Vertrouw nooit op je intudinges.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik voel dat je dat niet meent![]()
Ik ben al een jaar niet geweestquote:
quote:<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind
Smakelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog wat te eten is
Is ook vakantie manquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet geweestNou ja, weekend Istanbul, for free
Ik ga de 19e voor het eerst in 5 jaar weer een weekend wegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet geweestNou ja, weekend Istanbul, for free
Dat dacht ik al!quote:
Als ze vervelend worden gewoon de deur van de slaapkamer blokkeren!quote:Ze slapen wel in haar kamer neem ik aanmaar het huis is verder klein...verder moet ik gewoon werken dus overdag ben ik weg...en afhankelijk van of ze van plan zijn te gaan koken zal ik ze ontlopen...
Maar op 1 of andere manier kan ik niet om het idee heeft dat 'mamsie' mij 'nog wel wat te vertellen heeft' wetende dat zij zelf het lef niet heeft om iets tegen mij te zeggen (wat haar probleem is) en dit vervolgens wel allemaal gaat mededelen aan haar 3 vrienden en haar mamsiemaar we zullen het zien...
ik wacht wel af en ik ga mamsie dan ook wel eens even piekfijn duidelijk maken wat ik van haar dochter vind mocht dit gebeuren
En het is niet dat ik dat idee ergns van heb onttrokken of ergens heb gehoord..... maar mijn gevoel zegt dat nu eenmaal...... Op een of andere vage manier
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
7!
[..]
Als ze vervelend worden gewoon de deur van de slaapkamer blokkeren!
Ik ben wel in een wraakzuchtige bui vandaag... en dan is het nog niet eens mijn wraak.
Ik las 'tetten'...quote:
quote:
bash?quote:
En daar slagroom van eten?quote:
quote:<NES> lol
<NES> I download something from Napster
<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
<NES> "getting my song back fucker"
Je mag best bij mij komen schoonmaken terwijl ik zit te leren hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef Aarti het volgende:
halve dag voorbij, pffff wat haat ik thuiszitten!
strijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef JortK het volgende:
Ik ga zo ook nog maar even wat strijken
Luxepaardjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |