Je bent wel op de hoogte!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef DJMO het volgende:
vind ik ook hoor kotexje, ze heeft voor het laatst in Z&G deel 412 gepost ...
I know, maar tochquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef DJMO het volgende:
t zou vreemd zijn als die test negatief was miss_sly, met een kloppend hartje
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, toch spannend weer zo'n test. Had ik toen ook.quote:
Ik ga hem ook bewaren. Ze zei het oppervlak als het droog is even bestrijken met doorzichtige nagellak en dan blijft ie mooi zichtbaarquote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, toch spannend weer zo'n test. Had ik toen ook.Maar lekker een mooie positieve test erbij. Ik heb hem bij de babyspullen liggen, samen met de andere test. Leuk om te bewaren.
En die potten zijn pas sinds 2 weken blauw hoor! Ik heb vandaag mijn laatste lading afgeleverd!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:08 schreef miss_sly het volgende:
De test van Moeders voor Moeders was ook positief![]()
En de eerste bijdrage is alweer geleverd. Zo voelt het ineens weer een stapje echter
Zelfs de geur uit de tegenwoordig blauwe ipv groene pot vond ik in eerste instantie iets hebben
Shin Shan!!! lijkt me zo tof als junior straks in de AH hier de blote billen dans gaat doenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Dakota het volgende:
ik maak alles gewoon 6 keer schoon
tafels met pledge, de wc 10 keer de keukenkastjes ook keer 30..irritant
Nijntje vind ik nog het meest gangbaar (ipv dora en hello kitty enzo) maar dat komt door sentiment, ik ben het liefst merkloos als het maar leuke kleurtjes heeft.
In zo'n winkel is het altijd wel overweldigendquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ikw as ook nooit zo weg van Nijntje, tot ik hier in Amsterdam bij de Nijntje winkel naar binnen staptehelemaal verkocht
Maar goed, neit alles wat we hebben is Nijntje, alleen dat tutlapje, het werd alleen bewaard in een Nijntje tas
Schaap begint het nu ook echt te vinden. Tot de echo was het toch nog wat onwerkelijk voor hem, maar nu begint het toch te veranderen. We hebben ook al een paar keer opgezocht hoe het er nu in mijn buik uitziet en bij MvM de dvd gekozen van Lennart Nilsen (toch?). En gisteravond heeft hij een hele tijd op een namensite zitten kijken hoe vaak namen voorkomen enzo
Ik zal daar eens kijken, het moet wel een beetje stoere kleding zijn en niet bruin/beige. Die kleuren komen er hier niet in..... Voor Twan destijds ook wel gekocht daar bedenk ik me nu. Misschien heb ik daar nog wel wat van, binnenkort maar eens kijken wat er nog in de zakken zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef MeNicole het volgende:
Diaan bij de H&M en de C&A hebben ze altijd hele leuke Mickey Mouse kleertjes. Daar heb ik voor Mikael altijd heel veel weg gehaald.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Dakota het volgende:
Nou ze is weer weg, leuk mens want ze wilde geen stroopwafel.
Hihi, leuk hè!!! Ik heb nog wel groene, maar ze meuren niet zo erg als ik had verwacht. Ik had nog een tip trouwens mbt kraamzorg. Probeer de Kraamvogel eens, die is ook bij jullie actief, en die heeft eigenlijk geen bezettingsproblemen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:08 schreef miss_sly het volgende:
De test van Moeders voor Moeders was ook positief![]()
En de eerste bijdrage is alweer geleverd. Zo voelt het ineens weer een stapje echter
Zelfs de geur uit de tegenwoordig blauwe ipv groene pot vond ik in eerste instantie iets hebben
Ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Dakota het volgende:
Ik zit trouwens ook bij de kraamvogel
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Reinhilde het volgende:
Ik had niet verwacht dat het zo fijn zou zijn om weer thuis te zijn. Echt heel erg goed voelt het.
Met mij gaat het wel, de gebruikelijke (?) pijn na een keizersnede. Thomas ligt heerlijk te slapen in zijn wiegje, af en toe hoor ik een kreuntje, of een zuchtje,.
En de geboortekaartjes zijn net binnen gebracht!Ze zijn zo mooi!!
![]()
Dus. Het gaat wel ok geloof ik.
Vanavond/morgen ga ik even achter de grote laptop schuiven voor foto's.
Nu even lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |