verderop in de straat zit een maatschap, vlakbij de basisschoolquote:Op woensdag 10 december 2008 14:29 schreef huuphuup het volgende:
Mwuahaha dankje Kers
Ik denk dat ik nog even wacht met melden hier in dit topicgeen idee waarom maar ik vind het een beetje eng nog.
Vanaf wanneer moet je naar een VK enzo? Is dat 6 of 8 weken?
Maneki, weet je nog een goeie VK?hihi
neuh geen van tweeenquote:
Troost je, kindjes die geboren worden als ze niet bovenaan staan zijn veeeeeel lieverquote:Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh geen van tweeenben even wezen douchen, geen of iig weinig rugpijn nu dus.. ga zo aardappels schillen, eet vanavond haaskarbonaadje maar werd vanmiddag wel een beetje misselijk van een stukje chocola
![]()
en ik vind het nog steeds maar niets dat ik niet officieel bovenaan sta![]()
*grinnik* daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
verderop in de straat zit een maatschap, vlakbij de basisschoolMeer keus heb je daar eigenlijk niet
Zegt dit lijstje niks over wanneer ons kind komt dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een gezeur over dat bovenaan staan zeg!
Wat ga je doen als iemand 'voordringt' dan? Eigenhandig dat babietje terugproppen?
Maar het is gefixt hoor. Hoe voelt dat nu? Heel anders zeker?
Je doet nou net of jij niet ook die naam weggehaald had als jij daardoor bovenaan gestaan hadquote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een gezeur over dat bovenaan staan zeg!
Wat ga je doen als iemand 'voordringt' dan? Eigenhandig dat babietje terugproppen?
Maar het is gefixt hoor. Hoe voelt dat nu? Heel anders zeker?
Wacht maar tot je vrouw/vriendin 40 weken zwanger isquote:
nee, een datum hebben we nog niet. Althans, niet bevestigd/officieel... (we hebben natuurlijk wel zelf al zitten rekenenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vrouw/vriendin 40 weken zwanger isIk zou zeggen voor nu: relax max
en gefeliciteerd! Weten jullie al een datum? Kom je waarschijnlijk wel onderaan in het lijstje.![]()
En terecht.quote:
Gefeliciteerd! Wat lijkt 25 augustus nog ver weg zeg...!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:04 schreef Max. het volgende:
In dat geval.. zet me er maar bij
als we goed gerekend hebben (en dat hebben we natuurlijk) wordt 25 augustus een belangrijke dag
hm.. een soort van 40 weken durende pmsquote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
En terecht.Eén woord: hormonen. Onthou dat woord.
Welkom hoor, en gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |