Ga niet naakt voor de groep staanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
is een collega jarig, neem een stuk taart..kom ik terug gewoon frigging volgespamd hier...
okee dat ook weer niet..btw heeft iemand nog tips op het presenteren(doe het eigenlijk nooit) en nu mag ik voor 20+ man een demo geven van een software pakket dat wij gemaakt hebbe..T.T
kan niet voor (grote) groepen..wordt er altijd zenuwlappig van..
Hai haiquote:
ik heb één tip!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
hier is het ook rustig
is een collega jarig, neem een stuk taart..kom ik terug gewoon frigging volgespamd hier...
okee dat ook weer niet..btw heeft iemand nog tips op het presenteren(doe het eigenlijk nooit) en nu mag ik voor 20+ man een demo geven van een software pakket dat wij gemaakt hebbe..T.T
kan niet voor (grote) groepen..wordt er altijd zenuwlappig van..
maar je moet je voorstellen dat hun allemaal naakt zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga niet naakt voor de groep staan
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]Of Supaplex, als je 1 zet doet komen er ineens een gigantische hoop zooi naar beneden geflikkerd. En dan maar hopen dat er geen bom tussen zit
jmmr lijkt me weleens weer wat andersquote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga niet naakt voor de groep staan
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt je meisje dat ook![]()
Tenzij er knappe vrouwen aanwezig zijn, want dan wordt focussen weer lastigerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar je moet je voorstellen dat hun allemaal naakt zitten
Preciesquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar je moet je voorstellen dat hun allemaal naakt zitten
Dat was een best vet spelquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ja, inderdaad, supaplex... veel gespeeld...
quote:
Sta je daar met je steigerende graan knuppelquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij er knappe vrouwen aanwezig zijn, want dan wordt focussen weer lastiger
ja dat wel weerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij er knappe vrouwen aanwezig zijn, want dan wordt focussen weer lastiger
Zeker humor, was zeker humor geweest als die tweede tegen een muur knalde ofzo...quote:
tuurlijk niet gek, zonde van die autoquote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker humor, was zeker humor geweest als die tweede tegen een muur knalde ofzo...
Go home !!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb geen zin meer :S
en ik voel me echt niet lekker
focussen wordt niet lastigerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dat wel weer.. dilemma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |