quote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee, nu probeer je 't gewoon goed te praten
PSP of Hayden..hmm...lastig lastigquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PSP, de enige verwennerij waar je niet over twijfelt
Nou er zijn wel meerdere dingen waar ik niet over twijfelquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
PSP, de enige verwennerij waar je niet over twijfelt
red bullquote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Crazy-p het volgende:
oh menn.. mn nieren doen zeer :S
stomme medicijnen..
al hoewel.. hoop toch niet dat het een blaas ontsteking word.. kan ik er niet bij gebruiken
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PSP of Hayden..hmm...lastig lastig
Nierstenen!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Crazy-p het volgende:
oh menn.. mn nieren doen zeer :S
stomme medicijnen..
al hoewel.. hoop toch niet dat het een blaas ontsteking word.. kan ik er niet bij gebruiken
daarom heb je last..duhquote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb al 2 week geen redbull gehaddus denk het niet
morgen Moozquote:
neej denk ik niet.. geef de medicijnen gewoon de schuld.. werkt veel beterquote:
Damn, jij bent vroeg... Heb Mads al verteld van ons potje gister!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
Hoi hoi
euh.. au.. ik hoop van niet.. maar die heb ik nooit eerder gehad.. blaas ontsteking wel..quote:
Ik zou mijn PSP zonder problemen omruilen voor Hayden (of Logi natuurlijk)quote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PSP of Hayden..hmm...lastig lastig
je wordt al een grote knulquote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wow, ik ben ondertussen de 3000 berichten gepasseerd
Toen ik hier escalaties deed, speelde ik ook altijd PSP, tijdens de callback en tussendoor. Lumines is awesomequote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik een psp had hier haha![]()
pas geleden voor het eerst in mn lunchpauze god of war gespeeld. gevolg, niet gegeten
Vroeg?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Damn, jij bent vroeg... Heb Mads al verteld van ons potje gister!
WOOOOOOOOOOOOOOHHH vetquote:Op woensdag 10 december 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wordt al een grote knul
als cadeau krijg je van mij:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |