastig uit te leggen
hij is nog niet te downloadenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet van mezelf aan de nieuwe prince of persia beginnen vanavond
neequote:
pop is supervet jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
[..]
die schijnt wel vet te zijn?
ik begin vanavond aan Windows 7ben al een tijdje beta tester maar moet er nu toch echt maar eens aan beginnen
nee, want dan ga jij weer zeggen dat het waarschijnlijk niet goed isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of je stuurt het op net als wat ik deed ?
laterzquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
nou mensen, het zit er weer op voor mij voor vandaag, fijne avond!
lol stuur ik heb het toch ook gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, want dan ga jij weer zeggen dat het waarschijnlijk niet goed isen dan ben ik weer in paniek, dat ik de boel niet op tijd af krijg
er is een gelekte versie jaa..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pop is supervet ja![]()
windows 7 is dat de niewste build , gelekt uit tokyo ?
al het maar beter wordt dan vistaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef renedis het volgende:
[..]
er is een gelekte versie jaa..
maar ik ben compleet legaal bezig met ditben een "official microsoft certified beta tester"
zozoquote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef renedis het volgende:
[..]
er is een gelekte versie jaa..
maar ik ben compleet legaal bezig met ditben een "official microsoft certified beta tester"
mwaa het ziet er ongeveer het zelfde uit als vista maar dan nog meer "fancy"quote:
aha, dus gewoon kutquote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef renedis het volgende:
[..]
mwaa het ziet er ongeveer het zelfde uit als vista maar dan nog meer "fancy"
zijn een aantal dingetjes beter. de media center is onder andere verbeterd.
maar mag er officieel niet over ouwehoeren wat er beter iskan me mijn beta account kosten
vanmorgen vroeg ja. er zit tevens geen beveiliging in het spelquote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh , is die vandaag uitgekomen ? dan ?
ik draai het ook altijd eerst in vmware tot latere builds hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozoik heb hem alleen op vmware getest. maja , ik hou niet zo van beta dingen meer. dingen werken niet enzo , slechte prestaties. maja was even leuk om te kijken. ik kijk over een paar maanden wel weer , met een nieuwere build
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |