volgens mij zijn er echt wel 2 delen van batman uit hoarquote:
Juistquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beller begon de dag jompelig en mag niet vedrietig worden heb ik besloten
Detailsquote:
Ik word ook niet verdrietig hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beller begon de dag jompelig en mag niet vedrietig worden heb ik besloten
Dan heeft ie ze toch beide niet gezienquote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat 't een 2-disc versie is
Sterker nog dr zijn veel meer Batman films. Dit is echter de 2e die geregiseerd is door Christopher Nolan, de andere van hem was Batman Begins.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij zijn er echt wel 2 delen van batman uit hoar
dan is het goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik word ook niet verdrietig hoor
succes!quote:
klopt dat is wat ik bedoeldequote:Op woensdag 10 december 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sterker nog dr zijn veel meer Batman films. Dit is echter de 2e die geregiseerd is door Christopher Nolan, de andere van hem was Batman Begins.
Hahahaquote:
ja als ik je zag had ik het zelf wel gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
NU EVEN NIET! kunnen jullie dan helemaal niets zelf doen
Verwarming aan? Even lekker warm wordenquote:
Je wilt me dood hebben hequote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja als ik je zag had ik het zelf wel gedaan
die is al aan! ik denk dat een uur met ronja buiten staan niet veel goeds heeft gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verwarming aan? Even lekker warm worden
idd wordt een groot feest jaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je wilt me dood hebben he
Nou mn jong, je bent niet de enige
Ik krijg een populaire begrafenis, dat wordt een groot feest
Onder de noemer, het is voor een groter doel geweestquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die is al aan! ik denk dat een uur met ronja buiten staan niet veel goeds heeft gedaan
maar zij heeft in ieder geval lekker gespeeld en ligt nu voor pampus
ook, maar ik vind dat eigenlijk dat ze dat gewoon vaker moet kunnen en nu had ik er de tijd voorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemer, het is voor een groter doel geweest
Nah hopelijk heb je het snel weer warmquote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook, maar ik vind dat eigenlijk dat ze dat gewoon vaker moet kunnen en nu had ik er de tijd voor
komt vast wel goedquote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah hopelijk heb je het snel weer warm
*doet deken geeft*quote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah hopelijk heb je het snel weer warm
kom ik zelf wel achter of zorg ik zelf wel voorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik laat het je toch niet weten wanneer ik dood ben
Mmm dat is een goeie, ligt er natuurlijk aan wie het organiseert..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
kom ik zelf wel achter of zorg ik zelf wel vooralleen moeten we nog kijken of drank inbegrepen is
Ow lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt vast wel goed
en anders ga ik gewoon in bad
*snif snif*quote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow lekkerIs lang geleden voor mij zeg
diegene die je vermoord , die organiseert hetquote:Op woensdag 10 december 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm dat is een goeie, ligt er natuurlijk aan wie het organiseert..
Oh noes!!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:02 schreef Runx het volgende:
[..]
diegene die je vermoord , die organiseert het![]()
ik zou bijna zeggen kom maar langsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow lekkerIs lang geleden voor mij zeg
Alleen als er veel schuim in het bad kanquote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen kom maar langs
kan geregeld wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen als er veel schuim in het bad kan
reken daar maar niet opquote:Op woensdag 10 december 2008 14:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oh noes!!
En wat nou als ik een natuurlijk dood bega?
wat lief van jequote:Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
reken daar maar niet open als dat toch gebeurd organiseren we het met zijn alle
Kijk dat is altijd goed om te horenquote:
klopt moet je maar geen kut opmerkingen makenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wat lief van je
Je bent altijd zo lief voor me
dat was echt een voorwaarde van mequote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd goed om te horenWel lullig dat ik in mijn eigen huisje geen bad heb
Dat doe ik nooit!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt moet je maar geen kut opmerkingen maken
en ja ik ben lief
Tjah ik zit nog in een huurhuis he, dus bij mijn volgende woning komt er zeker weten een bad inquote:Op woensdag 10 december 2008 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was echt een voorwaarde van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |