ja, ik kreeg telefoon tussendoorquote:
Verkapte-ik-ben-zogenaamd-drukquote:Op woensdag 10 december 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik kreeg telefoon tussendoor
Mogguhquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-zogenaamd-druk
Wat ben ik scherp zo op de vroege morgenquote:
Met slagroomquote:Op woensdag 10 december 2008 08:58 schreef Crazy-p het volgende:
mad neem mij een warme chocomelk mee dan
Is dat tegenwoordig in de mode? Druk aan het werk gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 09:05 schreef Crazy-p het volgende:
druk aan het werk.. en druk aan het PM-en..
nou het moet helaas soms.. liever niet natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig in de mode? Druk aan het werk gaan![]()
Word my man! Vind't wel jammer dat ze niet in Enschede zittenquote:
goeie reisquote:
* -Madskillz28TH geeft P haar hot cocoquote:Op woensdag 10 december 2008 08:58 schreef Crazy-p het volgende:
mad neem mij een warme chocomelk mee dan
Laat je de stewardessen heelquote:
Helloquote:
riiiiightquote:
Haha dat is dan wel weer zo jaquote:Op woensdag 10 december 2008 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou het moet helaas soms.. liever niet natuurlijk
maar ja.. liever emailen dan aan de telefoon!
Succes manquote:
Zolang deeef hier niet is welquote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Jij mag trouwens heul niet posten
veel plezier sgele! en stuur nog eens een kaartje hehquote:
Breaking the rulesquote:
Morgen Logiquote:
Das mijn signaturequote:
love Hayden bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen Logi
ik kan het niet vaak genoeg zeggen... "love the avatar"
Whehequote:
Mogguh madquote:Op woensdag 10 december 2008 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen Logi
ik kan het niet vaak genoeg zeggen... "love the avatar"
ze staat toch in de avatarquote:
w000000000000t wat een noobquote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt net zo'n bode hier.. (een turk)
kerel vraagt: hebben jullie windows xp cd voor mij?
Ik vroeg: voor thuis bedoel je ?
kerel zegt: ja
ik zo: kost je 100 euro..
kerel zat serieus te twijfelen, zou ik dat doen
dasquote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
niet helemaalquote:
had ik toch bijna 100 euro verdiendquote:
Whehehequote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Scherp + 1quote:
En speciaal voor jou:quote:Op woensdag 10 december 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze staat toch in de avatar
Amerikaanse propagandaquote:Op woensdag 10 december 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
bij dell moet je tegenwoordig 150 euro extra betalen voor xp bij een nieuwe pcquote:Op woensdag 10 december 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Altijd beter dan islamitische propaganda tochquote:
WTF!!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij dell moet je tegenwoordig 150 euro extra betalen voor xp bij een nieuwe pc
Gegeven feitquote:Op woensdag 10 december 2008 09:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Altijd beter dan islamitische propaganda toch
neequote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw Mads, heb je al een keer PES tegen Mooz gespeeld?
ik heb echt het gevoel dat ik tegen Hayden aan het praten benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:
Serieus gister weer he, kerel vliegt elke keer door mijn verdediging heen met steekpassjes en alles, maar geen goal. 20 kansen geen goal...ik kom 2 keer bij zijn doel in de buurt en gelijk ook 2 goalsquote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee
hij kan nooit
hij is gewoon bang
en jij wint van hem had ik gehoord
lol Olepquote:
i love hayden!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat ik tegen Hayden aan het praten benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wish
ik vind het jammer dat jij niet goed met mij kan connectenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus gister weer he, kerel vliegt elke keer door mijn verdediging heen met steekpassjes en alles, maar geen goal. 20 kansen geen goal...ik kom 2 keer bij zijn doel in de buurt en gelijk ook 2 goals
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat jij niet goed met mij kan connecten
dan was het waarschijnlijk wel 20-2 geweest
Ja dat was wel cool geweest als jij Hayden wasquote:
Whitelightning, ik vind het geweldig dat je me altijd een biertje geeft wanneer ik hier langskomquote:
precies, dan had runx je wel gestalkt denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja dat was wel cool geweest als jij Hayden was
ja ik geef iedereen koffie / thee / limonade / mn moeder, maar jij krijgt gelijk bierquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef Olep het volgende:
[..]
Whitelightning, ik vind het geweldig dat je me altijd een biertje geeft wanneer ik hier langskom![]()
![]()
racistquote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik geef iedereen koffie / thee / limonade / mn moeder, maar jij krijgt gelijk bier
ik had der zeker opgezocht als zij hayden wasquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja dat was wel cool geweest als jij Hayden was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik had der zeker opgezocht als zij hayden wasme = stalker
ik had hetzelfde gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ehr ik ben grammarnazi he! einz!@331!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
racist,
alleen maar omdat de rest van ons zwart is zeker![]()
Kan ik je inhuren?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik geef iedereen koffie / thee / limonade / mn moeder, maar jij krijgt gelijk bier
jij lust helemaal geen bier toch ?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
racist,
alleen maar omdat de rest van ons zwart is zeker![]()
dan moet je bij joran zijnquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik had der zeker opgezocht als zij hayden wasme = stalker
Hoest met je speurtocht naar Debbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
ghehe heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Belt net iemand op:
ik zo: met Thomas
zij zo: Ik heb em ik heb em..
ik zo..wtf
die had zelf iets ontdekt met powerpoint
jawel, grolschquote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij lust helemaal geen bier toch ?
is die een aziaat dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan moet je bij joran zijn
.quote:
Nu zal vast iemand gaan zeggen; "Heuhquote:
jaa moeilijk.. ik ga haar niet opzoeken want zij weet mijn voornaam + achternaam en misschien nog wel meerquote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoest met je speurtocht naar Debbie?
Kut, te laatquote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik zeg toch, jij lust geen bier toch ?
ik was je al voorquote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu zal vast iemand gaan zeggen; "HeuhWe hadden het over bier he
"
nee helaas ik ben al volgeboekt. feestdagen enzoquote:
Hahaha jaquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee helaas ik ben al volgeboekt. feestdagen enzo
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik zeg toch, jij lust geen bier toch ?
m.a.w. you failed!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa moeilijk.. ik ga haar niet opzoeken want zij weet mijn voornaam + achternaam en misschien nog wel meerdus ze kan me chanteren bij het leven
jaa, voordat ik mijn sherlock-skills ontdekte was zij al een semi-pro-undercover-sherlock.quote:
quote:
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa, voordat ik mijn sherlock-skills ontdekte was zij al een semi-pro-undercover-sherlock.
ik heb haar ooit 1 keer een mailtje gestuurd vanaf mijn werk mail en dat was gelijk fataal
jaa, zij is een expert hoor maar kan dat erg goed verbergen onder die blonde haren van der.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?
Gila Gila bill yoquote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
goede morgen Gila.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
Debbie is zekers een pro-sherlockquote:Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?
Monkeybone!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
Nicequote:
wtfquote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila Gila bill yo
here he is
everybody's favourite Indo
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
Ik zit godver een complete dag alleen op kantoor hierzo. Ik heb geen fuck te doen, verveel me de tyfus en er zit een PSP in mijn rugzakVerleiding is groot, maar kan het niet maken
Gewoon doenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
Ik zit godver een complete dag alleen op kantoor hierzo. Ik heb geen fuck te doen, verveel me de tyfus en er zit een PSP in mijn rugzakVerleiding is groot, maar kan het niet maken
DOEN DOEN DOEN!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
wat? dat is zijn introliedje..daar kan ik niks aan doenquote:
PSP, de enige verwennerij waar je niet over twijfeltquote:
Nee, nu probeer je 't gewoon goed te pratenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat? dat is zijn introliedje..daar kan ik niks aan doen
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee, nu probeer je 't gewoon goed te praten
PSP of Hayden..hmm...lastig lastigquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PSP, de enige verwennerij waar je niet over twijfelt
Nou er zijn wel meerdere dingen waar ik niet over twijfelquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PSP, de enige verwennerij waar je niet over twijfelt
red bullquote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Crazy-p het volgende:
oh menn.. mn nieren doen zeer :S
stomme medicijnen..
al hoewel.. hoop toch niet dat het een blaas ontsteking word.. kan ik er niet bij gebruiken
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PSP of Hayden..hmm...lastig lastig
Nierstenen!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Crazy-p het volgende:
oh menn.. mn nieren doen zeer :S
stomme medicijnen..
al hoewel.. hoop toch niet dat het een blaas ontsteking word.. kan ik er niet bij gebruiken
daarom heb je last..duhquote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb al 2 week geen redbull gehaddus denk het niet
morgen Moozquote:
neej denk ik niet.. geef de medicijnen gewoon de schuld.. werkt veel beterquote:
Damn, jij bent vroeg... Heb Mads al verteld van ons potje gister!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
Hoi hoi
euh.. au.. ik hoop van niet.. maar die heb ik nooit eerder gehad.. blaas ontsteking wel..quote:
Ik zou mijn PSP zonder problemen omruilen voor Hayden (of Logi natuurlijk)quote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PSP of Hayden..hmm...lastig lastig
je wordt al een grote knulquote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wow, ik ben ondertussen de 3000 berichten gepasseerd
Toen ik hier escalaties deed, speelde ik ook altijd PSP, tijdens de callback en tussendoor. Lumines is awesomequote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik een psp had hier haha![]()
pas geleden voor het eerst in mn lunchpauze god of war gespeeld. gevolg, niet gegeten
Vroeg?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Damn, jij bent vroeg... Heb Mads al verteld van ons potje gister!
WOOOOOOOOOOOOOOHHH vetquote:Op woensdag 10 december 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wordt al een grote knul
als cadeau krijg je van mij:
[ afbeelding ]
Hear Hear!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik een psp had hier haha![]()
pas geleden voor het eerst in mn lunchpauze god of war gespeeld. gevolg, niet gegeten
die heeft ongeveer 5 berichten achter gelatenquote:
ja ik moet echt geen psp hier hebben hoor. dan kom ik nergens meer aan toe. dat weet ik nu al hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Toen ik hier escalaties deed, speelde ik ook altijd PSP, tijdens de callback en tussendoor. Lumines is awesome
Beller zei kopenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear!
En de PS One klassiekers zijn ook geweldig
Kopen via de PS3, en vervolgens op de PSP plaatsen
Zit ff op kantoor...zal zo wel trug zijn denk ik...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar is logi in de buurt?
Das best veel voor haar doenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die heeft ongeveer 5 berichten achter gelaten
Ja for real, die spelen koop ikquote:
op het moment leest ze misschien wel mee.. maar posten kan ze niet echtquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar is logi in de buurt?
je zei het weerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja for real, die spelen koop ikDie zijn het waard
Je luistert niet hequote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
op het moment leest ze misschien wel mee.. maar posten kan ze niet echt
dat vind ik een kut smoes...als hayden..eh logi mee kan lezen kan ze ook wel postenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Is wel even schrikken hequote:
maar ze mag wel mee lezen van de baas ?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef Crazy-p het volgende:
omdat ze van de baas niet mag posten![]()
ik kan niet kopen op de ps3. kutsysteem. heb geen creditcardquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear!
En de PS One klassiekers zijn ook geweldig
Kopen via de PS3, en vervolgens op de PSP plaatsen
D'r is toch een optie in Paypal zodat je hem als een CC kan gebruiken?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan niet kopen op de ps3. kutsysteem. heb geen creditcard3
en hij ondersteund geen paypal
shhh dat hoeven ze hier toch niet te weten..quote:
Niet posten en wel lezen?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef Crazy-p het volgende:
omdat ze van de baas niet mag posten![]()
erm, wie zit er onder de mijne danquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
shhh dat hoeven ze hier toch niet te weten..
ze zit onder mijn buro
morgen zelfs alquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Binnenkort komt PS Home uit he !![]()
Okeej, dan post ik het tochquote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zit ff op kantoor...zal zo wel trug zijn denk ik...
Eindelijk hehequote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is dat zo ?? HELP!!!! dat wil ik graag weten!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
D'r is toch een optie in Paypal zodat je hem als een CC kan gebruiken?
Ik dus wel, ben er wel blij meequote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan niet kopen op de ps3. kutsysteem. heb geen creditcard3
en hij ondersteund geen paypal
ik had allang wipeout willen kopen![]()
![]()
Ja, eindelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
een mannelijke collega ?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
erm, wie zit er onder de mijne dan
ja dat moet je mij niet vragenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
erm, wie zit er onder de mijne dan
Volgens mij wel, lang geleden dat ik paypal heb gechecked, aangezien ik nu wel een CC hebquote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat zo ?? HELP!!!! dat wil ik graag weten!
http://webwereld.nl/artic(...)uele-creditcard.htmlquote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat zo ?? HELP!!!! dat wil ik graag weten!
hoop 't toch nietquote:
Trust me, ze is best een lief(naja somsquote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
Logi heeft een foto-updatetje gedaan en daarin is te zien hoe ze er uitziet![]()
*doet vreugde dansje*
Jullie dachten allemaal dat het een lief teder meisje was he maar volgens men onderzoekje heeft ze een best wel vage bouw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
Logi heeft een foto-updatetje gedaan en daarin is te zien hoe ze er uitziet![]()
*doet vreugde dansje*
Jullie dachten allemaal dat het een lief teder meisje was he maar volgens men onderzoekje heeft ze een best wel vage bouw
[ afbeelding ]
Tsk, in het echt is ze veul leuker. Vooral als ze danst. *prrrrrrrrrrrrr*quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
*doet vreugde dansje*
[ afbeelding ]
Fap-o-matic?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, in het echt is ze veul leuker. Vooral als ze danst. *prrrrrrrrrrrrr*
Dat dus iddquote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/artic(...)uele-creditcard.html
zo zie je maar weer dat je foto niet veilig is hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
*doet vreugde dansje*
[ afbeelding ]
Signed.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar is jouw foto eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat je foto niet veilig is haha
Weg gestopt voor Droxz?quote:
Yo Martin!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:38 schreef Runx het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
alles goed met iedereen
Whehehequote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
*doet vreugde dansje*
[ afbeelding ]
hooiquote:
Vet, straks zit je in een compleet harnas te gamen... om te ervaren hoe je spelkarakter zich voelt...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/57232/helm-laat-headshot-voelen.html
![]()
![]()
![]()
Boom headshot!
Supah Negert!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok op verzoek!
[ afbeelding ]
Ohw okeejquote:Op woensdag 10 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Trust me, ze is best een lief(naja soms) teder meisje hoor Mooz
Veeeetquote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vet, straks zit je in een compleet harnas te gamen... om te ervaren hoe je spelkarakter zich voelt...
Jazekers!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
hooip00p
alles goed ?
ben druk dus kan laat reageren
Foto's bedriegenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker zweten...quote:
naais i likequote:
"lullig" (ha!! woordgrapje... einz!@111#$1) als die op hol slaatquote:
Ik ben weer met Ace Combat 6 bezig, maar zo een F-16 past nooit in mijn huiskamer!!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vet, straks zit je in een compleet harnas te gamen... om te ervaren hoe je spelkarakter zich voelt...
No problemquote:
Het duurde me non-stop 7 dagen voordat ik de connectie zag maar ben er eindelijk uitquote:
Hey runxquote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
hooip00p
alles goed ?
ben druk dus kan laat reageren
byequote:
wooooow logis is backquote:
lol dudequote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"lullig" (ha!! woordgrapje... einz!@111#$1) als die op hol slaat
Ik verveel mequote:
Ja dat word lastig... zeker als je een boeing gaat besturen...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben weer met Ace Combat 6 bezig, maar zo een F-16 past nooit in mijn huiskamer!!
Bellen gaat zo lastig op die printer...of ze moet bij Humberto op schootquote:Op woensdag 10 december 2008 10:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kom naast mij zitten dan.. heb je dat Deef probleem niet![]()
ace combatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben weer met Ace Combat 6 bezig, maar zo een F-16 past nooit in mijn huiskamer!!
Lolquote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat word lastig... zeker als je een boeing gaat besturen...
tetris beleven word ook een rotzooi met die blokken...
Humberto is er nietquote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bellen gaat zo lastig op die printer...of ze moet bij Humberto op schoot
wanneer gaan we pro doen dan moozzie ?quote:
Details enzuexquote:
Morgen, PS HOME !!!!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat word lastig... zeker als je een boeing gaat besturen...
tetris beleven word ook een rotzooi met die blokken...
Ik kan meestal pas na 10'nquote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer gaan we pro doen dan moozzie ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit hier half weg te soezen (ja het is ECHT zo rustig en saai hier) hoor ik wat muziek op de radio. Ik let er niet op maar ik hoor ineens "your so much cooler when you never pull it out, cuz you look so much cuter with something in your mouth"
Ik schrok ineens wakkerEn het is nog niet eens vrijdagmiddag
dat had ik met Pes, maar al die supporters pasten nietquote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]Of Supaplex, als je 1 zet doet komen er ineens een gigantische hoop zooi naar beneden geflikkerd. En dan maar hopen dat er geen bom tussen zit
dan heb je een groot probleemquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
is een collega jarig, neem een stuk taart..kom ik terug gewoon frigging volgespamd hier...
okee dat ook weer niet..btw heeft iemand nog tips op het presenteren(doe het eigenlijk nooit) en nu mag ik voor 20+ man een demo geven van een software pakket dat wij gemaakt hebbe..T.T
kan niet voor (grote) groepen..wordt er altijd zenuwlappig van..
huh? hij kwam 2xquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
is een collega jarig, neem een stuk taart..kom ik terug gewoon frigging volgespamd hier...
okee dat ook weer niet..btw heeft iemand nog tips op het presenteren(doe het eigenlijk nooit) en nu mag ik voor 20+ man een demo geven van een software pakket dat wij gemaakt hebbe..T.T
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bellen gaat zo lastig op die printer...of ze moet bij Humberto op schoot
Ga niet naakt voor de groep staanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
Hai haiquote:
ik heb één tip!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
maar je moet je voorstellen dat hun allemaal naakt zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga niet naakt voor de groep staan
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]Of Supaplex, als je 1 zet doet komen er ineens een gigantische hoop zooi naar beneden geflikkerd. En dan maar hopen dat er geen bom tussen zit
jmmr lijkt me weleens weer wat andersquote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga niet naakt voor de groep staan
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt je meisje dat ook![]()
Tenzij er knappe vrouwen aanwezig zijn, want dan wordt focussen weer lastigerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar je moet je voorstellen dat hun allemaal naakt zitten
Preciesquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar je moet je voorstellen dat hun allemaal naakt zitten
Dat was een best vet spelquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ja, inderdaad, supaplex... veel gespeeld...
quote:
Sta je daar met je steigerende graan knuppelquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij er knappe vrouwen aanwezig zijn, want dan wordt focussen weer lastiger
ja dat wel weerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij er knappe vrouwen aanwezig zijn, want dan wordt focussen weer lastiger
Zeker humor, was zeker humor geweest als die tweede tegen een muur knalde ofzo...quote:
tuurlijk niet gek, zonde van die autoquote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker humor, was zeker humor geweest als die tweede tegen een muur knalde ofzo...
Go home !!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb geen zin meer :S
en ik voel me echt niet lekker
focussen wordt niet lastigerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dat wel weer.. dilemma
ja fijn.. als ik dat doe krijg ik hier zeker gezeik.. vorige week nog 2.5 dag ziek gemeld..quote:
Zoals ik zo vaak zeg, detailsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja fijn.. als ik dat doe krijg ik hier zeker gezeik.. vorige week nog 2.5 dag ziek gemeld..
Ach het is maar een auto...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tuurlijk niet gek, zonde van die auto
quote:
Skillz, jeweetschquote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Gaat weer snel met het topic
GRTDOJW, van 0 tot 301 binnen 5400 seconden
precies, ziek is ziekquote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals ik zo vaak zeg, details
Vraag gewoon vrij dan? Hint: Intranet posting regarding last minute holiday requestsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja fijn.. als ik dat doe krijg ik hier zeker gezeik.. vorige week nog 2.5 dag ziek gemeld..
Dat is nog graagquote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Das toch weer anderhalf uur...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Een audi is niet zomaar een autoquote:
Preciesquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is nog graag
Er waren tijden dat er een topic in een uurtje dicht ging
ook eens, ziek is ziek... en geen gezeik...quote:
zie.. dat vind ik ook.. zolang ik niet dood ben.. kan ik werkenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Als je nog kunt lopen, kun je werken aanwezig zijn
Mja binnen 18 minuten om in die maandelijkse top 5 of top 10 te komen lukt niet erg. Tenzij we het volgende topic compleet vol spammenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is nog graag
Dat kan sneller...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is nog graag
En zolang je werkt ben je niet dood.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zie.. dat vind ik ook.. zolang ik niet dood ben.. kan ik werken
Maar als dat gaat lukken krijgen we ook weer intern GRTODJW gezeik enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja binnen 18 minuten om in die maandelijkse top 5 of top 10 te komen lukt niet erg. Tenzij we het volgende topic compleet vol spammen
Just give it a try...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja binnen 18 minuten om in die maandelijkse top 5 of top 10 te komen lukt niet erg. Tenzij we het volgende topic compleet vol spammen
quote:
Ja dat is niet normaalquote:Op woensdag 10 december 2008 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |