abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63504706
De dreumessen, dreumussen en dreumesen...

16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 december 2006: Renske, dochter van Popples en Prowl
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
27 mei 2007: Bente, dochter van Make-Yourself
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer

Waar P_iglet schreef :

Wat is dat toch met kids en koffie.
Ik had laatst per ongeluk de verkeerde sojamelk in geschonken. De mokka versie ipv de chocomel. Nou Pepijn vind het geweldig!! (Chocomel ook trouwens, dat is het enige wat hij goed drinkt, maar dan ehfet meneer pech want dat krijgt hij echt niet dagelijks)

Grrrr en waarom moet iedereen zich altijd zo nodig met je opvoeding bemoeien?
Net weer met boodschappen doen.
Pepijn blijft absoluut niet zitten in het karretje, daar klimt hij uit, met alle gevaarlijke gevolgen van dien.
Dat probeer ik dus 1 of 2x, werkt dat niet dan loopt hij verder mee. En als hij heel stront vervelend is dan gaat hij op mijn rug, maar dat staat garant voor krijsen.
Meelopen gaat vaak super netjes, hij blijft keurig van alle schappen af. Pakt alleen maar wat ik aanwijs. En blijft netjes binnen een straal van een meter of 10 op zichtafstand.
En daar zat vanochtend dus het probleem. Ik kreeg herhaaldelijk te horen dat het onverantwoord was dat hij los liep, en niet dicht naast me. En straks zou hij weglopen enz.
Dat het veel te vies is op de vloer van de supermarkt, te gevaarlijk en weet ik wat nog meer.
Met als toppunt de filliaal manager of bedrijfsleider ofzo die kwam melden dat kinderen onder de 2 niet los mogen in de supermakt Die zouden in een buggy of het karretje moeten.
Hallo, waar bemoeien mensen zich mee!!! Als hij nou alle schappen leeg zou trekken ofzo dan vind ik het wat anders, maar dat doet hij dus niet! Hij banjerd gewoon wat rond.

En ik schreef :

"Ik word al agressief als ik het lees "en toen wassie vol....

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 02-12-2008 20:22:10 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:24:58 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_63504857
oei, ik denk dat BE uit haar bolletje gaat bij deze topic titel....

ow, dat gebemoeial, dat is vreselijk P_iglet!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:26:12 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63504891
Hihi, ik dacht ook al: die zoekt ruzie met deze topictitel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63504901
Ach, mensen moeten altijd wat te zeiken hebben over andermans opvoedkunsten. Dat is al altijd al zo geweest en zal waarschijnlijk nooit veranderen. Niks aan te doen, maar strontvervelend is het wel!

Over stront gesproken, dat heb ik na mijn laatste post niet zo veel meer gezien. En er is ook wat eten ingegaan en we hebben zelfs eventjes gespeeld
Maar helemaal boven Jan is hij niet, hij ligt nu ook weer lekker te slapen.
.... met gevoel voor drama....
pi_63505114
ik vrees dat ik pas thuis de gevatte antwoorden zou kunnen verzinnen
wat een onzinnig bemoei-gedoe zeg

wel leuk al die pratende kindjes! ilse gaat ook per dag meer zeggen nu!
2-klank-zinnerjes zo af en toe nu
"papa toel" vanmorgen! als in dat hij moest komen zitten. ik was helemaal trots!
pi_63505228
P-iglet. Erg herkenbaar. Maar ik gebruik die doek om Maud in het karretje vast te zetten. En tegenwoordig maak ik dankbaar gebruik van de racewagenversie van het winkel wagentje. Dan kan ze nog net helpen met de koekjes van Fleur en haar crackers en verder hoor ik alleen maar brooooooeeeeeeem.
pi_63505236
Waarom zou ik ruzie zoeken met deze topictitel ? Ik mis ff iets, volgens mij ?
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:42:09 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_63505334
BE houdt van vaste topictitels voor de historie
stormy waters...
sailin'
pi_63505574
aha, dat is dan met deze titel redelijk om zeep geholpen.
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 13:50:42 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63505594

we veranderen het wel als het de histerie ingaat
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:09:36 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63506127
Ik heb net ook nog bijv. de TT van bv-topic 13 en 14 aangepast omdat er 'b' stond ipv 'B'.
Komt wel goed dus.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:12:11 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_63506212
told you
stormy waters...
sailin'
pi_63506599
haha ! TT veranderaarster ! Houd je vd straat..
pi_63507370
Piglet vreselijk! Hou ik ook niet van hoor! Jet kan zo lekker krijsen als ze in de winkel haar zin niet krijgt Jet wil namelijk alles hebbu hebbu hebbu ..... Die mensen die dan zeggen aaaaaacccccchhhhh! mag dat nou niet van je mama??

Jet mag veel, maar echt niet alles

Kersjes beterschap voor Devin!

Die Flense kinderen toch ook he??!!

Jet is gisteren op het CB weer helemaal goed gekeurd 10,6 kilo en 80 cm lang ?? Dat weten we niet zeker want ze wilde niet gemeten worden .....
En we moeten vooral doorgaan op deze manier en voorlopig niet gaan zwemmen!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63507532
P-iglet, wat een bemoeials... en idd als hij nou de hele winkel overhoop zou halen was het wat anders....
Fake it till you make it...
pi_63510416
P_iglet, wat een bemoeienis.. Hebben ze liever een kind dat brult, of gevaarlijke toeren uithaalt met het wagentje dan? Niks van aantrekken ,maar dat doe je vast niet.

Fijn dat Jet weer is goedgekeurd! Wat raden ze dan aan met het zwemmen, over een paar maandjes weer proberen?
pi_63512409
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef Deepfreeze het volgende:
P_iglet, wat een bemoeienis.. Hebben ze liever een kind dat brult, of gevaarlijke toeren uithaalt met het wagentje dan? Niks van aantrekken ,maar dat doe je vast niet.

Fijn dat Jet weer is goedgekeurd! Wat raden ze dan aan met het zwemmen, over een paar maandjes weer proberen?
ja blijkbaar is de indruk nog te groot! ( ze had na het zwemmen heel hrd liggen krijsen in bed mamaaaaa zwemmuh ) heel zielig! Dus voorlopig houden wij het bij fietsen, wandelen en de kinderboerderij
Ook leuk!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_63512930
Pff echt vervelend al die mensen die denken dat het nodig is dat ze zich met je bemoeien Linde ging vanmiddag hard huilen in de tram want ze wilde uit de wagen maar dat heb ik in de tram liever niet. Ze klimt dan die hele tram door en valt bij elke bocht. Regel is dus: in de tram zit je in de wagen ook al ga je gillen en schreeuw je "uit! uit! uit!" Hoeveel mensen wel niet gezegd heben: agossie mag jij er niet uit? Nou dat kan toch best even? Ik moest me inhouden om niet te zeggen dat ze op konden rotten Bovendien is het altijd zo dat als ze dan huilt om iets en ze krijgt haar zin dan verwen ik haar weer

Ha Devin knapt gelukkig weer wat op

Jetje is weer goedgekeurd! Dus toch even wachten met zwemmen. Zo'n zwembad is natuurlijk ook wel heel groot en massaal ineens voor zo'n uk
pi_63514361
stiemie op zo een moment zou ik echt een bitch kunnen zijn dan zeg ik altijd mama's wil is wet.

piglet wat belachelijk zeg.

ik haat ook bemoeiende mensen die van mij weet dan hoe ze mensen om het vingertje kan wikkelen.
grrrrrrr want dan gaan mensen ook nog zitten zeggen aahhhhh wat een schatje ben je en wat ben je zielig.
grrr dan denkt die van mij nog harder gillen want dan kan ik krijgen wat ik wil. als het aan mij ligt creeer ik gewoon in de winkel een hoek om in te zitten hoor. heb ik ooit gedaan.

of wat ik ook haat is als mijn schoonloeder zei ja maar bij oma durf je dat wel he. zo van bij oma is alles beter. gelukkig doet oma dat niet meer want die zien we niet meer

hier gaat er een de laatste 2 dagen echt erg veel in de hoek. nu weer ze gooide haar aardewerkkommetje zo op de grond.
mama van 3 kids!
pi_63514529
Popples ik zie d'r al helemaal staan in de supermarktstrafhoek

Of als ik zeg dat Linde d'r drinkbeker niet op de grond moet gooien maar aan mij moet geven/ op tafel moet zetten en ze gooit 'm toch op de grond zodat ik er in de tram/winkel/restaurant achteraan kan kruipen om 'm te pakken: "maar ze is ook nog veel te klein om dat te snappen! Wat zielig dat je 'm dan wegzet!" Wel opvallend dat ze het thuis wel altijd zo doet en het nu ineens niet meer snapt dan
pi_63515609
heel herkenbaar stiemie. zomaar ineens dingen niet meer snappen

mij boeit het helemaal niks meer hoor in de winkels als ze straf heeft heeft ze straf. maarja de kids uit mijn familie zijn echt vreselijk(draken) en dat gaat echtniet bij mij gebeuren.

ik heb een keer moeten lachen ze ging keihard gillen omdat ze haar zin niet kreeg dus ik ging keihard mee gillen. keek ze me aan van wat doe jij nu. of op de grond stampen met de voeten, ja mama doet wel mee hoor. gelijk afgeleerd
mama van 3 kids!
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:37:17 #22
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63522315
ja, idd lekker meebrullen en ze zijn helemaal van hun a propos! werkt geweldig hier

voorlopig doet het probleem zich hier nog niet voor in het openbaar, maar ik vrees dat het ook wel zal komen hier. en dan mag iedereen toch lekker de modder inzakken, en dat mogen ze dan horen ook.
geen geduld voor.

Trouwens, het moest dan wel zijn "topique des dreumes", ipv "topic des dreumes"
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63535648
Oh inderdaad waar bemoeien die mensen zich allemaal mee zeg! Wat een idioterie.
En een kind onder 2 jaar mag niet los lopen in de supermarkt?? * XXXKarinXXX rolt over de grond van het lachen
Meike kan al 2 liedjes van Sinterklaas zingen (met hulp van mama dan he)
Sinterklaas Kapoentje, en zwarte pietje op het dak (wijze van olifantje in het bos)
Ben nu bezig met zwarte piet ging uit fietsen aanleren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63537331
Knap hoor Meike

Psssst Karin, heb je de tekst van dat pietje op het dak?
pi_63539088
Tekst graag , dat olifanten liedje doet het hier goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63539621
Zwarte Pietje op het dak
Wat heb jij daar in die zak?
Zijn het heel misschien cadeautjes?
Of soms heel veel pepernootjes?
Zwarte Pietje op het dak

Lang leve Google
pi_63542993
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Stiemie het volgende:
Zwarte Pietje op het dak
Zwarte Pietje op het dak

Lang leve Google
leuk liedje kende ik nog niet. hier is er een die hem na zong meteen goed

wat knap van meike zeg.
mama van 3 kids!
pi_63544507
Ik ben heel erg benieuwd hoe de meiden op de Sint reageren....wat is jullie ervaring ?
5 dec. gaan ze het (uiteraard) op de creche vieren.

Ze hadden vandaag niet geslapen op de creche
De afgelopen dagen slapen ze echt bagger overdag. Keihard lachen, kusjes geven, op elkaars hoofd slaan, knuffels gooien en dan keihard roepen dat je wil KAPEN

Ze lagen er om 18.15 in en om 18.16 was het helemaal stil
pi_63544660
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Stiemie het volgende:
Zwarte Pietje op het dak
Zwarte Pietje op het dak

Lang leve Google
Dank je ik ben geloof ik ff niet zo bijdehand...
pi_63548375
hier net vol lol in bad, ging helemaal leuk !
pyjama aan, slaapzak aan, vit.D druppeltjes..in bed met knuffel...

ik laat bad leeglopen, ruim nog wat op en met dat ik naar beneden loop hoor ik klein kreetje.
(zééér zeldzaam!) Voor ik beneden ben is ze totaal in paniek aan het krijsen in bed ! ?
Na nog geen min. ben ik weer naar boven gegaan, ze leek wel in trance oid.
Voor de vorm de luier gecheckt (vage geur door spijlen heen ) en toen was ze rustig en is ze gewoon in slaap gevallen.
Ik dénk dat ze zich rot geschrokken is van een hevige scheet

In bad heb ik nog om haar zitten lachen omdat er zulke decibellen geproduceerd werden!
pi_63550192
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe de meiden op de Sint reageren....wat is jullie ervaring ?
5 dec. gaan ze het (uiteraard) op de creche vieren.

Ze hadden vandaag niet geslapen op de creche
De afgelopen dagen slapen ze echt bagger overdag. Keihard lachen, kusjes geven, op elkaars hoofd slaan, knuffels gooien en dan keihard roepen dat je wil KAPEN

Ze lagen er om 18.15 in en om 18.16 was het helemaal stil
Terroristjes in de dop!!
pi_63551155
Marit, geschrokken van een scheet, kan natuurlijk maar zo. Hopelijk slaapt ze nu weer lekker.

KP, wat een heerlijke donderstenen, slaap lekker!
pi_63563488
Marit, heeft ze lekker geslapen?

Dat dynamische duo blijft geweldig

Hier een jochie wat echt over lijkt te zijn naar 1 slaapje. Sinds het weekend al steeds 1 slaapje gedaan. Vorige week maar 2 dagen van 2 slaapjes.. En hij slaapt nu ook beter. Met 2 slaapjes kon hij soms lang babbelen, voordat hij is slaap viel. Nu slaapt hij gewoon direct.. 's nachts van 20.00/20.30 tot 7.00/8.30 en overdag van half 1 tot 2/3 uur..

En Chris swingt tegenwoordig op muziekjes.. Zo lief om te zien. Zo'n lijfje wat om en neer hupst, een schuddend hoofdje, fladderende handjes

Nog even een vraagje: wat doen jullie met hoofd-bonkende kindjes? Als Chris wat dwars is, gooit hij zijn hoofd tegen de muur/vloer/harde dingen. Als we aandacht geven lijkt hij het nog vaker te gaan doen. Maar negeren, wat we nu proberen, is ook een beetje naar.. Het is gewoon wachten op de laatste harde boink, om vervolgens een jongetje te moeten troosten met hoofdpijn
Ach, het is sowieso een drama-queen de laatste 2 weken. Zal ook wel weer een fase zijn..
pi_63564201
K_P, wij gaan komende zondag naar het Sinterklaas-feest op de kinderboerderij.
Ik heb er echt zin in! De combinatie geitjes, varkens, koeien, pepernoten, dansende Pieten en uiteraard de Sint himself zal het vast goed doen
De dag ervoor organiseert de plaatselijke popi-jopi tent ook een Sint-feestje "met een kadootje voor alle Amstelveense kinderen". Misschien dat we daar ook heengaan bij wijze van generale repetitie, zodat hij de dag erop de Sint en Pietjes weer kan herkennen.
M's werk heeft 2 jaar terug het Sint-feest helaas afgeblazen, maar op 5 december gaan we het (in het kort) vieren bij mijn zwager. Hun oudste zoon is nu 3 1/2 en het leeft enorm bij hem!

DF, lastig en eng is dat kopstoten toch.
Zoontje van M's collega heeft zichzelf onlangs een gat in zijn kop gebonkt tijdens een driftbui
Devin doet het eigenlijk alleen 's avonds in bed, het brengt hem tot rust denk ik.
pi_63564308
Deepfreeze, ons achterneefje is ook een hoofd-bonker. Puur uit frustratie, als hij iets niet mag. Maar hij bonkt keihard, dus daarna is het huilen geblazen . Nou heeft mijn nicht op het CB gevraagd wat ze ermee moest. In principe moet je het negeren, maar wel troosten als hij zich erg veel pijn doet. En ze zeiden dat als het te erg werd dat hij maar een helmpje op moest
pi_63564519
hihi, ik had het vanochtend met mijn zusje al over zo'n zweetband om zijn hoofd
Maar negeren dus.. Lijkt me ook wel het meest logisch. Op zich is hij iets driftiger/gefrustreerder dan eerst, maar niet eens zo heel erg. Hoop niet dat het nog erger gaat worden
pi_63565298
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef marit1978 het volgende:
Ik dénk dat ze zich rot geschrokken is van een hevige scheet
ok, ik moest lachen.. hopelijk heeft ze wel goed geslapen verder?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63565339
Hahahaha mijn moeder past vandaag op Linde en ze belde net om te vragen hoe het klemhekje in de deuropening werkte. Geschikt voor alle leeftijden dus want oma zat opgesloten in de woonkamer

Sint en Piet leven echt totaal nog niet bij Linde. Ach we vieren het 6 december gezellig met de opa's en oma's. En ik heb op 6 en 16 december nog examens en daar moet ik nog best flink voor leren de komende dagen
pi_63571716
Okay, ik geef het toe, ik ben een zwakkeling...
Vanmiddag ben ik gezwicht en heb Devin voor het eerst van zijn leven in de draaimolen gezet hier in het winkelcentrum. Een echte grote ronddraaiende, met auto's en paarden en bussen enzo erop.
Devin zat in een (roze ) auto driftig aan het stuurtje te draaien en toen de molen in beweging kwam raakte hij in totale extase.
Geweldig om zijn stralende gezicht te zien, hij was zo trots en blij!
Elke keer als hij voorbij kwam stond ik als een debiel naar hem te roepen en zwaaien, het was briljant!
Helaas geen fototoestel meegenomen, we moeten binnenkort dus maar even in de herkansing

En ik weet het, van nu af aan zullen we nooit meer langs zo'n attractie kunnen lopen zonder dat meneer een scene zal schoppen, maar het is het toch waard geweest
pi_63572407
hihi geweldig toch kersjes!!

Pepijn vind dat ook zo leuk!!
  donderdag 27 november 2008 @ 20:03:33 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63574492
Haha Kersjes, leuk toch? En je bent echt niet de enige hoor, anders zouden die dingen toch nergens meer staan.
pi_63574538
Kersjes dat is toch juist leuk!

KP die meiden toch

Jet is een beetje ziekjes, koorts Morgenochtend is Crook thuis en morgenmiddag ben ik thuis Gelukkig hebben we het zo aardig op kunnen lossen zodat ze niet naar het kdv hoeft!
Ik heb vandaag eindelijk mijn grijze Ugg's gekocht Heb ook nog voor Jet gekeken, maar dat vond ik echt te gek ¤ 140,00 vor snel groeiende voeten doe ik niet!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_63574714
Arme Jet, goed slapen hoop ik !

Hier geen dwarszittende scheten meer gehad vannacht hoor !
Ze is trouwens duidelijk in de fase van niet willen eten beland. Nieteens willen aanraken zelfs!
Gelukkig kunnen we het tot nu toe gewoon gezellig houden aan tafel en doet ze het prima op gewoon het toetje als wij ons bordje wel leeg hebben!
Brood gaat als een tierelier nogsteeds, dus ik maak me nergens druk om.

Kersjes, leuk lijkt me dat !
Ilse vind het ook wel aardig, die autootjes bijv. bij de supermarkt. Maar als oma bedenkt dat er geld in moet om het nóg leuker te maken vindt ze het niets
pi_63575042
Kers leuk toch!
pi_63575500
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Kersjes, leuk toch? En je bent echt niet de enige hoor, anders zouden die dingen toch nergens meer staan.
Da's waar, en die ongure mannetjes die 1 euro vragen voor een ritje van veel-te-kort moeten natuurlijk ook wat kunnen verdienen

Jet, beterschap! En het is maar goed dat je geen Ugg's hebt gekregen van mama, die van haar zijn toch veel leuker! Of leent ze je schoenen nog niet, Beaker?

Marit, fijn dat de sfeer aan tafel wel goed is verder, ondanks dat Ilse niet eet.
Vertel eens, hoe doet ze het verder als grote zus?

Devin heeft voordat we gingen eten een doodsmak gemaakt. Hij had een boek vast in beide handen en rende ermee richring bank om ineens vol op zijn mond voorover op de grond te vallen
Hij kon zijn val dus ook niet breken ofzo.
Volledig hysterisch werd hij van de schrik (en pijn?). Geen bloed, maar wel een megadikke bovenlip. Van eten kwam niet veel meer, maar na een koud waterijsje en veel getroost gaat het weer wat beter met hem.
pi_63576609
Jet ook al ziek, er vliegen weer wat virusjes rond.. Veel beterschap. Ook voor alle andere snotteraars.

En Ilse aan het staken. Gelukkig eet ze haar boterhammen nog. Dat scheelt nog.

Au, Devin.. Dat zijn nare smakken..
Morgen maar weer in de draaimolen om het goed te maken
  donderdag 27 november 2008 @ 21:21:36 #47
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63576951
Devin, leuk in de draaimolen
Alleen wel zielig van het vallen

Jet, ook een

Is meike weer helemaal beter nu de hoektand er is?

Linde oma zomaar opsluiten in de woonkamer wel slim

Eli is lief dat wilde ik ff melden
Vandaag voor het eerst onder de douche geweest (helemaal in zn uppie). arm schaap stond helemaal in het hoekje van het bad, en maar giebelen als de straal langs was geweest. hij vond het wel eng, maar wel trots dat hij het zo goed doorkwam
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63583009
quote:
[b]Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef DaviniaHR het volgende:[/b

Is meike weer helemaal beter nu de hoektand er is?
Jep, alleen snipverkouden, maar ja wie is dat niet? Lief dat je ernaar vraagt

Eli is lief dat wilde ik ff melden

Kersjes, laat je Devin dan helemaal alleen erin zitten?
Wij hadden ook kermis hier twee weken terug, maar ik durfde Meike niet alleen in zo'n auto te zetten, Heb er gezellig naast gestaan. Veel te bang dat ze het niet leuk zou vinden en eruit zou klimmen.

Fijn dat Ilse ook lekker verder heeft geslapen, en ja hongerstaking....ze leven van lucht naar het schijnt
pi_63593944
Goed zo Eli!

Kersjes, wat klinkt dat leuk! (die draaimolen dan, zo'n smak op de grond is wat minder )

Gisteren bouwde Ethan dit.. ik vond het best knap met het halfronde blokje bovenop en 2 holle vormpjes er tussen enzo (waar je al niet lyrisch over kan worden als het je eigen kind betreft )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63596463
Knap gebouwd Ethan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')