m.a.w. you failed!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa moeilijk.. ik ga haar niet opzoeken want zij weet mijn voornaam + achternaam en misschien nog wel meerdus ze kan me chanteren bij het leven
jaa, voordat ik mijn sherlock-skills ontdekte was zij al een semi-pro-undercover-sherlock.quote:
quote:
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa, voordat ik mijn sherlock-skills ontdekte was zij al een semi-pro-undercover-sherlock.
ik heb haar ooit 1 keer een mailtje gestuurd vanaf mijn werk mail en dat was gelijk fataal
jaa, zij is een expert hoor maar kan dat erg goed verbergen onder die blonde haren van der.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?
Gila Gila bill yoquote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
goede morgen Gila.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
Debbie is zekers een pro-sherlockquote:Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?
Monkeybone!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
Nicequote:
wtfquote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila Gila bill yo
here he is
everybody's favourite Indo
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
Ik zit godver een complete dag alleen op kantoor hierzo. Ik heb geen fuck te doen, verveel me de tyfus en er zit een PSP in mijn rugzakVerleiding is groot, maar kan het niet maken
Gewoon doenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
Ik zit godver een complete dag alleen op kantoor hierzo. Ik heb geen fuck te doen, verveel me de tyfus en er zit een PSP in mijn rugzakVerleiding is groot, maar kan het niet maken
DOEN DOEN DOEN!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
wat? dat is zijn introliedje..daar kan ik niks aan doenquote:
PSP, de enige verwennerij waar je niet over twijfeltquote:
Nee, nu probeer je 't gewoon goed te pratenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat? dat is zijn introliedje..daar kan ik niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |