Volgens mij vind jij dat zeuren rond NOD gewoon heel erg leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef Kersjes het volgende:
Mijn nod is morgen, maar heb al ruim een week (?) zo'n buikpijn steeds! Zeurderig, onderin en eigenlijk constant aanwezig. Ik mag pas zaterdag testen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee, ik zeur wel een beetje he?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dat zeuren rond NOD gewoon heel erg leuk.Pak toch gewoon een test en plas der over heen, joh!
Gefeliciteerd Chan!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Chan het volgende:
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier...k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus
zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
Hmm, interessant.... Lees ik tussen de regels door dat jij nu ook bezig bent?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef DJMO het volgende:
t zou me niets verbazen kersjes, ik was in een pm-gesprek gewikkeld met haar, en nu is het ineens stil (nadat we het over een datumtweeling hadden gehad)
Ow daar heb ik nu ook behoorlijk last van.... lang leve de Regla PH.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef cattie het volgende:
De 2e daalt idd vaak later in dan de eerste, maar toch meestal wel voor de bevalling volgens mij. Maakt ook allemaal niet zo veel uit, ik hoef daardoor nog niet continu naar het toilet, wel lekker. Die maagzuur aanvallen zijn dan wel weer minder.
het is wel aan het rommelen, en omdat het morgen volle maan is en het een dubbele datum is (heeft manlief iets mee, met dubbele getallen) dénken we en hoop ik dat het vannacht de laatste nacht is... aan de andere kant kan het dus ook gewoon nog makkelijk mijn tijd uitdurenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hmm, interessant.... Lees ik tussen de regels door dat jij nu ook bezig bent?
Ik vind het 's avonds met het slapen gaan zo vervelend, als ik ga liggen krijg ik er meer last van. Vandaag maar Rennies gekocht, kijken of dat helpt. Regla PH is ook zo'n middeltje?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu ook behoorlijk last van.... lang leve de Regla PH.Overdag gaat het nog wel ,maar 's avonds..
Ik neem altijd een slokje voor het slapengaan, slaap ik in ieder geval goed.
Regla PH is inderdaad zo'n middeltje, vloeibaar drankje dat eigenlijk meteen helpt. Is trouwens alleen te koop bij de apotheek. Is maar een maand houdbaar na openen, ben nu toe aan mn 3e flesquote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik vind het 's avonds met het slapen gaan zo vervelend, als ik ga liggen krijg ik er meer last van. Vandaag maar Rennies gekocht, kijken of dat helpt. Regla PH is ook zo'n middeltje?
Hmmmquote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Dakota het volgende:
ik puf niet hoor ik lag op de bank een doos merci weg te eten terwijl er op animal planet mensen opengereten worden door leeuwen, haaien, wolven en dingo's
Ik haal het gewoon bij de AH en het helpt wel goed. Ik weet alleen niet of je dat zomaar langere tijd mag drinken en hoeveel dan wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Rabsadani het volgende:
Jeutje wat een boel mensen in de lijst van 2009 alen al mensen na mij!
![]()
En ik las iemand iets van roosvicee noemen (miss sly?) dat helpt bij darmenprolemen? Waar kan je dat krijgen, want ik zocht het hier ook al in de supermarkt maar mooi niets...
Het werd aangeraden door de verloskundige, ik ben naïef genoeg om aan te nemen dat zij het wel zal wetenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon bij de AH en het helpt wel goed. Ik weet alleen niet of je dat zomaar langere tijd mag drinken en hoeveel dan wel.
Heeft ze ook iets gezegd over hoeveel glaasjes per dag of wanneer het beste ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Het werd aangeraden door de verloskundige, ik ben naïef genoeg om aan te nemen dat zij het wel zal wetenEn ik zal maar zoeken dan, dank
Nouja ik ben 38 wk + en het wordt hier alleen maar ergerquote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Koningin het volgende:
Maagzuur
Ik word er niet goed van, wordt alleen maar erger hier, wanneer stopt dat eigenlijk??
Gebruik de laatste tijd vanille vla, helpt beter dan Rennies.
* DJMO aait kotexjequote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nouja ik ben 38 wk + en het wordt hier alleen maar erger
Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nouja ik ben 38 wk + en het wordt hier alleen maar erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |