Hear Hear!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik een psp had hier haha![]()
pas geleden voor het eerst in mn lunchpauze god of war gespeeld. gevolg, niet gegeten
die heeft ongeveer 5 berichten achter gelatenquote:
ja ik moet echt geen psp hier hebben hoor. dan kom ik nergens meer aan toe. dat weet ik nu al hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Toen ik hier escalaties deed, speelde ik ook altijd PSP, tijdens de callback en tussendoor. Lumines is awesome
Beller zei kopenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear!
En de PS One klassiekers zijn ook geweldig
Kopen via de PS3, en vervolgens op de PSP plaatsen
Zit ff op kantoor...zal zo wel trug zijn denk ik...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar is logi in de buurt?
Das best veel voor haar doenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die heeft ongeveer 5 berichten achter gelaten
Ja for real, die spelen koop ikquote:
op het moment leest ze misschien wel mee.. maar posten kan ze niet echtquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar is logi in de buurt?
je zei het weerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja for real, die spelen koop ikDie zijn het waard
Je luistert niet hequote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
op het moment leest ze misschien wel mee.. maar posten kan ze niet echt
dat vind ik een kut smoes...als hayden..eh logi mee kan lezen kan ze ook wel postenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Is wel even schrikken hequote:
maar ze mag wel mee lezen van de baas ?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef Crazy-p het volgende:
omdat ze van de baas niet mag posten![]()
ik kan niet kopen op de ps3. kutsysteem. heb geen creditcardquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear!
En de PS One klassiekers zijn ook geweldig
Kopen via de PS3, en vervolgens op de PSP plaatsen
D'r is toch een optie in Paypal zodat je hem als een CC kan gebruiken?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan niet kopen op de ps3. kutsysteem. heb geen creditcard3
en hij ondersteund geen paypal
shhh dat hoeven ze hier toch niet te weten..quote:
Niet posten en wel lezen?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef Crazy-p het volgende:
omdat ze van de baas niet mag posten![]()
erm, wie zit er onder de mijne danquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
shhh dat hoeven ze hier toch niet te weten..
ze zit onder mijn buro
morgen zelfs alquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Binnenkort komt PS Home uit he !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |