Sorry...was inderdaad in het vorige deel.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
ok, ik zoek het nog weleens op, maakt mij ook niet zoveel uit, maar wilde even zien wat de reden was. Maar zie geen link naar vorige topic en het is al laat, dus zoek later wel even.
Dank je, kon het niet vinden en was net aan het zoeken, maar dat hoeft dus niet meer. Ik ga er eens wat over lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:18 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Sorry...was inderdaad in het vorige deel.
Wij enten Bente nu bewust niet in, vanwege de mogelijke risico's. We hebben haar wel via homeopathische wijze laten "enten" tegen kinkhoest toen nog echt klein was.
Om te voorkomen dat ik hier iets neerzet dat wellicht niet helemaal klopt, kun je 't beste (als je meer wil weten) kijken op www.nvkp.nl.
Het is inmiddels 10 dagen geleden dat onze zoon de BMR prik gehad heeft en hij is niet ziek geworden.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar ik vroeg het me af omdat er volgens haar véél kinderen last zouden hebben van deze prik....
Met een beetje geluk is er bij jullie ook niks aan de hand, hopen maar, eerst al die kiezen in deze periode en verkoudheidjes en als je pech hebt ook griep van de prik, je hebt liever een vrolijk kindje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:29 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Gelukkig maar voor het ventje dan!
Ik zal het in januari ook te weten komen
Of was het "als 1 flens met haar vingers in de doucheput zit, dan volgt ..."hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:35 schreef Nijna het volgende:
KP, succes met je training! Is er niet een soort spreekwoord dat zegt dat als er 1 flens over de dam is, de ander ook gauw zal volgen...
Volgens mij is dat meisjes eigen. De mijne pakt ook vanalles en gooit het weg onder het mom van "bah" en de dochter van mijn vriendin ook. Als ik mijn sleutels kwijt ben kijk ik daarinquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:47 schreef Memmel het volgende:
Anna die loopt rond en raapt allerlei dingetjes op (dennennaalden, papier, kandelaars, sleutels enzo enzo) en roept dan BAH! en gooit het in de prullenbak...ik denk dat ze onder invloed is van haar stofzuigertje.
omg...hoe lang zul dat blijven ruiken?..quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:06 schreef nikky het volgende:
Ik haal Dana donderdag van de oppas. Lekker kletsen tegen mij in de auto. Het volgende moment.... kosts ze de hele auto onder
Twee keer
Arm wichtje.Snel naar huis en onder de douche. In bed en na een half uur ben ik gaan kijken. Ja hoor nogmaals. Der hele bed ondergespuugd. Ze lag wel lekker te slapen.
Gaat rond hoor ik? Het was ook maar 1 avond. Vrijdag was ze wel lekker vrolijk maar je zag wel dat ze niet 100 procent is.
De stofzuiger is een leuk ding. Maar niet zeggen dat het een bende is. Straks weten ze niet meer wat netjes is en een bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |