neequote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw Mads, heb je al een keer PES tegen Mooz gespeeld?
ik heb echt het gevoel dat ik tegen Hayden aan het praten benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:
Serieus gister weer he, kerel vliegt elke keer door mijn verdediging heen met steekpassjes en alles, maar geen goal. 20 kansen geen goal...ik kom 2 keer bij zijn doel in de buurt en gelijk ook 2 goalsquote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee
hij kan nooit
hij is gewoon bang
en jij wint van hem had ik gehoord
lol Olepquote:
i love hayden!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat ik tegen Hayden aan het praten benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wish
ik vind het jammer dat jij niet goed met mij kan connectenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Serieus gister weer he, kerel vliegt elke keer door mijn verdediging heen met steekpassjes en alles, maar geen goal. 20 kansen geen goal...ik kom 2 keer bij zijn doel in de buurt en gelijk ook 2 goals
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat jij niet goed met mij kan connecten
dan was het waarschijnlijk wel 20-2 geweest
Ja dat was wel cool geweest als jij Hayden wasquote:
Whitelightning, ik vind het geweldig dat je me altijd een biertje geeft wanneer ik hier langskomquote:
precies, dan had runx je wel gestalkt denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja dat was wel cool geweest als jij Hayden was
ja ik geef iedereen koffie / thee / limonade / mn moeder, maar jij krijgt gelijk bierquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef Olep het volgende:
[..]
Whitelightning, ik vind het geweldig dat je me altijd een biertje geeft wanneer ik hier langskom![]()
![]()
racistquote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik geef iedereen koffie / thee / limonade / mn moeder, maar jij krijgt gelijk bier
ik had der zeker opgezocht als zij hayden wasquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja dat was wel cool geweest als jij Hayden was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik had der zeker opgezocht als zij hayden wasme = stalker
ik had hetzelfde gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ehr ik ben grammarnazi he! einz!@331!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
racist,
alleen maar omdat de rest van ons zwart is zeker![]()
Kan ik je inhuren?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik geef iedereen koffie / thee / limonade / mn moeder, maar jij krijgt gelijk bier
jij lust helemaal geen bier toch ?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
racist,
alleen maar omdat de rest van ons zwart is zeker![]()
dan moet je bij joran zijnquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
ik had der zeker opgezocht als zij hayden wasme = stalker
Hoest met je speurtocht naar Debbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
ghehe heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Belt net iemand op:
ik zo: met Thomas
zij zo: Ik heb em ik heb em..
ik zo..wtf
die had zelf iets ontdekt met powerpoint
jawel, grolschquote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij lust helemaal geen bier toch ?
is die een aziaat dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan moet je bij joran zijn
.quote:
Nu zal vast iemand gaan zeggen; "Heuhquote:
jaa moeilijk.. ik ga haar niet opzoeken want zij weet mijn voornaam + achternaam en misschien nog wel meerquote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoest met je speurtocht naar Debbie?
Kut, te laatquote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik zeg toch, jij lust geen bier toch ?
ik was je al voorquote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu zal vast iemand gaan zeggen; "HeuhWe hadden het over bier he
"
nee helaas ik ben al volgeboekt. feestdagen enzoquote:
Hahaha jaquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee helaas ik ben al volgeboekt. feestdagen enzo
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik zeg toch, jij lust geen bier toch ?
m.a.w. you failed!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa moeilijk.. ik ga haar niet opzoeken want zij weet mijn voornaam + achternaam en misschien nog wel meerdus ze kan me chanteren bij het leven
jaa, voordat ik mijn sherlock-skills ontdekte was zij al een semi-pro-undercover-sherlock.quote:
quote:
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa, voordat ik mijn sherlock-skills ontdekte was zij al een semi-pro-undercover-sherlock.
ik heb haar ooit 1 keer een mailtje gestuurd vanaf mijn werk mail en dat was gelijk fataal
jaa, zij is een expert hoor maar kan dat erg goed verbergen onder die blonde haren van der.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?
Gila Gila bill yoquote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
goede morgen Gila.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
Debbie is zekers een pro-sherlockquote:Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus eigenlijk is zij veel beter dan jij ?
Monkeybone!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een week tot zover
Ongekend!
Nicequote:
wtfquote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila Gila bill yo
here he is
everybody's favourite Indo
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
Ik zit godver een complete dag alleen op kantoor hierzo. Ik heb geen fuck te doen, verveel me de tyfus en er zit een PSP in mijn rugzakVerleiding is groot, maar kan het niet maken
Gewoon doenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Mogguh Gila
Ik zit godver een complete dag alleen op kantoor hierzo. Ik heb geen fuck te doen, verveel me de tyfus en er zit een PSP in mijn rugzakVerleiding is groot, maar kan het niet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |