abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63598052
goed bezig!!!!! knap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:23:54 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63602174
Karin, ik las laatst dat Meike ook al zo begint te babbelen, Dean praat sinds een week ongeveer ipv met een woordje om iets aan te duiden in zinnetjes van twee of soms zelfs drie woordjes.

Raar dat ze toch nog steeds van die "sprongen" blijven maken die van de ene op de andere dag zoveel verschil lijken te maken!

Ik vind het echt heel erg leuk, het is ineens al weer veel meer een echt mensje, zeg maar .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63603036
Knap zeg Ethan!

Agossie Devin zo hard gevallen Dat van de draaimolen klinkt dan wel weer erg

En Eli helemaal alleen onder de douche. Ook al zo groot aan het worden
pi_63606551
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:23 schreef Vivi het volgende:
Karin, ik las laatst dat Meike ook al zo begint te babbelen, Dean praat sinds een week ongeveer ipv met een woordje om iets aan te duiden in zinnetjes van twee of soms zelfs drie woordjes.

Raar dat ze toch nog steeds van die "sprongen" blijven maken die van de ene op de andere dag zoveel verschil lijken te maken!

Ik vind het echt heel erg leuk, het is ineens al weer veel meer een echt mensje, zeg maar .
Die 2 van ons gaan aardig gelijk op heb ik het idee!
Grappig is dat, want in het afgelopen jaar was dat al vaker zo!
Meike praat ook steeds meer zinnetjes, vanavond zei ze nog "papa bananen zoekuh??"
En in het zwembad was een plaatje van zwarte piet, oma vroeg aan Meike wat dat was... antwoordt ze: "aap!!"
Voor het naar bed gaan zingen we altijd een liedje, nu vroeg ze om Piet. Dus ik begin te zingen van zwarte piet op het dak, waarop Meike er doorheen blert "neee!!! Piet oppe sies!!" (zwarte piet ging uit fietsen)
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:35:27 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63608541
schattig! Zo goed doet Dean het nog niet hoor, die wijst 's ochtends wel mama's OGGGGG aan (en prikt het dan meteen even uit voordat ik goed en wel wakker ben .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63616439
Wow Ethan, wat knap!
Hier lukt het bouwen voor geen meter, zodra er 2 blokjes op elkaar staan kan hij zich al niet meer beheersen en moet het zo hard mogelijk omver gegooid worden. Zit in de genen, zijn papa wilde vroeger altijd sloper woden

Karin, Devin vindt niet zo snel iets eng. Hij is nogal van de wilde spelletjes ook: rondgezwierd worden, het liefst op de kop of jonassen of als hij op mijn rug zit keihard gaan rondrennen... Hoe harder en wilder, hoe beter is het motto. Ik verheug me nu al op samen in de achtbaan

Eli, in je eentje douchen! Kan hij ook al zelf haren wassen?

Dean Slapen jullie samen in bed dan Vivi?

Devin is weer lekker knuffelig. Hij riep vanmorgen "kei, kei!" en toen ik zei "ga maar pakken" haalde hij uit de kast: 1 potje klei, 2 vormpjes en het zeiltje dat we altijd gebruiken om op te kleien i.v.m. ribbels op de salontafel.
Toen we klaar waren zei ik dat we het gingen opruimen, hij pakte het potje +vormpjes en sjeesde naar de keuken om het weg te gooien. Mijn handige huihsoudelijke hulpje snapt het verschil tussen opruimen en weggooien nog niet zo
.... met gevoel voor drama....
pi_63616614
Devin, goed geprobeerd hoor .
Het verschil opruimen en weggooien komt vast wel...
Fake it till you make it...
pi_63618658
Devin wil gewoon graag zo nu en dan wat nieuws!
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:56:55 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63631091
Ik zit effe bij te lezen op het vliegveld op weg naar huis! Ben zo blij om ook weer naar huis te gaan. Anna door de telefoon horen brabbelen is toch anders. En gelukkig zijn papa en opa ook weer heel blij dat ik kom, ze zijn gebroken. Moeoeoehahaha

Ik heb hier wel Uggs gekocht voor Anna! 55 dollar....nog veel geld, maar iig minder dan 140 euro!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63631477
Ach 55 dollar is nog te doen, das minder dan een paar fatsoenlijke kinderschoenen in nederland kosten

Fijn dat papa en opa weer blij zijn dat je naar huis gaat. Anna is vast ook heel blij als je weer thuis bent.

Devin wat leuk kleien!!
Hier moeten we echt nog de moed verzamelen om met pepijn met knutselactiviteiten te beginnen. We zijn zelf niet zo knutselig en zeker ook niet opruimig.
pi_63639672
piglet gewoon kleurtje in de handen en laten gaan

memmel wat leuk. succes met vliegen en geniet van het moment dat je anna weer in je handen hebt.

kersjes ach hij bedoelt het goed. komt nog allemaal wel.

klei moet ik nog maar eens kopen. smeerzooi.

vanmorgen was het hiet feest.
ik zei het regent omdat de hondjes niet naar buiten wilden tegen manlief.
dus mevrouw wist haar nieuwe plu (paraplu)van opa en oma te vinden.
en stond bij de kast boven haar wijzend plu plu plu te roepen.
ik had bijna mijn ouders opgebeld dat ze konden komen wandelen
maar ik heb haar de jas maar aan gedaan buiten gezet met de plu. na 5 min. was ze binnen want toen gaf ze zo mooi de plu aan mij en wilde mevrouw fietsen in de regen.
maar ze vond het geweldig en ik maar vragen of ze klaar was waarop madam zegt: nee dag.

gisteren nog bemoeiende mensen in de winkel gehad.
ow wat was ik pissig madam was vervelend dus ik haar in de winkel in de hoek gezet.
madam natuurlijk huilen, waarop een mevrouw zei owww wat zielig. waarop ik antwoorde: niks zieligs aan, ze hoort te luisteren want tegenwoordig hebben kinderen geen opvoeding meer.
die mevrouw keek me aan van dat had ik niet verwacht en liep snel weg met haar vervelend jong die de hele tijd aan het klieren was.
mama van 3 kids!
pi_63639912
Pepijn slaapt al 2 nachten van 20.30 tot 10.15 (met een voeding om 7.00)
Papa en mama zijn helemaal uitgeslapen
pi_63640739
Pepijn, wat goed!
Wij hadden hier vanmorgen ook een klein wonder. Nadat hij rond 6:30 uur bij mij gedronken had en we nog wat in bed hadden geknuffeld legden we hem weer in z'n eigen bed. Toen ik weer wakker werd hoode ik in de verte kerkklokken luiden Bleek het ook al 10 uur te zijn, ik was stomverbaasd EN een beetje bezogd. Snel gaan kijken dus en gelukkig, hij deed het nog en was net aan het ontwaken
En nog even een tip: kleien is wel heel leuk, maar niet als ze enorm aan het kwijlen zijn. Natte klei wordt zo plakkerig als de pest namelijk...

Anna gaat heerlijk warme voetjes krijgen deze winter
Veel plezier met de hereniging straks!

Popples, jouw dame weet iig heel goed wat ze wil!
pi_63641153
kersjes dat kwijlen is ze aan het doen dus wij wachten nog even.

piglet en kersjes wat heerlijk zeg. zullen we ruilen???
ik slaap echt bagger. 80 keer uit bed een kind omdraaien, flesjes, beddenverschonen, tutje terug geven. dus ik zit 's morgens te chagerijne op de dames

madam hier weet heel goed wat ze wil maar ze krijgt niet altijd haar zin hoor.
kan haar moeilijk de heledag koekjes geven
mama van 3 kids!
pi_63641591
Hier waren de meiden ook om 09.15 wakker !! Heerlijk !!!
Ze zitten nu aan de knakworsten, nog ff in de sneeuw spelen en dan even slapen.

Voetbal en hockey voor vandaag afgelast, dus heerlijk in trainingspak de zondag door hangen !
pi_63641799
Sneeuw KP? Hier een soort regenachtig iets... . Wilde net de eendjes gaan voeren met Mirte had mn jas al bijna aan toen ik zag dat het regende
  zondag 30 november 2008 @ 13:16:17 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63642091
quote:
Op zondag 30 november 2008 10:39 schreef Popples het volgende:
gisteren nog bemoeiende mensen in de winkel gehad.
ow wat was ik pissig madam was vervelend dus ik haar in de winkel in de hoek gezet.
madam natuurlijk huilen, waarop een mevrouw zei owww wat zielig. waarop ik antwoorde: niks zieligs aan, ze hoort te luisteren want tegenwoordig hebben kinderen geen opvoeding meer.
die mevrouw keek me aan van dat had ik niet verwacht en liep snel weg met haar vervelend jong die de hele tijd aan het klieren was.
heel goed

KP, geniet van je lekkere dag vandaag

we hebben duidelijk een sprong gehad. nu klimt hij ineens ook in en uit zijn wandelwagen alsof hij nog nooit iets anders heeft gedaan.
en kruipen is voor babies, dat doen we niet meer. mss een beetje op handen en voeten, maar verder wordt alles gelopen
hij is wel in de uitprobeerfase, maar bij negeren houdt hij het gejank max. 1 minuut vol, voordat hij weer gaat spelen of iets anders doen, dus dat is prima te doen

meneer heeft trouwens een halve blauwe kop
vorige week tegen een tafel aangelopen met zijn wang, en nu net met zijn vooorhoofd geprobeerd mijn nachtkastje doormidden te koppen
ziet er niet uit, arm kind

ach, hij heeft er minder last van dan wij
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 30 november 2008 @ 13:36:10 #68
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63642449
Ik ben weer thuis . Anna en J. stonden ons op te wachten op Schiphol. Ik moest echt effe huilen toen in Anna weer zag...emokipje dat ik ben. Staan we in de bomvolle lift naar de parkeergarage, kijkt Anna een oudere man aan, wijst naar mij en zegt keihard "MAMA".

Maar goed, we hebben de Amerikaanse economie er weer bovenop geholpen. Beaker, ik zag je bericht net pas, helaas dus . Pepijn kan zich wel in een nieuwe fleece en pyjama hullen! Man man, wat hebt ik weer schandalig veel gekocht. Maar zo vreselijk goedkoop, echt niet normaal gewoon.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63642694
Memmel geeft toch niks! En die Ugg's voor Anna leuk!!

Jet is echt snotverkouden beetje jammer, maar echt heel ziek is ze niet!
Wij gaan vandaag heel de dag proefrijden in onze nieuwe auto Vanmorgen al flink op pad geweest, snel Jet naar bed en straks weer verder touren

Kp geniet van je niks doe zondag! Ik hou der ook van hoor
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63646150
Showen Memmel, de uggs (en Anna natuurlijk)! .
Beaker, lekker rondgereden?
pi_63646395
Hai Memmel, welkom terug

op Eli z'n blauwe plekken. Stomme tafels en kasten ook die altijd maar in de weg staan als je lekker wil spelen en rondrennen

Wij zijn weer terug van een gezellig Sinterklaas-feest op de kinderboerderij
Eerst de Sint en zijn Pieten staan opwachten en toen met z'n allen lekker knus in de stal o.l.v. een orkestje liedjes zingen en toegesproken worden door de Sint. De koeien en varkens waren voor Devin echter onweerstaanbaar, hij bleef maar wijzen naar ze!
Op schoot bij Sint voor de foto en toen naar buiten naar de tent waar de bak-Pieten voor alle kinderen pannekoeken stonden te bakken. Devin heeft ook nog een taaitaai-popje versierd en opgegeten, geitjes en kalfjes geaaid, gedanst op de muziek en veeeeeeeel pepernoten gegeten
Het was heel leuk, volgend jaar gaan we weer
pi_63648052
Grrr heel stuk getypt - invoeren - en *poef* weg

Memmel welkom terug. Wel showen he die dochter van je met die mooie schoenen Mijn broertje is vanmorgen teruggekomen uit Amerika en ik kon bij hem ook bestellen bij Gap, maar ik kon helemaal niks leuks vinden dat Linde ook echt nodig had Gelukkig komt mijn schoonzusje in januari hierheen en krijg ik dus een 2e kans

Jet niet ziek worden hoor! Wij hebben vandaag ook een binnendagje. Heerlijk even helemaal niks! Nou ja wel een paar uurtjes leren voor mijn examen van komende zaterdag

Eli waarom staan al die meubels ook zo in de weg! Een dikke op je blauwe plek(ken)

Kersjes dat klinkt als een lekker ouderwets Sinterklaasfeest. Leuk dat er zoveel te doen was! Volgens jaar gaan we zeker wel mee, maar helaas kwam het nu vlak voor mijn examens niet echt handig uit.

Even in kleine lettertjes om hopelijk de wet van Fok te foppen Linde slaapt de laatste tijd steeds minstens 13 uur en dus kunnen we steeds heeeerlijk uitslapen
pi_63654742
aaah lief Memmel, dat ze even duidelijk wilde maken wie haar mama was....ik smolt er van!
Gevaarlijke uitspraken Stiemie!!! Hoop dat de wet van Fok het niet heeft gezien.
K_P, leuke dag gehad? Zijn vaak de leukste dagen, als je onverwachts "vrij" bent!
Jet veel sterkte met al het gesnotter...tis er echt weer voor ook.

Wij hadden vandaag Sinterklaas bij opa en oma, terwijl nichtje heel bang was nadat er een zwarte hand om de deur kwam om te strooien, was Meike druk bezig zoveel mogelijk "nooties" te verzamelen!
Ze kreeg een stofzuigertje, een poppenwiegje, groot tekenblok en veel te veel chocola. (toen ze 2 chocolademuntjes had gehad vond ik het wel genoeg, en legde de voorraad weg...toen kwam nichtje eraan om met Meike te delen....)
pi_63659344
meike lekkere snoepert.

memmel wat lief.

kp genoten van je vrije dag?`

beaker lekker getourd?

fijne dag allemaal.
mama van 3 kids!
pi_63659830
Heerlijke dag gehad !
Wat ben je vroeg, Popples !?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo