Hij draait hier zelfs op m'n laptop.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok.
save games kan je in je saferoom (waar je begint, vlakbij de tv) maken.
je game crasht je moet wachten op patch 1.1
tevens moet je de nieuwste vid drivers installeren nvidia 180.84 en ati catalist 8.12 (deze komt zometeen uit)
Ohja, ik ging er vandoorquote:
er zit een memory leak inquote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij draait hier zelfs op m'n laptop.
Je kan pas saven als je een offline account hebt gemaakt bij die windows live meuk.
Ik maakte ook de fout om die account 'online' te maken
ja waar ben je nou met je radio ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is gewoon grappig![]()
wil je drum and base ? > pendulum > the prodigy
wil je hip hop > 2pac
wil je 60,70,80,90,2000's nummers ?> top 2000
wil je mix?> 3fm mix 2006/2007
etc etc
pendulumquote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is gewoon grappig![]()
wil je drum and base ? > pendulum > the prodigy
wil je hip hop > 2pac
wil je 60,70,80,90,2000's nummers ?> top 2000
wil je mix?> 3fm mix 2006/2007
etc etc
tja niemand luisterde , en winamp loopt gewoon vaak vast das kut(komt door vista 64 bit ) , verder had je een programma dat je liedjes kon aanvragen, alleen kon die 35.000 nummers niet eens aanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja waar ben je nou met je radio ?
prodigy ? concert ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef renedis het volgende:
[..]
pendulum![]()
![]()
![]()
wat was dat concert afgelopen keer vet zeg! dat had ik je verteld toch?
nee waar was de concert dan ? ik moet er ook x keer na toenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef renedis het volgende:
[..]
pendulum![]()
![]()
![]()
wat was dat concert afgelopen keer vet zeg! dat had ik je verteld toch?
ik wou net wham - last cristmass aanvragen en nu kan het nietquote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
tja niemand luisterde , en winamp loopt gewoon vaak vast das kut , verder had je een programma dat je liedjes kon aanvragen, alleen kon die 35.000 nummers niet eens aandan ging het laden van de lijst erg langzaam
dat kut. als iemand de juiste programma's weet en leuke dingen weet wil ik het wel weer op pakken hoar
die had ik vast wel gehadquote:Op woensdag 10 december 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou net wham - last cristmass aanvragen en nu kan het niet
ik weet dat die zender, waar ik vroeger ook request enzo deed, hetzelfde programma gebruikte , die jij gebruikte. van shoutcast zeg maarquote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef Runx het volgende:
[..]
die had ik vast wel gehad![]()
oja en ik kom tijd te kort
maar iemand gewoon een goede radio programma weet hoor ik het graag
NIET? wtf.. ik dacht dat ik dat gezegd had.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
nee waar was de concert dan ? ik moet er ook x keer na toen
de nieuwe van prodigy is ook lijpz
waar doe ik dat??quote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij draait hier zelfs op m'n laptop.
Je kan pas saven als je een offline account hebt gemaakt bij die windows live meuk.
Ik maakte ook de fout om die account 'online' te maken
aha maar southcast is de server, maar winamp is kut met 64 bit vista en shoucast dus daardoor liep die vaak vastquote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet dat die zender, waar ik vroeger ook request enzo deed, hetzelfde programma gebruikte , die jij gebruikte. van shoutcast zeg maar
start het spel.quote:
ik weet dat het niet turantula isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef renedis het volgende:
[..]
NIET? wtf.. ik dacht dat ik dat gezegd had.
maargoed, voor het eerst was pendulum LIVE met de band (dus niet de dj's) in Nederland (utrechtamsterdam, melkweg)
ze deden voor het eerst OOIT turantula live.. nou de hele tent brak af man!
youtube:
zo erg was dat je normaal bij blood sugar het in het engels hoort met ene pc stem.. fucking vet was dat ze nu de stem NL hadden gemaakt. je hoort in het filmpje nog net: "suiker spiegel"
filmpje is niet turantula, maar staat wel ergens tussen...
ik was daar bij jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet dat het niet turantula is
maar fakking vet dat ze er waren hopelijk komen ze snel terug
turantula is een vet nummer
maar ben jij er geweest dan ?
aha nais , met de hele band is natuurlijk leukerquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef renedis het volgende:
[..]
ik was daar bij ja
pendulum komt binnenkort weer maar niet met de band. alleen en dj komt dan.
ben tot nu toe 3 keer naar pendulum geweest, elke keer weer was het vet! maar met de complete band was het toch wel het vetst!
hoe heb je het gemaakt dan ?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zo, heb mijn eerste opdracht afeindelijk
ik nog ander half uurquote:
Ik dus ookquote:Op woensdag 10 december 2008 15:28 schreef renedis het volgende:
[..]
ik nog ander half uur
maar ik ga mooi eerder naar huis. ben bijna de enige in dit bedrijf hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |