Hmm...lijkt me een erg leuk gezicht en goed gevoel...als ze zo samen kunnen spelen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Popples het volgende:
memmel gewoon doen hoor. ik vind het wel leuk idee hoor.
nijna wat heerlijk dat ze zo goed slaapt.
chris en damien, ilse beterschap. voor de mama's ookhopelijk zijn ze snel beter.
bente wat een muppie ben je toch.![]()
die van mij is bijna officieel peuter maar volgens mij is ze dat allang. de boef.
klimt de hele dag in de box, zit ze erin is het mamaaaaaaa eruit. nee nu blijf je er maar in.![]()
gisteren was ik even in de keuken eten schillen(aardappels en koolrabi). vond het al vreemd dat de oudste niet kwam, helpen mama koken. hoor ik in eens gegiechel vanuit de box. ligt de oudste bij de jongste in de box. liggen ze samen onder het nijntje speelding te spelen en lol dat ze hadden.
Volgens mij is 't KDV ook gewoon open...daar doelde ik ook niet op, maar meer jullie persoonlijke gedachtes.quote:Op maandag 15 december 2008 11:51 schreef Popples het volgende:
m-y gewoon aangeven. mijn kids zitten niet op een kdv. ik heb er stage gelopen.
en bij ons werd er niet moeilijk ofzo over gedaan. ik denk dat bente het ook wel leuk vind een keer niet naar het kdv en dan lekker met mam of pap erop uit.
ow dat is echt zo leuk heb toen ook snel een foto gemaakt. ze slapen 's avonds ook niet zonder elkaar.quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Hmm...lijkt me een erg leuk gezicht en goed gevoel...als ze zo samen kunnen spelen.
Ben daar toch wel erg benieuwd naar..voor in de nabije toekomst.
Oh ja hoor....Bente slaapt elke dag tussen 12.00-15.00; de ene keer wat korter..dan weer wat langer. Afgelopen vrijdag ging ik d'r rond 12.00 te bed brengen en was ze tijdens het verschonen/omkleden al in slaap gevallen op 't aankleedkussen. Stond ik een beetje tegen mezelf te praten en zingen...quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gaat jullie dreumes nog slapen 's middags ? De dreumes van een maand of 19 ??
Dat tuig van mij slaapt zoooo kort en dan uiteraard niet te genieten aan het eind vd dag...
hahaha....idd...of je verrekt je rug...of je eten komt terug...quote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Oh nee, wacht ff...
campingbedjes liggen bij grof vuil vanwege zinloos geweld....wat een takkedingen zijn dat toch...
De meest inspirerende woorden (ha ha ha) waren uit ritme halen.quote:Op maandag 15 december 2008 14:40 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
hahaha....idd...of je verrekt je rug...of je eten komt terug...
hmzz..terugkerend aspect is rug...![]()
Ben wel benieuwd wat ik "zei" dat je op een (welk) idee bracht. Komt niet zo vaak voor dat ik merk dat ik inspireer..
edit (aha...uit elkaar leggen.....lezen is ook een kunst merk ik aan mezelf..)
*ziet nu pas dat Kpt Pankoek een vrouw is.......quote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
De meest inspirerende woorden (ha ha ha) waren uit ritme halen.
Dus ik dacht: " aha, hij roept iets over die kl*te bedjes....hahahaha".
Logisch, toch ? Vrouwelijke brein werkt geweldig.
..joh?!....ik dacht al..phew...ben niet de enige/enigste man hier....maar helaas...quote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
heee pssstttt MY, er zitten hier meer vrouwen...
Je vrouw gaat met andere vrouwen om ? Schandalig.
3,5 - 4 uur, mijn hemel...wat doe je 's ochtends met haar ? De marathon van NYC ?quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Memmel het volgende:
Nou MY je bept lekker mee hoor, net als al die vrouwen hierAls ik niet beter zou weten....
![]()
Anna slaapt ook nog steeds lang 's middags...zo'n 3,5-4 uur. Eigenlijk dus de hele middag. Heel gezellig ook als je nog boodschappen moet doen enzo...
En Anna gaat ook gewoon naar KDV ook al ben ik vrij. Kunnen we even samen wat dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |