Marit dat is de beroemde en beruchte fase van 1 nacht hoor

Komende nacht slaapt je meisje hopelijk weer als een roosje.
Chris wel snel beter gaan worden hoor

Arm mannetje, ik weet hoe beroerd hij zich moet voelen en da's echt niet fijn
Pien wat flauw dat jij niet gepoetst wil worden zeg

Laat je zus nou even lekker haar gang gaan!
Kersjes hier ben ik ook vaak papa en andersom hoor. Komt Linde binnen en dan begroet ze me met een uitbundig Papa! Ach ze is in ieder geval blij om me te zien denk ik dan maar. Minder is wel dat ze soms ook wildvreemde mannen bij AH ofzo ineens papa noemt. Da's toch best ongemakkelijk soms
Wij gaan eigenlijk alleen kijken als Linde echt hoge koorts heeft. Bij een beetje verhoging van tandenpijn ofzo vind ik het 'zonde' om de wekker te zetten en te gaan kijken omdat ze daar dan juist wakker van wordt. Dan laat ik haar liever slapen.
Ik ben vanmiddag toch met mijn ouders en Linde naar het tuincentrum geweest
en heb daar nu enorme spijt van. Lig nu weer met enorme keelpijn en oorpijn op de bank en heb meteen nadat we thuiskwamen een uur geslapen. Maar het was wel geweldig om dat snoetje daar te zien

Wat vond ze het egweldig die lampjes, glitterdingen en muziekjes. Ook de vissen vond ze geweldig. Ze ging zelfs een wildvreemde meneer aanwijzen dat daar vissen waren: Vis! Vis! en dan maar wijzen. En mijn vader had haar bij de kassa op de lopende band neergezet

moest ze heel erg om lachen. En toen we klaar waren met afrekenen zwaaide ze met een luid 'Doei!' naar de kassamevrouw

Pff ik ben zo gek op mijn kleine meisje
Helaas is ze nu weer mee met opa en oma. Dan kan ik morgen overdag weer even een paar uur leren voor mijn examen van komende dinsdag. Morgen gaan we bij mijn ouders eten zodat ik haar wel nog even zie. Dan haalt mijn vriend haar dinsdagmorgen op en dan zie ik haar pas dinsdagmiddag als ik na mijn examen thuiskom