Die eis heb ik ook voor mezelf gesteld inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik zit nog in een huurhuis he, dus bij mijn volgende woning komt er zeker weten een bad in
Bestel dan maar alvast een kistquote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef Echo99 het volgende:
Sinds 3 weken niks meer te doen op mijn werk. En ik ga dood. Ik heb een bore out denk ik...
heb ook nog een douche kabine zag mezelf nog niet elke dag over die rand heen klimmenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die eis heb ik ook voor mezelf gesteld inderdaadIk gebruik een bad dan alsnog max 3 a 4 keer per jaar denk ik. Maar toch moet ik er 1 hebben! Maar dan wel een aparte, niet een badkuip met een douchekop er boven. Een apart bad en douchehokje
Succesquote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf eens in huis nuttig maken!
tot de volgende keer maar weer!
andere baan zoekenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef Echo99 het volgende:
Sinds 3 weken niks meer te doen op mijn werk. En ik ga dood. Ik heb een bore out denk ik...
Ja dat wil ik dus ookquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die eis heb ik ook voor mezelf gesteld inderdaadIk gebruik een bad dan alsnog max 3 a 4 keer per jaar denk ik. Maar toch moet ik er 1 hebben! Maar dan wel een aparte, niet een badkuip met een douchekop er boven. Een apart bad en douchehokje
whahaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bestel dan maar alvast een kist
Of een kist?quote:
Hmm dubbel, Fok doet er stom, krijg steeds Error 500quote:
Dat zou dan langzaamaan wel een beetje een heel erg rode draad door deze topicreeks wordenquote:
ja dat is al paar weken zo . ik post alles soms dubbel.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dubbel, Fok doet er stom, krijg steeds Error 500
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou dan langzaamaan wel een beetje een heel erg rode draad door deze topicreeks worden
dat doe jij heus wel expres om in de dagcijfers top 10 te komenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is al paar weken zo . ik post alles soms dubbel.
Ik heb er pas sinds deze dag echt last van, behoorlijk irritant jaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is al paar weken zo . ik post alles soms dubbel.
Gedetacheerd. Nog tot 1 maart niksen hier en dan ga ik weer wat leuks doen met mjin leven. Of ik ga dood.quote:
als je dood gaat is dat erg toevalig want moozzie gaat ook binnenkort doodquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gedetacheerd. Nog tot 1 maart niksen hier en dan ga ik weer wat leuks doen met mjin leven. Of ik ga dood.
Dat zeg ik bestel een kist en een pak scheermesjesquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gedetacheerd. Nog tot 1 maart niksen hier en dan ga ik weer wat leuks doen met mjin leven. Of ik ga dood.
wooow dat beestje kan onder mijn muis doorquote:
Moozzie?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
als je dood gaat is dat erg toevalig want moozzie gaat ook binnenkort dood
Ze lopen wel allemaal gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef renedis het volgende:
[..]
het krioelt er hier van:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wbquote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
De tering wat een appartement hierAlsof ze gisteren Ikea hebben leeggekocht
![]()
hii.. prettige vlucht gehad?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
Dude...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
hij is de wacko jacko van het forum
Heuj Sgele!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
heheh nais, maar waar ben je deze keer heen gegaan dan ? en wat voor vliegtuig vloog je ?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heuj Sgele!Kunnen de stewardessen nog lopen?
Met voorliefde voor kleine jongentjes?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
hij is de wacko jacko van het forum
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met voorliefde voor kleine jongentjes?
ook grote jongetjes hoarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met voorliefde voor kleine jongentjes?
Ik zit wederom in Boekarest. Alleen wat me verbaasd is dat hier in het appartement alles nieuw is. Normaal zit er wel iets van aftandse ouwe bokkezooi tussenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh nais, maar waar ben je deze keer heen gegaan dan ? en wat voor vliegtuig vloog je ?
ikea niks mis mee Zweeds![]()
Ja wel goed eigenlijk, vliegtuig half vol, dus Sgele met z'n lange poten languit liggen pitten tijdens de vluchtquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja hooren met jou?
Hoe was de reis?
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit wederom in Boekarest. Alleen wat me verbaasd is dat hier in het appartement alles nieuw is. Normaal zit er wel iets van aftandse ouwe bokkezooi tussen![]()
Euh...zo een met vleugelsvan de KLM
De raggende manne - zal ik jou eens ff lekker in je bek schijtenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
weet iemand een leuk liedje wat ik kan luisteren?
Import Roemeen, hoe is alles gegaan kerel?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
Teh Sgele haz landed
![]()
aha, ja ik snap dat die vleugels heeft nmaar weet je niet de type van het vliegtuigquote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit wederom in Boekarest. Alleen wat me verbaasd is dat hier in het appartement alles nieuw is. Normaal zit er wel iets van aftandse ouwe bokkezooi tussen![]()
Euh...zo een met vleugelsvan de KLM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |