Draakjequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
als Fles nu mijn bedreiging niet heeft gezien word ik boos
De Groene Draeck is een BOOTquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
als Fles nu mijn bedreiging niet heeft gezien word ik boos
Dat weet je best.quote:
Ja maar.. deze is ook gewoon een draakquote:
Dankzij jou jaquote:
Lief welquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar.. deze is ook gewoon een draak
quote:
Fhaquote:
Holaquote:
welke?quote:
Zeeer herkenbaar!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb laatst heel mario galaxy uitgespeeld. Door eerst luigi vrij te spelen en met hem ook alle sterren te halenDan merk je dat er nog een 121ste ster is
Kutgewoonte om elk stukje spel te willen halen
Bij Zelda helemaal, ik weet gewoon dat ik het laatste heartcontainertje nog wil halen met die minigame. Nergens meer voor nodig, maar het gaat om het idee
Oh, bij racespellen is dat zo irritant. Ik had ooit Motoracer 1 op mijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
51,15![]()
ooit het ik 49,28 gereden en in een ver verleden ook nog 47,84
Maar ik ken ook lui die dat rondje onder de 44 rijden
Oh ik vind het wel grappig (heb het op de DS). Op zich een leuke adventure/RPG. Het zit wel aardig in elkaar om een goed team samen te stellen waar je die elite three/four/five/six/whatever kan verslaan. Om ze allemaal te verzamelen trekt me dan weer niet, met al dat geruil en gedoe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef Fha het volgende:
Ik haat pokemon.
Ik heb Yellow op de gameboy pocket. En ik zit vast. Al jaren. En het is het enigste spel wat ik heb op de gameboy. Dus nu ga ik huilenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel grappig (heb het op de DS). Op zich een leuke adventure/RPG. Het zit wel aardig in elkaar om een goed team samen te stellen waar je die elite three/four/five/six/whatever kan verslaan. Om ze allemaal te verzamelen trekt me dan weer niet, met al dat geruil en gedoe.
In een van de eerdere NFS-spellen, kon je eigen voertuigen gebruiken... nog een keer met een vriend van me een wedstrijdje gedaan wie als snelste op de fiets een rondje kon rijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
51,15![]()
ooit het ik 49,28 gereden en in een ver verleden ook nog 47,84
Maar ik ken ook lui die dat rondje onder de 44 rijden
Ghehe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een van de eerdere NFS-spellen, kon je eigen voertuigen gebruiken... nog een keer met een vriend van me een wedstrijdje gedaan wie als snelste op de fiets een rondje kon rijden.
Kopje thee voor de verandering?quote:
Dat gaat er ook altijd wel in ja!quote:
quote:
Die jaquote:
Dag heer naamgenoot, u ook iets te drinken?quote:
Thee in bedquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef OA het volgende:
* OA neemt zoethoutthee mee naar bed!![]()
Welterusten en a demain!![]()
Een pilsje graagquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dag heer naamgenoot, u ook iets te drinken?
Kruiken zijn stom!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een warme kruik!
Jij ook al 18.gif?quote:
Hij paste er goed bijquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een warme kruik!
De kruik van Muck is tof. Het is namelijk Wollie, het schaapquote:
Maar die valt jou aanquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef MPG het volgende:
De kruik van Muck is tof. Het is namelijk Wollie, het schaap.
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Zonder thee en zonder kruik!
Maar hij is wel lekker warmquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar die valt jou aan
Ik vind hittepitten lekkerder omdat die warm blijven
En een schaap.. dat is wel cool inderdaadquote:
Nu al goede voornemensquote:Op woensdag 10 december 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben net op werk joh... en heb me voorgenomen minder te FOK!ken op werk...
quote:Op woensdag 10 december 2008 08:52 schreef JortK het volgende:
Voorlopig ben je alweer drie posts verder op je werk Mart
Sorry, ik fok al tijden minder.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:35 schreef JortK het volgende:
Wat is het stil hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |