Eli, helemaal alleen onder de douche.. Dat is wel handig!
Ethan, wat een mooie stapel. Chris sloopt elke stapel van blokjes..
Devin, goed dat je de klei&spulletjes uit de kast haalde.. Dat opruimen kun je nog lang oefenen

Pepijn, langslaper! Lekker even bijslapen is fijn. En Devin ook nog.
Maar ik mag niet klagen. Het is tegenwoordig wel na 7.15 hier.
Memmel, welkom terug. Gaan we nog foto's zien van alle nieuwe out-fits?
Dat Sinterklaas leeft hier nog niet echt. Volgend weekend wel sinterklaas vieren met mijn schoonouders, maar verder nog geen feestjes bezocht..
Chris is ook alweer aan de kwijl.. Maar zie/voel nog niks.
Hier vandaag een KDV-dagje.. Tenminste dat was het plan. Maar na een dik uur belden ze al op. Hij was heel verdrietig, wilde niet spelen, geen fruitjes, geen knuffel. Zat alleen maar sipjes ineengedoken op schoot.

Dus hebben we hem maar opgehaald. Woensdagmiddag gewoon weer proberen. En vrijdag hadden ze ook nog wel een ochtendje tijd om te wennen. Het ging de eerste keer echt direct zo goed. En nu dus helemaal niet. Hopelijk zat hij gewoon even niet zo lekker in zijn vel, en gaat het woensdag beter.
Het was ook een druk weekend. Vrijdag naar mijn ouders gegaan voor een weekendje feest. In de auto 45 min geslapen, en verder niet. Zaterdag waren mijn ouders 35 jaar gertouwd, dus overdag veel visite en lekkers. En 's avonds lekker wezen wokken met het hele gezin. Chris heeft heerlijk gesmult, maar op weg naar huis kon hij niet wakker blijven. Ondanks de sinterklaas liedjes, en een oma die hem wakker probeerde te houden. En zondag ook nog lekker gespeeld en weer maar 1,5 uur geslapen. Dus misschien zat het weekend hem ook nog gewoon dwars vandaag.
Vandaag gaat papa lekker voor hem zorgen, terwijl ik wat studiedingen kan doen. En morgen weer feest.. We gaan morgen geregisteerd partners worden (huwelijk doen we later, en dan groter), en dan komen de opa en oma's, ooms en tantes ook even op bezoek. En komend weekend weer weg.. We zitten hier dus al middenin de feest-stress