abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 20:15:05 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63859330
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Cool ! En kreeg hij die ?
Nou, in eerste instantie zei ik "Nee, je hebt net al een koekje op "

Toen zei hij : "Dagen, mama? dagen?dragen dus * armpjes uitstrekt en zoetste stemmetje opzet*

Toen tilde ik hem op en deed hij zijn neus tegen mijn neus "Nog. Een. Koek. " .

En toen moest ik zo lachen dat ik hem nog een koekie heb gegeven .

Jajaja, ik weet het, ik ben niet consequent .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63859393
aha, Dean kent de zwakke plek ! Hahaha, ik was ook voor koekje nummer 2 gegaan.
Leuk joh, dat geklets !

Hoe is het met jezelf ?
  maandag 8 december 2008 @ 20:19:49 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63859451
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aha, Dean kent de zwakke plek ! Hahaha, ik was ook voor koekje nummer 2 gegaan.
Leuk joh, dat geklets !

Hoe is het met jezelf ?
Ja gaat wel goed hoor, lief dat je het vraagt .

En ja, hij weet me al perfect te bespelen, het uitgekookte loeder
pi_63859517
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja gaat wel goed hoor, lief dat jet het vraagt .
Goed te horen.
  maandag 8 december 2008 @ 20:23:18 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63859567
* Verlegen wordt van de aandacht .
pi_63859572
Vivi ik was ook gezwicht hoor voor Nog een koek!

Pff ik heb nu al sinds vrijdagavond zware griep. Begon echt zo uit het niets met 39,2. Zaterdag nog wel examen gedaan en Sinterklaas gevierd maar gisteren en vandaag alleen maar op de bank of in bed gelegen Gelukkig waren mijn ouders er gisteren om lekker even met Linde te wandelen en vandaag is mijn moeder een dagje geweest om op te passen. Mijn vriend is namelijk ook ziek.

En het rare is, het lijkt wel alsof Linde het merkt. Ze is gewoon zooooo lief De hele dag druk met "boekie lees", "oto tuut tuut!", en "lekker ete"
pi_63859655
Wat schattig altijd als kindjes aanvoelen wanneer je je niet lekker voelt en dan poeslief zijn!
  maandag 8 december 2008 @ 20:46:00 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63860202
Ah gelukkig, ik dacht stiekem dat jullie allemaal wél voet bij stuk hadden gehouden .

Oh en Linde, lief .
  maandag 8 december 2008 @ 21:45:07 #259
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63861960
Dean draait met zijn vingertje en windt mama er omheen....
Pas op Vief, hij heeft tíen vingers he...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 8 december 2008 @ 21:52:28 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63862221
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Moonah het volgende:
Dean draait met zijn vingertje en windt mama er omheen....
Pas op Vief, hij heeft tíen vingers he...
Ja, ik weet het, ik moet er echt mee uitkijken!
pi_63864100
Dean (vivi ik weet niet of ik het had kunnen weerstaan hoor...)

Mirte hoorde vanmorgen de auto die de buurman op kwam halen, dus ik zei: dat is een auto.
En Mirte:"tuut tuut"
Fake it till you make it...
  maandag 8 december 2008 @ 23:13:34 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63864975
Praat Linde al in zinnetjes Stiemie ?! Die is snel!
pi_63865884
Mirte 'tuut tuut'

Wij keken vanmiddag naar Kassa over kalfsvlees en toen kwamen er kalfjes in beeld. Begint Linde ineens naar de tv te wijzen onder een luid: 'Boe!'

Vivi Linde praat niet echt in zinnetjes hoor. Meer van die 2-woords dingen zoals 'lekker ete', 'boekie lees' en 'Linne ook'. Ze kwekt echt de hele dag door zulke zinnetjes en als je iets zegt, bijvoorbeeld iets van 'Gaan we zo naar de koe?' dan herhaalt ze het laatste deel 'naar de koe'.

O ja haar record napraten is: 'Linne wil ook lekker ete' maar toen was ik wel even bang dat ze bezeten was ofzo hoor
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:20:02 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63867009

Maar toch is het al heel snel, ook voor twee-woorden-zinnetjes volgens mij .
pi_63867140
Volgens mijn moeder is het mijn straf omdat ik ook al met 2,5 jaar iedereen de oren van het hoofd kletste en mijn moeder regelmatig voor schut zette. Dat ik dus in de bus hardop aan mijn moeder vroeg waarom die mevrouw achter ons zoveel pukkels had en of ik niet bij die ene opa voorin op schoot mocht zitten omdat ik zo moe was

Mijn moeder is zelfs eens om een hoekje gaan staan kijken wat ik deed toen ze dreigde met doorlopen omdat ik niet meewilde en ik ging toen andere meneren en mevrouwen vragen of zij mijn nieuwe papa en mama wilden worden omdat ze mijne doorgelopen was
pi_63869816
Hahaha Stiemie
pi_63870173
Kan iemand even kijken of er gekke Henkie op mijn voorhoofd staat ?

de meiden mieteren ALLES uit de box en gaan daarna keihard gillen, omdat ze hun spullen willen...

Inmiddels hebben ze zelf de oplossing gevonden....ze verschuiven gewoon de box met z'n 2 - en
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:07:48 #268
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63870388
Kijk, dat is nou eens slim.

Anna praat nog helemaal niet zoveel hoor. Wat losse woordjes. Maar in haar eigen taaltje loopt ze de hele dag door te babbelen.Oh, en sinds gisteren zegt ze ook Barbapapa, wanneer we haar boekje pakken.
Volgens mij is ze nu op zoek naar een chocolate chip cookie....maar die heeft mama al op
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:43:43 #269
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63871174
Gisteren zijn mijn vrouw en ik nog eens naar het ziekenhuis geweest om met de orthopedisch chirurg te praten over Bentes nieuwe spreidbeugel en nu schetste hij (voor ons gevoel) een positiever beeld van haar heupjes als ze dik 2 jaar zou zijn. Waar hij eerst aangaf dat hij wel verwachtte dat ze geopereerd zou moeten worden, gaf hij nu aan dat het er toch echt helemaal niet verkeerd uitzag en dat als we goed doorgingen totdat ze dik 2 jaar was, hij eigenlijk wel verwachtte dat het goed zou komen.

Het leek gisteren alsof Bente het voelde/wist dat we met de chirug gingen praten en dat ze merkte dat toen we thuiskwamen, mijn vrouw en ik er toch weer een veel beter en geruster gevoel bij hadden en weer nieuwe energie en motivatie hadden opgedaan om door te gaan met spreiden. Ze was i.t.t. de afgelopen 2 weken heel erg opgeruimd en had veel gestaan. Oma (die op haar lette) zei doodleuk dat ze ook weer een paar pasjes lol(!) gelopen had. Mijn vrouw en ik keken beide verbaasd en met een blik van "hebben-wij-dat-goed-gehoord?!". Podverdorie!....wij bij de chirurg aangeven dat ze 't zo moeilijk heeft en niet eens kan lopen enzo...en mevrouw houdt zich weer niet aan 't script!...

Geweldig dus....ze loopt weer stapjes!....we zijn zo enorm trots op onze kleine grote meid!!
Ik hik zelf momenteel tegen een burnout aan, maar zij is nu vaak echt mijn grote voorbeeld!

...een zeer trotse en opgeluchte vader....

..alles komt goed!...
Causaliteit....dat is 't.
pi_63871764
MY, fijn dat die operatie misschien toch voorkomen kan worden.

Hier nog steeds geen echte woorden. Soms vangen we iets herkenbaars op, als mama, papa, uit/aan. Maar echt consequent een woord gebruiken doet hij nog niet. Ach, dat komt wel.. Net zoals het lopen

Chris heeft in ieder geval goed geslapen. Het onstoken oogje lijkt ook al bij te trekken. Dus hopelijk blijft het vandaag de goede kant op gaan.. Ik wordt zo sip van dat hoopje ellende..
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:26:05 #271
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63872227
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
MY, fijn dat die operatie misschien toch voorkomen kan worden.

Hier nog steeds geen echte woorden. Soms vangen we iets herkenbaars op, als mama, papa, uit/aan. Maar echt consequent een woord gebruiken doet hij nog niet. Ach, dat komt wel.. Net zoals het lopen

Chris heeft in ieder geval goed geslapen. Het onstoken oogje lijkt ook al bij te trekken. Dus hopelijk blijft het vandaag de goede kant op gaan.. Ik wordt zo sip van dat hoopje ellende..
Wacht maar...als hij eenmaal ontdekt heeft hoe "'t moet"...blijft 't komen.
Het is erg leuk (en handig) als je gericht(er) kunt vragen en reactie krijgt...maar soms als ze alleen speelt babbelt ze honderduit....alsof ze stiekem een cursus Tjechisch heeft gedaan..

We zullen wel blij zijn als ze wat duidelijker kan aangeven wat er aan scheelt, als ze begint te "mopperen"...nu zegt ze nog wel erg veel "au"...en bijna nooit als 't ook echt zeer doet...

Op dit moment zegt ze (ABN, dialect):
poppie, beer/biertje, kokje (slokje), doei, hoije, hallo, haaaii, papa, mama, opa, oma, auto, Toontje (9konijn), toetje, tutje (speentje), koekje, Nijntje, tenen, ene, batsen (billen), buiten

..jeetje...eigenlijk al best veel....
pi_63872771
MY, heerlijk als ze zich op die manier niet aan het script houden . Hihihi fijn dat het er goed uitziet en er misschien geen operatie nodig is!
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:59:25 #273
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63873099
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
MY, heerlijk als ze zich op die manier niet aan het script houden . Hihihi fijn dat het er goed uitziet en er misschien geen operatie nodig is!
Inderdaad....heerlijk hoe zo'n kleine köhtel je steeds weer blijft verbazen!
Ben benieuwd hoe dat met een tweede zal gaan?!

Over 2e gesproken....
Mijn vrouw is sinds september weer aan een opleiding begonnen en haar scriptie is juli afgerond. Zodoende dat we pas tegen die tijd aan een tweede willen beginnen. Gisteravond in bed begon ze er echter ineens over....dat ze nu bemerkte dat ze (i.t.t. enkele weken geleden) wel 't gevoel had dat ze weer voor open stond/klaar voor was....en of we er wellicht ook drie willen? Poeh...geen idee.....

Voor degenen die meerdere kinderen hebben; hadden jullie dat ook ten tijde van jullie eerste, dat je je afvroeg of je je hetzelfde zou voelen bij de 2e, 3e, 4e, etc.?! Dat je 't nog net zo speciaal zou vinden en alle "eerste dingetjes" net zo verbaasd zou zijn.

Ik ben niet bang dat ik een 2e minder bijzonder zou vinden, maar ik denk hier wel soms over na.
pi_63874174
dean boeffie
stiemie

m-y ik heb 2 prachtige meiden.
de ene word eind deze maand 2 en de ander eind deze maand 9 maanden. ze schelen 15 maanden.
na een paar maand was ik echt weer aan het rammelen.
wij willen graag 3 kids maar nu hebben we er 2 en ik moet eerlijk zeggendat ik het wel heerlijk vind zo.
misschien over een paarjaar.
een tweede word normaler maar je verwonderd je toch telkens weer wat een tweede kan. de jongste zegt nu al papa en mama en nee en kruipt al. dat is zo leuk en bijzonder en gaat nooit vervelen
mama van 3 kids!
pi_63874567
*per ongeluk horror/terreur korrels in de melk gedaan vanochtend ipv brinta....heb ik spijt van..*
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:08:27 #276
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63874807
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*per ongeluk horror/terreur korrels in de melk gedaan vanochtend ipv brinta....heb ik spijt van..*
...wat voor korrels...?!
pi_63874854
hihi KP.. terrortwins
pi_63874877
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
zijn er toevallig ook korrels verdwaald?
mama van 3 kids!
pi_63875127
Pak is wel bijna op inderdaad.

Ik ga even 2 hele kleine eigenwijze meisje het bed in gooien.
Die zoeken het maar even uit met z'n 2-en.
pi_63875217
Ojee KP, hopelijk zijn de korrels uitgewerkt als ze hebben geslapen (lees: in bed hebben gelegen).
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:25:03 #281
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63875247
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pak is wel bijna op inderdaad.

Ik ga even 2 hele kleine eigenwijze meisje het bed in gooien.
Die zoeken het maar even uit met z'n 2-en.
...klinkt alsof 't om gesuikerde cornflake achtige dingetjes gaat met lekker veel E-nummers, waardoor je meisjes nu ADHD-achtige kenmerken vertonen?...
pi_63875695
Heb ze van plafond geschraapt en "het" staat nu te keten in bed.

Ik heb tegen ze gezegd dat ik ze om 15.00 kom ophalen. Duss.....bakkie koffie !

MY, zoiets inderdaad en volgens mij niet in melk gedaan, maar in Fristi ofzo, hahaha.
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:51:36 #283
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63875879
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb ze van plafond geschraapt en "het" staat nu te keten in bed.

Ik heb tegen ze gezegd dat ik ze om 15.00 kom ophalen. Duss.....bakkie koffie !

MY, zoiets inderdaad en volgens mij niet in melk gedaan, maar in Fristi ofzo, hahaha.

Hahahaha... sterkte!....

De oudste van de buren reageerd ook zo heftig op zoetigheid....geef 'm 2-3 chocolade pepernoten en hij rent en stuiter gerust 30-60 minuten door het huis.....zeer vermoeiend!
Zeker als je zelf niet zo goed tegen drukte en ongekanaliseerde energie kan....
pi_63876068
Tis niet van de suikers, MY, was dat maar zo, dan kon ik het nog verklaren.

Geen idee wat ze hebben. Goddank hebben ze "dit" altijd tegelijkertijd, dan hebben we het maar weer gehad, laat maar zeggen. Beter tegelijk, dan om en om.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:04:36 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63876200
Hier ook de rust wedergekeerd. De pup lag de plint eraf te knagen en Anna....tja....terreurkorrels?Ja, moet haast wel. In zo'n pak van Albert Heijn? Ja, zeker weten die hebben wij ook.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63876621
Hier zat slaapmiddel in de brinta.. Hij ligt al vanaf kwart voor 10 te pitten! Af en toe komt er een hoestje uit de kamer, maar geen wakkere geluiden.
Misschien kunnen we die pakken mengen? Dan krijgen we heerlijk gemiddelde kindjes..
pi_63877674
update..

ze slapen nog niet.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:02:32 #288
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63877851
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
update..

ze slapen nog niet.
....heb toch wel een beetje medelij.....
pi_63878079
oh nee, hoor...dat hoeft niet.
Ik kan daar prima tegen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:14:28 #290
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63878168
Arme K_P
En Brinta schijnt t tovermiddel van de dag te zijn geloof ik, hier ook vanmorgen uurtje of 10 een dame een bakje brinta opgelepeld, half elf in haar bedje gelegd naar dat bedje die die die was. ligt nu nog heerlijk te slapen.. nadeel moet haar zo wakker maken om boodschappen te doen, wordt dan een echt chagerijnig monstertje als ze niet uitzichzelf wakker wordt.. *maffe hoopt dat Rachel zo zelf wakker wordt*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63878509
De aanhouder wint ...
pi_63878845
Oh nee....toch niet, hahaha. Wat een dag...ik ga maar eens een kijken nemen.
  Milf dinsdag 9 december 2008 @ 14:59:50 #293
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_63879357
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, in eerste instantie zei ik "Nee, je hebt net al een koekje op "

Toen zei hij : "Dagen, mama? dagen?dragen dus * armpjes uitstrekt en zoetste stemmetje opzet*

Toen tilde ik hem op en deed hij zijn neus tegen mijn neus "Nog. Een. Koek. " .

En toen moest ik zo lachen dat ik hem nog een koekie heb gegeven .

Jajaja, ik weet het, ik ben niet consequent .
Zegguh, mijn aanstaande schoonzoon niet teveel verwennen he.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:07:14 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63881339
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Zegguh, mijn aanstaande schoonzoon niet teveel verwennen he.

Hey stiekeme lurkert! Kom es vertellen over mijn schoondochter jah .
  Milf dinsdag 9 december 2008 @ 16:23:11 #295
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_63881746
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hey stiekeme lurkert! Kom es vertellen over mijn schoondochter jah .
Ze is een heerlijke dreumes !
Ze brabbelt als een gek. Maar niet te verstaan soms heeft ze wel woordjes die ik begrijp. Laatst zei ik per ongeluk verdomme in haar buurt. En zij maar lachend door de kamer lopen en kletsen en uiteraard "dommedomme" "dommedomme"_O- Daar moet ik echt op letten. Maar ze begint de naam van mijn overbuurvrouw al te zeggen. Die heet Esther en noemt ze ettu.
Ze is dol op haar kleine neefje van 4 maanden oud. Zodra die er is gaat ze snel op de bank zitten. Dan gaat ze met haar handjes op haar beentjes slaan en roept "da da da" ( ja ja ja ). Ofwel ik wil Jesse op schoot !
Op 5 december heeft ze van de Sintma een kinderwagen gekregen. Het was het eerste wat ze uitpakte en het enige waarmee ze speelt ! Van Sintpa een mooie pop waar ze gek van is. Goede combi

Ze geeft iedereen kusjes vooral aan mamma. Zit je samen op de bank krijg je ineens een kusje ( natmetkoekjeskusjes )

Als we naar de supermarkt gaan dan zegt ze tegen iedereen "Hai". Als je dan niet reageert dan zegt ze nog even wat harder "HAI" . Vaak moeten mensen dan lachen om dit volhoudertje. Ze gaat net zo lang door tot jij hoi terug zegt haha.

!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Jubileum moderator dinsdag 9 december 2008 @ 20:22:10 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63888055
Ah Nikky hier smelt ik van, wat een lieve post over je meisje dat roept om een foto, dat snap je wel he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63889630
Leuk Nikky!!!

K_P, weer een geweldig hilarisch verhaal, hoe laat lagen ze er vanavond in?

Meike vindt alles: mooi he! Dus vandaag toen oma zei dat ze Meike even ging verschonen zei ze: "meike poep uhdaan, mooi he!"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63890387
Nikky, heerlijk zo'n volhoudertje!

Meike, kan jij zo mooi poepen?! Hahaha.

K_P, lig je uitgeblust op de bank inmiddels?
pi_63890475
Nikky

Meike, lekkere babbelkous..

Hopelijk leeft KP nog.. En zijn de flensjes uitgestuiterd..

Hier nog steeds een sip ventje. vanavond 39,8. En met een zetpil terug naar 38.5. Hij krijgt nu in ieder geval de nacht om de 4 uur een zetpil (van 120). En dan maar kijken hoe het morgen is. 's ochtends gaat het steeds wel, maar in de loop van de dag wordt het steeds prutter
pi_63891222
Arme zieke Chris Hopelijk helpen de zetpillen hem een beetje goed de nacht door.

Meike mooi he

K_P leef je nog? Of ben je inmiddels zelf maar gaan slapen? Lastig hoor als ze zo dwars zijn, nou ja gelukkig wel tegelijkertijd.

Linde heeft vandaag weer heerlijk gespeeld. Wel sneu hoor die uk vol energie met twee van die grieperige bejaarde ouders die nergens puf voor hebben door de griep. Gelukkig weet ze heel goed duidelijk te maken wat ze wil. Dan krijg je ineens een vormenstoofschildpad in je gezicht geduwd omdat ze daar samen mee wil spelen Ze snapt inmiddels ook dat de blokjes allemaal een eigen vakje hebben in plaats van dat ze gewoon uit volle kracht pobeert het driehoekje in het vierkantsvakje te duwen.

En als ze naar bed wil, pakt ze zelf haar knuffelhondje en labeldoekje en dan gaat ze bij het traphekje staan. Als je dan vraagt of ze moe is en naar bed wil knikt ze ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')