Draakjequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
als Fles nu mijn bedreiging niet heeft gezien word ik boos
De Groene Draeck is een BOOTquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
als Fles nu mijn bedreiging niet heeft gezien word ik boos
Dat weet je best.quote:
Ja maar.. deze is ook gewoon een draakquote:
Dankzij jou jaquote:
Lief welquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar.. deze is ook gewoon een draak
quote:
Fhaquote:
Holaquote:
welke?quote:
Zeeer herkenbaar!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb laatst heel mario galaxy uitgespeeld. Door eerst luigi vrij te spelen en met hem ook alle sterren te halenDan merk je dat er nog een 121ste ster is
Kutgewoonte om elk stukje spel te willen halen
Bij Zelda helemaal, ik weet gewoon dat ik het laatste heartcontainertje nog wil halen met die minigame. Nergens meer voor nodig, maar het gaat om het idee
Oh, bij racespellen is dat zo irritant. Ik had ooit Motoracer 1 op mijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
51,15![]()
ooit het ik 49,28 gereden en in een ver verleden ook nog 47,84
Maar ik ken ook lui die dat rondje onder de 44 rijden
Oh ik vind het wel grappig (heb het op de DS). Op zich een leuke adventure/RPG. Het zit wel aardig in elkaar om een goed team samen te stellen waar je die elite three/four/five/six/whatever kan verslaan. Om ze allemaal te verzamelen trekt me dan weer niet, met al dat geruil en gedoe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef Fha het volgende:
Ik haat pokemon.
Ik heb Yellow op de gameboy pocket. En ik zit vast. Al jaren. En het is het enigste spel wat ik heb op de gameboy. Dus nu ga ik huilenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel grappig (heb het op de DS). Op zich een leuke adventure/RPG. Het zit wel aardig in elkaar om een goed team samen te stellen waar je die elite three/four/five/six/whatever kan verslaan. Om ze allemaal te verzamelen trekt me dan weer niet, met al dat geruil en gedoe.
In een van de eerdere NFS-spellen, kon je eigen voertuigen gebruiken... nog een keer met een vriend van me een wedstrijdje gedaan wie als snelste op de fiets een rondje kon rijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
51,15![]()
ooit het ik 49,28 gereden en in een ver verleden ook nog 47,84
Maar ik ken ook lui die dat rondje onder de 44 rijden
Ghehe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een van de eerdere NFS-spellen, kon je eigen voertuigen gebruiken... nog een keer met een vriend van me een wedstrijdje gedaan wie als snelste op de fiets een rondje kon rijden.
Kopje thee voor de verandering?quote:
Dat gaat er ook altijd wel in ja!quote:
quote:
Die jaquote:
Dag heer naamgenoot, u ook iets te drinken?quote:
Thee in bedquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef OA het volgende:
* OA neemt zoethoutthee mee naar bed!![]()
Welterusten en a demain!![]()
Een pilsje graagquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dag heer naamgenoot, u ook iets te drinken?
Kruiken zijn stom!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een warme kruik!
Jij ook al 18.gif?quote:
Hij paste er goed bijquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een warme kruik!
De kruik van Muck is tof. Het is namelijk Wollie, het schaapquote:
Maar die valt jou aanquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef MPG het volgende:
De kruik van Muck is tof. Het is namelijk Wollie, het schaap.
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Zonder thee en zonder kruik!
Maar hij is wel lekker warmquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar die valt jou aan
Ik vind hittepitten lekkerder omdat die warm blijven
En een schaap.. dat is wel cool inderdaadquote:
Nu al goede voornemensquote:Op woensdag 10 december 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben net op werk joh... en heb me voorgenomen minder te FOK!ken op werk...
quote:Op woensdag 10 december 2008 08:52 schreef JortK het volgende:
Voorlopig ben je alweer drie posts verder op je werk Mart
Sorry, ik fok al tijden minder.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:35 schreef JortK het volgende:
Wat is het stil hier?
Als de preview knop gefocussed was heeft dat weinig nut.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. vorige post net pas geplaatst terwijl ik al uren geleden op enter drukte.:')
quote:
quote:
Ik dacht met het mod zijn op NWSquote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]Waarmee?
![]()
Ik ben geen systeembeheerder![]()
en ik won het geluid ook nie op Q... terwijl ik het antwoord wist![]()
kutlui, ze bellen ook nooit![]()
hmjah, denk dat de verbinding hier gewoon niet stabiel was en dat het posten daarom niet luktequote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de preview knop gefocussed was heeft dat weinig nut.
Het trekt me op het moment niet. Het wordt saai om steeds in de KSCtop 5 te staanquote:
Feli Fruts, toch gedaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OwNaja, afwachten of ik/zij daar vrolijk van worden
Thx, dat gesteggel werd ik gek van, zeker omdat de sollicitanten niets hadden gehoord (weet jij alles van hequote:
Ik solli me rot.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef JortK het volgende:
Pheno heeft ook een solli gedaan?
I really love your MS Office softwarequote:
Ach, er gewoon bijprikken als je niet genoeg hebtquote:Op woensdag 10 december 2008 10:02 schreef JortK het volgende:
LOL, even een grafiekje bouwen, proces pakt 1GB geheugen.
De rest snapte je wel?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Aarti het volgende:
wat is knateren?
Nee het betekende wat andersquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest snapte je wel?
Aankloten overigens.
pwnquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Anders ging ik even onderuit door de gladheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, de rest leek me standaard computermeukpraatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest snapte je wel?
Aankloten overigens.
Ja, lees ook maar de opmerking in de OP.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Tieten achter een spoiler? Is het hier al co hypocriet geworden?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja, lees ook maar de opmerking in de OP.
Een gewaarschuwde expat telt voor tweequote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat zal ik eens doen voordat ik tieten post dan
ik zie geen waarschuwing, slechts een opmerking en ik ben geen expatquote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Een gewaarschuwde expat telt voor twee
Fles is vrij.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jullie een douche op werk?
Hoe durf jequote:
Marcquote:
Had je het daar zo druk mee?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Zo.. kerstversiering hangt overal
Het is mooi geworden
Relaxenquote:
Lellekequote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Flesjuh
Ik ben jaloers op je vrije dag
Ik neem de noodzaak van de vraag weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is de vraag niet he..
Ik weet het niet. Het gratis driegangenmenu plus bier sprak me wel aan thoughquote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
Lasergamen is wel cool, jammer dat je dat hier nergens in de buurt kan doen.
Klinkt goed jaquote:Op woensdag 10 december 2008 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relaxen![]()
Kom net m'n bed uit. Zo even baantjes trekken en dat was het wel weerVanavond lasergamen en uit eten met collega's
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
Tss, Monty Python deed dat al met een forel. En op IRC is het gratis.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-gezicht-slaan.html
neequote:
Vanaf je werk bellen, of bel ze collect!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
neeen ik heb dus geen beltegoed meer om ze e bellen
vanmiddag maar eens nieuwe beltegoed regelen...alleen heb ik geen flauw idee hoe dat gaat
![]()
![]()
werkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerk
[quote:
ik weet niet eens of ik ze van werk kan bellen... ze hebben hier (heel modern) nog iemand ergens die je moet vertellen wie je wil bellen en dan wordt je doorgeschakeld....quote:Op woensdag 10 december 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf je werk bellen, of bel ze collect!
Hm, ze doen nog aan werkverschaffing daar dusquote:Op woensdag 10 december 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik ze van werk kan bellen... ze hebben hier (heel modern) nog iemand ergens die je moet vertellen wie je wil bellen en dan wordt je doorgeschakeld....IK gok dat ze het niet zo leuk vinden om een duur 0844 nummer te moeten bellen
![]()
en collect werkt denk ik ook niet want je krijgt eerst zo'n computer gestuurd menu enzo
zij heeft een NL foonquote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ze doen nog aan werkverschaffing daar dus.
Kun je anders niet de badkamerdeur blokkeren als je huisgenote aan het douchen is en haar telefoon even gebruiken?.
Oh my god.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Oh, jij hebt zelfs een mobiel met +44-nummer (en daarna iets met een 7 waarschijnlijk)!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
zij heeft een NL foondus das nog duurder...verder kan ik wel de huistelefoon gebruiken...maar die krijgen we niet werkend
![]()
Over mijn huisgenote gesproken...ook leuk: als het goed is komen vandaag de moeder en een vriendin van mijn huisgenote vor paar dagen op bezoek( en nee fles....dit weet ik niet doordat ik haar stalk, maar omdat ze gewoon verplicht is dit mij te vertellen) Dus dat gaat nog leuk worden....
Ah oke, in dat geval hoop ik dat je huisgenoot gewoon de komende dagen met haar moeder op pad gaat, dan heb jij rust!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Californium het volgende:
Om even een kort antwoord te geven op je vraag Aarti: niet echt nee....
verder zit er een heel erg lang en ingewikkeld verhaal hieraan vast waarom....Maar ik en mijn huisgenoot / collegakunnen niet zo goed met elkaar overweg nee
07 jahquote:Op woensdag 10 december 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, jij hebt zelfs een mobiel met +44-nummer (en daarna iets met een 7 waarschijnlijk)!.
En klinkt gezellig, bezoek voor je huisgenote! Past dat wel in haar kamer, of gaat het je niet lukken om ze ontlopen?
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Aarti het volgende:
Hmm, gelukkig hoef jij je niet te verantwoorden tegenover mamsie, dus kan je gewoon je neus ophalen en weglopen als ze met een of ander betoog begint
Opschepperquote:
dat zeker.... Ze is toch mijn moeder niet... En als ze dat doet... weet ik ook gelijk dat mijn huisgenoot nog kanslozer is...haar moeder het vuile werk op laten knappenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Aarti het volgende:
Hmm, gelukkig hoef jij je niet te verantwoorden tegenover mamsie, dus kan je gewoon je neus ophalen en weglopen als ze met een of ander betoog begint
Daar ben ik het mee eens, niet anderen (en zeker niet je moeder) je problemen laten opknappenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeker.... Ze is toch mijn moeder niet... En als ze dat doet... weet ik ook gelijk dat mijn huisgenoot nog kanslozer is...haar moeder het vuile werk op laten knappenZe mag mijn vertellen wat haar probleem is... Dan zal ik haar duidelijk maken wat de mijne is.... Mag ze zelf doen en dat moet ze niet haar moeder laten doen
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, niet anderen (en zeker niet je moeder) je problemen laten opknappen
Och, dan ben je er wel op voorbereidquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
en toch verwacht ik het stiekem een beetje!
![]()
zeker.... mijn gevoel zegt dat een beetjequote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, dan ben je er wel op voorbereid
Wat? pacman?quote:
Bestaat dat nog dan? De laatste keer dat ik dat deed was in 1998 of zo.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
Ik luister er te weinig naarquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
Mijn intuitie heeft het vaak juist
Ik luister er wel veel naar
gevoelens zijn voor het plebs. net als vakantie.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef JortK het volgende:
Mensen praten over je gevoel doe je maar in R&P
Vakantie ftw.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
gevoelens zijn voor het plebs. net als vakantie.
quote:<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
Ik voel dat je dat niet meentquote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef JortK het volgende:
Mensen praten over je gevoel doe je maar in R&P
Vertrouw nooit op je intudinges.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik voel dat je dat niet meent![]()
Ik ben al een jaar niet geweestquote:
quote:<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind
Smakelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog wat te eten is
Is ook vakantie manquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet geweestNou ja, weekend Istanbul, for free
Ik ga de 19e voor het eerst in 5 jaar weer een weekend wegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet geweestNou ja, weekend Istanbul, for free
Dat dacht ik al!quote:
Als ze vervelend worden gewoon de deur van de slaapkamer blokkeren!quote:Ze slapen wel in haar kamer neem ik aanmaar het huis is verder klein...verder moet ik gewoon werken dus overdag ben ik weg...en afhankelijk van of ze van plan zijn te gaan koken zal ik ze ontlopen...
Maar op 1 of andere manier kan ik niet om het idee heeft dat 'mamsie' mij 'nog wel wat te vertellen heeft' wetende dat zij zelf het lef niet heeft om iets tegen mij te zeggen (wat haar probleem is) en dit vervolgens wel allemaal gaat mededelen aan haar 3 vrienden en haar mamsiemaar we zullen het zien...
ik wacht wel af en ik ga mamsie dan ook wel eens even piekfijn duidelijk maken wat ik van haar dochter vind mocht dit gebeuren
En het is niet dat ik dat idee ergns van heb onttrokken of ergens heb gehoord..... maar mijn gevoel zegt dat nu eenmaal...... Op een of andere vage manier
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
7!
[..]
Als ze vervelend worden gewoon de deur van de slaapkamer blokkeren!
Ik ben wel in een wraakzuchtige bui vandaag... en dan is het nog niet eens mijn wraak.
Ik las 'tetten'...quote:
quote:
bash?quote:
En daar slagroom van eten?quote:
quote:<NES> lol
<NES> I download something from Napster
<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
<NES> "getting my song back fucker"
Je mag best bij mij komen schoonmaken terwijl ik zit te leren hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef Aarti het volgende:
halve dag voorbij, pffff wat haat ik thuiszitten!
strijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef JortK het volgende:
Ik ga zo ook nog maar even wat strijken
Luxepaardjequote:
quote:<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> fuck me
Met room?quote:
ik doe er niet aanquote:
quote:
Zonder room , en de kruidenkaas was opquote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met room?
Of toch liever kruidenkaas?
Jij houdt ook wel van tetten?quote:
Vandaar de goedkoopquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is hier gelukkig goedkoop
[..]
Zonder room , en de kruidenkaas was op
jij hebt um doorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LL doet voorzichtig want wilt zich niet prikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen ideequote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Maarten z'n kontje wel okee dan?
Wil je een loodriem van me lenen?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van de zwemmelarij![]()
820 meter jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gekkenhuisquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ogen?
Nee ik val niet op tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Het is extra training met gewichten.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekkenhuishorizontaal bedoelde ik 820 meter
Ja, 't is wel goedquote:
Goed punt om eens te proberen, baantjes trekken met een loodriem om. Eens onthouden voor zondagquote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is extra training met gewichten.
Huisvrouw van lik-me-kutjequote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef JortK het volgende:
En toen stond me strijkplank bijna in de hens.
Nep vrouwquote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef JortK het volgende:
En toen stond me strijkplank bijna in de hens.
denk toch dat hij eerst de strijkplank heeft geredquote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag ik me toch af of hij eerst die post gemaakt heeft of eerst de strijkplank gered. Wat denk jij LL?
Denk dat die strijkplank niet meer te redden isquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk toch dat hij eerst de strijkplank heeft gered
Das niet erg, JortK is ook niet meer te reddenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat die strijkplank niet meer te redden is
Wat ben je aan het leren?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Fha het volgende:
Arme strijkplank..
Pff ik heb geen zin meer in leren
Biological psychology. erg boeiend maar wel ontzettend vermoeiend.quote:
Bestaat dat nog dan? De laatste keer dat ik dat deed was in 1998 of zo.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
En wat is biological psychology?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Biological psychology. erg boeiend maar wel ontzettend vermoeiend.
Dejavu!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan? De laatste keer dat ik dat deed was in 1998 of zo.
Erg vermoeiendquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is biological psychology?
Klinkt inderdaad interessantquote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Erg vermoeiend![]()
Nee uuhm veel over hersenen en hersenstructuren, neuronen, synapsen, andere interne regulatie systemen.. etcetc.
Hipquote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Fha het volgende:
Nee uuhm veel over hersenen en hersenstructuren, neuronen, synapsen, andere interne regulatie systemen.. etcetc.
Jij weet ook alles naar dirty talk te vertalen hequote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Zal ik eens even lekker mijn synaps in jouw neuroon reguleren?
Zij begintquote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Jij weet ook alles naar dirty talk te vertalen he
ze kan toch ook niet weten dat jij een woorden-fetish hebtquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Zal ik eens even lekker mijn synaps in jouw neuroon reguleren?
Geen tetten?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga over een uurtje maar eens richting kantoor![]()
Dan bier, lasergamen, bier, eten, bier, en ook wel bier..
Dat klinkt alsof het de bedoeling is dat het pijn doetquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Fha het volgende:
ik denk dat mijn vriend jouw frontale lobbel dan gaat bewerken.
Nee. Wel frontale lobbels, hoor ik net. Misschien telt dat ook welquote:
Het telt alleen als het bobbels zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel frontale lobbels, hoor ik net. Misschien telt dat ook wel
Ohquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het telt alleen als het bobbels zijn
In zijn broekquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het telt alleen als het bobbels zijn
BobbelS?!?quote:
Denk dat dat wel zijn bedoeling dan is jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het de bedoeling is dat het pijn doet
Doeeiquote:Op woensdag 10 december 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BobbelS?!?
DAT wil ik meemakennu naar huis
Arme flesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zijn bedoeling dan is ja
best wel jaquote:
Dat ik dan vanavond opnieuw weer mega honger heb.. Maar ach dat zie ik dan wel weer.quote:
Wie wat hoe waar?!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Zo, kreeg ik toch even onverwachts bezoek...
Nu snap ik dat je het niet maken wil, boerenkoolquote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik dan vanavond opnieuw weer mega honger heb.. Maar ach dat zie ik dan wel weer.
Boernkool!![]()
Jij bent gekquote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je het niet maken wil, boerenkool
De Baas?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Zo, kreeg ik toch even onverwachts bezoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |