quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Stiemie het volgende:
En als ze naar bed wil, pakt ze zelf haar knuffelhondje en labeldoekje en dan gaat ze bij het traphekje staan. Als je dan vraagt of ze moe is en naar bed wil knikt ze ja
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef Popples het volgende:
benthe![]()
mirte groot gelijk hoor peuters zijn ook leuk![]()
hebben jullie kinderen ook een hekel aan mutsen? ik moet echt 80 keer zeggen oplaten. terug op doen en dan valt hij weer.
Dankje!....beetje groot zag ik net...maar de layout is net niet vernöhkt...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:44 schreef Troel het volgende:
* Troel komt hier alvast stiekem loeren
Leuke foto's van Benthe
Dankje!...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een lieffie is Bente, zeg!![]()
![]()
En die spreidbroek is subtieler dan ik had verwacht!
Dankje..:Dquote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef Nijna het volgende:
Bente, leuke foto's!
Muts laat ze over het algemeen wel op, nou hebben we ook 1 muts die je onder de kin vastknoopt, dat is wel ideaal! Die andere zijn we al een keer verloren, maar dat had ik vrij snel door en die vond ik ook snel weer terug.
Ik heb van de week zo'n geweitje gekocht op een haarband, die wil ze steeds maar op. En als het er dan afvalt begint ze te huilen, want hij moet weer op...![]()
We gaan vanmiddag kijken of we kerstkaartfoto's kunnen maken....
Dankje!...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat is Bente een leukerd!! Mooi meisje hoor, en heeft ook nog humor zo te zien aan die spenenfoto!
...pff...wat een complimenten allemaal..dankje..!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Bente wat ben jij een leuk grietje zegEn wat heb je een mooie oogjes
![]()
Lijkt me inderdaad vreemd ineens zo zonder die beugel als je dat altijd zo gewend bent. Ik heb het al als ik Linde zonder luier optil als ze bv in bad gaat. Dan heeft ze ineens van die ieniemienie billetjes![]()
Wat grappig al die fotoshoots voor de kerstkaarten. Ik lig nog steeds de hele dag op bed met griep dus iets creatiefs zal het dit jaar niet gaan wordenAch in januari ga ik een cursus digitale fotografie volgen en dan komt het volgend jaar hopelijk helemaal goed!
Mijn vriend bracht Linde vanmorgen naar de opvang en daar heeft ze eerst 10 minuten in tracnce naar de kerstboom staan kijken. Hoogste tijd dus voor een boom thuis maar eerst maar eens dat griepvirus overwinnen
lol...Dankje...eh ja...ze was wel even een beetje "huilerig", voor haar is dat ding net zo normaal als kleding enzo. Denk dat ze zich even "incompleet" voelde, maar dat was gauw weer weg..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een leuk meisje is Bente. Was het voor haar nog raar om zonder beugel te zijn?
Ik hou eigenlijk helemaal niet van kids-op-kerstkaarten.Ik kan me nog een hele serie van mijn nichtjes herinneren. Altijd weer geforceerd op de foto. En voor de kinderen helemaal niet leuk.
Ah...dankje...zal eens kijken...lijkt me wel scheetig..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:44 schreef Nijna het volgende:
Het gewei heb ik bij blokker vandaan MY
Tja...we hebben 't vorig jaar ook gedaan en eigenlijk wel goed bevallen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:46 schreef Nijna het volgende:
MY, geld naar een goed doel vind ik eigenlijk ook wel een goed idee, ik wil eigenlijk eens van dat steeds toch maar weer kerstkaartjes sturen af... maar ik ben een beetje bang dat er mensen over gaan zeuren... (zou ik eigenlijk schijt aan moeten hebben...)
Hmmmm....wat een mooie vrolijke meid is jouw Dana...leuk jurkje ook..!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef nikky het volgende:
Voor de liefhebbers en op verzoek.
Hier sta ik op de trap en worden de cadeautjes naar binnen gehaald. Dana vind het zo spannend wat er allemaal gebeurd.
[ afbeelding ]
Mijn vrolijke meid
[ afbeelding ]
De hele avond met haar Nijntje poppenwagen gespeelt.
[ afbeelding ]
Dit was een week of vier eerder. We zijn naar de apenkooi in Groningen geweest. Een lol dat we hebben gehad.
[ afbeelding ]
Wil hij erover praten?.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Nijna het volgende:
Nou het stuit hier nogal op verzet van manlief......
Oh maar dat kan toch ook nog extra voor de omaatjes...?!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef Nijna het volgende:
Nikky, wat een mooi dametje!
Kers, wat naar die gebroken nachten...![]()
MY, hij vind het leuker om foto's te sturen want dat willen de oma's graag...
Foto maken is nog niet gelukt.
Wi,j zijn, op het CB geweest, alles ok. Prikken weer gehad. Hopelijk krijgt ze er geen last van...
Hmzz...idd!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:08 schreef Memmel het volgende:
En er dan achterkomen dat je vergeten bent je kaart in je camera te stoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |