quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef Deepfreeze het volgende:
P_iglet, wat een bemoeienis.. Hebben ze liever een kind dat brult, of gevaarlijke toeren uithaalt met het wagentje dan? Niks van aantrekken ,maar dat doe je vast niet.
Fijn dat Jet weer is goedgekeurd! Wat raden ze dan aan met het zwemmen, over een paar maandjes weer proberen?
leuk liedje kende ik nog niet. hier is er een die hem na zong meteen goedquote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Stiemie het volgende:
Zwarte Pietje op het dak
Wat heb jij daar in die zak?
Zijn het heel misschien cadeautjes?
Of soms heel veel pepernootjes?
Zwarte Pietje op het dak
Lang leve Google
Dank jequote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Stiemie het volgende:
Zwarte Pietje op het dak
Zijn het heel misschien cadeautjes?
Of soms heel veel pepernootjes?
Zwarte Pietje op het dak
Lang leve Google
Terroristjes in de dop!!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe de meiden op de Sint reageren....wat is jullie ervaring ?
5 dec. gaan ze het (uiteraard) op de creche vieren.
Ze hadden vandaag niet geslapen op de creche![]()
De afgelopen dagen slapen ze echt bagger overdag. Keihard lachen, kusjes geven, op elkaars hoofd slaan, knuffels gooien en dan keihard roepen dat je wil KAPEN![]()
![]()
Ze lagen er om 18.15 in en om 18.16 was het helemaal stil
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef marit1978 het volgende:
Ik dénk dat ze zich rot geschrokken is van een hevige scheet![]()
Da's waar, en die ongure mannetjes die 1 euro vragen voor een ritje van veel-te-kort moeten natuurlijk ook wat kunnen verdienenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Kersjes, leuk toch? En je bent echt niet de enige hoor, anders zouden die dingen toch nergens meer staan.
Kersjes, laat je Devin dan helemaal alleen erin zitten?quote:[b]Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef DaviniaHR het volgende:[/b
Is meike weer helemaal beter nu de hoektand er is?
Jep, alleen snipverkouden, maar ja wie is dat niet? Lief dat je ernaar vraagt
Eli is liefdat wilde ik ff melden
![]()
![]()
Die 2 van ons gaan aardig gelijk op heb ik het idee!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:23 schreef Vivi het volgende:
Karin, ik las laatst dat Meike ook al zo begint te babbelen, Dean praat sinds een week ongeveer ipv met een woordje om iets aan te duiden in zinnetjes van twee of soms zelfs drie woordjes.
Raar dat ze toch nog steeds van die "sprongen" blijven maken die van de ene op de andere dag zoveel verschil lijken te maken!
Ik vind het echt heel erg leuk, het is ineens al weer veel meer een echt mensje, zeg maar.
quote:Op zondag 30 november 2008 10:39 schreef Popples het volgende:
gisteren nog bemoeiende mensen in de winkel gehad.
ow wat was ik pissig madam was vervelend dus ik haar in de winkel in de hoek gezet.
madam natuurlijk huilen, waarop een mevrouw zei owww wat zielig. waarop ik antwoorde: niks zieligs aan, ze hoort te luisteren want tegenwoordig hebben kinderen geen opvoeding meer.
die mevrouw keek me aan van dat had ik niet verwacht en liep snel weg met haar vervelend jong die de hele tijd aan het klieren was.
Ja hoor dus wel hequote:Op zondag 30 november 2008 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gevaarlijke uitspraken Stiemie!!! Hoop dat de wet van Fok het niet heeft gezien.
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen, want wie weet gaat ze het dan wel doenquote:Op maandag 1 december 2008 11:17 schreef Stiemie het volgende:
Dus bij deze in de hoop dat het vannacht beter gaat: Mijn dochter slaapt hooguit 5 minuten achter elkaar. Het kleinste geluidje maakt haar wakker. Ze is altijd wakker en slapen lukt haar gewoon niet.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:06 schreef Yoni het volgende:
Achgos![]()
Tis net alsof ze 'm commando's aan het leren is met dat vingertje zo
Hmzz..nog nooit meegemaakt..maar kan me heel goed voorstellen hoe 't Biggetje zich voelt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De dreumessen, dreumussen en dreumesen...
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 december 2006: Renske, dochter van Popples en Prowl
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
Waar P_iglet schreef :
Wat is dat toch met kids en koffie.
Ik had laatst per ongeluk de verkeerde sojamelk in geschonken. De mokka versie ipv de chocomel. Nou Pepijn vind het geweldig!! (Chocomel ook trouwens, dat is het enige wat hij goed drinkt, maar dan ehfet meneer pech want dat krijgt hij echt niet dagelijks)
Grrrr en waarom moet iedereen zich altijd zo nodig met je opvoeding bemoeien?
Net weer met boodschappen doen.
Pepijn blijft absoluut niet zitten in het karretje, daar klimt hij uit, met alle gevaarlijke gevolgen van dien.
Dat probeer ik dus 1 of 2x, werkt dat niet dan loopt hij verder mee. En als hij heel stront vervelend is dan gaat hij op mijn rug, maar dat staat garant voor krijsen.
Meelopen gaat vaak super netjes, hij blijft keurig van alle schappen af. Pakt alleen maar wat ik aanwijs. En blijft netjes binnen een straal van een meter of 10 op zichtafstand.
En daar zat vanochtend dus het probleem. Ik kreeg herhaaldelijk te horen dat het onverantwoord was dat hij los liep, en niet dicht naast me. En straks zou hij weglopen enz.
Dat het veel te vies is op de vloer van de supermarkt, te gevaarlijk en weet ik wat nog meer.
Met als toppunt de filliaal manager of bedrijfsleider ofzo die kwam melden dat kinderen onder de 2 niet los mogen in de supermakt Die zouden in een buggy of het karretje moeten.
Hallo, waar bemoeien mensen zich mee!!! Als hij nou alle schappen leeg zou trekken ofzo dan vind ik het wat anders, maar dat doet hij dus niet! Hij banjerd gewoon wat rond.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Lois het volgende:
Wat een lieve foto Memmel
Geef de naam en datum maar door van je dreumes Make-Yourself en dat zet ik het erbij in de OP.
rot voelen. ben even flink down omdat schoonloeder naar de rechter stapt om omgang te willen over onze kids. maar goed we zien het wel allemaal ze heeft geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Sorry...maareh..je gaat wat doen?!![]()
niet, maar mevrouw denkt dat ze rechten heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef p_iglet het volgende:
huh? sinds wanneer kan je omgangsrecht met kleinkinderen eisen??
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Popples het volgende:
[..]
rot voelen. ben even flink down omdat schoonloeder naar de rechter stapt om omgang te willen over onze kids. maar goed we zien het wel allemaal ze heeft geen poot om op te staan.
Dankje....weet nog niet of ik hier veel zal zijn, maar mijn tvp ligt er nu..quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:45 schreef Stiemie het volgende:
Pff dat is niet niks zo popples. Sterkte![]()
Welkom Make-Yourself!
En Memmel wat een schatjes samen zeg!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welkom Make-yourself! Alles goed met Bente?
Vertel eens wat over haar!
Aloã Kpt Pannekoek....quote:
Oh waar kan ik een lot kopen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Ze wil geloof ik graag dat haar koffertje gedragen wordt.
Stiemie, gewoon even de jackpot winnen joh. Kun je straks prinsheerlijk in je eigen vleugel rustig zitten studeren terwijl Linde zichzelf in d'r goed geisoleerde 100 m2 grote speelkamer vermaakt
Nou...op 't moment met de nieuwe spreider moeten we goed ons best doen om haar af te leiden...haar humeur lijdt er toch wel danig onder.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:22 schreef Stiemie het volgende:
K_P beterschap!
Make-yourself wel heftig zo zeg. Gelukkig blijft jullie meisje er lekker vrolijk onder![]()
Maffemuts Linde reageert gelukkig niet zo erg als Rachel op de prikken maar ze krijgt er wel altijd hoge koorts van en is een paar dagen echt ziek. Ook heeft ze al eens een allergische reactie op een van de prikken gehad die zich uitte in galbulten. Gelukkig hebben we hier tot ze een jaar of 4 is voorlopig even alle prikken gehad.
Dit raakte me eventjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:53 schreef Kersjes het volgende:
Ach, arme Chris... Klinkt inderdaad helemaal niet zoals ik hem "ken" van jouw verhalen DF.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een leuke foto memmel.. Alsof ze de hond commandeerd haar koffer mee te sjouwen
Make-Yourself en Bente
Wat een verhaal, maar fijn dat Bente tussen de behandelingen door wel vrolijk is..
[..]
Dit raakte me eventjes. Als Chris nou was gaan huilen, brullen, vechten, bijten of wat dan ook. Dan was het in ieder geval ons Chrisje nog. Maar hij was gewoon helemaal stil. Alsof hij op pauze stond totdat papa/mama er weer was
![]()
Vannacht een prutnacht gehad. Chris is wat verkouden, en dat slaapt niet lekker. Dus een paar keer wat huiltjes, en dan werd het ook wel weer stil. Maar fijn is anders. Vanochtend ook al om half 7 echt wakker. Maar daar zijn andere blij mee zo te horen..
Hij lag nu even in bed te slapen, maar ik hoor alweer wat lawaai. Maar dan hoeft hij vanmiddag bij het KDV in ieder geval niet direct naar bed. Dat laatste leek me ook nogal lastig, als hij die leidster nog niet vertrouwd. Straks even een bammetje, en dan om half 1 weer proberen. Papa staat in ieder geval stand-by![]()
Hahaha...ja dat bijten..dat doet Bente ook. Als ik haar nu Chamodent op haar tandvlees/doorkomende tandjes smeer dan draai ik wat sneller met mijn vinger; de vinger is dan breder (kan ze niet zo hard bijten) en ze bijt dan op de zijkant (minder pijnlijk).quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef Nijna het volgende:
Even kort bijgelezen. Hier tot nu toe gelukkig weinig last van de prikken (wat verhoging en niet helemaal lekker zijn tot nu toe...).
Nog geen kiezen gezien, maar ik durf niet te voelen, want dan bijt ze...
Ze was al om 6 uur wakker vanmorgen, ik heb me nog maar een keer omgedraaid...
Wat jij zegt!...en je voelt beter hoe ver 't tandje is.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:58 schreef Stiemie het volgende:
Wattenstaafje vind ik zelf onhandig omdat ik dan nog niet voel of ik de pijnlijke plek wel 'geraakt' heb. O ja nog een handige tip: niet direct na het Dentinoxen met je vinger in je oog wrijven![]()
..met de vorige spreidbroek hadden we vrede, omdat het Bente niet echt belemmerde. Nu is dat wel 't geval en elke keer dat ik haar verschoon en dat vervloekte ding in mijn handen heb, denk: "ik accepteer dit niet!".quote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Make-Yourself, dat klinkt toch best wel heftig...en zo'n spreidbroekje, ik vind het altijd zo sneu staan!
En helemaal zielig als het haar belemmert in haar ontwikkeling. Moet ze hem de hele dag om, of mag hij soms wel eventjes af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het verhaal van Meike (en haar koortsstuip) nog vers in mijn achterhoofd. Was al bijna bang voor die hoektanden. En dan zomaar, zonder (herkenbaar) aan te geven tandpijn te hebben. Zo mogen de laatste 7 ook wel door..quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:15 schreef appelsap het volgende:
En een hoektand door, die zijn best gemeen.
Wij hebben ook een ABC zingende slak. Paars huisje, geel hoofd en blauwe wielen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Kersjes, onze schreeuwslak lijkt op deze http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=41940&index=4&pos=3
maar die van ons zingt het A-B-C
Dat klinkt helemaal goed!quote:Op maandag 8 december 2008 08:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Dus hij is wel lekker naar het KDV.
Cool ! En kreeg hij die ?quote:Op maandag 8 december 2008 19:05 schreef Vivi het volgende:
Dean heeft vandaag zijn eerste drie-woorden-zin gezegd.
"Nog een koek"
.
Nou, in eerste instantie zei ik "Nee, je hebt net al een koekje opquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Cool ! En kreeg hij die ?
Ja gaat wel goed hoor, lief dat je het vraagtquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aha, Dean kent de zwakke plek ! Hahaha, ik was ook voor koekje nummer 2 gegaan.
Leuk joh, dat geklets !
Hoe is het met jezelf ?
Goed te horen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hoor, lief dat jet het vraagt.
Ja, ik weet het, ik moet er echt mee uitkijken!quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Moonah het volgende:
Dean draait met zijn vingertje en windt mama er omheen....![]()
Pas op Vief, hij heeft tíen vingers he...![]()
Wacht maar...als hij eenmaal ontdekt heeft hoe "'t moet"...blijft 't komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
MY, fijn dat die operatie misschien toch voorkomen kan worden.
Hier nog steeds geen echte woorden. Soms vangen we iets herkenbaars op, als mama, papa, uit/aan. Maar echt consequent een woord gebruiken doet hij nog niet. Ach, dat komt wel.. Net zoals het lopen![]()
Chris heeft in ieder geval goed geslapen. Het onstoken oogje lijkt ook al bij te trekken. Dus hopelijk blijft het vandaag de goede kant op gaan.. Ik wordt zo sip van dat hoopje ellende..
Inderdaad....heerlijk hoe zo'n kleine köhtel je steeds weer blijft verbazen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
MY, heerlijk als ze zich op die manier niet aan het script houden. Hihihi fijn dat het er goed uitziet en er misschien geen operatie nodig is!
...wat voor korrels...?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*per ongeluk horror/terreur korrels in de melk gedaan vanochtend ipv brinta....heb ik spijt van..*
zijn er toevallig ook korrels verdwaald?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*per ongeluk horror/terreur korrels in de melk gedaan vanochtend ipv brinta....heb ik spijt van..*
...klinkt alsof 't om gesuikerde cornflake achtige dingetjes gaat met lekker veel E-nummers, waardoor je meisjes nu ADHD-achtige kenmerken vertonen?...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pak is wel bijna op inderdaad.
Ik ga even 2 hele kleine eigenwijze meisje het bed in gooien.
Die zoeken het maar even uit met z'n 2-en.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb ze van plafond geschraapt en "het" staat nu te keten in bed.
Ik heb tegen ze gezegd dat ik ze om 15.00 kom ophalen. Duss.....bakkie koffie !
MY, zoiets inderdaad en volgens mij niet in melk gedaan, maar in Fristi ofzo, hahaha.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
update..
ze slapen nog niet.
Zegguh, mijn aanstaande schoonzoon niet teveel verwennen he.quote:Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, in eerste instantie zei ik "Nee, je hebt net al een koekje op"
Toen zei hij : "Dagen, mama? dagen?dragen dus![]()
* armpjes uitstrekt en zoetste stemmetje opzet*
Toen tilde ik hem op en deed hij zijn neus tegen mijn neus "Nog. Een. Koek." .
En toen moest ik zo lachen dat ik hem nog een koekie heb gegeven.
Jajaja, ik weet het, ik ben niet consequent.
Hey stiekeme lurkert! Kom es vertellen over mijn schoondochter jahquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegguh, mijn aanstaande schoonzoon niet teveel verwennen he.
Ze is een heerlijke dreumesquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey stiekeme lurkert! Kom es vertellen over mijn schoondochter jah.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Stiemie het volgende:
En als ze naar bed wil, pakt ze zelf haar knuffelhondje en labeldoekje en dan gaat ze bij het traphekje staan. Als je dan vraagt of ze moe is en naar bed wil knikt ze ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |