Nou, in eerste instantie zei ik "Nee, je hebt net al een koekje opquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Cool ! En kreeg hij die ?
Ja gaat wel goed hoor, lief dat je het vraagtquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aha, Dean kent de zwakke plek ! Hahaha, ik was ook voor koekje nummer 2 gegaan.
Leuk joh, dat geklets !
Hoe is het met jezelf ?
Goed te horen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hoor, lief dat jet het vraagt.
Ja, ik weet het, ik moet er echt mee uitkijken!quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Moonah het volgende:
Dean draait met zijn vingertje en windt mama er omheen....![]()
Pas op Vief, hij heeft tíen vingers he...![]()
Wacht maar...als hij eenmaal ontdekt heeft hoe "'t moet"...blijft 't komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
MY, fijn dat die operatie misschien toch voorkomen kan worden.
Hier nog steeds geen echte woorden. Soms vangen we iets herkenbaars op, als mama, papa, uit/aan. Maar echt consequent een woord gebruiken doet hij nog niet. Ach, dat komt wel.. Net zoals het lopen![]()
Chris heeft in ieder geval goed geslapen. Het onstoken oogje lijkt ook al bij te trekken. Dus hopelijk blijft het vandaag de goede kant op gaan.. Ik wordt zo sip van dat hoopje ellende..
Inderdaad....heerlijk hoe zo'n kleine köhtel je steeds weer blijft verbazen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
MY, heerlijk als ze zich op die manier niet aan het script houden. Hihihi fijn dat het er goed uitziet en er misschien geen operatie nodig is!
...wat voor korrels...?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*per ongeluk horror/terreur korrels in de melk gedaan vanochtend ipv brinta....heb ik spijt van..*
zijn er toevallig ook korrels verdwaald?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*per ongeluk horror/terreur korrels in de melk gedaan vanochtend ipv brinta....heb ik spijt van..*
...klinkt alsof 't om gesuikerde cornflake achtige dingetjes gaat met lekker veel E-nummers, waardoor je meisjes nu ADHD-achtige kenmerken vertonen?...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pak is wel bijna op inderdaad.
Ik ga even 2 hele kleine eigenwijze meisje het bed in gooien.
Die zoeken het maar even uit met z'n 2-en.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb ze van plafond geschraapt en "het" staat nu te keten in bed.
Ik heb tegen ze gezegd dat ik ze om 15.00 kom ophalen. Duss.....bakkie koffie !
MY, zoiets inderdaad en volgens mij niet in melk gedaan, maar in Fristi ofzo, hahaha.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
update..
ze slapen nog niet.
Zegguh, mijn aanstaande schoonzoon niet teveel verwennen he.quote:Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, in eerste instantie zei ik "Nee, je hebt net al een koekje op"
Toen zei hij : "Dagen, mama? dagen?dragen dus![]()
* armpjes uitstrekt en zoetste stemmetje opzet*
Toen tilde ik hem op en deed hij zijn neus tegen mijn neus "Nog. Een. Koek." .
En toen moest ik zo lachen dat ik hem nog een koekie heb gegeven.
Jajaja, ik weet het, ik ben niet consequent.
Hey stiekeme lurkert! Kom es vertellen over mijn schoondochter jahquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegguh, mijn aanstaande schoonzoon niet teveel verwennen he.
Ze is een heerlijke dreumesquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey stiekeme lurkert! Kom es vertellen over mijn schoondochter jah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |