abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64149330
Volgens mij moeten Chris en Meike maar gekoppeld worden dan, kunnen ze elkaar lekker gek lopen maken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64150832
hihi, laat ze het samen maar uitzoeken! Dan kunnen de mama's rustig een kop thee drinken

gompie slaapt al sinds kwart voor 1. Dus misschien is de ondeugendheid er zo wel uitgeslapen
pi_64150935
Hier wordt er net eentje wakker, lekker aan het roepen (hoor ik door de babyfoon)
uit uit!! Taan taan!! (staan) mama wa-ben-je-nou?????
en *pok* gooit speen uit bed.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64151657
Het is nog stil en veilig in huize deepfreeze

Edit:
Stil is het niet meer.. En veilig?

[ Bericht 16% gewijzigd door Deepfreeze op 19-12-2008 15:19:41 ]
pi_64153768
DF, het is nog geen kerst he... wie weet wat hij in een week presteert!

Mirte heeft er ook een woordje bij: nuh (neus) en dan ondertussen op haar neus wijzend.
Fake it till you make it...
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:25:03 #231
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64160385
Mijn broer stalkt me in dit topic, zag ik net...ik moet helaas verder onder een kloon. Kloon_van_Memmel bekt wel lekker.... hoi Tijntje

Anna had vandaag echt een day off. Ze is vanmiddag toch ergens van wakker geschrokken denk ik en is sindsdien niet te genieten. Toen we thuiskwamen, stond ze onder aan de trap al te roepen: "apen? apen?" En ik zei: we gaan zo slapen, mama maakt nog even een fles warm voor je. Ik draai me om, ben nog geen minuut weg, ga terug en Anna staat al boven....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:18:55 #232
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64162135
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef Darkenrahl het volgende:

[..]

ok, ik zoek het nog weleens op, maakt mij ook niet zoveel uit, maar wilde even zien wat de reden was. Maar zie geen link naar vorige topic en het is al laat, dus zoek later wel even.
Sorry...was inderdaad in het vorige deel.
Wij enten Bente nu bewust niet in, vanwege de mogelijke risico's. We hebben haar wel via homeopathische wijze laten "enten" tegen kinkhoest toen nog echt klein was.
Om te voorkomen dat ik hier iets neerzet dat wellicht niet helemaal klopt, kun je 't beste (als je meer wil weten) kijken op www.nvkp.nl.
Causaliteit....dat is 't.
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:31:11 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64162558
Haha, Anna kon niet wachten, ze wilde zo graag "apen"

Ik kan zo genieten van samen de slappe lach hebben! Dan liggen we als een stel debielen helemaal in een deuk met z'n tweetjes, tot we nahikkend met kramp in de kaken in elkaars armen liggend moeten bijkomen
Helemaal lachen is het als Devin in de Yamo op mijn rug zit, zo'n giechelend klein schatje achterop

Hij ligt net een uur in bed en ik mis hem nou al
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:32:30 #234
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64162613
Ik heb soms ook de moeilijk bedwingbare behoefte om Anna uit haar bed te vissen om een uur of tien 's avonds en nog even lekker te spelen of te knuffelen. Maar ik heb het nog nooit gedaan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64172164
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

Sorry...was inderdaad in het vorige deel.
Wij enten Bente nu bewust niet in, vanwege de mogelijke risico's. We hebben haar wel via homeopathische wijze laten "enten" tegen kinkhoest toen nog echt klein was.
Om te voorkomen dat ik hier iets neerzet dat wellicht niet helemaal klopt, kun je 't beste (als je meer wil weten) kijken op www.nvkp.nl.
Dank je, kon het niet vinden en was net aan het zoeken, maar dat hoeft dus niet meer. Ik ga er eens wat over lezen.
pi_64172168
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar ik vroeg het me af omdat er volgens haar véél kinderen last zouden hebben van deze prik....
Het is inmiddels 10 dagen geleden dat onze zoon de BMR prik gehad heeft en hij is niet ziek geworden.
pi_64172232
Gelukkig maar voor het ventje dan!

Ik zal het in januari ook te weten komen
pi_64172557
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:29 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Gelukkig maar voor het ventje dan!

Ik zal het in januari ook te weten komen
Met een beetje geluk is er bij jullie ook niks aan de hand, hopen maar, eerst al die kiezen in deze periode en verkoudheidjes en als je pech hebt ook griep van de prik, je hebt liever een vrolijk kindje.
pi_64174603
Ik ben er klaar mee dat de meiden niet onder de douche willen.
Dus tijdens de kerstvakantie gaan we douchetraining houden.
Vanochtend begonnen...

Badkamerdeur open, douchedeur open, zodat ze heen en weer kunnen lopen/weg kunnen lopen vd douche. Ik sta onder de douche en de meiden toch redelijk belangstellend....handjes in de douchebak..

Staat mijn vriend onder de douche en ja hoor ! Pien er ook onder. Eerst met kleding (soort afzwemmen) en daarna ook bloot ! Zonder mopperen. Het 2e exemplaar (Floor) was in haar kamer aan het spelen..

Kortom goede start !
pi_64174787
Geslaagde douchetraining dus K_P

Devin is gek op stofzuigen, hij doet het de hele dag door met een gesloten duo-pack cadeaupapier, inclusief geluidjes: "Zzzzjjjjjjjjzzzzzjjjjjjjjj!" Soms gooit hij zichzelf op de grond om ook onder de kasten en de banken te kunnen komen!
.... met gevoel voor drama....
pi_64175393
KP, dat is een goed begin!

En Devin aan het stofzuigen! Lang leve de emancipatie

Hoe gaat het met Meike? Chris is naast het uitproberen ook opeens een stuk knuffeliger. Meike ook toevallig? Chris is zich echt duidelijk aan het ontwikkelen.
  zaterdag 20 december 2008 @ 13:14:20 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64175769
Kersjes, koop zo'n stofzuig-speelgoed ding voor 'm! Heeft Anna ook, die loopt ook de hele dag te stofzuigen. En dat ding maar zeggen: "Jeeeeetje, wat is het hier een bende zeg!" (hoe zou 'ie dat nou weten? Ik vind het eng...)

Deze dus: http://www.playskool.nl/m(...)ls/36/643/index.html
pi_64177431
KP, succes met je training! Is er niet een soort spreekwoord dat zegt dat als er 1 flens over de dam is, de ander ook gauw zal volgen...

Devin, goed van jou hoor!

Memmel, dat zou ik ook eng vinden... zo'n ding wat gaat vertellen dat het een bende is...

Ik word geroepen voor een poepbroek, mijn wederhelft is helaas nog niet zo geëmancipeerd...
pi_64177497
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 14:35 schreef Nijna het volgende:
KP, succes met je training! Is er niet een soort spreekwoord dat zegt dat als er 1 flens over de dam is, de ander ook gauw zal volgen...
Of was het "als 1 flens met haar vingers in de doucheput zit, dan volgt ..."hahaha

Ik kan zometeen mijn fiets ophalen ! Dan kan er een flens voorop en de ander achterop.
En mijn kleine grote flenzenmeiden kunnen al op het bankje zitten in de bakfiets. Gordel vast, ook voorin !
  Milf zaterdag 20 december 2008 @ 16:06:31 #245
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64179369
Ik haal Dana donderdag van de oppas. Lekker kletsen tegen mij in de auto. Het volgende moment.... kosts ze de hele auto onder
Twee keer

Arm wichtje.Snel naar huis en onder de douche. In bed en na een half uur ben ik gaan kijken. Ja hoor nogmaals. Der hele bed ondergespuugd. Ze lag wel lekker te slapen.

Gaat rond hoor ik? Het was ook maar 1 avond. Vrijdag was ze wel lekker vrolijk maar je zag wel dat ze niet 100 procent is.

De stofzuiger is een leuk ding. Maar niet zeggen dat het een bende is. Straks weten ze niet meer wat netjes is en een bende.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 20 december 2008 @ 16:47:14 #246
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64180255
Anna die loopt rond en raapt allerlei dingetjes op (dennennaalden, papier, kandelaars, sleutels enzo enzo) en roept dan BAH! en gooit het in de prullenbak...ik denk dat ze onder invloed is van haar stofzuigertje.
  Milf zaterdag 20 december 2008 @ 16:52:22 #247
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64180381
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef Memmel het volgende:
Anna die loopt rond en raapt allerlei dingetjes op (dennennaalden, papier, kandelaars, sleutels enzo enzo) en roept dan BAH! en gooit het in de prullenbak...ik denk dat ze onder invloed is van haar stofzuigertje.
Volgens mij is dat meisjes eigen. De mijne pakt ook vanalles en gooit het weg onder het mom van "bah" en de dochter van mijn vriendin ook. Als ik mijn sleutels kwijt ben kijk ik daarin
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_64181627
En Dana ook al ziek (geweest).
Is er nog iemand niet ziek geweest?

Hihi, ik zie al 2 flensje op de 1e hulp zitten. Elk met een vingertje vast in hetzelfde doucheputje!

Chris heeft er nog maar eens een hoektand bij gescored. Hij was al 2 nachten wat mieperig en at nog steeds slecht, en dachten dat het nog een restje ziekzijn was. Maar mooi niet dus. Dat is nr3, in 2,5 week! Nog 1 hoektand en 4 kiezen te gaan
pi_64184662
Chris, heb je de turbo erop mbt tanden krijgen... dat gaat hard!
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:41:39 #250
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64185367
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:06 schreef nikky het volgende:
Ik haal Dana donderdag van de oppas. Lekker kletsen tegen mij in de auto. Het volgende moment.... kosts ze de hele auto onder
Twee keer

Arm wichtje.Snel naar huis en onder de douche. In bed en na een half uur ben ik gaan kijken. Ja hoor nogmaals. Der hele bed ondergespuugd. Ze lag wel lekker te slapen.

Gaat rond hoor ik? Het was ook maar 1 avond. Vrijdag was ze wel lekker vrolijk maar je zag wel dat ze niet 100 procent is.

De stofzuiger is een leuk ding. Maar niet zeggen dat het een bende is. Straks weten ze niet meer wat netjes is en een bende.
omg...hoe lang zul dat blijven ruiken?..

Hmm...Bente moet helemaal niets hebben van stofzuigers, blenders of andere dingen die herrie maken; ze begint meteen te huilen..
Causaliteit....dat is 't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')