quote:
Ik dacht met het mod zijn op NWSquote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]Waarmee?
![]()
Ik ben geen systeembeheerder![]()
en ik won het geluid ook nie op Q... terwijl ik het antwoord wist![]()
kutlui, ze bellen ook nooit![]()
hmjah, denk dat de verbinding hier gewoon niet stabiel was en dat het posten daarom niet luktequote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de preview knop gefocussed was heeft dat weinig nut.
Het trekt me op het moment niet. Het wordt saai om steeds in de KSCtop 5 te staanquote:
Feli Fruts, toch gedaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OwNaja, afwachten of ik/zij daar vrolijk van worden
Thx, dat gesteggel werd ik gek van, zeker omdat de sollicitanten niets hadden gehoord (weet jij alles van hequote:
Ik solli me rot.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef JortK het volgende:
Pheno heeft ook een solli gedaan?
I really love your MS Office softwarequote:
Ach, er gewoon bijprikken als je niet genoeg hebtquote:Op woensdag 10 december 2008 10:02 schreef JortK het volgende:
LOL, even een grafiekje bouwen, proces pakt 1GB geheugen.
De rest snapte je wel?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Aarti het volgende:
wat is knateren?
Nee het betekende wat andersquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest snapte je wel?
Aankloten overigens.
pwnquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Anders ging ik even onderuit door de gladheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, de rest leek me standaard computermeukpraatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest snapte je wel?
Aankloten overigens.
Ja, lees ook maar de opmerking in de OP.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Tieten achter een spoiler? Is het hier al co hypocriet geworden?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja, lees ook maar de opmerking in de OP.
Een gewaarschuwde expat telt voor tweequote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat zal ik eens doen voordat ik tieten post dan
ik zie geen waarschuwing, slechts een opmerking en ik ben geen expatquote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Een gewaarschuwde expat telt voor twee
Fles is vrij.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jullie een douche op werk?
Hoe durf jequote:
Marcquote:
Had je het daar zo druk mee?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Zo.. kerstversiering hangt overal
Het is mooi geworden
Relaxenquote:
Lellekequote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Flesjuh
Ik ben jaloers op je vrije dag
Ik neem de noodzaak van de vraag weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is de vraag niet he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |