byequote:
wooooow logis is backquote:
lol dudequote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"lullig" (ha!! woordgrapje... einz!@111#$1) als die op hol slaat
Ik verveel mequote:
Ja dat word lastig... zeker als je een boeing gaat besturen...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben weer met Ace Combat 6 bezig, maar zo een F-16 past nooit in mijn huiskamer!!
Bellen gaat zo lastig op die printer...of ze moet bij Humberto op schootquote:Op woensdag 10 december 2008 10:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
kom naast mij zitten dan.. heb je dat Deef probleem niet![]()
ace combatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben weer met Ace Combat 6 bezig, maar zo een F-16 past nooit in mijn huiskamer!!
Lolquote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat word lastig... zeker als je een boeing gaat besturen...
tetris beleven word ook een rotzooi met die blokken...
Humberto is er nietquote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bellen gaat zo lastig op die printer...of ze moet bij Humberto op schoot
wanneer gaan we pro doen dan moozzie ?quote:
Details enzuexquote:
Morgen, PS HOME !!!!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat word lastig... zeker als je een boeing gaat besturen...
tetris beleven word ook een rotzooi met die blokken...
Ik kan meestal pas na 10'nquote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer gaan we pro doen dan moozzie ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit hier half weg te soezen (ja het is ECHT zo rustig en saai hier) hoor ik wat muziek op de radio. Ik let er niet op maar ik hoor ineens "your so much cooler when you never pull it out, cuz you look so much cuter with something in your mouth"
Ik schrok ineens wakkerEn het is nog niet eens vrijdagmiddag
dat had ik met Pes, maar al die supporters pasten nietquote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]Of Supaplex, als je 1 zet doet komen er ineens een gigantische hoop zooi naar beneden geflikkerd. En dan maar hopen dat er geen bom tussen zit
dan heb je een groot probleemquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
is een collega jarig, neem een stuk taart..kom ik terug gewoon frigging volgespamd hier...
okee dat ook weer niet..btw heeft iemand nog tips op het presenteren(doe het eigenlijk nooit) en nu mag ik voor 20+ man een demo geven van een software pakket dat wij gemaakt hebbe..T.T
kan niet voor (grote) groepen..wordt er altijd zenuwlappig van..
huh? hij kwam 2xquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
is een collega jarig, neem een stuk taart..kom ik terug gewoon frigging volgespamd hier...
okee dat ook weer niet..btw heeft iemand nog tips op het presenteren(doe het eigenlijk nooit) en nu mag ik voor 20+ man een demo geven van een software pakket dat wij gemaakt hebbe..T.T
kan niet voor (grote) groepen..wordt er altijd zenuwlappig van..
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bellen gaat zo lastig op die printer...of ze moet bij Humberto op schoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |