abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 13:50:03 #51
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63932346
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:43 schreef Nijna het volgende:
Jullie hebben me wel moed in gesproken hoor met foto's maken voor de kerstkaart....
...graag gedaan!

pff....ben ik een slechte vader als ik niet weet hoeveel ivoor Bente inmiddels door d'r tandvlees geperst heeft?
Ik weet wel dat ze al een redelijk mondje vol heeft; ze komen vaak ook niet alleen
Volgens mij heeft ze sowieso boven en onder de voortandjes en hoektandjes en i.i.g. boven/onder en links/rechts 1 kiesje.
Causaliteit....dat is 't.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:39:22 #52
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63933572
Anna is op 2 kiezen na volgens mij compleet. Morgen moet ik naar de tandarts, ik denk dat ze maar eens mee gaat. Dan kan ze in ieder geval bij mij op schoot zitten en misschien wel met een spiegeltje spelen ofzo!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63936429
Hier 7 tandjes (4 boven, 3 onder) en volgens de CB arts zaten er ook kiezen aan te komen, want ze voelde flinke bobbels...
Fake it till you make it...
pi_63936840
Hier 8 tanden, 4 kiezen (voorsten) en 1 hoektand. Dat was de telling vorige week.
Dus nog 3 hoektanden en 4 kiezen te gaan

Maar ja, Linde en Pepijn lopen al.. Daar doet Chris dan weer niet aan..

Ieder kind zijn eigen lijntje
pi_63942420
Nijna, Meike vond het heel leuk hoor, fotoshoot voor een kerstkaart. Ze wilde haar kerstvrouwtjespakje ook niet meer uit!

Kersjes, tjonge irritant zeg. Meike heeft het ooit een poosje geprobeerd, een paar nachten ben ik erin getrapt, maar op een gegeven moment waren we zo moe, dat ze het maar moest uitzoeken.
Toen gaf ze na een tijd wel op, om het vervolgens niet weer te proberen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63952621
Als je met Damian aan het kroelen bent en hij vindt je lief, probeert ie zijn speen in je mond te stoppen
pi_63953021
hihi, lief !
hier krijg ik ook de afgelebberde doekjes in mijn mond
pi_63954098
Wij krijgen ook hapjes van zijn koekje, een slokjes sap

Hier een kleine stuiterbal, Tenminste de temperatuur. Gisteravond weer 39,6. En duidelijk ziek. Nu 37,2 en een beetje moe-ige uitstraling. Maar ja, dat was gisteren ook zo, en ging het wel weer mis. Chris heeft wel een serieuze blafhoest aan zijn rijtje toegevoegd. Dus eens kijken wat de dag brengt.
pi_63956466
Hahaha we aten gisteren spruitjes en het was aan Linde's gezicht duidelijk te zien dat ze die niet lekker vindt. Ze schoof haar bord weg en bleef er maar naar wijzen terwijl ze steeds "BAH!" riep
pi_63959024
Dat is duidelijk Stiemie .

Chris, beterschap!

Wij zijn bij de grotere kindjes gaan zwemmen vandaag en het was erg leuk. Mirte ligt uitgeteld in bed nu
pi_63960012
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:27 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha we aten gisteren spruitjes en het was aan Linde's gezicht duidelijk te zien dat ze die niet lekker vindt. Ze schoof haar bord weg en bleef er maar naar wijzen terwijl ze steeds "BAH!" riep
geweldig.

df sterkte met je ventje.

hier ligt er een in bed was het even zat. was zo vervelend. kleurtjes kapot bijten op de grond gooien, papier kapot maken. ja doei ga maar lekker uitrazen in bed
mama van 3 kids!
pi_63962736
Pff Popples heftig hoor als ze zo dwars zijn. Bed is hier dan ook vaak het beste medicijn. Bijna altijd valt ze dan ook meteen in slaap. Was ze achteraf gezien gewoon moe. Hopelijk tref je straks een heel blij kindje aan in bed!

We hebben Linde gisteren maar een boterham gegeven. Zo vaak gebeurt het namelijk niet dat ze iets echt niet lust. Gelukkig eten we vanavond burrito's en daar is ze gek op

Iemand interesse in een langdurige griep? Ik heb 'm nu al een week en ben 'm zoooo zat Morgen gaat mijn vriend met Linde en mijn ouders een kerstboom kopen en ik wilde zo graag mee. Zoals ik me nu voel zit dat er echter totaal niet in Ik wilde zo graag mee om met Linde naar al die mooie glimmende kerstspulllen te kijken in het tuincentrum
pi_63963906
he gatver stiemie. beterschap.

achja ik was al niet blij vanmorgen(ruzie met lief) dus was even alles zat. maar ze heeft even geslapen en is nu gewoon weer lief. ze mag alleen even niet kleuren. we hebben net samen musli zitten eten.
wij eten dadelijk spruitjes ben benieuwd of ze het pikt. want vorig jaar kon ze er niet genoeg van krijgen en de laatste keren was het van eet zelf maar op.

zo ga weer een kindje omkleden en weer de vloerschoon maken
mama van 3 kids!
pi_63971136
Balen Stiemie. Dan maar genieten van het versieren ?
Ik wil die griep niet,sorry. Heb 3 tot 4 wk met hoofdpijn/moe etc etc gelopen en ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben.
pi_63971555
Nou Stiemie, als je een liefhebber vind, zeg dat we hier nog een griep maatje 86 in de aanbieding hebben
Beterschap voor alle snif-en-snotteraars!

Oja, we hebben weer een hoektand erbij. Nog 6 te gaan
pi_63974563
Ja echt lief als ze wat dan ook met je willen delen

Hier is de kleinste dus ook ziek geworden. Gister verhoging/koorts en zetpilletje erin en toen nam het wel af. Savonds lekker geslapen. Overdag ging het prima maar nu in de avond was hij weer warm, 39 graden. Toch maar een zetpil zodat hij toch lekker kon slapen. Benieuwd hoe het gaat vanacht...

Zo te lezen was hij niet de enige zieke, beterschap met jullie kleine, zielige hummeltjes
pi_63983888
oeh, wat een zieken hier !
Beterschap !

Hier gisteravond slaap-drama. Vanaf 23uur begon het gekrijs en pas om half 1 pikte ze het dat we haar steeds weer neerlegden en verder negeerden. Half 6 begon het weer !
Fase van 1 nacht he ?! Please !!???

edit; misschien wel leuk om er wel bij te melden dat we het de eerste keer niet gewoon genegeerd hebben Troosten, en weer rustig in bed gelegd hoor
Tweede keer; paracetamol gegeven .. you never know tenslotte
en daarna alleen nog maar teruggelegd .
pi_63984533
ja hoor marit, het is een 1 nachtsfase.

Arme Chris, met nog 6 hoektanden te gaan.....(sorry flauw)
pi_63984687
Hai! Ik ben hier voor het eerst. Ik zag 'dreumessen, dreumussen en dreumesen...' staan. Wist je dat een dreumes in het engels een 'toddler' is? Las ik laatst toevallig en vond ik leuk om te weten. Jullie misschien ook.
Nou ja, hoe dan ook, ik heb ook een dreumes. Ruim anderhalf is ze inmiddels, mijn meissie.
Denise
Een dag niet gelogd is een dag (niet) geleefd...
pi_63988873
Hoi DeniseM, vertel eens wat meer over je meisje?

Marit, ik vind ook dat het maar een 1 nachtsfase is

Karin Dat was mijn slaaptekort speaking

TD, als je 's avonds paracetamol geeft, ga je dan 's nachts nog eens checken? Ik ben altijd bang dat als de zetpil uit is gewerkt, de koorts net zo hard, of harder terug komt. Dus meestal zetten we dan de wekker nog op 4 uur na de laatste zetpil. Gewoon even de koorts checken, en eventueel een extra zetpil te geven.
Of ben ik nou te bezorgd?

Hier nog steeds weinig verandering. Het hoest, het prut-oogt, het snottert, het is moe. . Maar de temp lijkt over de dag minder hard te stijgen dan de vorige dagen. Dus dat is vooruitgang
pi_63988918
Over dat wakker maken twijfel ik ook wel eens. Ik slaap dan eigenlijk ook zelf onrustig en vaak ga ik dan even kijken en aan hun hoofd voelen.
Het is ook vaker gebleken dat ze gewoon wakker worden en gaan huilen als ze hoge koorts hebben.

Sterkte met alle snotapen !
pi_63989328
Beterschap voo alle zieken

Welkom DeniseM

Devin heeft de hele dag "pah pah" lopen roepen. Zijn papa is al de hele dag aan het werk, dat vertelde ik hem ook steeds en zei "Je bent vandaag lekker de hele dag met mama. Ik ben M A M A."
hij: "Pah pah!"

.... met gevoel voor drama....
pi_63990326
whahaha, ilse ook !
die zegt mama met zielig stemmetje als ze zielig is .. en vol aanbidding PahPahhhh zodra papa in beeld komt of er iets is dat haar aan hem doet denken!
Zo greep ze van de week een shirt van hem van het bed, wrijft er mee in haar gezicht.. PahPAH !!

Tja
zal ook wel een fase zijn?

Ilse heeft vanmiddag 3,5uur geslapen!
Niet langer omdat ik toen over haar hoofdje begon te aaien, vond het wel goed zo !
Verder niets raars aan haar te merken, behalve nu weer doodmoe naar badje.. hopen op minder drama dan vannacht!
pi_63990888
Hier is het middagslaapje echt een drama. Geen gemopper of zoiets, maar gewoon kort slapen...

Floor heeft het poetsen ontdekt. Ze zegt ook "poets", alles en iedereen wordt gepoetst.
Behalve Pien, want die wil NIET gepoetst worden
pi_63991244
Haha, hier ook zo'n poetsfan! (neen, ik bedoel mezelf hier dus niet mee)
Valt er niks (meer) te poetsen? Heel simpel, dan hou je je fles ondersteboven zodat er weer een plasje op de grond ligt dat je fijn kan opdweilen

Binnenkort moet Devin toch echt naar de kapper. De allereerste keer dat er iets van zijn haar af zal gaan
Maar het moet gewoon, het begint er steeds armoediger uit te zien.
Mijn kleine warhoofd gaat zijn zachte babyhaartjes verliezen
.... met gevoel voor drama....
pi_63991385
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:06 schreef Kersjes het volgende:

Devin heeft de hele dag "pah pah" lopen roepen. Zijn papa is al de hele dag aan het werk, dat vertelde ik hem ook steeds en zei "Je bent vandaag lekker de hele dag met mama. Ik ben M A M A."
hij: "Pah pah!"
Ik ging Mirte uit bed halen vanmiddag, ze zag me naar boven komen "papa" ... Ik heb gezegd dat ik toch echt mama was, maar ze was er zeer stellig in PAPA...
Gelukkig doen anderen dat dus ook .

Beterschap voor de zieke kindjes.

Succes Marit vannacht, hopelijk lekker slapen!
pi_63991429
Marit dat is de beroemde en beruchte fase van 1 nacht hoor Komende nacht slaapt je meisje hopelijk weer als een roosje.

Chris wel snel beter gaan worden hoor Arm mannetje, ik weet hoe beroerd hij zich moet voelen en da's echt niet fijn

Pien wat flauw dat jij niet gepoetst wil worden zeg Laat je zus nou even lekker haar gang gaan!

Kersjes hier ben ik ook vaak papa en andersom hoor. Komt Linde binnen en dan begroet ze me met een uitbundig Papa! Ach ze is in ieder geval blij om me te zien denk ik dan maar. Minder is wel dat ze soms ook wildvreemde mannen bij AH ofzo ineens papa noemt. Da's toch best ongemakkelijk soms

Wij gaan eigenlijk alleen kijken als Linde echt hoge koorts heeft. Bij een beetje verhoging van tandenpijn ofzo vind ik het 'zonde' om de wekker te zetten en te gaan kijken omdat ze daar dan juist wakker van wordt. Dan laat ik haar liever slapen.

Ik ben vanmiddag toch met mijn ouders en Linde naar het tuincentrum geweest en heb daar nu enorme spijt van. Lig nu weer met enorme keelpijn en oorpijn op de bank en heb meteen nadat we thuiskwamen een uur geslapen. Maar het was wel geweldig om dat snoetje daar te zien Wat vond ze het egweldig die lampjes, glitterdingen en muziekjes. Ook de vissen vond ze geweldig. Ze ging zelfs een wildvreemde meneer aanwijzen dat daar vissen waren: Vis! Vis! en dan maar wijzen. En mijn vader had haar bij de kassa op de lopende band neergezet moest ze heel erg om lachen. En toen we klaar waren met afrekenen zwaaide ze met een luid 'Doei!' naar de kassamevrouw Pff ik ben zo gek op mijn kleine meisje

Helaas is ze nu weer mee met opa en oma. Dan kan ik morgen overdag weer even een paar uur leren voor mijn examen van komende dinsdag. Morgen gaan we bij mijn ouders eten zodat ik haar wel nog even zie. Dan haalt mijn vriend haar dinsdagmorgen op en dan zie ik haar pas dinsdagmiddag als ik na mijn examen thuiskom
pi_63994343
Chris kan ook poetsen. Zichzelf, en als je mama-poetsen zegt, gaat hij mij poetsen. Vind het zo leuk dat hij van die mini-commando's gaat uitvoeren

Net even een ritje huisartsenpost gedaan.. Chris kwam weer met 39+ uit bed vanavond. En om nou alsnog tot maandag te wachten werd ons teveel. Hij heeft sinds vorig weekend al koorts. We verwachten een keelontsteking, maar het resultaat: AB voor een oorontsteking
Zijn beide tantes zijn bekend met veelvuldige oorontstekingen, dus we waren al alert op oortjes-grijpen en niet willen liggen. Maar hij gaf de beruchte signalen dus niet aan. Maar nu in ieder geval aan de AB, en vandaag en morgen ook aan de paracetamol. Maandag zou de AB moeten gaan werken, en moeten we de zetpillen maar even aankijken.
Hij ligt nu lekker in bed te slapen
pi_63995946
Beterschap voor de kwakkel kindjes en mama's
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:40:21 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63996886
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:04 schreef DeniseM het volgende:
Hai! Ik ben hier voor het eerst. Ik zag 'dreumessen, dreumussen en dreumesen...' staan. Wist je dat een dreumes in het engels een 'toddler' is? Las ik laatst toevallig en vond ik leuk om te weten. Jullie misschien ook.
Nou ja, hoe dan ook, ik heb ook een dreumes. Ruim anderhalf is ze inmiddels, mijn meissie.
Welkom Denise! heb even op je log geloerd, leuk! En een schattig meiske heb je .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64001605
Welkom DeniseM!

Damian noemde zijn papa ook een tijd lang mama, grappig om te zien dat de meeste kindjes dat doen.

Wat een hoop zieken hier. Er heerst duidelijk iets.
En Chris heeft zelfs een ooronsteking lees ik, beterschap dat zal wel pijnlijk zijn.

Damian is ook ziek. Hoge koorts, overgeven, diarree. Hij lijkt nu eindelijk weer wat binnen te houden. Toch even opletten want hij gaat er wel steeds slechter uitzien. Ik vind dat toch altijd wat eng.

Ik geef trouwens 's nachts vrijwel nooit een zetpil. Als ik dat doe dan slaapt hij de uren daarna echt niet. Zetpillen zijn echt wonderpillen voor hem. Van een zielig hoopje gaat het dan naar een stuiterbal. Hebben jullie kindjes dat niet?
pi_64001676
Noop, Chris heeft gisteren rond half 10 een zetpil gehad. Daarna nog een papfles (dat eet hij wel). En toen is hij lekker gaan slapen. Nog wel even wakker rond 1 uur, al hoestend, dus met wat drinken weer terug. En daarna was het zo rond half 8. Wel regelmatig hoestend. Maar hij slaapt verder redelijk.
Overdag is hij dus helderder van een zetpil, en 's nachts slaapt hij er beter op.
Maar Chris is verder ook een goede slaper, en heeft overdag niet zoveel extra geslapen deze week (misschien 1a2 uurtjes). Dat scheelt misschien ook nog?
pi_64001837
Tjonge wat een zieken hier!
Beterschap allemaal!

Wij hadden gister een feestje, want ouwe opa en oma zijn 60 jaar getrouwd.
Ze hadden een zaaltje afgehuurd, en toen kwamen er op een gegeven moment
trompetteraars een half uurtje spelen. Meike ging helemaal uit haar dak.
Ze swingde erop los, en riep na elk liedje: "nog meer!"
pi_64001974
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:24 schreef appelsap het volgende:
Welkom DeniseM!

Ik geef trouwens 's nachts vrijwel nooit een zetpil. Als ik dat doe dan slaapt hij de uren daarna echt niet. Zetpillen zijn echt wonderpillen voor hem. Van een zielig hoopje gaat het dan naar een stuiterbal. Hebben jullie kindjes dat niet?
Hoi DeniseM

Ze reageren niet als stuiterballen, Appelsap. Ze worden eigenlijk gewoon weer zichzelf. van hangerig naar gewoon normaal, laat maar zeggen.
pi_64012658
hier een hele zielige ilse
ik geloof niet dat ze eerder zo ziek geweest is. Heel benauwd, koortsig en lamlendig.
Vanmiddag bij HAP geweest en nu hopen dat ze met pufjes ventolin wat minder benauwd wordt.
HA had het over RSvirus, wat me vooral naar Sanne toe de kriebels geeft.
Zeker omdat die sinds paar dagen echt niet veel meer drinkt, totaal in 5x maar krap 400cc.
Morgen wegen op het cb, is ze niet goed aangekomen ga ik wederom richting huisarts dus.
ik vond dat ik vandaag alleen voor ilse ging
  zondag 14 december 2008 @ 20:27:19 #86
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64013557
he bah marit, dat klinkt niet heel fijn. Geef Ilse maar een dikke knuffel en beterschap ermee!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64014100
Tjonge nog meer zieken, idd hopen dat ze Sanne niet aansteekt, dat kleine guppie....
Beterschap!
  zondag 14 december 2008 @ 21:26:24 #88
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64015350
Jeumig, wat een zieken... Heel veel sterkte, en hopelijk is iedereen snel weer helemaal beter
Een heuse oorontsteking voor Chris. Wat sneu. Hopelijk rageert hij goed op de AB!
Hopelijk steekt isle sanne idd niet aan. brr, lijkt me een enge gedachte.

Kersjes, voor het eerst naar de kapper straks
Ik heb ook een potje zitten zitten grienen, hoor. you are not alone
(Die bij paddington station in het oude dorp ben ik tevreden over (die ene keer dat ik ben geweest ))
Stiemie, ook beterschap voor jou!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64015678
Marit, dat lijkt me ook eng.. Maar je kunt die meiden moeilijk van elkaar scheiden.. Hopelijk ontspringt Sanne de dans. Maar als je het niet vertrouwd, gewoon de huisarts bellen!
Ook nog veel beterschap voor Ilse, en alle andere zieken. Er zit echt veel ziekte in de lucht deze week.

Hier een redelijk vrolijk jochie vandaag. Op die zetpillen gaat het toch een stuk beter. De AB kan het niet zijn, die werkt pas na 24 uur. Morgen nog even onze eigen huisarts bellen. De huisarts van de post heeft niet gezegd hoelang we de AB moeten geven. Ik vermoed 7 dagen. Maar morgen even checken.
Hij is vandaag ook druk aan het oefenen met papa zeggen. Die ontwikkeling gaat nog vrolijk door
pi_64017951
Marit, beterschap en als je het niet vertrouwt huiasarts bellen hoor. Hopelijk doet Sanne niet mee...
  maandag 15 december 2008 @ 09:39:47 #91
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64024323
Poeh...kan hier beter even wegblijven met al die bacillen?!..
...en natuurlijk heel veel beterschap voor alle hoestende, proestende, koortsende, kwijlende, tandende dreumï en hun dito (excl. tandende) ouders!!

Hier gaat het gelukkig erg goed...Bente is sinds afgelopen maandag weer helemaal zichzelf en is erg druk bezig met weer opnieuw ophijsen, staan en achter de loopwagen lopen. Het is geen gezicht met die beentjes een cm of 30-40 uit elkaar...maar 't gaat best goed en we zijn apetrots!

Even rustig koken en haar in de woonkamer laten spelen is er weer even niet bij..dus dan slepen we de boel maar naar de keuken...

Tja...

(toch maar geen filmpje...'t gaat te makkelijk 'n eigen leven leiden... )

[ Bericht 5% gewijzigd door Make-Yourself op 15-12-2008 10:37:11 (pff..genoeg geëdit) ]
pi_64025339
Wat een mooi meisje is Bente!

Ilse betschap. Het is inderdaad te hopen dat ze Sanne niet aansteekt.

Wij komen net van de huisarts.
Damian heeft een dubbele oorontsteking en een keelontsteking en daarnaast moeten we goed opletten omdat hij tegen het randje van uitdroging aanzit. Hij moet nu echt meer gaan drinken en weer gaan plassen anders moeten we weer terugkomen.
Hoop maar dat de AB snel aanslaat want hij is nu toch wel erg zielig en ik ben zelf ook doodmoe.
pi_64026214
Wat een lekker pruikje haar heeft Bente!

He bah, appelsap, Damian ook al in de ziekenboeg. Veel beterschap voor je kleine man.
Die AB duurt vaak 24-36 uur voordat het aanslaat, dus dat is ook nog even wachten. Geef je wel paracetamol? Dat moesten wij doen tot die 24 uur voorbij waren. Dan is de ergste pijn in ieder geval even weg.

Chris is lief
Hij kwam vanochtend gezellig tegen me aanzitten, en ging heel erg tegen mee aanhangen
Even later begon het wat te stinken, en bleek hij de poep tot op zijn rug te hebben.
Ik denk dat hij wat diarree heeft van de AB. Maar hij heeft wel normaal gegeten vanochtend. Dus ik heb hoop dat het hier nu vooruit gaat.
pi_64026466
Bente, knapperd!

APpelsap wat vervelend! Beterschap!

DF, lekker dan...

Hier een klein meisje wat alweer 2 uur in bed ligt, ik ga haar er zo maar uitvissen. Ik dacht dat het ochtendslaapje wel klaar was, maar sinds ze zo actief aan het staan en stappen langs de bank is heeft ze het geloof ik toch weer even nodig. (en nu maar hopen dat ze vanmiddag ook een lange slaap doet eigenlijk...)
  maandag 15 december 2008 @ 11:23:05 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64026574
Beterschap aan alle zieke kindjes!

Anna was vanmorgen weer de vrolijkheid zelve (anders dan haar mama die écht haar bed niet uitwilde). Ze heeft haar eerste vier-lettergrepige woord nu goed onder de knie: Barbapapa. Ik moet er zo om lachen als ze dat roept.

Donderdag heeft Anna kerstdiner op de creche - ze mag mee met de peutertjes. En ik ga helpen!
Nou maakte mijn moeder vroeger altijd een tulband-cake met een rode strik eromheen voor onze klas als wij dat hadden (serieus...oud klasgenoten op Hyves hebben het er nog over!). Is het stom als ik dat voor Anna ook doe? Traditie enzo. Desnoods eten de juffen het maar op...toch?
  maandag 15 december 2008 @ 11:23:41 #96
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64026587
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een lekker pruikje haar heeft Bente!

He bah, appelsap, Damian ook al in de ziekenboeg. Veel beterschap voor je kleine man.
Die AB duurt vaak 24-36 uur voordat het aanslaat, dus dat is ook nog even wachten. Geef je wel paracetamol? Dat moesten wij doen tot die 24 uur voorbij waren. Dan is de ergste pijn in ieder geval even weg.

Chris is lief
Hij kwam vanochtend gezellig tegen me aanzitten, en ging heel erg tegen mee aanhangen
Even later begon het wat te stinken, en bleek hij de poep tot op zijn rug te hebben.
Ik denk dat hij wat diarree heeft van de AB. Maar hij heeft wel normaal gegeten vanochtend. Dus ik heb hoop dat het hier nu vooruit gaat.
Hehehe..ja 't begint nu echt door te groeien...als ze wat wild heeft geslapen ziet 't er grappig uit...Catweazle is er dan niets bij.

Oh...gedver....altijd lekker zo'n poeppannenkoek onder de romper...

Ehm...AB?!..
  maandag 15 december 2008 @ 11:37:58 #97
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64026885
Anti Biotica
pi_64027108
memmel gewoon doen hoor. ik vind het wel leuk idee hoor.

nijna wat heerlijk dat ze zo goed slaapt.

chris en damien, ilse beterschap. voor de mama's ook hopelijk zijn ze snel beter.

bente wat een muppie ben je toch.

die van mij is bijna officieel peuter maar volgens mij is ze dat allang. de boef.
klimt de hele dag in de box, zit ze erin is het mamaaaaaaa eruit. nee nu blijf je er maar in.

gisteren was ik even in de keuken eten schillen(aardappels en koolrabi). vond het al vreemd dat de oudste niet kwam, helpen mama koken. hoor ik in eens gegiechel vanuit de box. ligt de oudste bij de jongste in de box. liggen ze samen onder het nijntje speelding te spelen en lol dat ze hadden.
mama van 3 kids!
  maandag 15 december 2008 @ 11:47:39 #99
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64027125
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:37 schreef Memmel het volgende:
Anti Biotica
Ach so....ik maar denken dat dat één woord is....

Even een vraagje voor de ouders hier die gebruik maken van een KDV.
Ben nieuwsgierig hoe er tegen aan worden gekeken om je kind tijd je vakantie toch 't normale aantal of minder dagen naar 't KDV te laten gaan.
Bente gaat bijvoorbeeld twee dagen in de week (mijn vrouw werkt drie dagen en ik vier). Vanaf komende week heeft mijn vrouw dus twee weken kerstvakantie, maar ik zou het persoonlijk ook fijn vinden om in die weken 1-2 dagen alleen iets met haar te doen; even quality time. Alhoewel mijn vrouw daar hetzelfde over denkt, wil ze Bente toch graag thuis hebben...'t is "Kerst" en dan is 't toch fijn met z'n allen thuis.

Hoe ervaren jullie dit?
pi_64027167
Barbapappa, dat lijkt me ook grappig om uit de mond van zo'n kleintje te horen! Best een moeilijk woord ook, knap hoor.
Veel plezier alvast bij het kerstdiner. Ik zou gewoon een cake maken als jij dat leuk vindt. En anders gewoon voor de juffen, omdat ze er altijd voor de kinderen zijn. Dan kan het nooit verkeerd zijn lijkt me.

Deepfreeze, ik geef nu wel paracetamol. Dat moet ook wel want anders is het helemaal niet te houden voor hem. Ik heb nu ook een kussen onder zijn hoofd gelegd. Dat is voor hem een heel stuk fijner, hij slaapt eindelijk weer wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')