quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Stiemie het volgende:
En als ze naar bed wil, pakt ze zelf haar knuffelhondje en labeldoekje en dan gaat ze bij het traphekje staan. Als je dan vraagt of ze moe is en naar bed wil knikt ze ja
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef Popples het volgende:
benthe![]()
mirte groot gelijk hoor peuters zijn ook leuk![]()
hebben jullie kinderen ook een hekel aan mutsen? ik moet echt 80 keer zeggen oplaten. terug op doen en dan valt hij weer.
Dankje!....beetje groot zag ik net...maar de layout is net niet vernöhkt...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:44 schreef Troel het volgende:
* Troel komt hier alvast stiekem loeren
Leuke foto's van Benthe
Dankje!...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een lieffie is Bente, zeg!![]()
![]()
En die spreidbroek is subtieler dan ik had verwacht!
Dankje..:Dquote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef Nijna het volgende:
Bente, leuke foto's!
Muts laat ze over het algemeen wel op, nou hebben we ook 1 muts die je onder de kin vastknoopt, dat is wel ideaal! Die andere zijn we al een keer verloren, maar dat had ik vrij snel door en die vond ik ook snel weer terug.
Ik heb van de week zo'n geweitje gekocht op een haarband, die wil ze steeds maar op. En als het er dan afvalt begint ze te huilen, want hij moet weer op...![]()
We gaan vanmiddag kijken of we kerstkaartfoto's kunnen maken....
Dankje!...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat is Bente een leukerd!! Mooi meisje hoor, en heeft ook nog humor zo te zien aan die spenenfoto!
...pff...wat een complimenten allemaal..dankje..!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Bente wat ben jij een leuk grietje zegEn wat heb je een mooie oogjes
![]()
Lijkt me inderdaad vreemd ineens zo zonder die beugel als je dat altijd zo gewend bent. Ik heb het al als ik Linde zonder luier optil als ze bv in bad gaat. Dan heeft ze ineens van die ieniemienie billetjes![]()
Wat grappig al die fotoshoots voor de kerstkaarten. Ik lig nog steeds de hele dag op bed met griep dus iets creatiefs zal het dit jaar niet gaan wordenAch in januari ga ik een cursus digitale fotografie volgen en dan komt het volgend jaar hopelijk helemaal goed!
Mijn vriend bracht Linde vanmorgen naar de opvang en daar heeft ze eerst 10 minuten in tracnce naar de kerstboom staan kijken. Hoogste tijd dus voor een boom thuis maar eerst maar eens dat griepvirus overwinnen
lol...Dankje...eh ja...ze was wel even een beetje "huilerig", voor haar is dat ding net zo normaal als kleding enzo. Denk dat ze zich even "incompleet" voelde, maar dat was gauw weer weg..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een leuk meisje is Bente. Was het voor haar nog raar om zonder beugel te zijn?
Ik hou eigenlijk helemaal niet van kids-op-kerstkaarten.Ik kan me nog een hele serie van mijn nichtjes herinneren. Altijd weer geforceerd op de foto. En voor de kinderen helemaal niet leuk.
Ah...dankje...zal eens kijken...lijkt me wel scheetig..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef Nijna het volgende:
Het gewei heb ik bij blokker vandaan MY
Tja...we hebben 't vorig jaar ook gedaan en eigenlijk wel goed bevallen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:46 schreef Nijna het volgende:
MY, geld naar een goed doel vind ik eigenlijk ook wel een goed idee, ik wil eigenlijk eens van dat steeds toch maar weer kerstkaartjes sturen af... maar ik ben een beetje bang dat er mensen over gaan zeuren... (zou ik eigenlijk schijt aan moeten hebben...)
Hmmmm....wat een mooie vrolijke meid is jouw Dana...leuk jurkje ook..!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef nikky het volgende:
Voor de liefhebbers en op verzoek.
Hier sta ik op de trap en worden de cadeautjes naar binnen gehaald. Dana vind het zo spannend wat er allemaal gebeurd.
[ afbeelding ]
Mijn vrolijke meid
[ afbeelding ]
De hele avond met haar Nijntje poppenwagen gespeelt.
[ afbeelding ]
Dit was een week of vier eerder. We zijn naar de apenkooi in Groningen geweest. Een lol dat we hebben gehad.
[ afbeelding ]
Wil hij erover praten?.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Nijna het volgende:
Nou het stuit hier nogal op verzet van manlief......
Oh maar dat kan toch ook nog extra voor de omaatjes...?!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef Nijna het volgende:
Nikky, wat een mooi dametje!
Kers, wat naar die gebroken nachten...![]()
MY, hij vind het leuker om foto's te sturen want dat willen de oma's graag...
Foto maken is nog niet gelukt.
Wi,j zijn, op het CB geweest, alles ok. Prikken weer gehad. Hopelijk krijgt ze er geen last van...
Hmzz...idd!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:08 schreef Memmel het volgende:
En er dan achterkomen dat je vergeten bent je kaart in je camera te stoppen...
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Nijna het volgende:
Jullie hebben me wel moed in gesproken hoor met foto's maken voor de kerstkaart....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:27 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha we aten gisteren spruitjes en het was aan Linde's gezicht duidelijk te zien dat ze die niet lekker vindt. Ze schoof haar bord weg en bleef er maar naar wijzen terwijl ze steeds "BAH!" riep
Ik ging Mirte uit bed halen vanmiddag, ze zag me naar boven komen "papa" ... Ik heb gezegd dat ik toch echt mama was, maar ze was er zeer stellig in PAPA...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:06 schreef Kersjes het volgende:
Devin heeft de hele dag "pah pah" lopen roepen. Zijn papa is al de hele dag aan het werk, dat vertelde ik hem ook steeds en zei "Je bent vandaag lekker de hele dag met mama. Ik ben M A M A."
hij: "Pah pah!"
Welkom Denise! heb even op je log geloerd, leuk! En een schattig meiske heb jequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:04 schreef DeniseM het volgende:
Hai! Ik ben hier voor het eerst. Ik zag 'dreumessen, dreumussen en dreumesen...' staan. Wist je dat een dreumes in het engels een 'toddler' is? Las ik laatst toevallig en vond ik leuk om te weten. Jullie misschien ook.
Nou ja, hoe dan ook, ik heb ook een dreumes. Ruim anderhalf is ze inmiddels, mijn meissie.
Hoi DeniseMquote:Op zondag 14 december 2008 09:24 schreef appelsap het volgende:
Welkom DeniseM!
Ik geef trouwens 's nachts vrijwel nooit een zetpil. Als ik dat doe dan slaapt hij de uren daarna echt niet. Zetpillen zijn echt wonderpillen voor hem. Van een zielig hoopje gaat het dan naar een stuiterbal. Hebben jullie kindjes dat niet?
Hehehe..ja 't begint nu echt door te groeien...als ze wat wild heeft geslapen ziet 't er grappig uit...Catweazle is er dan niets bij.quote:Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een lekker pruikje haar heeft Bente!
He bah, appelsap, Damian ook al in de ziekenboeg.Veel beterschap voor je kleine man.
Die AB duurt vaak 24-36 uur voordat het aanslaat, dus dat is ook nog even wachten. Geef je wel paracetamol? Dat moesten wij doen tot die 24 uur voorbij waren. Dan is de ergste pijn in ieder geval even weg.
Chris is lief![]()
Hij kwam vanochtend gezellig tegen me aanzitten, en ging heel erg tegen mee aanhangen![]()
Even later begon het wat te stinken, en bleek hij de poep tot op zijn rug te hebben.![]()
Ik denk dat hij wat diarree heeft van de AB. Maar hij heeft wel normaal gegeten vanochtend. Dus ik heb hoop dat het hier nu vooruit gaat.
Ach so....ik maar denken dat dat één woord is....quote:
Hmm...lijkt me een erg leuk gezicht en goed gevoel...als ze zo samen kunnen spelen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Popples het volgende:
memmel gewoon doen hoor. ik vind het wel leuk idee hoor.
nijna wat heerlijk dat ze zo goed slaapt.
chris en damien, ilse beterschap. voor de mama's ookhopelijk zijn ze snel beter.
bente wat een muppie ben je toch.![]()
die van mij is bijna officieel peuter maar volgens mij is ze dat allang. de boef.
klimt de hele dag in de box, zit ze erin is het mamaaaaaaa eruit. nee nu blijf je er maar in.![]()
gisteren was ik even in de keuken eten schillen(aardappels en koolrabi). vond het al vreemd dat de oudste niet kwam, helpen mama koken. hoor ik in eens gegiechel vanuit de box. ligt de oudste bij de jongste in de box. liggen ze samen onder het nijntje speelding te spelen en lol dat ze hadden.
Volgens mij is 't KDV ook gewoon open...daar doelde ik ook niet op, maar meer jullie persoonlijke gedachtes.quote:Op maandag 15 december 2008 11:51 schreef Popples het volgende:
m-y gewoon aangeven. mijn kids zitten niet op een kdv. ik heb er stage gelopen.
en bij ons werd er niet moeilijk ofzo over gedaan. ik denk dat bente het ook wel leuk vind een keer niet naar het kdv en dan lekker met mam of pap erop uit.
ow dat is echt zo leuk heb toen ook snel een foto gemaakt. ze slapen 's avonds ook niet zonder elkaar.quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Hmm...lijkt me een erg leuk gezicht en goed gevoel...als ze zo samen kunnen spelen.
Ben daar toch wel erg benieuwd naar..voor in de nabije toekomst.
Oh ja hoor....Bente slaapt elke dag tussen 12.00-15.00; de ene keer wat korter..dan weer wat langer. Afgelopen vrijdag ging ik d'r rond 12.00 te bed brengen en was ze tijdens het verschonen/omkleden al in slaap gevallen op 't aankleedkussen. Stond ik een beetje tegen mezelf te praten en zingen...quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gaat jullie dreumes nog slapen 's middags ? De dreumes van een maand of 19 ??
Dat tuig van mij slaapt zoooo kort en dan uiteraard niet te genieten aan het eind vd dag...
hahaha....idd...of je verrekt je rug...of je eten komt terug...quote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Oh nee, wacht ff...
campingbedjes liggen bij grof vuil vanwege zinloos geweld....wat een takkedingen zijn dat toch...
De meest inspirerende woorden (ha ha ha) waren uit ritme halen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:40 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
hahaha....idd...of je verrekt je rug...of je eten komt terug...
hmzz..terugkerend aspect is rug...![]()
Ben wel benieuwd wat ik "zei" dat je op een (welk) idee bracht. Komt niet zo vaak voor dat ik merk dat ik inspireer..
edit (aha...uit elkaar leggen.....lezen is ook een kunst merk ik aan mezelf..)
*ziet nu pas dat Kpt Pankoek een vrouw is.......quote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
De meest inspirerende woorden (ha ha ha) waren uit ritme halen.
Dus ik dacht: " aha, hij roept iets over die kl*te bedjes....hahahaha".
Logisch, toch ? Vrouwelijke brein werkt geweldig.
..joh?!....ik dacht al..phew...ben niet de enige/enigste man hier....maar helaas...quote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
heee pssstttt MY, er zitten hier meer vrouwen...
Je vrouw gaat met andere vrouwen om ? Schandalig.
3,5 - 4 uur, mijn hemel...wat doe je 's ochtends met haar ? De marathon van NYC ?quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Memmel het volgende:
Nou MY je bept lekker mee hoor, net als al die vrouwen hierAls ik niet beter zou weten....
![]()
Anna slaapt ook nog steeds lang 's middags...zo'n 3,5-4 uur. Eigenlijk dus de hele middag. Heel gezellig ook als je nog boodschappen moet doen enzo...
En Anna gaat ook gewoon naar KDV ook al ben ik vrij. Kunnen we even samen wat dingen doen.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Oh nee, wacht ff...
campingbedjes liggen bij grof vuil vanwege zinloos geweld....wat een takkedingen zijn dat toch...
Ehh....ja...uhmm....hmmmzzquote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Memmel het volgende:
Nou MY je bept lekker mee hoor, net als al die vrouwen hierAls ik niet beter zou weten....
![]()
Lijkt me helemaal niets.....wat heeft dat nu voor toegevoegde waarde?quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef Stiemie het volgende:
Er is een speciaal topic voor vaders hoor![]()
Brrr...zoiets hadden wij een paar weken terug ook...Bente was wat aan 't hoesten en op een gegeven moment een huiltje...dus ik eruit om een speentje te zoeken en toe kwam 't arome me al tegemoet..quote:Op maandag 15 december 2008 22:27 schreef DaviniaHR het volgende:
vanochtend was het bal. meneer had gisteravond rond 12u in zijn bed gekotst en is toen in de warme prut lekker gaan slapen. we hoorden wel wat, maar het hield weer op na een huiltje, dus verder niet meer gekeken. hadden we dat nou maar wel gedaan...wat een meur!
dus eli ff snel gesopt en hop naar het kdv
bah, was echt goor.
beterschap voor alle zieke kindjes!
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De truuk is om het middengedeelte half hoog te houden en dan de lange stukken iets hoger te klikken dan ze horen zodat ze vastzitten. Ik kan het wat moeilijk beschrijven, maar als je de truuk doorhebt zet je elk bedje binnen 1 minuut op.quote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Oh nee, wacht ff...
Tja..we waren een hele tijd gelee bij Ikea en daar waren ze toen in de aanbieding voor ¤0.99. Terwijl mijn vrouw en ik naar deurgreepjes keken, was Bente vanuit de kar druk aan 't graaien. We wilden dat beertje eigenlijk voor Oma meenemen (die spaart die krengen), maar Bente vond 'm te lief (Bíértjah!).quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef Popples het volgende:
m-y 6 beertjes? pffff jeejtje en pikt ze ze ook alle 6?
wij hebben maar 2 knuffeltjes. soms niet handig want 1 ligt bij mijn ouders en de ander hier maarja het moet maar. daarbij altijd als ik er een voor de jongste bij wil kopen bij de prenatal zijn ze altijd net op. achja het gaat tot nu toe altijd goed.
Ze krijgt er natuurlijk maar één tegelijk...quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:45 schreef Popples het volgende:
wat knap dat ze dat zomaar pikt. wel super de luxe 6 beertjes![]()
wij hebben eigenlijk vanaf 11maanden geleerd dat knuffie met tutje in bed moesten blijven.
sinds toen gaat knuffie en tutje netjes slapen als ze beneden speelthet bevalt me heerlijk.
Als ik dit zo lees hebben wij het maar makkelijk, meneer vind knuffels niet zo leuk, alleen de blauwe hond (die we in 3 maten hebben) vind hij aardig en knuffelt hij even en gooit ze daarna weg. Wel een paar keer wat gekocht, maar hij bekijkt het en gooit het weg. Meneer speelt liever met de blokkendoos en ander speelgoed en knuffels hoeven niet zo. Misschien omdat het een jongen is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:45 schreef Popples het volgende:
wat knap dat ze dat zomaar pikt. wel super de luxe 6 beertjes![]()
wij hebben eigenlijk vanaf 11maanden geleerd dat knuffie met tutje in bed moesten blijven.
sinds toen gaat knuffie en tutje netjes slapen als ze beneden speelthet bevalt me heerlijk.
Een combinatie van krentenbollen en jonge jenever en ik heb gezegd dat ze anders zelf hun campingbed moeten opzetten tijdens de kerstdagen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
![]()
![]()
...en en en?!...hoe komt 't?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Een combinatie van krentenbollen en jonge jenever en ik heb gezegd dat ze anders zelf hun campingbed moeten opzetten tijdens de kerstdagen.
Vrouwen?!.....'t is ook nooit goed!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vind het nu wel weer welletjes geweest, lang genoeg geslapen (van 13.15 tot nu...). Ik verveel me..
Hehehe...lief...Bente ziet 't geheel niet eens staan...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde is sinds gisteren ook weer lekker thuis nadat ze 3 nachten bij mijn ouders had geslapen zodat ik goed kon leren. Ik heb mijn schuldgevoel maar afgekocht met de kerststal van Little Peopleen ze vindt 'm geweldig. Ook wil ze steeds de kerstboom even voorzichtig aanraken en roept ze dan Boom! en Bal!. Zo lief.
De boom staat op een tafeltje en ze zat daar gisteren naast te spelen met de kerststal. Toen ze opstond zat ze zo met haar hoofd in de boom. Nou dat vond ze wel wat!
Ik zeg maar zo....beter op de leidster...dan op papa....quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Kiekeboe spelen doet Chris ook.. Alleen dan achter objecten.. Dan duikt hij achter de tafel/stoel/muur, of hou iets voor zijn gezicht. En dat lachje, als we weer oogcontact hebben![]()
We hebben hier nu 2 nijntjes (gebreide konijntjes). Maar 1 is echt te vies, en valt bijna uit elkaar. De 2e heeft mijn moeder nagemaakt. Bij gebreide nijntjes ben je niet zo afhankelijk van de winkel. Wel van je brei-kunsten![]()
![]()
KDV was nog geen succes.. Chris kreeg van de huilbui, spontaan een hoestbui, wat resulteerde in zijn lunch op de schoot van de leidster en de vloer. Hopelijk slaapt hij nu lekker daar. En kan ik hem straks om 4 uur weer vrolijk ophalen...
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zeg maar zo....beter op papa...dan op mama
tja...als 't in je man's decollekoffie kon...was er ergens iets mis.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:16 schreef Deepfreeze het volgende:![]()
Hij heeft sowieso wel richtingsgevoel: In de babytijd wist Chris altijd zijn mondjes terug in mijn decollete te werpen![]()
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijk, mannen in OUD zijn best gezellig
Thanks....succes!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Dan zit je hier goed op je plek![]()
Ontopic: ik ga nu een kiddo ophalen bij het KDV, eens kijken of hij vrolijk speelt
Hmm...merk daar helemaal niets van.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben zo een kerstborrel bij het kinderdagverblijf van Linde.
Ik dacht dat de opvang je juist meer vrije tijd zou geven door op je kind te passen, maar we "moeten" eigenlijk best vaak knutselen voor leidsters die weggaan, leidsters die er een bepaald aantal jaren werken, dag van de leidster, leidsters met zwangerschapsverlof etc en nu dus weer iets te eten maken voor de kerstborrel. Nou is het natuurlijk niet allemaal verplicht en gelukkig hou ik erg van knutselen dus dat scheelt, maar ik had nooit gedacht dat het zoveel zou zijn
Hmzz...nog niet meegemaakt..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:18 schreef Stiemie het volgende:
O ja zulke dingen knutselt Linde ook regelmatig zelf bij de opvang![]()
Maar die andere dingen zijn meer dingen die je als ouders samen met je kind thuis moet knutselen als verrassing voor de leidster die weggaat etc.
Welke tip?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Kersjes het volgende:
Welkom Nathan en Floortje! En de mama's natuurlijk ook.
Davinia, thanks voor de tip, ik ga eens bellen
Nou..tot dusver geen pokje te zien... (phew)quote:Op woensdag 17 december 2008 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Bente de waterpokken nu dan?
Leuk kerstkadootje!
Meike komt sochtends beneden en roept: hallo boom!!!
en verder de hele dag: mama waar ben je???? (ook al ik naast haar sta)
Vandaag heeeeeeeeeeeeel irritant:
Blokker...ik moest boven zijn....geen lift....Meike dus uit de buggy
Lopend mee naar boven
Eerst maakt ze me die halve blokker onveilig
Dan wil ze niet meer in de buggy
Dus toen maar mee in de rij om af te rekenen....
Meike sjeest ervandoor.
Ik roep dat ze bij me moet blijven
Meike rent verder
Ik parkeer allle gekochte shit in de buggy, grijp mijn tas en ren er achteraan
Staat madam al aan de overkant van de straat in de Kruidvat....EN LACHEN!!!!
Stoom uit mijn oren....Meike meegenomen terug de Blokker in om af te rekenen
Gaat ze er weer vandoor!!!
Dus onder dwang als een banaan in de buggy geparkeerd....
Pfffffffffff
En verder tot 4 keer toe tot over de oren in de poep
Weer nieuwe tanden geloof ik
Maar goed, liever poep als stuipjes.
En nieuwelingen, wees welkom
(als jullie nog durven na mijn verhaal whahaha)
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedenavond, ik kom me voor het eerst sinds een paar jaar weer officieel melden in dit topic. Nathan is vandaag al weer 1 jaar geworden en te groot voor het babietjes topic.
Aloã...en welkom...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef DeLiedje het volgende:Ook ik mag voortaan in dit topic posten, al ben ik niet zo vaak meer op fok
.
Dank jullie voor de felicitaties!
Mijn dreumesje, gewoon al één... En ze doet precies sinds zaterdag ook heel erg 'een' dus...
Het is zo'n wijsneusje, en ze is zo leuk.
Wat gaat een jaar snel he?
Van de kapper.quote:
Whehehe...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
.... en een keer toen hij nog in de buik zat en ik die haartjes boven de navel zat was![]()
Net toen het nagelschaartje knip-knip deed kwam er ineens een vuistje (?) krachtig voorbij. Ik voelde me zo schuldig, liep als een labiele muts hormonale idioot hormonenbom de hele dag over mijn buik aaiend "Sorry liefje!" te roepen
Hehehe...Bentes favorieten zijn CTRL-Wintoets en Alt...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft een kuurtje AB gekregen. Ze pruttelde toch wat vond de HA en omdat we weg gaan heeft ze toch wat voorgeschreven.
Mevrouw wil zelf ook nog even wat tegen jullie zeggen geloof ik, mn handen worden hardhandig weggetrokken hier: n y
zzzzzzz
n
(spatiebalk is favoriet)...
I'm afraid so...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Whehehe......oh jee....zie 't helemaal voor me....
![]()
Maareh...haartjes..navel..nagelschaartje?
Dan zou je een broer trotse oom moeten hebben die dat ff fixed. Hoe gaat ze nu filmpjes kijken dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Memmel het volgende:
Ik heb geen spatiebalk meer thuis...en geen K en geen appeltje-toets.
Mijn iBook is vanmorgen richting MacHouse gegaan voor een nieuw toetsenbord![]()
Die verrekte Pino en Tommie, ze raakt er dolenthousiast door en rukt mijn hele toetsenbord aan flarden...
Oke....quote:Op donderdag 18 december 2008 11:31 schreef Kersjes het volgende:
[..]
I'm afraid so...
Leuk joh, zwanger zijn![]()
Ineens gaat je lichaam allemaal rare fratsen uithalen. En een harige buik hooer er bij sommigen ook bij...
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Memmel het volgende:
Ik heb geen spatiebalk meer thuis...en geen K en geen appeltje-toets.
Mijn iBook is vanmorgen richting MacHouse gegaan voor een nieuw toetsenbord![]()
Die verrekte Pino en Tommie, ze raakt er dolenthousiast door en rukt mijn hele toetsenbord aan flarden...
Hallo! Ik ben ook er ook 1 met XY chromosomen!quote:Make-Yourself schreef het volgende:
voorlopig ben ik hier volgens mij de enige met XY chromosomen...![]()
phew!...maar ja..zie je nu pas hier voor 't eerst..dus..quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef t_igger het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben ook er ook 1 met XY chromosomen!![]()
Dus je bent niet de enige!
Nuhja...goed...wij laten Bente vooralsnog niet inenten (zie één van mijn eerste posts in dit topic), maar als ik je dan één goede raad mag geven; zorg dat je kind absoluut fit en gezond is als je hem/haar laat inenten!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Vandaag met Damian naar het Cb geweest. Helemaal vergeten dat hij zn BMR prik zou krijgen. Nu was het ook geen probleem om het uit te stellen omdat de klachten meestal pas na 5 tot 12 dagen zouden komen (eventueel) en we dan dus rond kerst zitten. Heb het voor alle zekerheid toch maar door laten schuiven naar januari aangezien dat ook niet uit zou maken.
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn dr hier veel kindjes die er last van hadden? Het is die prik die je met 14 maanden krijgt....
...zou 't persoonlijk ook niet doen...als ze een "beetje" ziek zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:41 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Als ze écht ziek zijn, adviseren ze dat op het Cb volgens mij ook zoiezo al niet om het dan te doen.
Hmzz...das zo'n trots moment!!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef DeLiedje het volgende:
Mn Floortje, ze lóópt ineens! Stappen aan één handje ging al een paar dagen heel goed, maar sinds vanmiddag doet ze ineens zo 7 of 8 stappen in haar eentje..
Ze liep zo op haar papa af ineens![]()
![]()
Oh oh wat wordt ze groot!!
Onze zoon is 8 dagen geleden geweest en heeft nog geen last gehad van de prik. Hij was alleen ziek van de 1e prik, niet meer van de 2e (en de 3e was volgens mij deze, maar dat weet ik niet zeker). De 14 maanden prik stelt trouwens niet zoveel voor vond ik. Volgens de arts zou hij veel pijn hebben (niet van de prik in de arm, maar van de prik in zijn been), maar meneer huilde maar een paar seconden en ging toen weer spelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn dr hier veel kindjes die er last van hadden? Het is die prik die je met 14 maanden krijgt....
Kon het niet vinden in dit topic?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef Make-Yourself het volgende:
Nuhja...goed...wij laten Bente vooralsnog niet inenten (zie één van mijn eerste posts in dit topic)
ok, ik zoek het nog weleens op, maakt mij ook niet zoveel uit, maar wilde even zien wat de reden was. Maar zie geen link naar vorige topic en het is al laat, dus zoek later wel even.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij bedoelt in het vorige deel denk ik
Nee verder hebben beide kinderen hier nog nooit last gehad van een prik. Maar omdat ze het zelf zo zei van ja dan heb je kans dat je rond de kerst zit met een ziek kindje. Ik twijfelde op dat moment eigenlijk ook wel maar het overviel me. Zoiezo was ik vergeten dat hij een prikje zou krijgen. Dus op dat moment weeg je snel alles tegenover elkaar af, waarom nu wel of waarom nu niet. En omdat het niet uitmaakte verder voor Damian zelf heb ik besloten om het dan maar uit te stellen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:55 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Onze zoon is 8 dagen geleden geweest en heeft nog geen last gehad van de prik. Hij was alleen ziek van de 1e prik, niet meer van de 2e (en de 3e was volgens mij deze, maar dat weet ik niet zeker). De 14 maanden prik stelt trouwens niet zoveel voor vond ik. Volgens de arts zou hij veel pijn hebben (niet van de prik in de arm, maar van de prik in zijn been), maar meneer huilde maar een paar seconden en ging toen weer spelen.
Op zich is het toch niet erg dat je kindje met kerst ziek is? Is een handigere periode om een ziek kind thuis te hebben dan op bijv. werkdagen als je allebei werkt (en je dus verplicht verlof moet opnemen). Vorig jaar was onze zoon met kerst ziek en we hebben hem gewoon meegenomen naar opa en oma (wonen niet te ver bij ons vandaan) en ging prima, maar dat verschilt natuurlijk ook per kind en hoe ziek hij/zij is.
Onze arts van het consultatiebureau zei juist dat er maar een kleine kans was dat onze zoon ziek zou worden van die prik, het lijkt wel of ze ook allemaal wat anders zeggen?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar ik vroeg het me af omdat er volgens haar véél kinderen last zouden hebben van deze prik....
En dan 3 dagen ziek ongeveer? Ik ga toch maar eens rekenen, we willen 1e kerstdag op bezoek en dat is 150 km hier vandaan... mmmquote:Op donderdag 18 december 2008 22:47 schreef p_iglet het volgende:
Deze reactie duurt 7-10 dagen voordat die komt.
Ja door hier ervaringen uit te wisselen merk je ook dat er overal wat anders gezegd wordt hequote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Onze arts van het consultatiebureau zei juist dat er maar een kleine kans was dat onze zoon ziek zou worden van die prik, het lijkt wel of ze ook allemaal wat anders zeggen?
Hier wat ervaringen, maar echt veel kan ik er niet uithalen, het lijkt wel of je geluk moet hebben: http://forum.viva.nl/forum/list_message/716033
Sorry...was inderdaad in het vorige deel.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
ok, ik zoek het nog weleens op, maakt mij ook niet zoveel uit, maar wilde even zien wat de reden was. Maar zie geen link naar vorige topic en het is al laat, dus zoek later wel even.
Dank je, kon het niet vinden en was net aan het zoeken, maar dat hoeft dus niet meer. Ik ga er eens wat over lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Sorry...was inderdaad in het vorige deel.
Wij enten Bente nu bewust niet in, vanwege de mogelijke risico's. We hebben haar wel via homeopathische wijze laten "enten" tegen kinkhoest toen nog echt klein was.
Om te voorkomen dat ik hier iets neerzet dat wellicht niet helemaal klopt, kun je 't beste (als je meer wil weten) kijken op www.nvkp.nl.
Het is inmiddels 10 dagen geleden dat onze zoon de BMR prik gehad heeft en hij is niet ziek geworden.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar ik vroeg het me af omdat er volgens haar véél kinderen last zouden hebben van deze prik....
Met een beetje geluk is er bij jullie ook niks aan de hand, hopen maar, eerst al die kiezen in deze periode en verkoudheidjes en als je pech hebt ook griep van de prik, je hebt liever een vrolijk kindje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:29 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Gelukkig maar voor het ventje dan!
Ik zal het in januari ook te weten komen
Of was het "als 1 flens met haar vingers in de doucheput zit, dan volgt ..."hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:35 schreef Nijna het volgende:
KP, succes met je training! Is er niet een soort spreekwoord dat zegt dat als er 1 flens over de dam is, de ander ook gauw zal volgen...
Volgens mij is dat meisjes eigen. De mijne pakt ook vanalles en gooit het weg onder het mom van "bah" en de dochter van mijn vriendin ook. Als ik mijn sleutels kwijt ben kijk ik daarinquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef Memmel het volgende:
Anna die loopt rond en raapt allerlei dingetjes op (dennennaalden, papier, kandelaars, sleutels enzo enzo) en roept dan BAH! en gooit het in de prullenbak...ik denk dat ze onder invloed is van haar stofzuigertje.
omg...hoe lang zul dat blijven ruiken?..quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:06 schreef nikky het volgende:
Ik haal Dana donderdag van de oppas. Lekker kletsen tegen mij in de auto. Het volgende moment.... kosts ze de hele auto onder
Twee keer
Arm wichtje.Snel naar huis en onder de douche. In bed en na een half uur ben ik gaan kijken. Ja hoor nogmaals. Der hele bed ondergespuugd. Ze lag wel lekker te slapen.
Gaat rond hoor ik? Het was ook maar 1 avond. Vrijdag was ze wel lekker vrolijk maar je zag wel dat ze niet 100 procent is.
De stofzuiger is een leuk ding. Maar niet zeggen dat het een bende is. Straks weten ze niet meer wat netjes is en een bende.
Meiden waren wel redelijk uit humeurig, maar ziek niet..*klopt af*.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef Deepfreeze het volgende:
En Dana ook al ziek (geweest).
Is er nog iemand niet ziek geweest?
Hihi, ik zie al 2 flensje op de 1e hulp zitten. Elk met een vingertje vast in hetzelfde doucheputje!![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een stel toch die Pien en Floor. Heb je die training zelf bedacht?
hahaha !quote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ook fijn dat K_P en Manny het met elkaar eens zijn
Delen ???quote:Op maandag 22 december 2008 19:25 schreef DaviniaHR het volgende:
maar het was wel heel schattig. hij begint echt te delen![]()
![]()
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef appelsap het volgende:
Oja, Damian wordt tegenwoordig aangezien voor een meisje. Mensen lijken gewoon echt niet te kunnen zien dat het een jongentje is. Zelfs met jongenskleding aan niet.
Ik vind het zo raar. Zijn haar is echt niet anders of langer dan normaal. Ja, ok. Zijn haar is zeker niet kort en hij heeft een hoop krullen en erg lange wimpers.
Toch maar naar de kapper dan? Zo zonde om die mooie krullen eraf te knippen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, karin! zegt meike al echte zinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |