Ah oke, in dat geval hoop ik dat je huisgenoot gewoon de komende dagen met haar moeder op pad gaat, dan heb jij rust!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Californium het volgende:
Om even een kort antwoord te geven op je vraag Aarti: niet echt nee....
verder zit er een heel erg lang en ingewikkeld verhaal hieraan vast waarom....Maar ik en mijn huisgenoot / collegakunnen niet zo goed met elkaar overweg nee
07 jahquote:Op woensdag 10 december 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, jij hebt zelfs een mobiel met +44-nummer (en daarna iets met een 7 waarschijnlijk)!.
En klinkt gezellig, bezoek voor je huisgenote! Past dat wel in haar kamer, of gaat het je niet lukken om ze ontlopen?
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Aarti het volgende:
Hmm, gelukkig hoef jij je niet te verantwoorden tegenover mamsie, dus kan je gewoon je neus ophalen en weglopen als ze met een of ander betoog begint
Opschepperquote:
dat zeker.... Ze is toch mijn moeder niet... En als ze dat doet... weet ik ook gelijk dat mijn huisgenoot nog kanslozer is...haar moeder het vuile werk op laten knappenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef Aarti het volgende:
Hmm, gelukkig hoef jij je niet te verantwoorden tegenover mamsie, dus kan je gewoon je neus ophalen en weglopen als ze met een of ander betoog begint
Daar ben ik het mee eens, niet anderen (en zeker niet je moeder) je problemen laten opknappenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeker.... Ze is toch mijn moeder niet... En als ze dat doet... weet ik ook gelijk dat mijn huisgenoot nog kanslozer is...haar moeder het vuile werk op laten knappenZe mag mijn vertellen wat haar probleem is... Dan zal ik haar duidelijk maken wat de mijne is.... Mag ze zelf doen en dat moet ze niet haar moeder laten doen
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, niet anderen (en zeker niet je moeder) je problemen laten opknappen
Och, dan ben je er wel op voorbereidquote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
en toch verwacht ik het stiekem een beetje!
![]()
zeker.... mijn gevoel zegt dat een beetjequote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, dan ben je er wel op voorbereid
Wat? pacman?quote:
Bestaat dat nog dan? De laatste keer dat ik dat deed was in 1998 of zo.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
Lasergamen is wel cool, jammer dat je dat hier nergens in de buurt kan doen.
Ik luister er te weinig naarquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
Mijn intuitie heeft het vaak juist
Ik luister er wel veel naar
gevoelens zijn voor het plebs. net als vakantie.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef JortK het volgende:
Mensen praten over je gevoel doe je maar in R&P
Vakantie ftw.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
gevoelens zijn voor het plebs. net als vakantie.
quote:<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
Ik voel dat je dat niet meentquote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef JortK het volgende:
Mensen praten over je gevoel doe je maar in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |