Je bent wel op de hoogte!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef DJMO het volgende:
vind ik ook hoor kotexje, ze heeft voor het laatst in Z&G deel 412 gepost ...
I know, maar tochquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef DJMO het volgende:
t zou vreemd zijn als die test negatief was miss_sly, met een kloppend hartje
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, toch spannend weer zo'n test. Had ik toen ook.quote:
Ik ga hem ook bewaren. Ze zei het oppervlak als het droog is even bestrijken met doorzichtige nagellak en dan blijft ie mooi zichtbaarquote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, toch spannend weer zo'n test. Had ik toen ook.Maar lekker een mooie positieve test erbij. Ik heb hem bij de babyspullen liggen, samen met de andere test. Leuk om te bewaren.
En die potten zijn pas sinds 2 weken blauw hoor! Ik heb vandaag mijn laatste lading afgeleverd!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:08 schreef miss_sly het volgende:
De test van Moeders voor Moeders was ook positief![]()
En de eerste bijdrage is alweer geleverd. Zo voelt het ineens weer een stapje echter
Zelfs de geur uit de tegenwoordig blauwe ipv groene pot vond ik in eerste instantie iets hebben
Shin Shan!!! lijkt me zo tof als junior straks in de AH hier de blote billen dans gaat doenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Dakota het volgende:
ik maak alles gewoon 6 keer schoon
tafels met pledge, de wc 10 keer de keukenkastjes ook keer 30..irritant
Nijntje vind ik nog het meest gangbaar (ipv dora en hello kitty enzo) maar dat komt door sentiment, ik ben het liefst merkloos als het maar leuke kleurtjes heeft.
In zo'n winkel is het altijd wel overweldigendquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ikw as ook nooit zo weg van Nijntje, tot ik hier in Amsterdam bij de Nijntje winkel naar binnen staptehelemaal verkocht
Maar goed, neit alles wat we hebben is Nijntje, alleen dat tutlapje, het werd alleen bewaard in een Nijntje tas
Schaap begint het nu ook echt te vinden. Tot de echo was het toch nog wat onwerkelijk voor hem, maar nu begint het toch te veranderen. We hebben ook al een paar keer opgezocht hoe het er nu in mijn buik uitziet en bij MvM de dvd gekozen van Lennart Nilsen (toch?). En gisteravond heeft hij een hele tijd op een namensite zitten kijken hoe vaak namen voorkomen enzo
Ik zal daar eens kijken, het moet wel een beetje stoere kleding zijn en niet bruin/beige. Die kleuren komen er hier niet in..... Voor Twan destijds ook wel gekocht daar bedenk ik me nu. Misschien heb ik daar nog wel wat van, binnenkort maar eens kijken wat er nog in de zakken zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef MeNicole het volgende:
Diaan bij de H&M en de C&A hebben ze altijd hele leuke Mickey Mouse kleertjes. Daar heb ik voor Mikael altijd heel veel weg gehaald.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Dakota het volgende:
Nou ze is weer weg, leuk mens want ze wilde geen stroopwafel.
Hihi, leuk hè!!! Ik heb nog wel groene, maar ze meuren niet zo erg als ik had verwacht. Ik had nog een tip trouwens mbt kraamzorg. Probeer de Kraamvogel eens, die is ook bij jullie actief, en die heeft eigenlijk geen bezettingsproblemen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:08 schreef miss_sly het volgende:
De test van Moeders voor Moeders was ook positief![]()
En de eerste bijdrage is alweer geleverd. Zo voelt het ineens weer een stapje echter
Zelfs de geur uit de tegenwoordig blauwe ipv groene pot vond ik in eerste instantie iets hebben
Ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Dakota het volgende:
Ik zit trouwens ook bij de kraamvogel
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Reinhilde het volgende:
Ik had niet verwacht dat het zo fijn zou zijn om weer thuis te zijn. Echt heel erg goed voelt het.
Met mij gaat het wel, de gebruikelijke (?) pijn na een keizersnede. Thomas ligt heerlijk te slapen in zijn wiegje, af en toe hoor ik een kreuntje, of een zuchtje,.
En de geboortekaartjes zijn net binnen gebracht!Ze zijn zo mooi!!
![]()
Dus. Het gaat wel ok geloof ik.
Vanavond/morgen ga ik even achter de grote laptop schuiven voor foto's.
Nu even lekker slapen.
verderop in de straat zit een maatschap, vlakbij de basisschoolquote:Op woensdag 10 december 2008 14:29 schreef huuphuup het volgende:
Mwuahaha dankje Kers
Ik denk dat ik nog even wacht met melden hier in dit topicgeen idee waarom maar ik vind het een beetje eng nog.
Vanaf wanneer moet je naar een VK enzo? Is dat 6 of 8 weken?
Maneki, weet je nog een goeie VK?hihi
neuh geen van tweeenquote:
Troost je, kindjes die geboren worden als ze niet bovenaan staan zijn veeeeeel lieverquote:Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh geen van tweeenben even wezen douchen, geen of iig weinig rugpijn nu dus.. ga zo aardappels schillen, eet vanavond haaskarbonaadje maar werd vanmiddag wel een beetje misselijk van een stukje chocola
![]()
en ik vind het nog steeds maar niets dat ik niet officieel bovenaan sta![]()
*grinnik* daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
verderop in de straat zit een maatschap, vlakbij de basisschoolMeer keus heb je daar eigenlijk niet
Zegt dit lijstje niks over wanneer ons kind komt dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een gezeur over dat bovenaan staan zeg!
Wat ga je doen als iemand 'voordringt' dan? Eigenhandig dat babietje terugproppen?
Maar het is gefixt hoor. Hoe voelt dat nu? Heel anders zeker?
Je doet nou net of jij niet ook die naam weggehaald had als jij daardoor bovenaan gestaan hadquote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ga je doen als iemand 'voordringt' dan? Eigenhandig dat babietje terugproppen?
Wacht maar tot je vrouw/vriendin 40 weken zwanger isquote:
nee, een datum hebben we nog niet. Althans, niet bevestigd/officieel... (we hebben natuurlijk wel zelf al zitten rekenenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vrouw/vriendin 40 weken zwanger isIk zou zeggen voor nu: relax max
en gefeliciteerd! Weten jullie al een datum? Kom je waarschijnlijk wel onderaan in het lijstje.![]()
En terecht.quote:
Gefeliciteerd! Wat lijkt 25 augustus nog ver weg zeg...!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:04 schreef Max. het volgende:
In dat geval.. zet me er maar bij
als we goed gerekend hebben (en dat hebben we natuurlijk) wordt 25 augustus een belangrijke dag
hm.. een soort van 40 weken durende pmsquote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
En terecht.Eén woord: hormonen. Onthou dat woord.
Welkom hoor, en gefeliciteerd!
Ja en daarna wordt het pas echt heftig hoor, want dan heb je misschien wel 2 vrouwen om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef Max. het volgende:
[..]
hm.. een soort van 40 weken durende pms
jep Ingrid is de lul ik druk met de handjes en DJMO stampt aanquote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:57 schreef huuphuup het volgende:
Oeh oeh, mag ik er ook bij dan?
Ik denk dat ik me er toch maar in laat zetten. Gevalletje niet te vermijdenhihi.
Als ik al die reken sites moet geloven dan is dé datum 19 augustus
Haha, max, dankje, sta ik gelijk niet onderaan!
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:03 schreef Max. het volgende:
[..]
wacht maar.. als wij de officiele datum hebben en ik uit de kast kom, sta jij gewoon onderaan
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ook goed, maar tegen die tijd hoop ik dat er alweer veel meer nieuwe zwangeren bij zijn
Dat is een baby die gemaakt is door 2 mensen die elkaar van het forum kennen.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Max. het volgende:
wat is trouwens het criterium voor een "officiele FOK! baby"
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef tessie het volgende:
Ik had vandaag echt zo´n stomme reactie op mijn werk van het hoofd P&O. Ik werk er nog maar net (sinds 1 november) en ik had al aan mijn leidinggevende en nog een paar andere verteld dat ik zwanger was, maar iedereen zei dat ik ook naar die P&O vent moest. Dus ik vanmiddag bij hem langs, en hij deed echt heel bot. En wat ik eigenlijk kwam doen want hij wist het al. En hij vond het eigenlijk alleen maar vervelend dat ik zwanger was, want ze hadden me aangenomen voor een fulltime functie, en hij had tijdens de gesprekken niet mogen vragen of ik kinderen wil, dus daarom had hij zo duidelijk gezegd dat het om een fulltime functie ging en blabla.
Snap heus wel dat hij er niet om staat te springen, maar had toch wel een wat subtielere reactie verwacht. En heb ook niet meer durven zeggen dat ik na de bevalling 1 dag minder wil gaan werken
helaas... mijnquote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is een baby die gemaakt is door 2 mensen die elkaar van het forum kennen.
Maar dat kennen we pas toe als de kloons eraf zijn hoor!Anders geloven we je niet.
Of je moet het me even via de PM vertellen...![]()
Mijn leidinggevende kent mij dus ook nog niet echt, maar die persoon van de opleiding is wel positief, en ik heb allebei de toetsen ook goed gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:
Tessie wat een raar figuur zeg die P&O kerel!
Ze hebben je toch aangenomen voor die functie na de gesprekken dus schijnbaar voeldoe je helemaal aan hun eisen, en als die P&O kerel er zo over denkt dan is dat jouw probleem niet. Is je leidinggevende wel positief?
quote:
ja oke.. niet voor de auto.. maar het schijnt dat zo'n maxicosi dan weer niet handig is om je kind zomaar in te leggenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef marlieske het volgende:
[..]ik zou je kind iig niet in de wipstoel mee op vakantie achter in de gordels proberen te zetten....
maar begin is met een bezoekje aan de Prenatal ofzo op zaterdagmiddag maakt een hoop duidelijk.
quote:Voor mijn man maakte het vooral duidelijk dat het de laatste keer was dat hij mee zou gaan naar dit soort winkels
Ik heb een jaarcontract. Ben ook wel bang dat ze dat dan niet meer verlengen, maar dat zie ik dan in november volgend jaar wel weer... Zou dat wel heel lullig vinden, en had het ook niet verwacht, het is een overheidsbedrijf en niet een of andere commerciele instelling..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Ooh Tessie dat is geen leuke reactie om te krijgen, maar je werkt er nog maar net lees ik? wel een vast contract of een jaarcontract? want dat kan wel heel erg veel verschil maken in hoe ze met je zwangerschap om kunnen gaan...
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tja misschien dan heel bot om te zeggen .... maar dan heeft hij eigenlijk wel een beetje gelijk hé.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik heb een jaarcontract. Ben ook wel bang dat ze dat dan niet meer verlengen, maar dat zie ik dan in november volgend jaar wel weer... Zou dat wel heel lullig vinden, en had het ook niet verwacht, het is een overheidsbedrijf en niet een of andere commerciele instelling..
Ja, dat ken ik wel.. Volgens mij is dat zo wanneer haar ruggetje langskomt zwemmenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef texelonia het volgende:
RaissaWat grappig dat je jouw neus er al in kan herkennen
Beetje rare vraag misschien, maar hebben jullie ook weleens 'halve' harde buiken?
Ik heb best regelmatig harde buiken, maar daar tussendoor ook regelmatig het gevoel van een harde buik, alsof je het voelt aankomen dat je baarmoeder gaat samentrekken en pijnlijk is een groot woord maar echt prettig voelt het ook niet. Maar als ik dan op mn buik duw dan voelt het helemaal niet hard als een voetbal zoals 'normaal' zeg maar.
DJMO zit ook nog in de wittebroodsweken he, die 2 worden geacht nu te leven van de liefdequote:
Volgens mij is het 1 jaar in dienst. Mijn man wilde ook minder, maar dat mocht pas na een jaar in dienst.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef marlieske het volgende:
[..]
Tja misschien dan heel bot om te zeggen .... maar dan heeft hij eigenlijk wel een beetje gelijk hé.
Je kwam solliciteren op een full time functie en ze zijn je niets verplicht want om recht op arbeidstijden aanpassing te hebben moet je meen ik 4 jaar in dienst zijn bij een bedrijf/instelling.
beginnen met borst,fles kan altijd nogquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Max. het volgende:
mijn hemel.... ik word er nu al moedeloos vanEn we moeten nog zo lang
- borst of flesvoeding en als flesvoeding, wat voor soort fles dan
draagdoek,draagzak is /echt niet goed,zie draagdoektopicquote:- draagdoek of draagzak
de eerste tijd gewoon lekker bij jullie op de arm of in de draagdoekquote:- wipstoel of maxicosi
daar was laatst een topic over die tummytub he?quote:- tummytub of badje
Eerst maar eenwashandje al diezooi die in zo'n poetsdoekje zit is niet zo lekker / goed voor een pasgeboren baby,na een jaar of zo zijn ze onderweg erg handig!quote:- snoetpoetsdoekjes of gewoon een washandje
ze is ook niet normaal, ze is een vrouw én ze is nog zwanger ookquote:en bij al die dingen doet mijnalsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je weet of een kind wel of niet lang in een maxicosi mag, of het kind wel of niet in een buggy vervoerd mag worden, wat een kind wel of niet leuk vindt
dat weet een normaal mens toch heul niet
Gelukkig maar, nog gefeliciteerd en succes de komende tijdquote:maar toch is het leuk
Jaaaa doen wequote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Chan het volgende:
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier...k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus
zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
Huisarts is niet zozeer nodig volgens mij, die van mij deed er niets mee en verwees mij door naar een verloskundige. Je kunt dus gewoon contact opnemen met een verloskundige en daar een afspraak maken. Tegenwoordig heb je die afspraak al als je rond de 8-10 weken zwanger bent... dus maar gewoon bellen als je nieuwe test vanavond ook positief is.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Chan het volgende:
ik ben nu de hele tijd bang dat k toch ineens ongesteld word.. maja, als dat gebeurt is er ook niks tegen te doen verder... dus k ga proberen daar niet meer aan te denken nu
ohw... over echo's gesproken... ik moet natuurlijk op een gegeven moment iemand inlichten over dat ik zwanger ben... huisarts of zo?? en wanneer moet k dat doen??
Ik pak de tas vandaag voor het grootste gedeelte in. Ben nu precies 36 weken, lijkt me een mooi moment dus...quote:Op donderdag 11 december 2008 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, wat wel grappig was hier... Peaceman had het erover dat ik mn ziekenhuistas maar eens klaar moest maken, terwijl ik zelf zoiets heb van: ach kan nog wel. De verwachting is toch niet dat ik eerder dan 11 januari zal gaan bevallen.... hij vond dat een beetje te makkelijk gedacht van mij
Maar dan sta je wel lekker lang bovenaan, dat schijnt erg belangrijk te zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Januari en februari zijn nog erg druk maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevaltCarmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:53 schreef Vicky het volgende:
Welkom Chan!!
Hoe zal het met Ingrid en Tyler gaan?
Vanmorgen maar weer een langs de ha geweest. Heb nog steeds zo'n last van mijn darmen, echt onwijze buikpijn steeds. Heb nu vezels gekregen. Hopen dat het werkt.. en ja hoor.. ik heb ook een schimmelinfectie.. mag ik weer gezellig aan de eitjes...
de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!
Aah, OK. Beterschap in ieder geval!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.
De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:02 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly en Vicky, vanaf welke week begonnen die klachten bij jullie ongeveer?
Chan, spannend hoor!
Nogmaals GEFELICITEERD
Op wat?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef DJMO het volgende:
Diaan .. dan haal ik ze wel in na de bevalling
en zeg kotexje, reageer jij nooit op pms??k hoop dat het voor jou nu ook niet meer zo lang duurt
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.
Thanks!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ja die buikpijn had ik ook, maar die vond ik dan weer niet verdacht, want ik dacht dat ik ongesteld ging worden
Mijn NOD was ook op vrijdag (achteraf) en ik heb ook zaterdagochtend getest. Succes, Kersjes!
pm's bedoel je..ik dacht al..PMSquote:
Ow dat weet ik. Vannacht moest ik er al twee keer uit ipv van een. Ik vond het voor mij gewoon een heel opvallend iets, omdat ik werkelijk nooit (en dan overdrijf ik echt niet) 's nachts eruit moet om te plassen. Dus dat was voor mij een verdacht ietsquote:Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.
Dit geldt niet voor iedereen hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.
Oh, dat kan ik echt niet. Moet er 's nachts zeker minstens 1 keer uit, en overdag wel om de twee uur naar de wc. Maar ik ga het niet te lang ophouden ivm het risico op blaasontstekingen enzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor iedereen hoorIk hoef er bijna nooit uit om te plassen ook niet nu ik bijna 36 weken zwanger ben. Ik kan gerust om half 11 's avonds gaan slapen en dan pas 's morgens rond half 8 naar de wc gaan. Dit had ik ook met de zwangerschap van Twan. Er is dus nog hoop.
Ik heb altijd al een sterke blaas gehad... ik heb ook gewoon geen aandrang om te plassen. Als ik die wel heb, ga ik meteen naar de wc.... en ik heb nooit blaasontstekingen. Volgens mij 10 jaar geleden ofzo voor het laatst gehad.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet. Moet er 's nachts zeker minstens 1 keer uit, en overdag wel om de twee uur naar de wc. Maar ik ga het niet te lang ophouden ivm het risico op blaasontstekingen enzo.
yoghurt \O/quote:Op donderdag 11 december 2008 10:51 schreef Rubey het volgende:
Vickey (en andere dames natuurlijk ook), als je vaak last hebt van schimmels heb ik nog wel wat tips die mij goed geholpen hebben. PM dan maar even...
*En weer terug in lurkstand*
Nou... ik pies me een ongeluk! Ik moet er 's nachts soms wel 3 of 4 keer uit... maar ja, het hoort erbij.... tenminste, bij mij wel...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dit geldt niet voor iedereen hoorIk hoef er bijna nooit uit om te plassen ook niet nu ik bijna 36 weken zwanger ben. Ik kan gerust om half 11 's avonds gaan slapen en dan pas 's morgens rond half 8 naar de wc gaan. Dit had ik ook met de zwangerschap van Twan. Er is dus nog hoop.
![]()
Bronquote:Een eitje bij het ontbijt smaakt veel mensen. Naast dat het gewoon lekker is, heeft het eten van eieren ogenschijnlijk een positieve werking op lichaamsgewicht.
Aan een onderzoek werkten diverse volwassenen mee die aan de lijn deden. Ze volgden allen een dieet met weinig calorieën; één deel van de groep kreeg iedere dag een bagel, het andere deel van de groep dagelijks twee eitjes. Een bagel bevat evenveel calorieën als twee eieren. Echter, de groep die bij het ontbijt de eitjes at, viel gemiddeld 65 procent meer af dan de bagel-eters. Daarnaast had de groep die de eieren at, meer energie en een fitter gevoel. Bovendien hadden zij geen hoger cholesterolgehalte. Een verklaring voor deze uitslag konden de onderzoekers vooralsnog niet geven.
Volgens mij vind jij dat zeuren rond NOD gewoon heel erg leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef Kersjes het volgende:
Mijn nod is morgen, maar heb al ruim een week (?) zo'n buikpijn steeds! Zeurderig, onderin en eigenlijk constant aanwezig. Ik mag pas zaterdag testen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee, ik zeur wel een beetje he?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dat zeuren rond NOD gewoon heel erg leuk.Pak toch gewoon een test en plas der over heen, joh!
Gefeliciteerd Chan!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Chan het volgende:
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier...k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus
zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
Hmm, interessant.... Lees ik tussen de regels door dat jij nu ook bezig bent?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef DJMO het volgende:
t zou me niets verbazen kersjes, ik was in een pm-gesprek gewikkeld met haar, en nu is het ineens stil (nadat we het over een datumtweeling hadden gehad)
Ow daar heb ik nu ook behoorlijk last van.... lang leve de Regla PH.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef cattie het volgende:
De 2e daalt idd vaak later in dan de eerste, maar toch meestal wel voor de bevalling volgens mij. Maakt ook allemaal niet zo veel uit, ik hoef daardoor nog niet continu naar het toilet, wel lekker. Die maagzuur aanvallen zijn dan wel weer minder.
het is wel aan het rommelen, en omdat het morgen volle maan is en het een dubbele datum is (heeft manlief iets mee, met dubbele getallen) dénken we en hoop ik dat het vannacht de laatste nacht is... aan de andere kant kan het dus ook gewoon nog makkelijk mijn tijd uitdurenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hmm, interessant.... Lees ik tussen de regels door dat jij nu ook bezig bent?
Ik vind het 's avonds met het slapen gaan zo vervelend, als ik ga liggen krijg ik er meer last van. Vandaag maar Rennies gekocht, kijken of dat helpt. Regla PH is ook zo'n middeltje?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu ook behoorlijk last van.... lang leve de Regla PH.Overdag gaat het nog wel ,maar 's avonds..
Ik neem altijd een slokje voor het slapengaan, slaap ik in ieder geval goed.
Regla PH is inderdaad zo'n middeltje, vloeibaar drankje dat eigenlijk meteen helpt. Is trouwens alleen te koop bij de apotheek. Is maar een maand houdbaar na openen, ben nu toe aan mn 3e flesquote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik vind het 's avonds met het slapen gaan zo vervelend, als ik ga liggen krijg ik er meer last van. Vandaag maar Rennies gekocht, kijken of dat helpt. Regla PH is ook zo'n middeltje?
Hmmmquote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Dakota het volgende:
ik puf niet hoor ik lag op de bank een doos merci weg te eten terwijl er op animal planet mensen opengereten worden door leeuwen, haaien, wolven en dingo's
Ik haal het gewoon bij de AH en het helpt wel goed. Ik weet alleen niet of je dat zomaar langere tijd mag drinken en hoeveel dan wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Rabsadani het volgende:
Jeutje wat een boel mensen in de lijst van 2009 alen al mensen na mij!
![]()
En ik las iemand iets van roosvicee noemen (miss sly?) dat helpt bij darmenprolemen? Waar kan je dat krijgen, want ik zocht het hier ook al in de supermarkt maar mooi niets...
Het werd aangeraden door de verloskundige, ik ben naïef genoeg om aan te nemen dat zij het wel zal wetenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon bij de AH en het helpt wel goed. Ik weet alleen niet of je dat zomaar langere tijd mag drinken en hoeveel dan wel.
Heeft ze ook iets gezegd over hoeveel glaasjes per dag of wanneer het beste ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Het werd aangeraden door de verloskundige, ik ben naïef genoeg om aan te nemen dat zij het wel zal wetenEn ik zal maar zoeken dan, dank
Nouja ik ben 38 wk + en het wordt hier alleen maar ergerquote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Koningin het volgende:
Maagzuur
Ik word er niet goed van, wordt alleen maar erger hier, wanneer stopt dat eigenlijk??
Gebruik de laatste tijd vanille vla, helpt beter dan Rennies.
* DJMO aait kotexjequote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nouja ik ben 38 wk + en het wordt hier alleen maar erger
Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nouja ik ben 38 wk + en het wordt hier alleen maar erger
Ik gok zelf dat ik gewoon midden Maart ga bevallen (misschien wel heel vlakbij jou datumquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevaltCarmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |